Ένας χρήσιμος οδηγός για το χρώμα από το μπουζί και την κατάσταση του μείγματος
https://kartnewsgr1.blogspot.com/2013/04/blog-post_17.html
Ένα από τα πρώτα πράγματα που ελέγχουμε στο μοτέρ ενός δίχρονου κινητήρα καρτ είναι το χρώμα από το μπουζί. Ανάλογα με το χρώμα και την υφή που διακρίνουμε στην ακίδα και στην άκρη μπορούμε να καταλάβουμε αν είναι πλούσιο ή φτωχό το μείγμα μας και να ρυθμίσουμε κατάλληλα το καρμπιρατέρ ώστε να πετύχουμε την βέλτιστη λειτουργία.
Δείτε έναν χρήσιμο οδηγό για το χρώμα από το μπουζί και την κατάσταση του μείγματος στους δίχρονους κινητήρες των καρτ.
Αν το μπουζί είναι μαύρο με υγρή υφή τότε:
Το μείγμα είναι αφενός πολύ πλούσιο και αφετέρου έχει υπερβολική ποσότητα λαδιού.
Αν το μπουζί είναι μαύρο με εναποθέσεις άνθρακα και τραχεία όψη τότε:
Το μείγμα είναι σωστό από πλευράς περιεκτικότητας σε λάδι, άλλα είναι υπερβολικά πλούσιο.
Αν το μπουζί είναι σκούρο καφέ προς μαύρο, με ελάχιστα υγρή υφή τότε:
Το μείγμα είναι αρκετά πλούσιο μεν, αποδεκτό δε.
Αν το μπουζί είναι σοκολατί στην άκρη με υγρή υφή, ενώ οι ακίδες και η πορσελάνη στο κέντρο είναι στεγνές, καθαρές, με άσπρο χρώμα τότε:
Το μείγμα έχει την τέλεια αναλογία αέρα-καυσίμου.
Αν το μπουζί είναι λευκό σε όλη την επιφάνεια με υγρή υφή και ελάχιστα καφέ χρώμα τότε:
Το μείγμα είναι πολύ καλό, το μπουζί λειτουργεί άψογα, φτάνοντας στην θερμοκρασία "αυτοκαθαρισμού". Επίσης δείχνει και μια καλή κατάσταση λειτουργίας της μηχανής.
Αν το μπουζί είναι λευκό σε όλη την επιφάνεια σαν καμένο ή γκρίζο με υφή στάχτης τότε:
Το μείγμα είναι πολύ φτωχό. Η μηχανή σίγουρα υπερθερμαίνεται και βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση. Άμεση ανάγκη για πλουσιότερο μείγμα, πριν οδηγηθούμε σε ζημιά.
Επιμέλεια άρθρου: Ασημακόπουλος Άγγελος
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.