Η εικόνα από το 2ο αγώνα Πανελληνίου Πρωταθλήματος ΜΙΝΙ και του επάθλου Superleague

 Ολοκληρώθηκε χτες στην πίστα των Μεγάρων ο 2ος αγώνας του Πανελληνίου πρωταθλήματος ΜΙΝΙ και των επάθλων Superleague. Οι 15 οδηγοί της κατηγορίας ΜΙΝΙ του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και οι 21 οδηγοί που έδωσαν το παρών στις 3 κατηγορίες του επάθλου Superleague έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό εντός πίστας και πρόσφεραν όμορφο θέαμα με πολλές προσπεράσεις και αμφίρροπες μάχες.
Εκτός πίστας σημειώθηκαν αρκετά ευτράπελα με πρωταγωνιστές γονείς και μηχανικούς που  μετέτρεψαν σε πεδίο μάχης τον χώρο των PITS αψηφώντας την προσπάθεια του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Οδηγών Αγώνων Καρτ Ελλάδος που έκανε μια τεράστια προσπάθεια να δώσει έναν γιορτινό τόνο στον 2ο αγώνα με κάμερες, μετάδοση του αγώνα και δώρα σε όλα τα παιδιά.  Αναμένουμε τις αποφάσεις ίσως της πειθαρχικής επιτροπής που θα πρέπει να βάλει μια τάξη στα δρώμενα εκτός πίστας. Στις όμορφες στιγμές τα καπέλα GR Karting που μοιράστηκαν σε όλους τους οδηγούς κατά την παρουσίαση των οδηγών αλλά και τα πολλά δώρα που μοίρασε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων στο τέλος της ημέρας. 
Στο αγωνιστικό μέρος η προέλαση του "Κωνσταντίνου" στην Κατηγορία ΜΙΝΙ συνεχίζεται ενώ στον τελικό της Superleague o οδηγός που ξεκίνησε το καρτ από μια πίστα καρτ στην Λήμνο, Δημήτρης Βασιλέρης έφτασε στην κορυφή του τελικού για άλλη μια φορά φέτος παρά την ατυχία του στον τελικό της κατηγορίας ROK. O Φίλιππος Καλέσης κέρδισε την κατηγορία ROK, o Παύλος Ξυνός την IAME και ο Ζαχαρέλης Θεόδωρος την Junior Rok Iame. Πιο αναλυτικά:






Στην κατηγορία ΜΙΝΙ όπου έλαβαν μέρος 15 οδηγοί ο Κωνσταντίνος πήρε από την αρχή την πρώτη θέση στον τελικό και κέρδισε με άνεση δημιουργώντας μια καλή διαφορά ασφαλείας από τους αντιπάλους του. Για την 2η θέση μετά από μια όμορφη μάχη ο Κρασώνης Θωμάς επικράτησε του ιδιαίτερα γρήγορου Αθανασόπουλου Σωτήρη ενώ στην μάχη της 2ης θέσης ήταν για το μεγαλύτερο μέρος  του αγώνα και ο Ξηνταβελώνης Θάνος που δείχνει έντονα σημάδια βελτίωσης από αγώνα σε αγώνα. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσε ο Dalkirian Mert που κέρδισε στον νήμα τον Λεωνίδα Παγώνη, ενώ την 7η θέση τερμάτισε ο Αντώνης Λέλας κάνοντας πολλές προσπεράσεις καθώς ξεκινούσε από την τελευταία θέση. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Χούρλιας Θανάσης, Νταρσύ Αλέξανδρος και Παναγιωτόπουλος Λάζαρος.


Στον τελικό της Superleague όπου ενσωματώνονται οι κατηγορίες ROK και IAME στο βάθρο των νικητών ανέβηκαν ο Δημήτρης Βασιλέρης, ο Παύλος Ξυνός και ο Φίλλιπος Καλέσης. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι Στέλιος Σαγανάς και Τζελέπης Πάρης.

Στην κατηγορία ROK έλαβαν μέρος 9 οδηγοί και νικητής αναδείχθηκε ο Φίλλιπος Καλέσης. Το βάθρο συμπλήρωσαν τα φαβορί της κατηγορίας Καλλιώρας Βασίλης και Μαιτός Κωνσταντίνος μετά και την εγκατάλειψη του Δημήτρη Βασιλερη στον τελικό.


Στην κατηγορία ΙΑΜΕ πήραν μέρος μόλις 4 οδηγοί με τον Παύλο Ξυνό να επικρατεί με άνεση αφήνοντας 2ο τον Στέλιο Σαγανά και 3ο τον Νίκο Ζερβάκο.

Στην JUNIOR ROK/IAME είχαμε 8 συμμετοχές. Ο Ζαχαρέλης Θεόδωρος πήρε την 1η θέση με τον Σαγανά Χρήστο και Μάρκο Ψαλτάκη να συμπληρώνουν το βάθρο των νικητών.


Δείτε στα συννημένα αρχεία αναλυτικά όλα τα αποτελέσματα με τους χρόνους σε κάθε κατηγορία:


Related

Superleague 7957918187492531395

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. ΜΕΓΑΛΕ ΤΑΚΗ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΝΟΜΕΣ ΤΑ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙΣ ΟΛΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΚΑΝΟΝΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΘΡΟ.ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΚΑ.....ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΕΒΓΑΛΑΝ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟΝ ΕΒΓΑΛΕΣ 1ο ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΞΥΝΟ .ΔΙΩΞΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΚΥΡΩΣΑΝ ΣΤΟ ΡΟΚ --ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ (5 ΛΕΠΤΑ) ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΟΥ ΗΘΕΛΕ ΜΠΑΝΑΝΑ-- ΚΑΙ ΚΑΚΩΣ ΣΕ ΑΚΥΡΩΣΑΝ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΟΨΕΣ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ (ΤΟΥ ΤΑΚΗ ) ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ 2 ΓΥΡΟΥΣ(ΣΥΝΟΛΙΚΑ 4)ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΕΚΚΙΝΗΣΗ.ΧΑΛΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΚΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ.ΠΕΣ ΣΤΟ ΚΟΛΗΤΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΑΘΑΝΑΣΕΚΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΛΛΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ.ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΕΣΥ ΤΙΣ ΚΑΡΟ .ΑΘΑΝΑΣΕΚΟ ΑΡΚΕΤΑ ΣΗΚΩ ΦΥΓΕ ΤΩΡΑ ....ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥ ΣΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΤΑΚΗ ΣΕ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ .......ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ 1ος ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Τ Α Κ Η Σ ΚΑΙ Α ΘΑ Ν Α Σ Ε Κ Ο Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργος Ανθούσα14 Μαΐου 2012 στις 2:17 μ.μ.

      Έχεις το θάρρος να υποστηρίζεις αυτά που λες επώνυμα? ή σου αρέσει να μιλάς κρυμένος στην ανωνυμία του Ιντερνετ οπότε απλά γίνεσαι ένας γραφικός ιντερνετικός μάγκας! Πες μας ποιος είσαι γιατι δεν ξερουμε και ποιον να πρωτοπιστέψουμε...!!
      Το γεγονός ότι το kartnews.gr σας δίνει την ευκαιρία να σχολιάζετε και μπράβο του δεν σημαίνει ότι πρέπει να το εκμεταλλεύεστε και να γράφετε ανώνυμα ότι ναι!

      Ενας απλός αναγνώστης που παρακολουθεί τις εξελίξεις.

      Διαγραφή
    2. ΓΡΑΦΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΡΕΧΩ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΑΛΛΑ ΤΕΡΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ --ΛΕΛΑ ΚΟΨΕ ΚΕΦΑΛΙΑ -ΧΟΥΡΛΙΑ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ -ΣΑΓΑΝΑ ΦΑΤΟΥΣ....ΑΘΑΝΑΣΕΚΟ ΜΠΟΡΕΙΣ... .... .... .......

      Διαγραφή
  2. ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΞΥΝΟΣ ΜΕ ΤΗ ΚΑΡΟ?ΚΕΡΔΙΣΕ IAME KAI PERIMENOYME NA DOYME TI UA GINEI ME TH SUPER LEAGUE ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο κΟς ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΜΕ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ?ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ?ΠΟΙΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ?ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑΣ ΑΡΧΗΣ?ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΗΣ ΚΑΙ ΚΟΚΟΣ ΓΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΑΝΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. MAKIS SAGANAS ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΕΛΕΙΟΣΩ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΧΕΤΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟ ΚΑΡΤ ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ ΚΑΙ ΜΕΤΕΔΩΣΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑΜΟΥ ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΤΑΝΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΠΟΛΛΑ ΠΟΙΝ ΧΑΙΔΕΒΟΥΝ ΟΙ ΓΛΥΦΤΕΣ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΤΕΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΤΕΛΕΙΟΜΑΙΝΕΙ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ..ΑΘΑΝΑΣΕΚΟΣ ..ΣΚΙΤΖΗΣ ΙΩΑΝΕΙΔΗΣ..Κ.Τ.Λ.Π ΚΡΙΤΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΝ 30 ΕΥΡΟ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣΚΑΙΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ...ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελα τακη, θα κανουμε μπανανα...
    Μια ζωη τα ιδια...

    Αλλα δικη μας η ευθινη που τους αφηνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μηπως μπορουμε να μαθουμε και εμεις τι εγινε?
    Δουβρης Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μηπως ειναι δυνατον να μαθουμε και εμεις , τι εγινε?
    Δουβρης Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στη μινι ακυρωσαν το χουρλια για να βγει ο γρυλακης,στη τζουνιορ πεταξαν το σαγανα για να βγει ο γρυλακης στο ροκ στηθηκαν οι οδηγοι για το τελικο (ο βασιλερης δεν επαιρνε μπροστα,οι αλλοι οδηγοι εκαναν 1 γυρο και τους εβγαλαν κοκκινη σημαια για να περιμενουν ποτε ο καιτατζης θα βαζε τον οδηγο του μπροστα και το κορυφαιο στη super league ακυρωθηκε ο βασιλερης που βγηκε 1ος στο τεχνικο ελεγχο και αντι να τον βγαλουν εκτος αγωνων ημερας ο κος τακης σημερα τον εβγαλε νομιμο και πηραν πισω τα αποτελεσματακαι προσπαθουν να το περασουν για να μην φανε κραξιμο

      Διαγραφή
    2. gia na min tis faei apo to basileri o takis ta kanei auta alla de gnorizi oti xalai ton aki me auta pou kani

      Διαγραφή
  7. Καλα ετσι αυθαιρετα πεταξαν τον χουρλια - σαγανα.Τι παραπτωμα ειχε ο Βασιλερης?
    Δουβρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΜΠΑΝΑ ΜΟΤΕΡ ΕΚΤΟΣ,ΜΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΦΟΡΟΥ.Ο ΚΑΙΤΑΤΖΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΙΕΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΗ ΓΑΡΓΑΡΑ.ΦΤΑΝΗ ΠΙΑ ΒΛΑΚΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΥΦΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ.

      Διαγραφή
    2. ΚΥΡΙΕ ΔΟΥΒΡΗ Ο ΧΟΥΡΛΙΑΣ ΔΕΝ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ. ΑΠΛΑ ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ.

      Διαγραφή
    3. ΚΕΡΔΙΣΕ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΧΟΥΡΛΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΕΛΑΣΑΝΤΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΟΥΝ ΜΠΡΑΒΟ ΜΙΚΡΕ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΜΕ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΕΣ ΦΤΗΝΕΣ ΔΟΙΚΕΟΛΟΓΙΕΣ . ΑΛΛΑ ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΘΕΣΗ Ο ΣΥΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΟΔΗΓΟΝ ΚΑΡΤ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΗ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΧΟΥΡΛΙΑ Η ΜΗΠΩΣ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΧΟΥΡΛΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΛΟΣ Η ΜΗΠΩΣ Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΗΤΑΝ Η ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ,, ΝΑ ΤΗΝ ΧΕΡΕΣΤΑΙ ΜΑΚΙΣ ΣΑΓΑΝΑΣ

      Διαγραφή
    4. Κορίνα Φατούρου17 Μαΐου 2012 στις 12:58 π.μ.

