Απόφαση της Ο.Μ.Α.Ε. για τα ελαστικά ενιαίου τύπου PICK 2013

Η ΕΠΑ-ΟΜΑΕ μετά την προκήρυξη για το διαγωνισμό για τα ελαστικά προχώρησε σε κατοχύρωση του διαγωνισμού στην εταιρία "ATHENS KART SHOP". Δείτε την ανακοίνωση:









Αθήνα, 25 Ιουλίου 2013

Η ΕΠΑ-ΟΜΑΕ αποφάσισε την κατοχύρωση του διαγωνισμού στην εταιρία "ATHENS KART SHOP" Κ.Μ.ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ για τα ελαστικά VEGA SL-6 με τελική τιμή (με ΦΠΑ) 100 ευρώ ανά σετ.

Από την ΕΠΑ-ΟΜΑΕ

Related

Pick 115301878270133415

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. Den mou kanei entyposi !!! Oti dn tha t eperne o kolitos mas....
    Ayto pou mou kanei entyposi pos twra bgenei na ta poulisei 100e pio katw k apo tn promitheia ton antiprosopon ........:> tosa xronia gt dn boithagane loipon t xoro kurie athanaseko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αθέμιτος ανταγωνισμός λέγεται αυτό...
    Μόλις διαλύσατε και το PICK. Τι άλλο έχει σειρά?
    Μην πείτε ότι φταίει η οικονομική κρίση πάλι!!
    Είμαι ένας από αυτούς που θα ετρεχαν φέτος πάλι στο PICK αλλά με τα SL6 λυπάμαι δεν θα πάρω.
    Δεν σεβεστε τιποτα τελικα.
    Τρέξετε μόνοι σας και καντε το PICK σαν το Πανελλήνιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παντελής Καραγεωργίου26 Ιουλίου 2013 στις 2:14 π.μ.

    Χαχαχα! SL-6!!! Καλό σκότωμα παιδιά!! Πότε θα βγει ο Αθανασέκος να πει πάλι ότι έσωσε το καρτ?
    Θέλω επιστολή τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ξερεις το λαστιχο και κανεις κριτικη? γιατι οι οδηγοι στο εξωτερικο εχουν αλλη αποψη .το θεωρουν ενα απο τα σταθεροτερα λαστιχα που κυκλοφορουν ικανο να κανει 200 γυρους χωρις να αλαξει καθολου ο χρονος. οχι σαν τα περσινα που μετα απο 2 γυρους ειναι 1 δευτερολεπτο αργοτερα

      Διαγραφή
    2. Πολυ σωστα λενε οι οδηγοι στο εξωτερικο.Οπως ειπες, στο εξωτερικο ,σε πιστες του εξωτερικου , οχι σε ασφαλτο γυαλι με καθε ειδους ρυπων.Καλο θα ηταν να μην δινεις λαθος πληροφορηση ως προς την συμπεριφορα των ελαστικων διοτι θα αρχισω να υποπτευομαι οτι το κανεις εσκεμενα , και δεν μπορω να συζητω σε αυτη την βαση
      Φιλικα

      Διαγραφή
    3. μαλον εχεις αποψη για την συμπεριφορα των ελαστικων σε ασφαλτο γυαλι. ποιο λες να ειναι καταληλο για αυτες τις συνθηκες?

      Διαγραφή
    4. Μωρε αποψη εχω για καλα λαστιχα απο διαφορες μαρκες αλλα δεν μου αρεσει ο τροπος με τον οποιο προσπαθεις να στησεις παγιδες,οποτε... πλεξε αλλου τον ιστο σου

      Διαγραφή
    5. Ποιος είσαι?
      Ηλίας Λαντζης

      Διαγραφή
  4. Ρε παιδια χαλαρωστε δεν μπορει αυτα τα λάστιχα να ισχυουν για όλες τις κατηγορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εχεις κυριε pano rotax να προτινεις κατι καλιτερο .γιατι το περσινο λαστιχο το πληρωσαμε 150 ευρω (καποιος η καποιοι εβγαλαν λεφτα γιατι υπηρχαν προσφορες για φτηνοτερα και καλιτερα λαστιχα)και ηταν απαραδεκτο αλλα πηγαμε και τρεξαμε και στηριξαμε τον θεσμο. το pick μονο απο κατι ατομα σαν εσενα θα καταστραφει που μονο αρνητικη κριτικη κανουν και προτασεις αορατες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επειδη εχω τρεξει με πολλα λαστιχα ολες τις χρονιες στο πικ,Θα μαθεις , εαν τρεξεις , γιατι τις αλλες χρονιες τα πληρωνες πιο ακριβα.Το φθηνοτερα και καλυτερα ειναι πολυ γενικο.Αυτο που σου διαφευγει ειναι η ιδιατεροτητα της συγκεκριμενης ασφαλτου.Τα μονα λαστιχα που θα μποριυσαν να βοηθησουν ειναι τα μαλακα και οχι τα μετρια ή τα σκληρα.Αν τρεχαμε σε πιστα ισως να συμφωνουσα μαζι σου
      Φιλικα και με καλη διαθεση

