Κατάταξη Οδηγών αγώνων καρτ - Drivers Ranking - Πληροφορίες

Για πρώτη φορά, η ομάδα του kartnews.gr, ξεκινάει φέτος την καταγραφή των αποτελεσμάτων όλων των οδηγών που συμμετέχουν στους επίσημους αγώνες καρτ που διεξάγονται στην Ελλάδα με σκοπό να αναδείξει τους καλύτερους οδηγούς της χρονιάς με βάση τα αποτελέσματά τους και τις συμμετοχές τους στους ελληνικούς αγώνες καρτ. Η βαθμολογία των αποτελεσμάτων των οδηγών βγαίνει μόνο από την συμμετοχή τους στους τελικούς των κατηγοριών τους και το σύνολο των βαθμών που συγκεντρώνουν καθορίζεται και από το πλήθος των συμμετοχών της κατηγορίας τους. 
Πιο αναλυτικά:



 Ο 1ος του τελικού μιας κατηγορίας που συγκέντρωσε 10 συμμετοχές παίρνει 20βαθμούς, ο 2ος 18βαθμούς, ο 3ος 16βαθμούς κ.ο.κ.

Βαθμολογούνται όλοι οι αγωνιζόμενοι των τελικών. 
Το πλήθος των συμμετοχών της κατηγορίας καθορίζεται από αυτούς που ξεκίνησαν στην επίσημη διαδικασία των χρονομετρημένων.
Βαθμούς δεν παίρνουν όσοι ακυρώθηκαν στον τελικό ή βρέθηκαν εκτός κατάταξης.

Οι κατηγορίες και οι αγώνες που προσμετρούν είναι:
Οι προκηρυγμένες κατηγορίες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, του κυπέλου ΛΟΥΞ, του Rotax Max Challenge του επάθλου Superleague και του PICK Patras.

Eπιλεκτικά θα μετρήσουν και κάποια από τα Time Attack που θα διοργανωθούν φέτος με την μισή κατα αντιστοιχία βαθμολογία σε σχέση με τους αγώνες.
Επιπλέον οι κατηγορίες με τους οδηγούς που δεν συμμετέχουν σε αγώνες "χομπίστες" η βαθμολογίες τους ειναι κατά 50% μειωμένες στα Time Attack.

Σε περίπτωση ισοβαθμίας των οδηγών θα μετρήσουν στην τελική κατάταξη οι καλύτερες θέσεις.

Στην κατάταξη του Drivers Ranking βρίσκονται ήδη 63 οδηγοί από τους 8 τελικούς που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και σύντομα θα δείτε την σχετική κατάταξη.

Related

news 3251022833586541314

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. ΚΑΛΟ

    Αν κάποια κατηγορία συγκεντρώσει κάτω απο 10 συμμετοχές πως θα βαθμολογηθεί?
    Το πλήθος των συμμετοχών θα πρέπει να καθορίζεται απο την συμμετοχή στον ημιτελικό και όχι απο τα χρονομετρημένα.
    Υπάρχουνν περιπτωσεις που για λογους σκοπιμότητας κάποιοι συμμετέχουν στα χρονομετρημένα και μετά αποχωρούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν κάποια κατηγορία συγκεντρώσει π.χ. 7 συμμετοχές ο 1ος θα έχει 14 βαθμούς, ο 2ος 12βαθμούς,ο 3ος 10βαθμούς, κ.ο.κ. Ποιες είναι οι σκοπιμότητες, στο να παρει κάποιος μέρος στα χρονομετρημένα και και μετά να αποχωρήσει? Τι εξυπηρετεί κάτι τέτοιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σας εξηγήσω.
      Στην κατηγορία ΜΙΝΙ της ROTAX στον προσφατο αγώνα στα χρονομετριμένα είχε 10 συμμετοχές,(σκοπιμότητα οργανωτή να εμφανίσει περισσότερες συμμετοχές) στον ημιτελικό και τελικό 8. Δυο οδηγοί όπως μας είπαν εκαναν χρονομετρημένα για να λάβουν 1 βαθμό και αποχώρησαν.(σκοπιμότητα οδηγών για λήψη βαθμού). Η αλήθεια λοιπόν είναι οτι οι συμμετοχές του αγώνα ήταν 8. Οι τυχόν ιδιαιτερότητες στην βαθμολογία που επιλέγει μια εταιρεία δεν αποτελούν κριτήριο αξιολόγησης. Επειδή λοιπόν θεωρώ ότι η πρωτοβουλία σας είναι ιδιαίτερα σημαντική για το χώρο του κάρτ, η παρατήρησή μου αποσκοπούσε στο να ερευνήσετε το θέμα. Πιστεύω ότι η ορθή πληροφόριση θα σας βοηθήσει ώστε η αξιολόγησή σας να είναι αξιόπιστη και αποδεκτή.
      Ευχαριστώ για την απάντηση σας στο ερώτημά μου.