      Μάκη Σαγανά,

      Επιτέθηκες σε όλους και για όλα στο χώρο του καρτ και δεν σεβάστηκες την κατηγορία ΜΙΝΙ60 που δεν είχες κανένα λόγο να αναμιχθείς.

      Εμφανίσθηκες αυτόκλητος συνήγορος και υπερασπιστής οδηγού της κατηγορίας ΜΙΝΙ, με την οποία δεν έχεις καμία σχέση ούτε σου πέφτει λόγος, ενώ ήξερες ότι στην πραγματικότητα ο συγκεκριμένος οδηγός δεν αντιμετώπισε ποτέ κανένα πρόβλημα, υποκαθιστώντας εσύ στην πράξη τον ομαδάρχη του, λες και ο Πολυχρονίδης θα υπήρχε ποτέ περίπτωση να έμενε με σταυρωμένα χέρια αν κάποιος οδηγός του αντιμετώπιζε οποιοδήποτε πρόβλημα. Δηλαδή παρουσιάζεσαι σαν «προστάτης» «κατατρεγμένων» ή «ορφανών» παιδιών του καρτ.

      Επιτέθηκες αναίτια, άδικα και αβάσιμα στο παιδί μου και σε εμένα προσωπικά.

      Απέδειξες ότι είσαι απλά ένας αυτόβουλος φορέας ψευδών ειδήσεων, δηλαδή ένας συκοφάντης, που σπιλώνει την τιμή και την υπόληψη του παιδιού μου και της οικογένειάς μου.

      Δεν έχω θίξει ποτέ κανέναν και δεν ανέχομαι από κανέναν να με θίγει.

      Τόλμησες να βλάψεις εσκεμμένα και απολύτως άδικα το παιδί μου, το οποίο κατά γενική ομολογία έχει αποδείξει και συνεχίζει να αποδεικνύει συνεχώς ότι διαθέτει πάνω απ΄ όλα ήθος.

      Με τις ενέργειές σου αυτές δεν μου αφήνεις κανένα περιθώριο.
      Η υπομονή μου εξαντλήθηκε.
      Δεν μου επιτρέπει πια η συνείδησή μου να μείνω αδρανής.

      Διάλεξες μόνος σου και αβίαστα το θλιβερό δρόμο, που από εδώ και πέρα θα αναγκαστείς να ακολουθήσεις μέχρι τέλους. Και το τέλος θα είναι μακρύ.

      Θα υποστείς όλες τις νόμιμες συνέπειες και θα λογοδοτήσεις απέναντι στην Δικαιοσύνη και σε κάθε αρμόδια Αρχή για τις κατηγορίες σου.

      Είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που ασχολούμαι μαζί σου.
      Από εδώ και πέρα θα μιλάς μόνο με τον πληρεξούσιο δικηγόρο μου.

      Κορίνα Φατούρου.

      Διαγραφή
    5. Χαλαρωσε...
      Πολυ θεατρο κυρια Φατουρου...

      Διαγραφή
    6. ΜΑΚΙΣ ΣΑΓΑΝΑΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΤΟ ΑΓΑΠΑΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΤΙΜΑΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ .ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΣΕΒΟΜΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗ ΜΙΝΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΙΔΙΟ

      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΟΥΠΕΡΛΙΝΓΚ.ΝΟ 2 ΤΟΥ ΚΑΙΤΑΤΖΗ ΕΚΤΟΣ ΛΟΓΩ 'ΚΑΜΠΑΝΑΣ' ΜΑΙΜΟΥ.Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΔΕΝ ΠΑΗ ΑΠΟΝΟΜΗ.ΚΑΙΤΑΤΖΗΣ-ΠΑΣΣΑΛΗΣ ΔΕΝ ΞΕΡΠΥΝ ΤΟΠΟΤΑ ΤΑΧΑΜΟΥ.Ο ΣΚΙΝΤΖΗΣ ΤΟΥ ΔΙΝΗ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΦΟΡΟΥ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗ ,ΟΚ Ο ΠΑΣΣΑΛΗΣ ΔΙΝΗ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΟΔΗΓΟ.
    ΑΡΧΙΖΗ ΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Ο ΚΑΙΤΑΤΖΗΣ ΣΤΟΝ ΣΚΙΝΤΖΗ ΚΛΠ.
    ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΕΚΟΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙΤΑΤΖΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφ οσων ειναι οπως τα περιγραφεις τοτε.....
      Δουβρης

      Διαγραφή
    2. ο οδηγος το γνωριζε και δεχτηκε να τρεξει?!?!Μου κανει εντυπωση
      Δουβρης

      Διαγραφή
    3. ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΙΑ Η 1η παντα υπαρχουν κομπλεξικοι μη το ψαχνεις και οταν θα του εχουν παρει καποια σεβαστα χρηματα...

      Διαγραφή
  10. τακη εχω ενα ροταχ το αναλαμβανεις? θελω να κερδισω πες μου το ναι και θαρθω να σε βρω (θελω κατι καλο μη με βγαλει εκτος ο Γαλατσης)με 3-4 γραμμες ειμαι ευχαριστημενος να τους ριχνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΦΙΛΕ ΔΟΥΒΡΗ ΧΡΗΣΤΟ ΕΙΜΑΙ ΟΜΑΚΗΣ Ο ΣΑΓΑΝΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΖΟΥΝΙΟΡ ΑΦΟΥ ΣΤΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΚΑΡΤ ΣΤΗ ΣΚΑΡΑ ΕΚΙΝΗΣΗΣ ΕΙΔΕ Ο ΓΡΥΛΑΚΗΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΑΡΤ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΤΟΥ .ΒΓΑΖΕΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΤ ΤΟ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΚ ΦΕΡΜΕ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΗ ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΟΤΣΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΑΕΡΑ .ΤΟ ΞΑΝΑΣΗΚΟΝΟΥΝ ΣΤΟ ΚΑΡΟΤΣΙ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΠΙΤΣ ΒΑΖΟΥΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΚΑΡΤ ΣΑΝ ΚΟΡΟΙΔΑ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ . ΛΕΩ ΣΤΟΝ ΣΚΙΤΖΗ ΗΤΑΝΕ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΓΩΝΟΔΙΚΩΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΑΙΤΕ ΜΕ ΓΡΑΨΑΝΕ.ΚΑΝΟΥΝΕ ΤΑ ΚΑΡΤ ΤΡΕΙΣ ΓΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝΕ ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΗΤΑΝΕ ΠΕΡΑΣΑΝΕ ΜΕ 80 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ....ΟΠΩΣ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΓΕΙΘΗ .ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ΗΤΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝΕ ΞΕΧΑΣΗ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΟΥΝΕ ΒΕΝΖΙΝΗ ΔΙΑΚΟΠΗΚΕ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΒΑΛΑΝΕ ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΡΧΙΣΕ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΒΡΗΚΑΝΕ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΜΕ ΤΗΝ ΖΥΓΑΡΙΑ ΤΟΝ ΖΥΓΙΖΟΥΝΕ 147.550 ΕΝΩ ΤΟ ΟΡΙΟ ΕΙΝΑΙ 148 ΤΟΝ ΒΑΖΟΥΝΕ ΔΕΥΤΕΡΙ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΥΓΑΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΧΝΕΙ 113.500 ΖΗΤΑΩ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝΕ ΒΑΡΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΒΓΑΛΑΝΕ ΕΚΤΟΣ ΑΓΩΝΑ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μονο για την ταχυτητα μπορω να πω.Ειναι στην κριση του αλυταρχη πλεον.Για τα αλλα...στερουμε γνωσεων αν επιτρεπεται.Προφανως για να το λες , θα το ξερεις οποτε .Τα βαρη πρεπει να ειναι εκει και καλο θα ειναι να ειναι πιστοποιημενα
      Δουβρης

      Διαγραφή
  12. ΓΙΝΑΝΕ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΓΕΛΑΓΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ..ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΠΕΡΝΑΙ ΕΜΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΡΤ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΤΟΥ ΓΚΑΙΤΑΤΖΗ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΔΕΙΞΕ ΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΘΑΝΑΣΕΚΟΣ ΚΑΙ ΣΕΚΟΣ ΟΛΛΟΙ ΗΠΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΦΙΛΕΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΣΥ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΣΥ ΤΡΕΞΕ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ. ΓΙΑ ΒΛΑΚΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ

      Διαγραφή
  14. ΤΟ ΣΕΕΠΤΕΜΒΡΗ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 3 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ 8 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΤΟ ΠΟΛΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΜΑΚΡΑΝ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΩΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΑ 33 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ.ΜΑΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ .
    Κ. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρε παιδιά έλεος! Θα σταματήσουμε κάποια στιγμή να αμφισβητούμε ακόμη και τις ζυγαριές??!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οταν υπαρχει προβλημα στη ζυγηση οδηγου 2 φορες μετα βαζουν βαρη στη ζυγαρια για να ελεξουν τη σωστη λειτουργια της εγινε τιποτα τετοιο?και αν δεν εγινε ποιος ο λογος?

      Διαγραφή
    2. εφαρμοζονται οι κανονισμοι κυρια Ζαχαρελη?

      Διαγραφή
    3. ΣΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΑΡΤ.ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?

      Διαγραφή
  18. οχι κυριε Μιχαλοπουλε εσεις ειστε ΑΝΘΡΩΠΟΣ οχι σαν σαν τα αλλα τα ζωα.Μην το κανεις αυτο τα 33 χρονια μην τα πετας,πολεμηστε τους θα ειμαστε μαζι σου να γινει υγιεις ο χωρος,ειστε εξυπνος παρτε πρωτοβουλια Αν φυγετε σημαινει το τελος εφθασε για το καρτ,επειδη υπαρχουν αυτα τα λαμογια διωκτε τους δεν τους εχουμε αναγκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και να ξέρετε ότι το μεγάλο πρόβλημα του αγώνα θα ήταν το καπέλο που φόραγε ο γιος μου στην παρουσίαση οδηγών. "Εάν δεν βάλει το καπέλο να φύγει από την παρουσίαση" μου είπε ο ξεφτίλας.
    "Πρέπει να το φοράει γιατί μας χορηγεί" λέει. Για πείτε μου ρε παιδιά εσείς πόσα πήρατε γιατί εμάς δεν μας έδωσαν τίποτα.
    Υποχώρησα για το παιδί και επειδή δεν είναι του χαρακτήρα μου να έρχομαι σε αντιπαράθεση με ανθρώπους περιορισμένης νοημοσύνης.
    Αυτά τα γράφω με πλήρη επίγνωση των όσων έχω να τραβήξω στους επόμενους αγώνες αλλά εδώ θα τα πούμε πάλι. Μέχρι ξύλο θα πέσει όσο και εάν είμαι αντίθετος αλλά δεν είμαι και μ...ς.
    Σ.Ξ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. και γω όλα αυτά τα χρόνια υποχωρώ για τα παιδιά μου και για την αγάπη για το άθλημα... αλλά ΠΕΝΤΕ ΛΑΜΟΓΙΑ για να εξυπηρετούν τα μικροσυμφέροντα ορισμένων ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΩΝ στο χώρο κατέστρεψαν το καρτ!!και με αυτά που έχω ακούσει εγώ από αυτόν τον ξεφτίλα όλα αυτά τα χρόνια στο τέλος θα γράψω βιβλίο!!

