EKO Racing @ PICK Patras 2012 - Δελτίο τύπου
https://kartnewsgr1.blogspot.com/2012/10/eko-racing-pick-patras-2012.html
Με ανάμεικτα συναισθήματα επιστρέψαμε από την Πάτρα όπου ολοκληρώθηκε για 4η συνεχόμενη φορά το διεθνές σιρκουί πόλης PICK Patras το Σαββατοκύριακο 29 και 30 Σεπτεμβρίου.
Από τη μία η αίγλη ενός διεθνούς αγώνα καρτ στους δρόμους της πόλης με άψογη οργάνωση, παγκόσμιους πρωταθλητές καρτ, φαντασμαγορικά event, πολλούς χορηγούς και το κυριότερο χιλιάδες θεατών να παρακολουθούν και από την άλλη μία λέσχη απούσα, με πολλά λάθη, παντελής άγνοια κανονισμών, έκαναν τα εύκολα δύσκολα και δημιούργησαν πολλές ανούσιες δυσαρέσκειες στου πρωταγωνιστές του αγώνα.
Τους πιλότους των καρτ που ταξίδεψαν από μακριά για να απολαύσουν έναν μοναδικό αγώνα καρτ και να κερδίσουν οι καλύτεροι με την αξία τους.
Από δική μας μεριά, η EKO Racing και η Zorri Motorsport, πάντα καλά προετοιμασμένοι ήταν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος ολόκληρο το 2 ήμερο για να διεκδικήσουν βάθρο στις κατηγορίες μίνι και Λουξ όπου συμμετείχαν με τους οδηγούς τους.
Διαφορετική άποψη είχε ο αλυτάρχης του αγώνα ο οποίος διέκοψε την διαδικασία χρονομετρημένων της κατηγορίας μίνι, ενώ είχε συμπληρωθεί μόλις το 45% του σκέλους, λόγω κάποιου μικρού ατυχήματος. Βάση κανονισμού ένα σκέλος θεωρείται ολοκληρωμένο εφόσον γίνει το 70%, διαφορετικά συνεχίζει μετά τη διακοπή.
Αυτό δεν έγινε με αποτέλεσμα ο οδηγός της EKO Racing Θάνος Ξηνταβελόνης να μην κάνει τον ταχύτερο χρόνο που μπορούσε, αφού είχε ξεκινήσει το σκέλος με χαμηλότερη πίεση στα ελαστικά, και περιορίστηκε στην έβδομη θέση της σχάρας εκκίνησης με χρόνο 42.140”.
Η συνέχεια δεν μπορούσε να είναι καλύτερη αφού η εκκίνηση του ημιτελικού από τις πίσω θέσεις σε μία τόσο στενή διαδρομή επιφύλασσε πολλά απρόοπτα. Τα απρόοπτα βέβαια δεν ήρθαν από τους οδηγούς αλλά από τον αλυτάρχη του αγώνα ο οποίος έδωσε εκκίνηση από τον πρώτο γύρο σχηματισμού ενώ κανένας οδηγός δεν ήρθε για εκκίνηση σωστά. Αξίζει να σημειωθεί ότι από τον πρώτο κιόλας γύρο ο πρώτος οδηγός έφτασε τους τελευταίους και παρόλο που τερμάτισαν 12 οδηγοί, από σύνολο 15, οι 5 πρώτοι ήταν 1 γύρο πιο μπροστά.
Ο Θάνος ξεκίνησε στη θέση του αλλά με απόσταση από τους πρώτους. Κινήθηκε γρήγορα και σε μία προσπάθεια προσπέρασης στον 4ο γύρο δύο προπορευόμενων οδηγών χτύπησε με τον δεύτερο και βγήκε εκτός αγώνα. Ξεκινώντας από το τέλος τα πράγματα θα ήταν δύσκολα για αυτόν και στον τελικό.
Κινήθηκε ταχύτατα στην εκκίνηση αλλά στο 4ο γύρο τράκαραν κάποιοι οδηγοί μπροστά του και μην έχοντας χώρο να τους αποφύγει έπεσε επάνω τους. Προσπάθησε να ξαναφύγει αλλά οι κριτές του αγώνα δεν του το επέτρεψαν, χωρίς να το προβλέπει κάποιος κανονισμός, καταστρέφοντας έτσι την προσπάθειά του.
