Ο τεχνικός κανονισμός του SUPER CUP του Πανελληνίου Πρωταθλήματος καρτ

Δείτε τον τεχνικό τον Τεχνικό κανονισμό των υποστηρικτικών κλάσεων για τον αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος του Νοεμβρίου.
Ο πρόεδρος της επιτροπής αγώνων καρτ Κος Αθανασέκος Δημήτρης δηλώνει ότι φιλοδοξία όλων είναι να γίνει ένας άρτιος και ενδιαφέρων αγώνας για να κλείσει η χρονιά στο Καρτόδρομο την Κυριακή 11 Νοεμβρίου.


 



ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ JUNIOR

Οδηγοί με LICENSE C - JUNIOR.
Επιτρεπεται να λαβουν μερος στην κατηγορια αυτή οι παρακατω τύποι κινητήρων:

Κινητήρες VORTEX JUNIOR, IAME X 30 JUNIOR, ROTAX JUNIOR, ΕASYKART JUNIOR 100 συμφωνα με τις προδιαγραφες που ισχυουν στα αντιστοιχα Επαθλα ή Εθνικές κατηγορίες.

Ελάχιστο βάρος οδηγού με ενδυμασία αγώνα και καρτ 145 κιλά.

Ελαστικά: Τα χρησιμοποιούμενα στην Πρωταθληματική κατηγορία KF3 και στο Πανελλήνιο Κύπελλο JUNIOR.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ MASTER

Οδηγοί με LICENSE C - SENIOR.
Οι κινητήρες που γίνονται δεκτοί είναι:

Μαρκα – τυπος                                 Βάρος                       

Vortex Rok                                          165 Κιλα
Komet K 25 Pop RL                            165 Κιλα
Iame Leopard                                      165 Κιλα
Easy kart                                             165 Κιλα
Rotax Max FR125                              168 Κιλα
BMB ΗΑΤ                                           168 Κιλα
IAME X30                                           168 Κιλα


Θα είναι σύμφωνοι με τα αντίστοιχα δελτία αναγνώρισης τους, χωρίς καμία τροποποίηση - επέμβαση (σε αυτούς και τα παρελκόμενά τους) από την παραγωγή τους. Επιτρέπεται η χρήση εμπρόσθιων πιστοποιημένων φρένων. Γίνονται δεκτά σασί παραγωγής χωρίς τροποποιήσεις. To ελάχιστο βάρος οδηγού με ενδυμασία αγώνα και καρτ ορίζεται ανά είδος κινητήρων σύμφωνα με τον πιο πανω πινακα.

Ελαστικά: Τα χρησιμοποιούμενα στην Πρωταθληματική κατηγορία KF2 και στο Πανελλήνιο Κύπελλο SENIOR.


ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SUPER

Οδηγοί με LICENSE C - SENIOR σύμφωνα με την σχετική εγκύκλιο και τις προϋποθέσεις της ΕΘΕΑ.

Γίνονται δεκτοί κινητήρες και καρτ της κατηγορίας ΚΖ2 ή παλαιότερης πιστοποίησης (ICC>2000) όπως συμμετέχουν στο Πρωτάθλημα Ελλάδος και κινητήρες RM1 (DD2) σύμφωνα με τα αντίστοιχα δελτία αναγνώρισης τους. Τα καρμπυρατέρ είναι αυτά που ορίζονται από τον κανονισμό ΚΖ2 (ICC>2000) και DD2. Ελάχιστα βάρη οδηγού με ενδυμασία αγώνα και καρτ ισχύουν ως εξής:

a.  DD2     170  kg
b.  ΚΖ2      180 kg

Επιτρέπεται ηλεκτρονικό σύστημα αλλαγής ταχυτήτων. Ο τρόπος εκκίνησης των καρτ της κατηγορίας αυτής θα καθοριστεί με Πληροφοριακό δελτίο.

Ελαστικά:  Θα ανακοινωθεί.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ - ΚΟΙΝΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

Κάθε αγωνιζόμενος υποχρεούται να διεκπεραιώσει την συνάντηση με το σετ ελαστικών που παρέδωσε για μαρκάρισμα στην έναρξη της συνάντησης.
Τα ελαστικά θα δοθούν την Κυριακή το πρωί μέσα στο χώρο του PARK FERME.

Απαγορεύονται οι ιδιοκατασκευές ή οι τροποποιήσεις στο σασί και στα εξαρτήματα του.