      Διαγραφή
  20. Ειλικρινά δεν μπορώ να πιστέψω όσα διαβάζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στάθη ας μην προβούμε σε τέτοιες ενέργειες. Το kart έτσι, απλά θα πάει στον πάτο μια ώρα αρχύτερα..!!!
    Αν κάτι μας ξενερώνει το πολύ πολύ δεν το υποστηρίζουμε...
    Δ.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εγώ τα είπα επώνυμα και συνεχίζω.
    Στο πάτο έχει πάει ήδη και όποιος δεν το βλέπει είναι αυτός που θα πρέπει να πάψει να το υποστηρίζει.
    Εγώ από τη μεριά μου το υποστηρίζω χρόνια και κρατιέμαι για να μη βγάλω στην φόρα και άλλα θέματα και τότε τιναχτεί τελείως στον αέρα.
    Και κε Δ.Κ. (όποιος κι αν είσαι) εγώ προσπαθώ να ζήσω μέσα από αυτό, ο κος Αθανασέκος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στάθη σε ότι λες έχεις δίκιο απλά να σεβαστούμε και τον κόσμο που έρχεται για να δει και να διασκεδάσει...
      Έχω βρεθεί σε αγώνες (πριν ακόμα ασχοληθώ με το kart) που έπεφταν μπουνιές και το αποτέλεσμα ήταν ΤΡΑΓΙΚΟ...

      Ας ηρεμίσουμε και είναι στο χέρι όλων μας για ένα νέο ξεκίνημα...!!!

      Δ.Κ DD2 (ένας από τους παράνομους γι αυτό δεν γράφω το ονομά μου)

      Διαγραφή
    2. Την Ελλάδα μου θυμίζεις ρε φίλε.
      Νέο ξεκίνημα με τους ίδιους ανθρώπους γίνεται; Δε γίνεται.

      Διαγραφή
    3. Και καλά για την Ελλάδα υπάρχουν και εκλογές.
      Τον κο Αθανασέκο ποιος τον ψήφισε;

      Διαγραφή
  23. ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΟΘΛΑΜΙΑΤΡΟ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ¨΄ΑΘΑΝΑΣΕΚΟΣ-ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΑΣΣΑΛΗΣ.
    ΤΣΙΡΚΟ ΝΤΙ ΓΚΡΕΣΙΑ = ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ ΤΟ ΚΑΡΤ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ,ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ.ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ.ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΣΑΣΤΑΝ ΔΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΣΑΣ ΜΟΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΝ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ (ΜΙΑ ΑΠΟΧΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΛΑΣΣΙΚΟΥΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ) ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καιρος να μαθουν οι ΑΣΧΕΤΟΙ οτι αν πας στη σχαρα εκκινησης κ διαπιστωσεις οτι εχεις προβλημα μπορεις να παρεις αδεια και να γυρισεις στο παρκ φερμε...πραγμα που κ.γρυλλακης εκανε....καιρος να μαθουν οτι ο σαγανας δν θα ακυρωνοταν αν δν επινε νερο πριν το ζυγισμα γιατι κ ο ιδιος γνωριζε οτι ηταν ελλειποβαρης...καιρος να μαθουν οτι ο κ.σαγανας στο 1ο σκελος ηταν ο μοναδικος απο τους πρωτους 4 που δν πηρε ποινη, παρολο που ειχε τν ιδια ταχυτητα με τν 1ο,το 2ο και το 4ο.......καιρος να μαθουν να κερδιζουν τν Γρυλλακη μεσα στν πιστα κ οχι στα σχολια στο ιντερνετ...ομως εκει ξερουν οτι χανουν κατα κρατος....σε αλλον εναν αγωνα πηρε 2 σημαιες (δλδ το μαξιμουμ)....επιτελους αυτοι που διαμαρτυρονται ας θυμηθουν τ εγν το 2010...με τα φιλτρα χωρις αναγνωριση...με 5 κιλα λιγοτερα ...με βενζινη 120 οκτανιων...1.30 ωρα στο ασθενοφορο να περιμενουν 19 οδηγοι ποτε θα σταματησει ο "πονοκοιλος" του κ.σαγανα...και σας ρωταω λοιπον : ποιος ειναι το αληθινο λαμογιο? Μαθετε να κερδιζετε μεσα στην πιστα....ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΑΝΙΚΟΥ ΑΦΟΥ ΣΥΝΗΔΕΙΤΟΠΟΙΗΣΑΤΕ ΟΤΙ ΧΑΣΑΤΕ ΣΤΝ ΠΙΣΤΑ ΤΟ 1ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν μας ενδιαφερει η κοντρα γρυλακη -σαγανα γιατι βγαζετε τα απλυτα σας στη φορα .την κυριακη υπηρχαν κανονισμοι?να χαιρεστε τα πρωταθληματα που παιρνεται ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΟΡΟΕΙΔΕΥΕΤΑΙ ΕΝΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΑΣ .Ο ΑΘΑΝΑΣΕΚΟΣ Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΞΕΦΤΙΛΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΔΕΧΟΤΑΝ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΔΕ ΣΕΒΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ .ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΣΕΙΣ ΛΑΜΟΓΙΑ (ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο 1Ος)ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ 5 ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΑΚΩΝΟΝΤΑΙ

      Διαγραφή
    2. ΟΤΑΝ Ο ΑΝΟΝΥΜΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΑΚΗ ΤΟΥ ΟΠΩΣ Ο ΜΑΚΙΣ ΣΑΓΑΝΑΣ ΘΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΚΑΤΑΛΗΛΑ .....ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ .........ΡΩΤΑΩ ΜΕ ΚΕΡΔΙΣΕ ΠΟΤΕ Ο ΓΡΥΛΑΚΗΣ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΦΟΡΟ ΤΟΝ ΙΤΑΛΟ.....Ο ΝΟΩΝ ΝΟΗΤΟ ΓΕΙΑΣΑΣ

      Διαγραφή
    3. Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΓΑΝΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΚΑΝ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙ ΤΟΥ,ΗΜΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΡΦΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ, ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΛΗΤΗΣ,ΟΠΩΣ Κ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΥΝ,Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΛΠ.................

      Διαγραφή
  28. για το ποιος ειναι ο Καιτατζης τον ξερουμε...το 2009 στις Σερρες στο γυρο σχηματισμου λαδωσαν και εμειναν και οι 2 οδηγοι του (Δαριβιανακης-Βασιλερης) και ο φιλος του ο Ζαχος Νικος αλυταρχης του αγωνα εβγαλε κοκκινη σημαια , και ξαναπηραν εκκινηση οι οδηγοι του Καιτατζη!!επισης στον τελευταιο αγωνα της ιδιας χρονιας στο καρτοδρομο ενω παιζοταν το πρωταθλημα με 1ο τον Κουτσοδημο και 2ο τον Βασιλερη....στη διαρκεια του αγωνα και ενω προηγείτο ο Κουτσοδημος ο αλλος οδηγος του Καιτατζη Δαριβιανακης..πηγε και τον "πακεταρησε" με αποτελεσμα να κερδισει το πρωταθλημα ο Βασιλερης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ.ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΘΑΝΑΣΕΚΟΣ.Ο ΔΑΡΙΒΙΑΝΑΚΗΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΟΠΩΣ Ο ΚΑΛΕΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΝΤΡΙΟ.

      Διαγραφή
  29. ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΡΤΝΙΟΥΣ ΔΙΑ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΤΗΣ ΣΟΥΠΕΡΛΙΝΓΚ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΣΤΟ ΒΑΘΡΟ ΒΑΣΙΛΕΡΗΣ-ΞΥΝΟΣ-ΚΑΛΕΣΗΣ.ΡΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΛΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ. ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΔΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΕΡΗ ΣΤΟ ΒΑΘΡΟ?ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΣΕΙΣ ΒΑΛΑΤΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ,ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΒΑΣΙΛΕΡΗΣ?
    ΦΤΟΥΣΑΣ ΞΕΦΤΙΛΕΣ.ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΞΗΣ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΑΓΩΝΕΣ ,ΟΠΩΣ ΕΙΧΑΤΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΤΑΙΜ ΑΤΑΚ-ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ-ΒΡΩΜΙΚΟΙ-ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΡΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρα βλέπουμε κύριε Ανώνυμε!
      Στις 9:30 το πρωί λάβαμε με mail ένα Δελτίο Τύπου από την PRT Μotorsport που ανέφερε ως νικητή τον Ξυνό και εκτός τον Βασιλέρη και μας έστειλε να δημοσιεύσουμε και την σχετική φωτογραφία. 2 ώρες αργότερα μας έστειλαν νέο μαιλ και μας ζητούσε να αφαιρέσουμε την φωτογραφία της απονομής και να αλλάξουμε το αρχικό δελτίο τύπου με αυτό που είναι δημοσιευμένο τώρα. Τα μαιλ και οι ώρες αποστολής τους είναι στηνδιάθεση όλων. Τα Δελτία Τύπου ΠΑΝΤΑ τα ανεβάζουμε όπως έρχονται. Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα επίσημα αποτελέσματα της αρμόδιας αρχής συντάξαμε τα αποτελέσματα όλων των κατηγοριών όπως κάνουμε κάθε φορά και το "ανέβηκα βάθρο" είναι σχήμα λόγου. Τέλος σαν kartnews δεν έχουμε κάνει ποτέ αγώνες. Είμαστε απλά μια παρέα από περισσότερους από 40 καρτίστες που κάνουμε μια οργανωμένη προπόνηση σε συνθήκες γόμας σε μια πίστα που τηρεί φέτος όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας δίνοντας έναν γιορτινό τόνο και με τα μέγιστα μέτρα ασφαλείας που μπορούμε να πάρουμε μέσα από δικιά μας αυτοοργάνωση. Αν σας ενοχλεί το σταματάμε. Σας ευχαριστούμε για το φτύσιμο αλλά μάλλον φτύνετε σε λάθος μεριά.

      Διαγραφή
    2. ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΑΓΩΝΕΣ ΔΕΝ ΕΝΟΟΥΣΑΜΕ ΕΣΑΣ,ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ.ΤΟ ΦΤΥΣΙΜΟ ΕΠΙΣΗΣ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΑΥΤΟΥΣ,ΟΧΙ ΕΣΑΣ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗ ΔΙΕΤΥΠΩΘΗ ΚΑΛΩΣ.

      Διαγραφή
    3. Σας ευχαριστούμε για την διευκρίνηση αλλά και πάλι με φτύσιμο βρίσιμο κτλπ δεν βγαίνουν λύσεις. Καλό θα είναι αφού πέσει η σκόνη από αυτό τον αγώνα να γίνει μια νέα αρχή για το καρτ άμεσα.

      Διαγραφή
    4. ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.ΠΟΛΥ ΣΚΟΝΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.
      ΜΕ ΤΟΝ ΑΘΑΝΑΣΕΚΟ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΙΤΑΖΗ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΜΑΥΡΟ ΕΡΓΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΣΙΡΚΟ ΝΤΙ ΓΚΡΕΤΣΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΗ ΚΑΙ ΔΡΑΚΟΥΛΑ.

      Διαγραφή
  30. Λοιπον...εχουμε και λεμε..κυριε Ασημακοπουλε..μηπως ησασταν σε αλλη πιστα?? γιατι εγω ειμαι σιγουρος πως σας ειδα εκει...τι ειναι αυτα που γραφετε??μηπως ειδατε τον Βασιλερη στο βαθρο..γιατι απο οτι καταλαβα ηταν εκτος...ασχετως με τα οσα εγιναν μετα...και επισης οταν θελετε να να γραψετε ενα σωστο Δελτιο Τυπου να γραφετε αυτα που βλεπετε εκει και οχι αυτα που σας υπαγορευουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να σεβόμαστε κάποια πράγματα, όσο και κατά την γνώμη σας να θεωρείτε πως μπορεί ο κος Ασημακόπουλος να έχει κάνει κάποιο λάθος.
      Αν μπορούμε και μιλάμε αυτή τη στιγμή από εδώ οφείλετε στον κο Ασημακόπουλο που χάρη στην τρέλα του μας δίνει ένα βήμα για να πούμε αυτό που πιστεύουμε, να επικοινωνήσουμε και να ενημερωθούμε για τα τεκταινόμενα του kart.
      Αντί για να βάζουν όλοι του χώρου έστω μια μικρή διαφήμιση για να συντηρείτε αυτό το site το μόνο που γίνεται είναι ένα τσάμπα μπανιστήρι.
      Απλά θα πω το όνομα μου για να μην νομίσετε κάτι άλλο ''κοντόφθαλμο''

      Δ.Κ. DD2 ''Ο παράνομος''

      Διαγραφή
    2. Σας δείχνω απλά τα επίσημα αποτελέσματα της αρμόδιας αρχής.
      http://www.ethea-live.gr/KART/SuperLeague.pdf

      Με βάση αυτά γράψαμε τα αποτελέσματα.