      Διαγραφή
    2. Είναι αρκετά μεμονομένο το συγκεκριμένο γεγονός, αν όντως έγινε έτσι μια και είναι εντελώς ανούσιο να κανεις χρονομετρημένα και να μην μπεις στον αγώνα, εκτός και αν αντιμετωπίζεις μηχανική βλάβη ή κάποιο άλλο δυσεπίλυτο πρόβλημα! Με το σύστημα βαθμολόγησης που θέσαμε αξιολογούμε την προσπάθεια του οδηγού ανάλογα με τον αγώνα που έλαβε μέρος. Στην ουσία κάθε θέση που κερδίζει είναι 2 βαθμοί, καθώς μεγαλύτερη αξία έχει να κερδίσεις έναν αγώνα με 15 συμμετοχές από ότι έναν αγώνα με 10 συμμετοχές. Σας ευχαριστούμε όπως και να έχει για την επισήμανση και για τις παρατηρήσεις σας και σίγουρα θα μάθουμε για το συγκεκριμένο γεγονός. Μην σταματάτε να μας στέλνετε τις παρατηρήσεις σας.

      Διαγραφή
  3. Κάθε προσπάθεια που συμβάλλει στον υγιή ανταγωνισμό μεταξύ των αγωνιζομένων είναι καλοδεχούμενη και η βαθμολογία των οδηγών KART από το περιοδικό σας είναι μια πολύ ωραία πρωτοβουλία που κινείται στη σωστή κατεύθυνση.
    Νομίζω όμως ότι θα πρέπει να δοθούν περισσότερες επεξηγήσεις και λεπτομέρειες για να μπορέσουν όλοι να καταλάβουν ακριβώς τη διαδικασία της βαθμολογίας και, επί πλέον, να λαμβάνεται υπ’ όψιν στη βαθμολογία και ο ημιτελικός.
    Πιό συγκεκριμένα:
    1) Ποιές είναι οι κατηγορίες αγώνων Τ1, Τ2, …, Τ8 του πίνακα της βαθμολογίας; Θα ήταν καλύτερα αν αναφερόταν η ονομασία του αγώνα και η ημερομηνία διεξαγωγής του.
    2) Ποιά είναι ακριβώς η βαθμολογία βάσει της σειράς κατατάξεως; Έχει γίνει αναφορά μόνο στους 3 πρώτους οδηγούς και στους βαθμούς τους (20-18-16). Οι υπόλοιποι πώς βαθμολογούνται; Η διαφορά ανά θέση είναι σταθερά 2 βαθμοί γιά όλους;
    3) Πώς έχουν προκύψει οι βαθμοί που είναι μεγαλύτεροι από το 20;
    Προφανώς έχουν πολλαπλασιαστεί με ένα συντελεστή. Ποιος είναι αυτός; Προκύπτει πάλι από τον αριθμό συμμετοχών και πώς;
    4) Η στρογγυλοποίηση των βαθμών σε ακέραιους (μετά τον πολλαπλασιασμό του βαθμού της σειράς τερματισμού με τον σχετικό συντελεστή) γίνεται στον πλησιέστερο ακέραιο;
    5) Γιατί δεν λαμβάνεται υπ’ όψιν ο ημιτελικός;
    Στη Formula 1 που γίνεται μόνο ένας αγώνας μετά τα χρονομετρημένα, υπάρχει βαθμολογία του μοναδικού αγώνα – τελικού . Στα KART όμως μετά τα χρονομετρημένα ακολουθεί ημιτελικός και βάσει αυτού γίνεται ο τελικός.
    Στα πρωταθλήματα ο ημιτελικός λαμβάνεται υπ’ όψιν στη βαθμολογία. Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα μάλιστα ο ημιτελικός βαθμολογείται εξ ίσου με τον τελικό και ονομάζεται Α’ τελικός.
    Αν παραλείπεται τελείως ο ημιτελικός, δεν θα είναι άδικο για την προηγούμενη προσπάθεια των οδηγών, ιδίως για ορισμένους αγώνες στους οποίους η σειρά εκκινήσεως του τελικού είναι αντίστροφη από την σειρά τερματισμού του ημιτελικού και οι τελευταίοι ξεκινούν πρώτοι ;
    Τέλος, νομίζω ότι ο Πίνακας βαθμολογίας θα πρέπει να είναι λεπτομερέστερος και να αναγράφεται (πέραν της βαθμολογίας ανά αγώνα) τόσο η σειρά τερματισμού κάθε οδηγού, όσο και ο αριθμός των συμμετοχών του αγώνα, ώστε ο καθένας να μπορεί εύκολα να επιβεβαιώσει με τις σχετικές πράξεις τη βαθμολογία και να μη δημιουργούνται παρανοήσεις.

    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
    Καλή επιτυχία σε όλους τους οδηγούς!
    Πέτρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item