MARANELLO DAY και MARANELLO δοκιμές - Δελτίο τύπου

Άλλος ένας πολύ σημαντικός αγώνας λαμβάνει χώρα αυτό το Σαββατοκύριακο, 7-8 Σεπτεμβρίου, για την κατηγορία των Superkarts στην περίφημη γαλλική πίστα προδιαγραφών Formula 1 του Μάνι-Κουρ. Του Γιά...
Οι συμμετοχές για το 18ο Winter Cup 2013 που θα πραγματοποιηθεί στις 17 Φεβρουαρίου 2013 στην πίστα South Garda ξεκινούν την Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου και λήγουν στις 14/1/2013. Ο αγώνας είναι στο Δι...
Με την 13η διοργάνωση των μεγάλων τελικών του Rotax Max Challenge να ανήκει στο παρελθόν ως μια από τις καλύτερες διοργανώσεις όλων των εποχών στην πίστα του Portimao της Πορτογαλίας, το ταξίδι των πρ...
Το 5ο Kartnews Time Attack για το 2012 θα διεξαχθεί την Κυριακή 23 Δεκεμβρίου στην πίστα Karting Center του Αγίου Κοσμά ύστερα από απαίτηση αρκετών οδηγών. Η τελευταία επίσημη προπόνηση της χρονι...
Η επίσημη ημερομηνία λήξης των συμμετοχών στο P.I.C.K. είναι σήμερα στις 10 το βράδυ και ήδη στις συμμετοχές υπάρχουν αρκετές εκπλήξεις. Μία από αυτές είναι η συμμετοχή του Γιώργου Λαζαράκου διαχειρισ...
Ακούστε την μαγνητοφωνημένη συνέντευξη του κου. Δημήτρη Γαλάτση από την ROTAX Hellas, στον ρεπόρτερ του Kartnews, Γιάννη Γκρίλλα.Στα πλαίσια της μεγάλης προπόνησης που έλαβε χώρα χθες 7/9, στην ...
Χθες Σάββατο 7/9, στην πίστα KARTODROMO των Αφιδνών, έλαβε χώρα μία από τις πιο δυνατές προπονήσεις της χρονιάς για τους Έλληνες πιλότους εν όψη των πολύ σημαντικών αγώνων που έπονται. Το Kartnews βρέ...
Άλλος ένας πολύ σημαντικός αγώνας λαμβάνει χώρα αυτό το Σαββατοκύριακο, 7-8 Σεπτεμβρίου, για την κατηγορία των Superkarts στην περίφημη γαλλική πίστα προδιαγραφών Formula 1 του Μάνι-Κουρ. &...
ΠΙΣΤΑ ΚΑΡΤ “SPEED ‘N PASSION”Η πίστα βρίσκεται μέσα σε ένα πανέμορφο καταπράσινο τοπίο, 4km έξω από την Σπάρτη. Είναι από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα, με μήκος 1260μ, ενώ το πλάτος της είναι 9-1...
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.