      Δυστηχώς ή ευτυχώς δεν μας έχει υπαγορέψει κανένας μέχρι σήμερα.

      Τα έχουμε και στο άρθρο.
      Πιστεύετε ότι έχουμε κάποιο λόγο να υποστηρίξουμε τον Βασιλερη ή τον Ξυνό?
      Τους σεβόμαστε και τους 2 απεριόριστα.
      Αν γραφαμε αυτά που είδαμε θα πρεπε να γράψουμε το βιβλίο της ντροπής του καρτ. Ούτε καταλάβαμε ποιος έφταιγε και γιατί και ουτε μας ενδιαφέρει. Μετρήσαμε τουλάχιστον 5 αψιμαχίες και φύγαμε πριν τον τελικό της Superleague. Η εικόνα ήταν απλά τρομακτική και ντροπιαστική και το συνοψίσαμε στη φράση πεδίο μάχης.

      Διαγραφή
    3. Συνήθως αυτοί που φτύνουν εδώ φτύνουν και στην πίστα και αυτό είναι πολύ λυπηρό..!!!

      Ο ΤΟΥ(ΤΑΧΑΜΟΥ)Ν

      Διαγραφή
    4. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΤΥΝΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ
      ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΤΥΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΔΩ?

      Διαγραφή
    5. Φίλε μου συνήθως συμβαίνουν και τα δύο...
      Είναι αυτό που λένε στο χωριό μου '' το ξαχνάει η τουτάνα το μαμίσι..?''
      Δυστηχώς δεν το ξεχνάει...!!!

      Διαγραφή
  31. Αν μου επιτρεπετε θα ηθελα να πω οτι με τις βρισιες δεν βρησκει καποιος το δικιο του.Αν θελετε να κανετε κατι τοτε καντε το.Το να βριζετε ομως δεν πιστευω οτι σας τιμα μιας και το διαδικτυο εχει ενα πλεονεκτιμα και μειονεκτιμα ταυτοχρονα, το διαβαζουν πολλοι συμπεριλαμβανομενου και παιδιων.Φιλικα παντα και χωρις διαθεση κριτικης
    Δουβρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΑ ΔΟΥΒΡΗ ΤΙ ΛΕΣ. ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΒΡΥΣΙΕΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙ?
      ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΥΜΗΘΟΥΜΕ?ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ Η ΕΞΩ?ΚΑΙ ΒΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΒΛΑΧΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ.ΜΕ ΤΟ Λ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ Ν ΣΟΥ.

      Διαγραφή
    2. Το μονο που δεν μπορει κανενας να μου προσαψει ειναι Βρισιες και αντιαθλητικη συμπεριφορα.! φορα πριν 5 η 6 χρονια ο αδερφος μου εχει παραφερθει και εγω τον σταματησα.Θα σε παρακαλουσα λοιπον να προσεχεις τι λες , σε ποιον το λες.Δεν καταλαβα τι ρολο παιζει η ομιλια μου?Μηπως θα πρεπει να αλλαξω και το χρωμα του δερματος μου ή το υψος μου ή μηπως την ηλικια μου για να εχω δικαιωμα ομιλιας? Θα εκτιμουσα να εβλεπα μια σοβαροτητα και οχι κουβεντες χωρις στοιχειωδη τεκμηριωση.Λυπαμαι δεν προκειται να συνεχισω μια τετοια συζητηση.
      Δουβρης.
      Υ.Γ τουλαχιστον εγω ακομα γραφω το ονομα μου...

      Διαγραφή
  32. ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΤΑ ΕΣΤΕΙΛΕ ΔΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. μινι 1ος ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (gia ta epomena xronia)
    ΤΖΟΥΝΙΟΡ 1ος ΖΑΧΑΡΕΛΗΣ (gia ta epomena )
    ΟΙ υπολοιποι να πληρωνουν για να τρεχουν και να κερδιζουν οι παραπανω ολα μοιρασμενα ΜΠΡΑΒΟ ΑΘΑΝΑΣΕΚΟ ΣΚΙΝΤΖΗ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗ ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΕ
    ΒΡΩΜΙΑ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΤΡΕΞΕΤΕ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ?
    ΔΩΣΤΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΕΓΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ
    TIME ATAK
    KYRIE ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΕ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΜΗ ΠΕΦΤΕΙΣ ΣΤΗ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΑΝΩΝΥΜΕ ΥΒΡΙΣΤΗ

      Διαγραφή
    2. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ ΑΝΩΝΥΜΕ ΣΕ Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΠΕΙΣ....ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ............

      Διαγραφή
  34. Λαζαράκος Γιώργος15 Μαΐου 2012 στις 2:52 π.μ.

    ......Είναι τόσα πολλά που θα μπορούσα να γράψω, να σχολιάσω αρνητικά & θετικά, να κρίνω άτομα & καταστάσεις, να επιβραβεύσω ορισμένους & να κατακρίνω σκληρά συμπεριφορές & γεγονότα. Θα αναλωθώ όμως σε συζητήσεις & νομίζω ότι αρκετά γράφτηκαν!! Η δικιά μου θέση είναι ότι ΟΛΟ το ελληνικό καρτ συμπεριλαμβάνοντας τους πάντες (πίστες, ομοσπονδίες, λέσχες, ομάδες, μηχανικοί, γονείς, οδηγοί) περνάει μία σοβαρή κρίση & καμπή. Θέλει διορθωτικές κινήσεις πολλές φορές σκληρές & απαιτεί να το επανδρώσουν άνθρωποι που αγαπάνε το σπορ & όχι μόνο την διάκριση στο σπορ...άνθρωποι αυστηροί επαγγελματίες αμείλικτοι & αντικειμενικοί.
    Από την πλευρά του μετώπου των γονιών-οδηγών πιστεύω ότι οι μεν οδηγοί οφείλουν να συζητήσουν με τους εαυτούς τους & να αξιολογήσουν αν το καρτ σαν σπορ τους γεμίζει, τους εξιτάρει...αν πραγματικά θέλουν να κοπιάσουν για την επιτυχία ή αν τους ενδιαφέρει να ανέβουν σε ένα βάρθρο χωρίς θεατές, χωρίς χειροκρότημα απλά & μόνο για να λάβουν ένα έπαθλο αμελειτέας αξίας...οι δε γονείς θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι τρέχουν τα παιδία τους στους αγώνες & όχι αυτοί, ότι έχουν την μέγιστη ευθύνη να περνάνε μυνήματα ομόνοιας, ευγενούς άμιλλας & αλληλοσεβασμού μεταξύ των & όχι να κλείνονται μέσα σε τέντες & να φανατίζονται!! Αν δε, κρίνουν ότι το προιόν & οι υπηρεσίες που τους παρέχονται από την εκάστοτε οργάνωση, αντιπροσωπία, θεσμό είναι κάτω των προσδοκιών τους & θεωρούν ότι το επίπεδο είναι χαμηλό ή επικίνδυνο για την σωματική ή και πνευματική ακεραιότητα των παιδιών τους...έχουν και την επιλογή της αποχής. Δυστηχώς όσο βρίζεις, φωνάζεις & διαπληκτίζεσαι χάνεις τελικά το δίκιο σου & τελικά καταντάς να είσαι & Στεναχωρημένος & όχι Δικαιωμένος.
    Άραγε είστε έτοιμοι για αλλαγές...θέλετε αλλαγές ή την επόμενη εβδομάδα...μήνα...στον επόμενο αγώνα όλοι πάλι μαζί και Δεν βαριέσαι!!
    Συγχρόνως να ζητήσω & ένα Συγγνώμη για τυχόν λάθη, παραλείψεις από τον σχολιασμό μου στον χθεσινό αγώνα, αλλά επαγγελματίας σε αυτό τον τομέα Δεν είμαι απλά από Αγάπη & Παθος για το σπορ το προσπαθώ & οι συνθήκες δεν βοήθησαν για να υπάρχει το απόλυτα γιορτινό κλίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχως δεν εχουμε να ζηλεψουμε τιποτα απο τα γηπεδα του ποδοσφαιρου και στις πιστες......κριμα

      Διαγραφή
    2. ΡΕ ΛΑΖΑΡΑΚΟ-ΚΟΛΗΤΕ ΤΟΥ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΙΤΑΤΖΗ,
      ΚΑΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΡΑΚΟ.

