Ο τεχνικός κανονισμός του SUPER CUP του Πανελληνίου Πρωταθλήματος καρτ
https://kartnewsgr1.blogspot.com/2012/10/super-cup.html
Δείτε τον τεχνικό τον Τεχνικό κανονισμό των υποστηρικτικών κλάσεων για τον αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος του Νοεμβρίου.
Ο πρόεδρος της επιτροπής αγώνων καρτ Κος Αθανασέκος Δημήτρης δηλώνει ότι φιλοδοξία όλων είναι να γίνει ένας άρτιος και ενδιαφέρων αγώνας για να κλείσει η χρονιά στο Καρτόδρομο την Κυριακή 11 Νοεμβρίου.
Ο πρόεδρος της επιτροπής αγώνων καρτ Κος Αθανασέκος Δημήτρης δηλώνει ότι φιλοδοξία όλων είναι να γίνει ένας άρτιος και ενδιαφέρων αγώνας για να κλείσει η χρονιά στο Καρτόδρομο την Κυριακή 11 Νοεμβρίου.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ JUNIOR
Οδηγοί με LICENSE C - JUNIOR.
Επιτρεπεται να λαβουν μερος στην κατηγορια αυτή οι παρακατω τύποι κινητήρων:
Κινητήρες VORTEX JUNIOR, IAME X 30 JUNIOR, ROTAX JUNIOR, ΕASYKART JUNIOR 100 συμφωνα με τις προδιαγραφες που ισχυουν στα αντιστοιχα Επαθλα ή Εθνικές κατηγορίες.
Ελάχιστο βάρος οδηγού με ενδυμασία αγώνα και καρτ 145 κιλά.
Ελαστικά: Τα χρησιμοποιούμενα στην Πρωταθληματική κατηγορία KF3 και στο Πανελλήνιο Κύπελλο JUNIOR.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ MASTER
Οδηγοί με LICENSE C - SENIOR.
Οι κινητήρες που γίνονται δεκτοί είναι:
Μαρκα – τυπος Βάρος
Vortex Rok 165 Κιλα
Komet K 25 Pop RL 165 Κιλα
Iame Leopard 165 Κιλα
Easy kart 165 Κιλα
Rotax Max FR125 168 Κιλα
BMB ΗΑΤ 168 Κιλα
IAME X30 168 Κιλα
Θα είναι σύμφωνοι με τα αντίστοιχα δελτία αναγνώρισης τους, χωρίς καμία τροποποίηση - επέμβαση (σε αυτούς και τα παρελκόμενά τους) από την παραγωγή τους. Επιτρέπεται η χρήση εμπρόσθιων πιστοποιημένων φρένων. Γίνονται δεκτά σασί παραγωγής χωρίς τροποποιήσεις. To ελάχιστο βάρος οδηγού με ενδυμασία αγώνα και καρτ ορίζεται ανά είδος κινητήρων σύμφωνα με τον πιο πανω πινακα.
Ελαστικά: Τα χρησιμοποιούμενα στην Πρωταθληματική κατηγορία KF2 και στο Πανελλήνιο Κύπελλο SENIOR.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SUPER
Οδηγοί με LICENSE C - SENIOR σύμφωνα με την σχετική εγκύκλιο και τις προϋποθέσεις της ΕΘΕΑ.
Γίνονται δεκτοί κινητήρες και καρτ της κατηγορίας ΚΖ2 ή παλαιότερης πιστοποίησης (ICC>2000) όπως συμμετέχουν στο Πρωτάθλημα Ελλάδος και κινητήρες RM1 (DD2) σύμφωνα με τα αντίστοιχα δελτία αναγνώρισης τους. Τα καρμπυρατέρ είναι αυτά που ορίζονται από τον κανονισμό ΚΖ2 (ICC>2000) και DD2. Ελάχιστα βάρη οδηγού με ενδυμασία αγώνα και καρτ ισχύουν ως εξής:
a. DD2 170 kg
b. ΚΖ2 180 kg
Επιτρέπεται ηλεκτρονικό σύστημα αλλαγής ταχυτήτων. Ο τρόπος εκκίνησης των καρτ της κατηγορίας αυτής θα καθοριστεί με Πληροφοριακό δελτίο.
Ελαστικά: Θα ανακοινωθεί.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ - ΚΟΙΝΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
Κάθε αγωνιζόμενος υποχρεούται να διεκπεραιώσει την συνάντηση με το σετ ελαστικών που παρέδωσε για μαρκάρισμα στην έναρξη της συνάντησης.
Τα ελαστικά θα δοθούν την Κυριακή το πρωί μέσα στο χώρο του PARK FERME.
Απαγορεύονται οι ιδιοκατασκευές ή οι τροποποιήσεις στο σασί και στα εξαρτήματα του.
Βρόχινα ελαστικά ελεύθερης επιλογή (μάρκας-μοντέλου) ένα σέτ, τα οποία θα παραδίνονται στο PARC FERME κατόπιν απόφασης αγωνοδικών.
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.