Grand Prix BAHRAIN: Θρίαμβος VETTEL
https://kartnewsgr1.blogspot.com/2013/04/grand-prix-bahrain-vettel.html
Επεισοδιακό, με ανατροπές και γεμάτο με πολλές μάχες ήταν το σημερινό Grand Prix του Bahrain.
Το γεγονός ότι ο αγώνας επρόκειτο να εξελιχθεί συναρπαστικός φάνηκε από την εκκίνηση, με τη Ferrari του Fernando Alonso να κλέβει τη δεύτερη θέση από τον Sebastian Vettel, o οποίος όμως κράτησε την ψυχραιμία του και μπόρεσε να την ανακτήσει μερικές εκατοντάδες μέτρα αργότερα.
Του Γιώργου Καπούσι
Ο Γερμανός, πλέον καθαρά δεύτερος και μπροστά από τον μεγάλο του αντίπαλο, άρχισε να ασκεί ασφυκτική πίεση στη Mercedes του Nico Rosberg με σκοπό να αποσπάσει την πρωτοπορία του αγώνα, πράγμα που κατάφερε στον 3ο γύρο παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του οδηγού του “ασημί βέλους” να κρατηθεί μπροστά.
Πιο πίσω, ο Alonso ενώ είχε περάσει και αυτός τον Rosberg και βρίσκονταν στη δεύτερη θέση, είδε το κινούμενο στοιχείο της πίσω αεροτομής του (DRS) να δυσλειτουργεί, αφού “κόλλησε” ανοιχτό, μην μπορώντας να απενεργοποιηθεί. Αυτό ανάγκασε τον Ισπανό να πραγματοποιήσει ένα απρογραμμάτιστο pit stop στον 7ο γύρο,πιο νωρίς δηλαδή από ότι θα ήθελε και οι μηχανικοί της Ferrari κατάφεραν χειροκίνητα έστω να απενεργοποιήσουν το DRS.
Το δράμα για τον Alonso όμως δεν τελείωσε εδώ, αφού δύο γύρους μετά χρησιμοποίησε το DRS του, με αποτέλεσμα αυτό να ξανακολλήσει, αναγκάζοντας τον να μπει άλλη μια φορά στα pit για να διορθώσει το πρόβλημα.
Από εκείνο το σημείο και έπειτα, ήταν εμφανές πως ο αγώνας του είχε καταστραφεί και θα έπρεπε να καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια για να τερματίσει έστω μέσα στη βαθμολογούμενη δεκάδα, πράγμα αρκετά δύσκολο μιας και θα έπρεπε να συνεχίσει τον αγώνα χωρίς DRS.
Tα προβλήματα όμως για την Ιταλική ομάδα δεν τελείωσαν εδώ.Ο Felipe Massa, έχοντας χάσει μια θέση στην εκκίνηση από τον εντυπωσιακό σήμερα Paul di Resta (ίσως και λόγω του ότι ο Βραζιλιάνος εκκινούσε με τη σκληρή γόμα,που έχει λιγότερη πρόσφυση), αφού αρχικά ακούμπησε με την έτερη Force India (αυτήν του Adrian Sutil), κάνοντας ζημιά στην μπροστινή αεροτομή του, αργότερα αναγκάστηκε να χάσει πάρα πολύ χρόνο μπαίνοντας στα pit για να αλλάξει ένα κλαταρισμένο πίσω ελαστικό.Και σαν να μην έφτανε αυτό, το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισε άλλη μια φορά προς το τέλος του αγώνα!
Έτσι, με τις δύο Ferrari εκτός μάχης από νωρίς, ο Sebastian Vettel ανενόχλητος άρχισε να χτίζει μια μεγάλη διαφορά από τα μονοθέσια που ακολουθούσαν, διατηρώντας τα ελαστικά του σε καλή κατάσταση.
Ο μόνος οδηγός που θα μπορούσε πλέον να τον απειλήσει ήταν ο Kimi Raikkonen, που αξιοποίησε για άλλη μια φορά την ικανότητα του μονοθεσίου του να είναι “ευγενικό” προς τα ελαστικά του πραγματοποιώντας έτσι δύο pit stop, σε αντίθεση με τον Vettel που ακολούθησε στρατηγική τριών pit stop.
Όμως τίποτα δεν μπόρεσε τελικά να σταθεί ανάμεσα στον Vettel και στην 28η νίκη της καριέρας του. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι δυο Lotus των Kimi Raikkonen και Romain Grosjean, ο οποίος κατάφερε στους τελευταίους γύρους του αγώνα να στερήσει από τον Paul di Resta το πρώτο του βάθρο στη Formula 1.
Στην πέμπτη θέση τερμάτισε ο Lewis Hamilton μετά από μια μεγάλη μάχη με τον Mark Webber, κάνοντας ένα εκπληκτικό δεύτερο μισό του αγώνα. Την έκτη θέση πήρε ο Sergio Perez, ο οποίος είχε έναν αρκετά επεισοδιακό αγώνα.
Ο Μεξικανός φαίνεται ότι ακολούθησε κατά γράμμα τη συμβουλή του αγωνιστικού διευθυντή της ομάδας του, Martin Whitmarsh, να γίνει πιο επιθετικός μέσα στην πίστα. Ο Sergio οδήγησε τόσο επιθετικά σήμερα, που κατά τη διάρκεια μιας μονομαχίας που είχε με τον team-mate του Jenson Button, τον χτύπησε ελαφρά από πίσω, αναγκάζοντας το Βρετανό να φωνάξει θυμωμένος στον ασύρματο “Calm him down!!”
Έβδομος κατετάγη ο Mark Webber που έχασε δυο θέσεις στους τελευταίους γύρους από τον Hamilton και τον Perez, μπροστά από τον Alonso που παρά τα προβλήματα του πραγματοποίησε μια αντεπίθεση από την ουρά του grid και τερμάτισε 8ος.
Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν ο poleman Nico Rosberg και ο Jenson Button με την άλλη ΜcLaren, που αναγκάστηκε να μπει 4 φορές στα pit.
Στη βαθμολογία των οδηγών μετά από τέσσερις αγώνες πρώτος παραμένει ο Sebastian Vettel με 77 βαθμούς και ακολουθούν οι Kimi Raikkonen με 67, Lewis Hamilton με 50 και Fernando Alonso με 47. Όσον αφορά τους κατασκευαστές πρώτη είναι η Red Bull Racing με 109 βαθμούς και ακολουθούν η Lotus με 93 και η Ferrari με 77.
Το επόμενο ραντεβού της Formula 1 θα πραγματοποιηθεί στις 10-12 Μαΐου στην πίστα της Βαρκελώνης.
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.