      Διαγραφή
  35. Αγαπητοί Φίλοι
    Είμαι ο Κώστας Σωτηρόπουλος πατέρας του Φώτη Σωτηρόπουλου γνωστού και ως ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ.
    Αρχικά θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στον κ. Λαζαράκο, για τον σωστό κατά την γνώμη μου τρόπο που τοποθετήθηκε ΜΠΑΒΟ!
    Τα τελευταία 3 ½ χρόνια το παιδί μου ασχολείται με το ΚΑΡΤ και από την πρώτη στιγμή το πρώτο πράγμα το οποίο με ενδιέφερε είναι να μπαίνει και να βγαίνει καλά από την πίστα. Το δεύτερο να είμαι κοντά στο παιδί μου να το κρατήσω μακριά από κακές παρέες, να είμαι συνέχεια κοντά του , να το βλέπω να γίνεται όλο και καλύτερο και να προσπαθώ να του διδάξω αξίες, σωστό τρόπο σκέψης ,σωστή συμπεριφορά και ότι το να μάθεις να χάνεις είναι εξίσου σημαντικό αν όχι πιο σημαντικό από το να κερδίζεις.
    Μετά λοιπόν από 3 1/3 χρόνια σκληρής προσπάθειας , προπονήσεων ,αγώνων , εξόδων (σημαντικών θα έλεγα) βρίσκομαι στην δυσάρεστη θέση να σκέφτομαι πολύ σοβαρά αν θα συνεχίσω αυτό ,το κατά την γνώμη μου καταπληκτικό σπορ το οποίο προσφέρει, γνώσεις, μαθήματα ζωής και συγκινήσεις που δεν ξέρω αν μπορεί να τις προσφέρει άλλο.
    Το μεγάλο μου πρόβλημα είναι ότι μου αρέσει ( γιατί παίζω και εγώ τον μηχανικό) και το κυριότερο ότι αρέσει στο παιδί μου, δεν έχει ασχοληθεί με κάτι άλλο ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΣΤΕΡΕΙΣΩ ??. Έχει προσπαθήσει πολύ, έχει κουραστεί , βραχεί ,αρρωστήσει , τραυματιστεί , κλάψει , στενοχωρηθεί όπως και όλα τα άλλα παιδιά που ασχολούνται σοβαρά με το σπορ .
    Σίγουρα πρέπει κάτι να γίνει είναι κρίμα για τα παιδιά. Θα συμφωνήσω με τον κ. Λαζαράκο ότι πρέπει οι άρχοντες του σπόρ να είναι σκληροί ακριβοδίκαιοι, αμείλικτοι και να τηρούν τους κανονισμούς από το Α έως το Ω προς ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΕΡΑΙΤΩΣ χωρίς την παραμικρή εξαίρεση και φυσικά να ξεχασθούν όλες οι παλιές κόντρες, χάρες, εκκρεμείς υποθέσεις και απλήρωτες επιταγές για μπορέσει να γίνει μια καινούργια αρχή, ποτέ δεν είναι αργά, φτάνει να υπάρχει θέληση και σωστή διάθεση από όλους.
    Ελπίζω να μην σας κούρασα εχω μόνο καλή διάθεση ΑΓΑΠΑΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ και ΤΟ ΣΠΟΡ!!!
    Με σεβασμό προς ΟΛΟΥΣ
    ΚΩΣΤΑΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημερα,επειδη βλεπω παρα πολλους ανωνυμους να λενε διαφορα χωρις φυσικα να εχουν το θαρρος να πουν ποιοι ειναι και ποια πραγματικα ειναι η θεση τους,μαλλον δεν εχουν καμμια γνωμη και προταση απλα τους εχει δωθει η ευκαιρια να γραφουν ανορθωγραφες ηλιθιοτητες στο ιντερνετ για να δημιουργησουν εντυπωσεις για να βρουν μια δικαιολογια για το λογο που δεν υπηρχαν αγωνιστικα στον αγωνα των Μεγαρων και μπορουν να πηγαινουν καλα μονο στο Πρωταθλημα Αφιδνων.
    Ασ ξεκινησουμε απο το αγωνιστικο κομματι,ο Ακης ηταν γρηγοροτερος απο "ολους" και εκει ειναι το προβλημα γτ μεσα στον αγωνα εβαλαν και τα 4 ΙΑΜΕ,τον λογο που εμειναν 4 σκεφτειτε τον μονοι σας,κερδιζοντας λοιπον τα χρονομετρημενα εγινε τεχνικος ελεγχος στο μοτερ του καιστο αμπραγιαζ του βρεθηκε νομιμο,εν συνεχεια κερδιζοντας τον ημιτελικο παλι εγινε ελεγχος στο μοτερ και στο αμπραγιαζ και βρεθηκε νομιμο 2-0,στον τελικο τωρα που δεν πηρε μπρος το μοτερ του και αναφερονται ολα αυτα που αναφερονται θα πρεπει να γνςριζετε πως υπαρχει ενα ωραριο για το park ferme και ενα ωραριο για την σχαρα της εκκινησης,οπως αναφερεις παραπανω ο ιδιος κυριε ασχετε ανωνυμε περιμεναν 5 λεπτα τον Βασιλερη για να ξεκινησουν,βεβαιως και περιμεναν γτ ετσι λεει ο κανονισμος και η κοκκινη σημαια βγηκε γτ ειχαν φυγει νωριτερα απο τα 5 λεπτα,για να μην λετε οτι θελετε,να σας θυμησω που εσεις μαλλον θα θυμαστε πολυ καλα γτ θα σας ενοιζε τοτε,τον Σαγανα στην Πατρα τον περιμεναμε στην εκκινηση 20 λεπτα με δικο μου οδηγο δευτερο και πολυ καλα καναμε γιατι το παιδι ειχε προβλημα αλλα δεν σε βλεπω να το αναφερεις!Σημειωτεον οτι ο βασιλερης στον τελικο του ROK τεθηκε εκτος αγωνα γιατι εκοψε πριν την εκκκνηση.Τελος παντων στο τριτο σκελος λοιπον αφου κερδισε "παλι" ο Βασιλερης παρολες τις ελπιδες σας στους πρωτους γυρους στον τεχνικο ελεγχο αυτην την φορα τον η καμπανα του βρεθηκε ολοσωστη και μην παραπληροφορειτε τον κοσμο ομωσ το αμπραγιαζ του βρεθηκε οριακα φθαρμενο αλλαμεσα στα πλαισια του κανονισμου,
    αν καποιος λοιπον επρεπε να φωναζει ημουν εγω και ο Βασιλερης γτ ο κανονισμος λεει ξεκαθαρα πως οταν κανεις εφεση για κατι,η απονομη γινετε στον πρωτο τερματισαντα ασχετως του τι θα γινει στην εφεση,και αυτος ηταν ο "ΒΑΣΙΛΕΡΗΣ".Αν θελετε να μειωσετε την αξια του Ακη η της ομαδος μου μαλλον θα ειναι πολυ δυσκολο γτ το κανετε οιε λαθος τροπο!
    Τελος,οι σχεσεις μου με τον Αθανασεκο που χαρακτηριζεται σαν μεγαλος μου αδελφος απο εσας, οσοι ειναι μεσα στον χωρο θα γνωριζουν οτι δεν υπηρξαν ΠΟΤΕ καλες και ειδικα τους τελευταιους τρεις μηνες που ανελαβα την ευθυνη να παραχωρησω την πιστα για την διοργανωση του ROTAX ενω ηταν αντιθετος,εγιναν ακομα χειροτερες!
    Η δικη μου αποψη για τον αγωνα ειναι πως ηταν αθλιος,αλλα ειναι κατι που πρεπει να αφορα τους διοργανοτες και την ΟΜΑΕ που τον διοργανωσε και οχι εμενα.
    Δεν δικαιολογουμαι,δεν απολογουμε, απλα βαζω τα πραγματα στην θαση τους για να μην μπορει ενας χαζος που επιτιθεται σε ολους να λεει ανακριβειεςκαι να μειωνει αποτελεσματα και ανθρωπους!

    Καιτατζης Παναγιωτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    3. ΠΡΟΣ ΚΑΡΤΝΙΟΥΣ
      ΓΙΑΤΙ ΑΦΑΙΡΕΣΑΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ 15/5/12 12.40?
      ΕΙΧΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΒΡΗ? ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΣ ΟΤΙ
      Ο ΚΑΙΤΑΤΖΗΣ ΚΑΙ Ο ΑΚΗΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟΙ ΜΕ Μ Α Ι Μ Ο Υ
      ΜΟΤΕΡΣ.
      ΕΔΩ Κ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΕ ΜΑΣ ΤΑ ΧΑΛΑΤΕ ΠΟΛΥ.ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΕΠΑΝΕΛΑΒΕΤΟ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΒΡΕΙΣ ΒΑΛΕ ΤΕΛΕΙΕΣ.

      Διαγραφή
    4. Ξαναγράψτε το σχολιό σας επώνυμα. Συγγνώμη αν σβήστηκε κατά λάθος. Προσπαθούμε να κρατήσουμε ένα επίπεδο. Πήραμε εντολή από τους διαχειριστές της ιστοσελίδες να διαγράφουμε τα υβριστικά και ανώνυμα σχόλια.

      Διαγραφή
    5. ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΟΤΙ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΙΤΑΤΖΗ ΠΑΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΚΡΑΤΑΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΤΑ ΙΣΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ.
      ΜΑΡΙΑ

      Διαγραφή
    6. Προσπαθούμε για το καλύτερο δεν γνωρίζουμε πρόσωπα και ειδικά τους ανώνυμους. Μας είναι προτόγνωρη αυτή η κατάσταση. Είμαστε ομάδα φοιτητών που υποστηρίζουμε τεχνικά την ιστοσελίδα και δεν έχουμε αντιμετωπίσει ξανά τέτοια φαινόμενα. Σε λίγο θα κλειδώσουμε την ελεύθερη δημόσια συζήτηση και θα μπορείτε να απαντάτε μόνο με τα μαιλ σας.

      Διαγραφή
    7. τακη επειδη ειμαι τεχνικος μηχανικος θελω να σε ρωτησω
      1.οριακα φθαρμενο(θελει αλλαγη ? οριακα φθαρμενα τακακια τα αφηνεις?)
      2. το οτι περασες ελεγχο 2 φορες δε το ειδατε ? εσυ το γνωριζες ? το συγκεκριμενο γνωριζουμε τι κανει στο μοτερ?
      3.αν ηταν αλλος οδηγος ο γιος μου θα τον περιμενατε ? πιστευω οχι γιατι μου εχει συμβει
      4.καποιοι οδηγοι σιγουρα εχουν ευνοια παραδειγμα εχω - περσι εστειλαν στις εξεδρες τον γιο μου στραβωσαμε σασσι καινουργιο και η απαντηση τους ΓΛΥΚΟ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑ
      5.Ο Ακης ειναι σεβαστο παιδι και οδηγος
      6. ολα αυτα που εγιναν μου δειχει προσωπικα οτι δεν ηθελες να χασεις με τιποτα μεσα στο σπιτι σου και πολυ περισσοτερο μετα απο τον 1ο αγωνα στις αφιδνες
      ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΟΣΟ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΛΙΓΟΣΤΕΥΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΠΙΣΤΑΣ
      ΓΙΑΝΝΑΚΑΡΩΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (ΜΙΛΑΩ ΣΑΝ ΠΑΤΕΡΑΣ ΟΧΙ ΣΑΝ ΟΜΑΔΑ FA)

      Διαγραφή
    8. Οριακά φθαρμένο σημαίνει μέσα στα πλαίσια,δεν ήθελα να κερδίσω με το ζόρι,ήταν γρηγορότερος απο την πρώτη στιγμή και δεν άφησε ποτέ κανενα περιθώριο αμφιβολίας.Ελεγθηκε κανονικά σε ολα τα σκέλη και βρέθηκε νόμιμος,ακόμα και στον τελικο,ας βγουν όλοι αυτοί και εσυ μαζί να μου δείξετε με ποια απόφαση έβγαλαν εκτός τον Βασιλερη και δεν του έκαναν απονομή αφού κέρδισε!Αντι να φωνάζουμε εμείς που δεν πείραμε το κύπελλο που κερδίσαμε φωνάζουν αυτοί που πρέπει τώρα να το φέρουν πίσω! Αυτά μόνο στην Ελλαδίτσα γίνονται!
      Δεν ξέρω εάν θα περίμεναν τον γιο σου,πάντως τον Ακη δεν τον περίμεναν,παρόλο που τους υποχρεώνει ο κανονισμός.καλα ολα αυτά που λέτε αλλα καλο θα είναι να γνωρίζετε και τους κανονισμούς,τον Ξυνο στις Σέρρες τον περιμέναμε μισή ώρα,τον Σαγανα στην Πάτρα άλλη μισή,δεν μίλησε κανείς.
      Τέλος πάντων δεν θα ασχολειθω άλλο γιατί θεωρώ πως το κουράσαμε πολυ,ο Ακης κέρδισε αξία και δεν ειναι κανείς σε θέση να τον μειώσει γιατί πρέπει να θυμάστε πως έρχονται και άλλοι αγώνες στους οποίους θα τον βρείτε πάλι μπροστά σας και εκει θέλω πολυ να δώ τι θα έχετε παλι να πείτε ότι θα φταίει!
      Επέλεξα να γράψω γτ μιλάνε για εμένα άνθρωποι που δεν γνωρίζουν κάν την πορεία μου και έχουν γνώμη για εμένα και το τι έχω κάνει στον χώρο ενώ δεν υπήρχαν κάνω τότε!
      Ευχαριστώ,
      Καιτατζης Παναγιώτης.

      Διαγραφή
    9. τακη,εφεση εκανες μετα την απονομη,το παρκ φερμε ειχε κλειση.Ησουν γρηγοροτερος με τι φυγοκεντρικο?ο Ξυνος στις Σερρες ξεκινησε τελευταιος χωρις να εχει γινη γυρος σχηματισμου και εφαγε μαυρη σημαια απο τον αλυταρχη σου Ζαχο και γιαυτο διαγραφηκε μετα.ο Σαγανας ηταν θεμα υγειας.
      αν στους επομενους αγωνες εχεις παλι τετοιο μοτερ οπως ειχες και στο ροταξ και στο ροκ μαγκια σου.Σου εδειξε την αποφαση οτι εισαι εκτος ο Ιωαννιδης και ο Σκιντζης ,ο Πασχαλιδης ειχε φυγει,ας δηλωση ο Σκιντζης αν στην εδειξε η οχι,ο Πασσαλης μονο δεν το ηξερε, ζητα να την παρουσιασουν,να δουμε.

