Οι νέοι κανονισμοί για το καρτ, το 2013 από την CIK FIA

Κατά την συνεδρίαση των μελών της CIK FIA, στις 28 Σεπτεμβρίου 2012, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA πήρε τις ακόλουθες αποφάσεις σχετικά με το καρτ:



-Τρία Παγκόσμια Πρωταθλήματα θα διοργανωθούν το 2013: 
ένα για την KF κατηγορία, ένα για την κατηγορία KZ και ένα για τη Junior (13-15 ετών, με τους κανονισμούς της KF3). 
Όλα αυτά τα πρωταθλήματα θα διεξαγονται σε ένα ενιαίο event και ο νικητής του κάθε τελικού θα παίρνει τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή. 
Επιπλέον τα Παγκόσμια Κύπελλα (για τις κατηγορίες KZ1, KZ2, KF2 και KF3 το 2012) θα διαγραφούν και θα μείνουν μόνο τα τρία Παγκόσμια Πρωταθλήματα που αναγνωρίζονται από την CIK-FIA.

Ένα Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, που θα πραγματοποιείται σε δύο event, θα διοργανωνεται για τις KZ1 και KZ2 κατηγορίες, καθώς και για τις KF και KF-Junior.

Το τελικό χρονοδιάγραμμα για τη σεζόν 2013 θα ολοκληρωθεί σύντομα και θα λάβει την τελική έγκριση από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού το Δεκέμβριο.

Η κατηγορία U18 (κάτω των 18 ετών) θα συνεχιστεί και  το 2013, αλλά δεν θα αποτελεί πλέον "Παγκόσμιο Πρωτάθλημα". 

Για τον θεσμό του CIK-FIA Academy Trophy, αποφασίστηκε να διατηρηθεί χωρίς τροποποιήσεις. 

 Τα μέλη του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού συζήτησαν το άρθρο 18 του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα της FIA, το οποίο δεν επιτρέπει στους οδηγούς της κατηγορίας ΜΙΝΙ, να αγωνιστούν έξω από τις χώρες τους.

Για τη μείωση του κόστους, ο ελάχιστος αριθμός παραγωγής των καρμπυρατέρ της KF2 που απαιτούνται για να πάρουν την ομολογκασιόν έχει μειωθεί σε 50 δείγματα (αντί των 150). 

Οι κατασκευαστές ελαστικών που προμηθεύουν τις κατηγορίες KF και KZ θα πρέπει πλέον να παρέχουν εγγύηση λειτουργίας των ελαστικών ως εξής: 150 km για τη μεσαία γόμα και 250 km για τη σκληρή. 

 -Αλλάζει η  διαδικασία σε περίπτωση που ένας αγώνας διακοπεί. 

Εάν ένας αγώνας διακοπεί πριν από το τέλος του 2ου γύρου, η πρώτη εκκίνηση θα θεωρείται άκυρη. 
Ο αγώνας θα ξεκινάει με το αρχικό grid εκκίνησης και με την αρχικά προγραμματισμένη απόσταση. 
Η απόφαση αυτή θα εφαρμοστεί τόσο στους προκριματικούς αγώνες και αυτούς της τελικής φάσης.


Το δελτίο τύπου από την CIK FIA:



At its meeting on 28 September 2012 in Paris and on proposals of the International Karting Commission Members, the FIA World Motor Sport Council took in particular the following decisions concerning Karting:
Three World Championships in 2013
Three World Championships will be organised in 2013: one for the KF category (direct-drive karts), one for the KZ category (gearbox karts) and one for Juniors (13-15 years old, according to the KF3 regulations). All these championships will be held over one single Event, the winner of the Final being declared World Champion.
Furthermore, in order to clarify international Karting, the World Cups (for the KZ1, KZ2, KF2 and KF3 categories in 2012) will be deleted so as to enhance better the three World Championships recognised by the CIK-FIA.
A European Championship, held over two Events, will also be organised for the KZ1 and KZ2 categories, as well as for the KF and KF-Junior.
The final calendar of the 2013 season will shortly by finalised and it will receive the final approval of the World Motor Sport Council in December.
Modification of the U18 status and renewal of the CIK-FIA Academy Trophy
While the U18 concept (under 18 years old) will be renewed in 2013, the category will lose its “World Championship” label. A “Nations’ Cup” formula is currently being studied. As for the CIK-FIA Academy Trophy, it will be renewed without any major modification.
An invitation to tender will shortly be issued for the supply of engines (in the U18 category) as well as chassis and engines (for the Academy Trophy).
Three joint Events for the U18 and Academy Trophy should be entered on the 2013 season calendar.
Article 18
The World Motor Sport Council Members discussed Article 18 of the FIA International Sporting Code, which prevents Drivers not old enough to be in the Junior class (13-15 years old) to compete out of the borders of their countries. A proposal from the International Karting Commission allowing the participation of Drivers from border countries was submitted to the World Council. The latter has asked the Commission to go deeper into the issue and draft a text.
Homologation of KF2 carburettors
In view of reducing costs and homologation constraints, the minimum production number of KF2 carburettors required for a homologation application has been reduced to 50 examples (instead of 150).
KF and KZ tyres
Manufacturers of tyres homologated in the KF and KZ categories must provide a self-certification guaranteeing that the following minimum distances can be covered: 150 km for “Medium” compounds and 250 km for “Hard” ones.
New procedure in the event of a race being stopped
If a race is stopped before the end of the 2nd lap, the first start will be deemed null and void. There will then be a new race on the basis of the initial starting grid and over the originally scheduled distance. This decision will be applied in both the Qualifying Heats and Races of the final phase.

Related

WSK 4227613488554327378

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. Σχετικά με το άρθρο 18 του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα που απαγορεύει στους οδηγούς της ΜΙΝΙ να συμμετάσχουν σε αγώνες εκτός των ορίων της χώρας τους, δεν ελήφθη απόφαση.
    Στο αγγλικό κείμενο αναφέρεται ότι : "Υποβλήθηκε από τη διεθνή επιτροπή του Kart (CIK) στο Παγκόσμιο Συμβούλιο (της FIA) πρόταση που επιτρέπει τη συμμετοχή οδηγών (της ΜΙΝΙ) από γειτονικές χώρες. Το Παγκόσμιο Συμβούλιο ζήτησε από την CIK να εμβαθύνει στο θέμα και να υποβάλει εγγράφως την άποψή της".
    Προφανώς δεν έχει ληφθεί καμία απόφαση και δεν έχει διευκρινισθεί ο ορισμός των γειτονικών χωρών (αυτές που έχουν κοινά σύνορα ή είναι ευρύτερος ?).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item