Βρόχινα ελαστικά ελεύθερης επιλογή (μάρκας-μοντέλου) ένα σέτ, τα οποία θα παραδίνονται στο PARC FERME κατόπιν απόφασης αγωνοδικών.

Related

Από Καλαμάτα - Αφίδνες ο αγώνας του Πανελληνίου και του RMC

11 μέρες πριν τον αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος καρτ και του Rotax Max Challenge βγήκε  ανακοίνωση για αλλαγή της πίστας.Δείτε την σχετική ανακοίνωση:Προς Αγωνιζόμενους ΚΑΡΤ Αθήνα , 19...

Προς αγωνιζόμενους Κάρτ και μηχανικούς υποστήριξης

Δείτε την ανακοίνωση του Κου Δημήτρη Αθανασέκου που επιδιώκει να εστιάσει στα προβλήματα που αντιμετωπίζει το ελληνικό καρτ την χρονιά που διανύουμε. Το Κάρτ στη χώρα μας τα τελευταία δέκα χρόνια...

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Καρτ & Rotax Max Challenge οριστικά στην Καλαμάτα στις 30/6

Όλη η αγωνιστική δράση μεταφέρεται στην Καλαμάτα για τις επόμενες 30 μέρες καθώς εκτός από το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Καρτ και το Rotax Max Challenge που ορίστηκε τελικά να γίνει στην Καλαμάτα στις 30/6...

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon
:noprob:
:smile:
:shy:
:trope:
:sneered:
:happy:
:escort:
:rapt:
:love:
:heart:
:angry:
:hate:
:sad:
:sigh:
:disappointed:
:cry:
:fear:
:surprise:
:unbelieve:
:shit:
:like:
:dislike:
:clap:
:cuff:
:fist:
:ok:
:file:
:link:
:place:
:contact:

Hot in weekRecentComments

Recent

Λήγουν σήμερα οι συμμετοχές στο P.I.C.K. με πολλές εκπλήξεις!

Η επίσημη ημερομηνία λήξης των συμμετοχών στο P.I.C.K. είναι σήμερα στις 10 το βράδυ και ήδη στις συμμετοχές υπάρχουν αρκετές εκπλήξεις. Μία από αυτές είναι η συμμετοχή του Γιώργου Λαζαράκου διαχειρισ...

Ο Δημήτρης Γαλάτσης της ROTAX Hellas στο Kartnews.gr

Ακούστε την μαγνητοφωνημένη συνέντευξη του  κου. Δημήτρη Γαλάτση από την ROTAX Hellas, στον ρεπόρτερ του Kartnews, Γιάννη Γκρίλλα.Στα πλαίσια της μεγάλης προπόνησης που έλαβε χώρα χθες 7/9, στην ...

Προπονήσεων συνέχεια για τους Έλληνες πιλότους

Χθες Σάββατο 7/9, στην πίστα KARTODROMO των Αφιδνών, έλαβε χώρα μία από τις πιο δυνατές προπονήσεις της χρονιάς για τους Έλληνες πιλότους εν όψη των πολύ σημαντικών αγώνων που έπονται. Το Kartnews βρέ...

Στο Μάνι-Κουρ ο τρίτος γύρος του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος των Superkarts

Άλλος ένας πολύ σημαντικός αγώνας λαμβάνει χώρα αυτό το Σαββατοκύριακο, 7-8 Σεπτεμβρίου, για την κατηγορία των Superkarts στην περίφημη γαλλική πίστα προδιαγραφών Formula 1 του Μάνι-Κουρ. &...

Δύσκολο, αλλά δεν τα παρατά o Kimi

Το κυνήγι του τίτλου συνεχίζει ο Κίμι Ραϊκόνεν παρά το γεγονός ότι το χαρακτήρισε αρκετά δύσκολο.Μπορεί ο Κίμι Ραϊκόνεν να χαρακτήρισε δύσκολο το κυνήγι του πρωταθλήματος της φετινής σεζόν, δεδομένης ...

Comments

Γιάννης:

Στον πρωτο της κάθε κατηγορίας θα ειναι το ρολοι ή και στους 3?

Γιάννης Παναγόπουλος:

ΟΛΟΙ NOVA SPORT-FM ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ!

Dim:

Απίστευτο! Ειδικα ο φωτισμός τα σπαει

Αγγελος:

Αντε μετα να μην κολήσει το "μικροβιο" το παιδι

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item