Τα πράγματα εξελίχθηκαν πολύ καλύτερα στην κατηγορία Λουξ. Εκεί οι δύο οδηγοί μας Σάββας Θεοδώρου (Νο 66) και Άγγελος Πάρχας (Νο 35) έδειξαν από τα ελεύθερα την υπεροχή τους. Αναμενόμενη η pole position για τον Θεοδώρου με 39.104” ενώ εκπληκτική ήταν η προσπάθεια του Πάρχα που με χρόνο 39.290” κατέλαβε την 3η θέση στις χρονομετρημένες δοκιμές.
Μία άψογα εκτελεσμένη εκκίνηση και των 2 οδηγών τους φέρνουν αμέσως στις 2 πρώτες θέσεις του αγώνα κάνοντας και πολύ γρήγορα διαφορά 4,5” δευτερολέπτων από τον 3ο οδηγό. Και πάλι ο αλυτάρχης διέκοψε τον αγώνα εκμηδενίζοντας την διαφορά αφού πήγαμε και πάλι σε διαδικασία εκκίνησης.
Στην 2η εκκίνηση ο Θεοδώρου στρίβει 1ος ενώ ο Πάρχας 3ος. Κάποιο μικρό πρόβλημα στον κινητήρα του Θεοδώρου τον αναγκάζει να κινηθεί πιο αργά και να περιοριστεί στην 3η θέση ενώ ο Πάρχας κινήθηκε πολύ γρήγορα και κατάφερε να περάσει τους προπορευόμενους οδηγούς, να κερδίσει το σκέλος κάνοντας μάλιστα και ταχύτερο γύρο με 39.560”.
Στον τελικό ο Πάρχας στρίβει 3ος στην εκκίνηση και πίσω του, μην έχοντας άλλη διαφυγή, ο Θεοδώρου. Στην προσπάθειά του ο Πάρχας να ανακτήσει την θέση του, 1 γύρο μετά, χτυπάει και βγαίνει εκτός χάνοντας αρκετές θέσεις. Την έξοδο αυτή εκμεταλλεύεται ο Θεοδώρου ο οποίο περνάει 2ος.
Περνούν 9 γύροι και ο Θεοδώρου είναι 2ος μόλις 2” από τον 1ο οδηγό και 1 γύρο μπροστά από τον τρίτο έχοντας εξασφαλίσει μία θέση στο βάθρο μετά από τους 6 εναπομείναντες γύρους.
Αλλά και πάλι ο αλυτάρχης χωρίς καμία αιτία αυτή τη φορά, αφού η πίστα είχε καθαριστεί από τα καρτ που τράκαραν, διέκοψε την διαδικασία υποχρεώνοντας τους οδηγούς σε νέα εκκίνηση. Έτσι η υπεροχή ενός γύρου του Θεοδώρου εκμηδενίστηκε.
Δόθηκε εκ νέου εκκίνηση στην οποία ο θεοδώρου έμεινε στη θέση του. Γρήγορα έχασε μία θέση αποφεύγοντας επαφή και εγκατάλειψη και προσπαθώντας να την ανακτήσει τράκαρε με τον προπορευόμενο οδηγό και χτύπησε στα προστατευτικά.
Ο αγώνας ολοκληρώθηκε με τον Θεοδώρου να τερματίζει στην 12η και τον Πάρχα στην 14η θέση ενώ ο οδηγός που προκάλεσε την διακοπή του αγώνα και είχε βγει εκτός, βρέθηκε ξανά στην εκκίνηση, επισκεύασε το καρτ του ενώ απαγορεύεται, και τερμάτισε 2ος.
Ευχαριστούμε την εταιρεία ΕΚΟ για την υποστήριξη που προσφέρει στου οδηγούς και στην οργάνωση ως χορηγός, που είναι τόσο κοντά στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και βοηθάει έμπρακτα στην ανάπτυξη του αθλήματος.
Ευχόμαστε στο μέλλον να κάνουν το ίδιο αυτοί που διοικούν το άθλημα καθώς και αυτοί που συμμετέχων στην οργάνωση αγωνιστικών εκδηλώσεων.
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.