      Διαγραφή
    10. Εσυ φωτεινέ παντογνώστη που τα ξέρεις ολα,πρέπει να μάθεις ότι με έκθεση τεχνικού εφόρου δεν βγαίνεις εκτός αγωνος εκτός αγωνος βγαίνεις με απόφαση αγωνοδικων,κάτι που εμένα με είχε εντός.
      Όσο για τις Σέρρες ο ξυνος έφαγε μαύρη γιατί εμβολησε τον μπροστινό του, και ο κολλητός μου όντως Ζαχος καλα έκανε και του την έβγαλε!
      Δεν βλέπω πουθενά να αναφέρεις το πόσο καλη ομάδα ήμουν όταν πήρε το πρωτάθλημα μαζί μου ο παυλακης!
      Δεν έχω κάτι άλλο να πω ούτως η άλλως τα σχολεια όλου του κόσμου εδώ σας δείχνουν ποιοι είστε!ΥΠΟΜΟΝΗ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ!
      Καιτατζης Παναγιωτης

      Διαγραφή
    11. τακη αν θελεις να δειξεις καθαρος στον οδηγος σου και σε ολους εμας δειξε μας το χαρτι τεχνικου ελεγχου ΕΣΥ.. ΕΣΥ και μν παιζεις με τις λεξεις

      Διαγραφή
    12. ΜΑΚΙΣ ΣΑΓΑΝΑΣ ΤΑΚΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΟΤΑΝ ΟΧΡΗΣΤΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΚΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕ Ο ΖΑΧΑΡΕΛΗΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΓΑΝΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ Ο ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΚΕΙΝΙΣΗ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΑΤΟΙ,,, ΕΙΧΑΝ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑΝ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΟ ΕΚΑΒ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ--------ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΑΙΝΑΝΕ------

      Διαγραφή
    13. Εγω δεν είμαι οργάνωση,είμαι συμμετέχοντας και έχω αποτελέσματα!

      Διαγραφή
    14. κατορθωσες να χαλασεις ενα απο τα καλυτερα πρωταθληματα το ροκ cup που παντα ειχε ανταγωνισμο και συμμετοχες σε αυτο συμβαλει και ο πολυχρονιδης που θα μεινει με 5 οδηγους στο ροκ δικοι του ολοι γιατι δε παιρνει θεση

      Διαγραφή
  37. Αγαπητοί Φίλοι
    Είμαι ο Γιάννης Λέλας (γνωστός και ως ΓΚΡΙΝΙΑΡΗΣ) πατέρας του Αντώνη Λέλα.
    Αρχικά θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στον κ. Λαζαράκο, για τις σωστές κατά την γνώμη μου τοποθετήσεις του !!!!
    Τα τελευταία 4 χρόνια το παιδί μου ασχολείται με το ΚΑΡΤ και από την πρώτη στιγμή το πρώτο πράγμα το οποίο με ενδιέφερε είναι να μπαίνει και να βγαίνει καλά από την πίστα(ΔΥΣΤΥΧΧΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΕΣ ΑΠΟ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟΥΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ).Το δεύτερο να είμαι κοντά στο παιδί μου μαζί με την συζυγό μου Ελένη, προσπαθώντας να το κρατήσουμε μακριά από κακές παρέες, να είμαστε συνέχεια κοντά του και να το βλέπουμε να γίνεται όλο και καλύτερο προσπαθώντας να του διδάξουμε αξίες, σωστό τρόπο σκέψης ,σωστή συμπεριφορά , εύ αγωνιζεσθε και ότι το να μάθεις να χάνεις είναι εξίσου σημαντικό αν όχι πιο σημαντικό από το να κερδίζεις.
    Μετά λοιπόν από 4 χρόνια συμμετοχών σε διάφορα events βρίσκομαι στην δυσάρεστη θέση να σκέφτομαι πολύ σοβαρά αν θα συνεχίσω αυτό ,το κατά την γνώμη μου καταπληκτικό σπορ το οποίο προσφέρει, γνώσεις, μαθήματα ζωής και συγκινήσεις που δεν ξέρω αν μπορεί να τις προσφέρει άλλο.
    Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι αρέσει πολύ στον Αντώνη ,παρότι έχει ασχοληθεί και με άλλες δραστηριότητες. Έχει προσπαθήσει πολύ στα πλαίσια των δυνατοτήτων που μας επιτρέπεται να τον υποστηρίξουμε οικονομικά.
    Εχει κουραστεί , βραχεί ,αρρωστήσει , τραυματιστεί σοβαρότατα, κλάψει , στενοχωρηθεί όπως και αρκετά άλλα παιδιά που ασχολούνται με το σπορ αυτό.
    Σίγουρα πρέπει κάτι να γίνει, είναι κρίμα για τα παιδιά. Θα συμφωνήσω με τον κ. Λαζαράκο ότι πρέπει οι άρχοντες του σπόρ να είναι σκληροί ακριβοδίκαιοι, αμείλικτοι και να τηρούν τους κανονισμούς από το Α έως το Ω προς ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΕΡΑΙΤΩΣ χωρίς την παραμικρή εξαίρεση με πρώτη και σοβαρότερη την ΑΣΦΑΛΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΑΓΩΝΩΝ.
    Δεν είναι δυνατόν να επισημαίνω στο παιδί μου στην αρχή κέθε αγώνα να σέβεται τους συναθλητές του, μικρότερους η μεγαλύτερους και να έχει πάντα στο μυαλό του τον υγειή συναγωνισμό και κάποιοι άλλοι να βάζουν στους αγωνιστικούς χώρους τα παιδιά τους για να κερδίσουν με κάθε τίμημα , που κάποια στιγή μπορεί να αποβεί μοιραίο για οποιονδήποτε.
    Διαφωνώ στον να ξεχασθούν όλες οι εκκρεμείς υποθέσεις και απλήρωτες επιταγές.
    Μπορεί να γίνει μια καινούργια αρχή, ποτέ δεν είναι αργά, φτάνει να υπάρχει θέληση και σωστή διάθεση από όλους.
    Συμφωνώ σε πολλά με τον Κ.Σωτηρόπουλο.

    Με σεβασμό και εκτίμηση προς όλους

    Λέλας Γιάννης

    ΥΓ : O Κωνσταντίνος , ο Ζαχαρέλης , ο Σωτηρόπουλος , ο Σαγανάς.Χ,(απλά αναφέρω αυτά τα ονόματα γιατί αναφέρθηκαν στην προυπάρχουσα συζήτηση - είναι πολλοί περισσότεροι αυτοί που έγραψαν και γράφουν ιστορία)είναι παιδιά που με τις επιδόσεις τους έχουν γράψει ιστορία και μπορούν να δείξουν τον δρόμο και στους υπόλοιπους, αρκεί να τους αφήσουν!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. οι αγωνες κερδιζονται στην πιστα και οχι στα σχολια.....ας απαλαχτουμε επιτελους απο αυτη τη λαθος νοοτροπια των "στημενων αγωνων"....οι διαφορεσ στην πιστα!!! δεν θα μπορουσαμε να μην πουμε ενα μεγαλο μπρραβο στον κ.μιχαλοπουλο για την αψογη συμπεριφορα του στουσ αγωνιζομενουσ....ειλικρινα ,ο ορισμοσ του ΣΩΣΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σας ενημερώνουμε ότι τα ανώνυμα-υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Προσπαθήστε να εκφράσετε κόσμια τις απόψεις σας και επώνυμα σε αυτόν τον δημόσιο διάλογο, καθώς το kartnews.gr το διαβάζουν αρκετά ανήλικα παιδιά και σίγουρα και τα παιδιά σας.
    Δεν θέλουμε να βάλουμε την ελληνική κοινότητα του καρτ σε καθεστώς λογοκρισίας. Μην μετατρέψετε αυτόν τον ελεύθερο χώρο έκφρασης σε αρένα γηπέδου. Δεν θα το επιτρέψουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε άνθρωπε το παράκανες.
      Όσο επιμένεις στις ανώνυμες υποθέσεις τόσο πιο αναξιόπιστος γίνεσαι.

      Διαγραφή
  41. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΡΩΝ ΣΤΙΣ 13/5, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΟΥΣΟΥΖΙΚΗ ΜΕΡΑ, Τ Η Ρ Ο Ν Τ Ο Υ Σ Α Ν ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ.ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΛΕΣΧΗ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ, ΚΡΙΤΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΑΓΑΝ ΑΝΑΠΟΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΔΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΣΗ,ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ,ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ ΠΟΙΟ ΑΡΓΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΡΙΠΛΕΥ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ,ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΕΛΙΠΕΣΤΑΤΕΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ ΠΟΛΥ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΝ ΚΑΤΙ ΤΗΡΗΘΗΚΕ ΣΩΣΤΑ.
    Η ΟΜΑΕ /ΕΛΠΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ Η ΕΛΟΑΜ ΒΑΔΙΖΕΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΧΝΑΡΙΑ.
    ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Μ Α Υ Ρ Ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ο καιτατζης για οσους δεν το γνωριζουν ηταν οδηγος που πρωταγωνιστουσε στα ευρωπαικα τερεν στην εποχη του.αυτο για την ιστορια.
    τωρα αυτα που συμβαινουν στους αγωνες φταιμε ολοι.
    γιατι ο αγωνας της κυριακης ηταν καταπληκτικος απο την μερια των παιδιων με πολλοι
    καλο ανταγωνισμο και ολλοι με καλοι αποδοση,και απαραδεχτος απο την πιστα και πισω.
    και ολλα αυτα γιατι η λεσχη δεν κανη σωστη δουλεια με αποτελεσμα ο πολεμος πατεραδων μηχανικων αθανασεκου αλυταρχη.
    ολοι οι οδηγοι που βλεπουμε στην πιστα λιωνουνε στην προπονηση χειμωνα καλοκαιρι
    οπως και ο βασιλερης που δεν περιμεναμε την κυριακη να δουμε τη οδηγος ειναι.
    γιαυτο οποιος εχει προβληματα με το σπορ να μην τρεχει σε αγωνες να προπονητε μονο
    και οσοι τρεχουνε να ξερουν το οτι εχει να κανη με πρωταθλητισμο υπαρχουν αυτες οι εντασης

    ΨΑΛΤΑΚΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ενταξει μην τον ανεβαζεις αλλο τον τακη πηγαινε σαυτον γιατι αλλο τι εκανε οδηγος και αλλο πως ενεργει σα μηχανικος ( δεν ξερει τιποτα το μονο που ξερει ειναι τα μαιμου μοτερ)

      Διαγραφή
    2. ΨΑΛΤΑΚΗ, ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΗΡΘΕΣ ΤΡΙΤΟΣ.ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΣ Η ΗΣΟΥΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΙΖΕΣ ΙΤΑΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΕΤΡΩΓΕΣ 1-2 ΔΕΥΤΕΡΑ.ΤΩΡΑ ΕΦΤΑΣΕΣ ΝΑ ΥΜΝΗΣ ΠΟΙΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΤΑΤΖΗ.ΤΙ ΣΟΥ ΕΤΑΞΕ,ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΟΤΕΡ ΤΟΥ Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΑΘΛΙΑ ΚΑΝΗ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙΤΑΤΖΗ -ΒΑΣΙΛΕΡΗΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΛΥΤΕΡΟΣ ΑΝ Ο ΤΑΚΗΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΜΑΙΜΟΥ ΜΟΤΕΡΣ.ΑΡΑ ΕΣΥ ΕΙΧΕΣ ΠΡΟΛΗΜΑΤΑ ΚΙ ΔΕΝ ΕΤΡΕΧΕΣ,ΤΩΡΑ ΕΜΑΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΗΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΑΙΤΑΤΖΗ?

      Διαγραφή
  43. Αγαπητοί φίλοι,

    Είμαστε όλοι ανεξαιρέτως συμμέτοχοι στην κατρακύλα του αθλήματος.
    Δεν υπάρχει δικαιολογία για κανέναν.
    Τα χρόνια που έχει τρέξει ο καθένας, τα χρήματα που δαπανά , ο χρόνος που αφιερώνει , η προσπάθεια για τη νίκη, γίνονται όλα αχταρμάς σε έναν ανεξάντλητο πόλεμο μεταξύ γονέων !!! μηχανικών !!! πισταδορων !!! λεσχών !!! ομοσπονδιών !!! ( ευτυχώς όχι οδηγών )με αποτέλεσμα και η όποια νίκη να μην έχει καμία αξία απτήν στιγμή που αμφισβητείται από όλους.
    Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω που αποσκοπεί αυτή η απαξίωση και ποιον θα ωφελήσει στο τέλος.
    Διάβασα προσεκτικά τα σχόλια και ρωτώ ?

    Α) ποιος από αυτούς που γράφουν με τέτοια άνεση φατους ,ορμα, κτλ έχουν παιδί που τρέχει ? να μας πει ! για να ξέρουμε τι θα κερδίσει εάν από την ένταση που δημιουργεί με τα γραφόμενα του γίνει κάποιο άσχημο ατύχημα ? η γίνει επεισόδιο μεταξύ τρίτων στην πίστα ?
    Β) άμεσα εμπλεκόμενος δεν μπορεί να αναφέρει ο χειρότερος αγώνας στα 33 χρόνια μου στο Καρτ γιατί έτσι δείχνει και την ανυπαρξία των προηγούμενον 32 αφού πάμε κάθε χρόνο και χειρότερα. Θα έπρεπε με την εμπειρία του να βοηθήσει.
    Γ) γιατί σε κάθε μα κάθε αγώνα πρέπει να γυρνάμε το χρόνο πίσω και να θυμόμαστε
    που έχει αδικηθεί ο καθένας πόσο και από ποιον ? τι ωφέλει ? να ευνοηθούμε στον επόμενο από τους ιδίους που βρίζουμε τώρα ?
    Δ) Σχόλιο για το πώς προφέρει ο καθένας το Λ η το Μ τι εξυπηρετεί ?
    Ε) Απαξιώνεται ο οδηγός Βασιλερης λόγο ενός τεχνικού λάθους, η μιας ακύρωσης του για τεχνικό σφάλμα ? Απαξιώνεται ο οδηγός Σαγανας Χρήστος επειδή φωνάζει ο πατέρας του ? και άλλοι πολλοί…
    Στ) Τεχνικός που να ξέρει στην Ελλάδα υπάρχει ? γιατί από αυτά που γράφετε μεταξύ σας είστε όλοι άσχετοι ! μαιμουδιαριδες και ποτέ δεν κερδίσατε δίκαια
    Ζ) Λέσχες, αγωνοδίκες κτλ εσείς δώσατε δικαιώματα και τώρα δεν μπορείτε να τα μαζέψετε. Οφείλεται να ξέρετε τους κανονισμούς !!! και να τους τηρείτε.
    Θ) Δικαίωμα του καθενός να κάνει ένσταση εάν και εφόσον θεωρεί ότι κάτι πρέπει να εξεταστεί, κανείς δεν μπορεί να του το απαγορεύσει.
    Η) Για τα επεισόδια μεταξύ των γονέων θυμίζω ότι άλλα είχαμε πει το καλοκαίρι όλοι μας σε πίστες ,ξενοδοχεία, συγκεντρώσεις….απλά θυμίζω…δεν μπορεί να γίνονται φραστικές επιθέσεις σε παιδιά, ούτε να ακούγετε κάτι και χωρίς να διασταυρωθεί, να βγαίνουν συμπεράσματα, ούτε να μπαίνουμε σε τέντα να δείρουμε αντίπαλο.


    Υγ : Όποιος θέλει να σχολιάζει σε ένα χώρο που έχουμε απομείνει ούτος η άλλως λίγοι θα σχολιάζει επωνύμως και μόνο !

    Τα ανώνυμα σχόλια προκαλούν εκνευρισμό και δεν πρέπει να αναρτώνται στο site.

    Ευχαριστώ
    Κρασωνης Άγγελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ OMΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΑΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ.Κατα την αποψη μου πιστευω πως την αντιμετωπιση για τα παραπτωματα που μπορει να συμβουν σε εναν αγωνα την εχει η διοργανωτρια λεσχη και μονο.Ασχετως το ποιος ευθυνετε.Επισης θα ηταν καλυτερο σε αυτες τις θεσεις να βρισκονται ατομα οπου επιγνωση των καταστασεων και μπορουν να κρινουν καταλληλα για την ομαλη διεξαγωγη του αγωνα.Ας σταματησουν λοιπον οι κατηγοριες μεταξυ οδηγων-μηχανικων-γονεων και ας κοιταξουμε να λυσουμε το προβλημα..Οι αναρμοδιοι με τον χωρο πιστευω πως δεν εχουν εχουν την δυνατοτητα να βρισκονται σε τετοιες θεσεις γιατι τα αποτελεσματα των πραξεων τους ειναι να φερνουν στο προσκηνιο δυσαρεσκειες και παρεξηγησεις,δημιουργωντας ετσι ενα αρνητικο κλιμα στον Μηχανοκινητο Αθλητισμο με αποτελεσμα εκτος απο την απογοητευση των αγωνιζομενενων να απογοητευονται και οι θεατες απομακρυνοντας τους ακομα πιο ευκολα λογω των δυσμενων καταστασεων που διανυουμε.ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΠΙΣΤΕΥΩ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Κριμα για τον χωρο μας ολα αυτα που εχω διαβασει και δυστυχως εγω τα ξερω τα ατομα που ενδιαφερονται ομως να μπουν η θελουν να μαθουν πραγματα για το χωρο μας θα εχουν την χειροτερη αποψη απο ποτε ...Καναμε το καρτ με το χειροτερο τροπο να το προβαλουμε μονοι μας τοσο αρνητικα ...ΑΛηθεια ολα αυτα με εχουν στεναγχωρεσει απιστευτα γιατι τ χωρο αυτον τον εχω αγαπησει οσο τιποτα,μονοι μας βγαζουμε τα ματια μας αλιμονο να θελουμε μετα προβολη ποια προβολη ??? να βλεπουν ολοι τα ρεζιλικια μας που σκοτωνομαστε μονοι μας ....δεν θα σταθω σε ονοματα και καταστασεις γιατι πολυ απλα οχι οτι δεν με ενδιαφερει αλλα οτι κ να πουμε αυριο ολα θα εχουν ξεχαστει.... ΠΛΙΑΤΣΙΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Γειά σου Παναγιώτη Πλιάτσικα Μεγάλε..!!!!!
    Μίλησες με τη καρδιά σου και αυτό τα λέει όλα!!! Τέτοια άτομα χρειάζεται ο χώρος του καρτ..με ήθος,αξιοπρέπεια και αγάπη για το κάρτ..Μπράβο ρε μάγκα και μακάρι κάποια στιγμη να αναλάβεις εσυ την ηγεσία του καρτ μπας και δει ο χώρος άσπρη μέρα. Όσο για την εικόνα που προβλήθηκε μέσα από εδώ έστω και λίγο να ήθελα να μπω σε αυτό τον χώρο με αυτά που είδαν τα ματια μου θα με απέτρεπαν.Εύχομαι όλα αυτά κάποια στιγμή να σταματήσουν και να μπαίνει ολοένα και καινούριο αίμα στις πίστες..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καντου προταση να παει και για προθυπουργος.
      Η χωρα τον χρειαζεται...

      ρε τι υπερβολες ειναι αυτες???

      Διαγραφή
  47. Μην χρειαστει να με μαθεις εσυ καλυτερα γιατι με ξερεις δηθεν ανωνυμε .....!!!!! νομιζεις οτι κρυβεσαι πισω απο την μασκα σου .....!!!!!ΤΕΡΜΑ οι ειρωνειες στο προσωπο μου απο τ στιγμη που δε σε ενοχλησε κανεις, αλλα επρεπε να σου μαθουν Αγγουρι που δεν σου μπαινει αστο να μακραινει τι θες κ ασχολεισαι .....τερμα οι μασκες αν το συνεχισεις......ΠΛΙΑΤΣΙΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ....ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ Κ ΑΡΣΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΦΙΛΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχετε πολυ πλακα!
      μετα απο αρση απορρητου στη Siemens και στον Ακη (Τσοχα), αρση απορρητου και στο kartnews!!!

      Διαγραφή
  48. ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΑΥΤΗ Η κα ΚΑΤΙΝΑ(ΚΟΡΙΝΑ),ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΕ,ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ 10 ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΒΓΗΚΑΝ ΟΙ 3? ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΑΠΕΙΛΗ. ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΒΑΡΥΜΠΩΠΙΟΤΗΣ (Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ)ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΡΕΧΕ ΙΤΑΛΙΑ ΜΕ ΚΑΙΤΑΤΖΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΨΑΛΤΑΚΗ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΕΛΛΑΔΑ ΕΤΡΩΓΑΝ 1-2 ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΥΜΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΙΤΑΤΖΗ?Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΔΙΑ ΜΙΝΙ?ΔΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΠΑΛΑΙΟΙ ΓΟΝΕΙΣ? ΑΠΟ ΠΟΥ Ο ΚΡΑΣΩΝΗΣ ΝΕΟΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΑΠΕΙΡΟΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ.ΔΕΝ ΣΑΣ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ.ΕΙΔΙΚΩΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟ ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H Κα Κορίνα έχει τα θάρρος και μιλάει επώνυμα και αντρίκια. Εσένα δεν δεχόμαστε παλιέ και ανώνυμε που δεν εχεις το θάρρος να βάλεις ουτε την υπογραφή σου σε αυτά που λές. Εσείς οι παλιότεροι καταστρέψατε το καρτ με τις μαγκιές σας. Πάρτε δρόμο και αφήστε τους νεους ανθρωπους να αναλάβουν επιτέλους μπας και δούμε άσπρη μέρα. Όσα έκανε η Κα Κορίνα και κάποιοι άλλοι στο χώρο τους τελευταίους μηνες δεν τα χετε κανει οι παλιότεροι όλα σας τα χρόνια. Αν φοράς παντελόνια και είσαι άντρας που δεν θες γυναίκες στο μηχανοκίνητο πες ποιος είσαι - υπέγραψε το μήνυμά σου. Και μάθε ότι δεν υπάρχει το ΔΙΑΤΙ ούτε το ΔΙΑ. Γιατί και για λέει ο κόσμος.

      Διαγραφή
    2. Ντροπή σου ΑΝΩΝΥΜΕ με το ΔΙΑ. Σε ξέρουμε ποιος είσαι και ας μην υποφράφεις. ΑΛΛΑ αν έχεις τσίπα πάνω σου πες ποιος είσαι. ΠΕΣ ΤΑ PANO
      "Να περάσει το σχόλιο δεν βρίζω"

      Διαγραφή
    3. Παλαιέ Ανώνυμε του ΔΙΑΤΙ και του ΔΙΑ :
      ΔΙΑΤΙ δεν θέλεις γυναίκες στο Μηχανοκίνητο ?
      Φοβάσαι μήπως θα χάσουν το προνόμιο της Κατινιάς οι «άντρες» του KART ?
      Μην ανησυχείς. Οι γυναίκες είναι πολύ πιο άντρες από τους «άντρες» του χώρου.
      Οι Κατινιές θα μείνουν προνόμιο και μονοπώλιο ΔΙΑ τους «άντρες» του KART για πολύ ακόμα.

      Θανάσης Β.

      Διαγραφή
    4. ειδαμε την ασπρη μερα απο τους νεους ανθρωπους που ανελαβαν στα μεγαρα 13/5/12.

      Διαγραφή
    5. Κώστας Σωτηρόπουλος
      Η διοίκηση του συλλόγου είναι προσωρινή.
      Πολύ σύντομα θα γίνουν επίσημες εκλογές, εκδηλώστε ενδιαφέρον, είμαι σίγουρος οτι θα είστε πολύ καλύτερος πιό ενεργός και πιό αποτελεσματικός απο τους Βαρυμποπιότη, Κορινα, Κρασώνη, Σωτηρόπουλο και τους υπόλοιπους του προσωρινού συμβουλίου.
      Το που τρέχει ο καθε ένας είναι δικός του λογαριασμός.
      Γιατι δέν προσπαθείς να μάθεις τι προσπάθειες έχει κάνει μέχρι τώρα το προσωρινο διοικητικό συμβούλιο για την ασφάλεια των παιδιών, όπως και για αλλα συμαντικά θέματα.
      Ωραίο θα ήταν να μας πείς ποιός είσαι και γιατί έχεις τέτοια εμπάθεια με κάποιους οι οποίοι προσπαθούν για το καλό χωρίς να έχουν καμία ανάγκη και καμία υστεροβουλία.
      Τι σχέση έχει το ποιός έτρωγε δευτερόλεπτα και ποιός τα εριχνε και αν είναι έτσι?
      Και αν συμμετέχει ο γιός του, που δεν συμμετέχει τι?
      Αν θέλουμε να καταφέρουμε κάτι, το λιγότερο που χρειάζεται είναι να μήν είμαστε μικροπρεπείς.
      Φιλικά
      Κώστας Σωτηρόπουλος

      Διαγραφή
  49. ΠΡΟΣ ΚΑΡΤΝΙΟΥΣ
    ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ (ΑΝ ΣΑΣ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ) ΜΕ ΠΟΙΩΝ ΕΝΤΟΛΗ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΑΘΑΝΑΣΕΚΟ-ΚΑΙΤΑΤΖΗ-ΚΟΡΙΝΑ-ΒΑΡΥΜΠΟΠΙΩΤΗ-ΨΑΛΤΑΚΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΥΒΡΕΙΣ? ΜΗ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΣΑΣ-ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΤΕ ΜΕ ΔΗΛΩΣΗ ΣΑΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΣ,ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxaxaxa!! Asxoliasto!!! balte ta me to kartnews.gr twra xaxaxaxaxa!!! eisaste gia polla gelia!!!!! poy to eidate auto deile anwnyme?
      sorry gia ta greeklish grafw apo kinito.

      Διαγραφή
    2. Παπαγεωργίου Γιάννης17 Μαΐου 2012 στις 1:58 μ.μ.

      ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑ! ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΣΟΥ? ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΟΥ? ΑΚΟΜΑ? ΤΗΝ ΞΕΧΑΣΕΣ? ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΛΕ ΜΟΥ.
      ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΩ TO KARTNEWS ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΡΤ EVER. ΟΧΙ ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΑΛΛΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΝΤΡΟΠΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΧΩΡΟ.
      ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ KARTNEWS ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΨΗΛΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΑΡΤ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΒΓΗΚΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΣΑΣ ΕΙΚΟΝΑ.
      ΕΙΜΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΠΛΕΟΝ ΑΛΛΑ... ΩΣ ΕΔΩ.

      Διαγραφή
  50. ολα καλα .συνεδριασε η ελπα/ομαε και διαπιστωσε οτι ολα ηταν αψωγα δεν εγινε τιποτα η λεσχη αριστη τα στελεχη αριστα .για ολα φταιγανε οι Κυριοι Γρυλακης και Σαγανας.
    Μετα απο αυτη την συνεδριαση πρεπει να δωθει βραβειο στην ομαε και την λεσχη για την αψογη οργανωση και να αποκλειστουν για παντα οι υπολοιποι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμε με το ΔΙΑ.
    Η Κα Κορίνα έχει θάρρος. Θράσος έχετε όλοι εσείς που προσπαθείτε να τη μειώσετε με τους άνανδρους χαρακτηρισμούς σας. Τολμάτε εσείς οι ανώνυμοι να κατηγορείτε πισώπλατα τους τρείς γονείς που φανερά, με τα ονόματά τους, κάλεσαν τον κόσμο της ΜΙΝΙ στον αγώνα και οι συμμετοχές της ΜΙΝΙ ήταν σχεδόν όσες όλες οι άλλες μαζί ?
    Ντροπή !
    Δεν τους μειώνουν τέτοιες πισώπλατες επιθέσεις. Τους ανεβάζουν στα μάτια όλων μας.
    Κα Κορίνα προχωρήστε και μη φοβάστε.
    Ο κόσμος του Καρτ έχει ανάγκη την παρουσία σας και είναι μαζί σας !
    Αλέξης M.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΛΕΞΗ Μ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΞΗΣ ΕΠΟΝΥΜΟΣ ΑΚΟΥ ΛΟΙΠΟΝ Η ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΡΩΤΗΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΙΝΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΕΝΙΑΙΟ ΜΟΤΕΡ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΡΩΤΗΘΗΚΕ Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΤΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕ VEGA ΠΟΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΗΡΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΝΑ ΤΗΝ ΡΩΤΗΣΗΣ ΕΠΙΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΤΡΑΒΗΞΕ Ο ΣΥΖΗΓΟΣ ΤΗΣ . ΠΟΥ ΕΔΙΧΝΕ ΠΟΙΟΣ ΕΦΤΑΙΓΕ ΣΤΟ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΣΑΓΑΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΕΒΙΣΙΑΝΟ. ....ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ Ο ΣΥΖΗΓΟΣ ΤΗΣ ΜΟΥ ΗΠΕ ΟΤΙ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΓΑΝΑΣ ΔΕΝ ΕΦΤΑΙΓΕ ΑΛΑ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΑΝΩΘΕΝ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΕΚΤΟΣ ΣΚΕΛΟΥΣ ΡΩΤΗΣΕΤΗΝΑ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗ ΣΗΜΑΙΝΕ Ο ΣΑΓΑΝΑΣ ΕΚΤΟΣ ΣΚΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΗ ΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΕΧΕΙ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤΟ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΚΑΡΤΟΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΕΥΗ ΡΩΤΑ ΝΑ ΜΑΘΗΣ

      Διαγραφή
  52. Αλεξης Μ. εισαι επωνυμος? εγω ειμαι ο ανωνυμος
    Αλεξανδρος Μ.(τωρα ειμαι επωνυμος?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καταρχην καλησπερα σας,

    Ξεκινωντας θα ηθελα να πω οτι ελειπα στο εξωτερικο και γυρισα μολις πριν 2 ωρες για αυτο και δεν εχω τοποθετηθει τοσες ημερες. Δεν ηξερα καν οτι το θεμα ειχε παρει τετοια εκταση και τροπη.
    διαβαζοντας ολα τα μηνηματα μεχρι στιγμης νιωθω ντροπη αλλα και θυμο μιας και υπαρχουν αρκετοι οι οποιοι προβαλουν τον ανδρισμο τους και οχι το μυαλο τους( οχι ενατνιον εμενα αλλα προς ολεσ τισ κατεθνθηνσεις)
    Βαζοντας τα πραγματα σε μια σειρα,
    Βασιλερης!!!
    Αξιος νικητης περα απο καθε αντηρηση. Δεν κερδισε εξαιτιας κανενος φθγοκεντρικου.
    Επειδη ημοθν εκει στον τελικο της superleaque και βοηθησα να παρει το μοτερ μπροστα ,οταν πηγαν να τον βαλουν στην πιστα κρατωντας το καρτ ψηλα ( πισω τροχους)
    και της στροφες τοθ μοτερ ψηλα επισης για να μην σβησει , οταν τον αφησαν να φθγει πισω απο τον σχηματισμο το μοτερ πατιναρισε αρκετα και εκαψε πιστευω το φυγοκεντρικο , εξου και η οριακη μετρηση αυτου...
    αν ηταν εκτος? ηταν δεν ηταν αφου δεν εγινε σωστα η διαδικασια καλα κανει και φωναζει ο τακης οτι ΔΕΝ ειναι εκτος. τελεια και παυλα.
    Αν επρεπε να τον περιμενουμε?? σαφως επρεπε,οπως και τον ζαχαρελλη και καλως καναμε και για τους 2, οχι βαση κανονισμου αλλα βαση οτι σε οποιονδηποτε μπορει να τυχει, 5 λεπτα δεν σκοτωνουν κανενα, ειμαστε που ειμαστε 10 ολοι και ολοι δεν θα πεθανοθμε αν περιμενουμε. Αλλα ενοχλει οταν περιμενουμε τους πρωτους η τους γρηγορους, αν ηταν πισω μας δεν θα ασχολουμασταν τοσο....
    Η οργανωση καταφερε εναν αγωνα με 10 συμμετοχες να τον κανει να φενεται παγκοσμιο πρωταθλημα ΚΦ1 σε βαθμο δθσκολιας... Ποινες απο αστιες μεχρι αιριστικες , η ζυγαρια ηταν για κλαματα , ειδα και εγω αυτο το μια φορα 113 την αλλη 166 την αλλη 164 , δοκιμια αφαντα.... δικιο και ο σαγανας δεν μπορεις να τον ακυρωσεις βασει κανονισμου, να μην φωναζει??? Μην φωναζεις μακη..... 83 km κυριε Σωτηρωπουλε.... 3 δευτερολεπτα προβλεπετε???? στο star trek σιγουρα....
    πως λεμε οτι θελει ο καθενας σφυριζει????
    Εγω παντως θα δωσω πεναλτι -τεχνικη ποινη- και κοκκινη καρτα σε ολους ΕΜΑΣ που δεν μπορουμε να κανουμε ενα καλυτερο πρωταθλημα απο το περσυνο , και αυτο συμβαινει καθε χρονο,και καθε χρονο , και επαναλαμβανετε.
    εγω ακομα ελπιζω.... πιο κατω δεν παει... εχει ανηφορα μετα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι δεν καταλαβαινεις??(με προφορα...)
      μια μπουγατσα με τυρι ζητησα....
      το word το ξερεις???
      φωτια εισαι εισαι ομως με ξεμπροστιασες.... μακαρι να μπορουσα να σε μαθω να χανεις , αλλα ειναι δυσκολο δεν ειναι..... υσχυει και για τον τακη αυτο βεβαια...

      Διαγραφή
    2. ΠΡΟΣ ΚΑΡΤΝΙΟΥΣ
      Ειλικρεινα πειτε μας γιατι αφαιρεσατε τις απανατησεις μας στον ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΚΑΣΤΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΡΤ Prt ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΗ? Ειχε υβρεις?

      Διαγραφή
    3. Πραγματικά δεν ξέρουμε τι δεν καταλάβατε από το σχετικό άρθρο που αναρτήσαμε! Απαντήστε με το επώνυμό σας στον Κο Πολυχρονίδη και σταματήστε τις ανώνυμες συκοφαντίες! Δεν θα γίνει το Kartnews.gr πεδίο αντιδικίας ανωνύμων. Λάβετε επίσης υπόψιν ότι οι IP καταγράφονται από τον server μας οπότε δεν έχει νόημα η ανωνυμία καθώς εύκολα μπορεί να γίνει ταυτοποίηση αν χρειαστεί.
      Πως είναι δυνατόν να θελετε να κάνει διάλογο κάποιος μαζί σας χωρίς να ξέρει το όνομά σας? Εσείς θα μιλάγατε-απαντούσατε σε κάποιον άγνωστο?

      Διαγραφή
  54. Nyinyi wote ni misspellings, apaideftoi kama Plato anasema
    ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΑΙΩΝΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ντρεπομαι καθολου φιλε μου οταν εκπροσωπω την Ελλαδα στο εξωτερικο.
      γιατι να ντρεπομαι???

      Διαγραφή
    2. Αν μη τι άλλο είναι αρκετά πετυχημενη η παρουσία της PRT στο εξωτερικό

      Διαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item