      Διαγραφή
    2. χανος κοτας, Έχω να προτείνω τουλάχιστον MG κιτρινο για τα εξατάχυτα και φυσικά τουλάχιστον Vega XH για τις άλλες κατηγορίες που είναι και ομολογκαρισμένο από την CIK FIA. Ειδικα για το pICK που γλυστράει και για λόγους ασφαλείας χρειάζονται μαλακά λάστιχα!
      Όσο για πέρυσι μια χαρά στάθηκαν τα Heidenau αλλά σίγουρα και πέρυσι θα μπορούσαν να είναι καλύτερα. Σκοπός είναι να πηγαίνουμε μπροστά όχι πίσω.
      Εντελώς ανεύθυνη η επιλογή των ελαστικών.
      Γιατί επιτρέπουν σε αυτούς που κατέστρεψαν το Πανελλήνιο να κάνουν κουμάντο και στο PICK?

      Διαγραφή
  6. To Σουπερ θεαμα στο PICK φέτος θα είναι τα καρτ! Με τόσα χτυπήματα που θα γίνουν θα πρέπει να δώσουν και κρανη στους θεατές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στο πρωτο Pick που εγινε με αυτα τα λαστιχα τρεξαμε ! Ατυχηματα υπηρχαν αλλα οχι λογω ελαστικων αλλα λογω τον λαθος προστατευτικων που χρησημοποιηθηκαν εκεινη την χρονια.
    Πιστευω να μην κανουν το λαθος και ριξουν παλι ρετσινι οπως περυσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι ολες οι κατηγοριες.Αλλα μην ξεχνας οτι τοτε η ασφαλτος ειχε ας πουμε καποιο κρατημα.Καθε χρονο , οπως εχεις δει δυστυχως, λογο χρησης τα πραγματα δυσκολευουν.Θα συμφωνησω μαζι σου για το ρετσινι.Δεν βοηθα για την ομοιομορφη λειτουργια της.Φανταζομαι θα συμφωνεις οτι οσο πιο μαλακα τοσο πιο καλα γι αυτοες τις συνθηκες

      Διαγραφή
  8. Καλημέρης Γιώργος26 Ιουλίου 2013 στις 2:50 μ.μ.

    Καλές οι κριτικές σας, και συμφωνώ ως προς την λάθος ή την αδιευκρίνιστη επιλογή των ελαστικών αλλά.. κότες και γελοίοι είναι όσοι σχολιάζουν εδώ μέσα ΑΝΩΝΥΜΑ. Δεν σέβεστε τον χώρο που σας φιλοξενεί.
    Τέλος είναι πια προφανές ότι η Ομοσπονδία χάνει από κύρος της με τις καταστροφικές επιλογές του Κου Αθανασέκου που έχει βαλθεί με την παρέα του να αποτελειώσει το καρτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παιδιά ξυπνήστε, σας ρίχνουνε στάχτη στα μάτια. Το θέμα δεν είναι αν τα ελαστικά θα είναι VEGA ή MG. Το θέμα είναι ότι οι διοικούντες δημιουργούνε πάλι σύγχηση και σπέρνουνε διχόνοιες για να καταφέρουνε και εκεί αυτό που θέλουνε, να διαλύσουνε ότι καλύτερο έχει να παρουσιάσει σε promotion το ελληνικό καρτ, τον αγώνα του PICK! Όταν μια συνταγή είναι πετυχημένη δεν την πειράζεις εαν δεν ξέρεις και ο Αθανασέκος μας έχει αποδείξει ότι δεν ξέρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέφανος Παπακώστας26 Ιουλίου 2013 στις 3:02 μ.μ.

      Σωστός αν και ανώνυμος...
      Φοβάμαι ότι δεν θα γίνει φέτος το PICK, και αν γίνει θα είναι το τελευταίο.
      Κρίμα, κρίμα, κρίμα...
      Οι υπεύθυνοι του PICK έβγαλαν τα μάτια τους με τα ίδια τους τα χέρια.
      Ελπίζω να αλλάξουν στάση όσο είναι νωρίς.
      Ολοι θέλουμε να τρέξουμε αλλά όχι έτσι.

      Διαγραφή
    2. Ποιός είσαι?
      Ηλίας Λαντζης

      Διαγραφή
  10. Μια χαρα είναι τα λάστιχα παίδες.. ΑΝ έβρεχε τι θα κάναμε?
    Πάμε να περάσουμε καλά, γιατι έτσι μας αρέσει.
    Αφήστε τις γκρίνιες.
    Στην τελική φορτώστε τα παλια σασί σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και δεν ηθελα να εμπλακω .Αν εβρεχε θα ηταν επιλογη θεου.Θα βαζαμε τα καταληλα λαστιχα και βουρ για βροχινο.Απλα δεν καταλαβα τελικα ποια ηταν τα κριτηρια επιλογης
      Χ.Δ

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχα! Χριστάρα και φέτος ο ΘΕΟΣ επέλεξε!!!

      Διαγραφή
    3. Ποιός είσαι?
      Ηλίας Λαντζης

      Διαγραφή
  11. Περιεκτικότατη η ανακοίνωση!!!!!! Αυτα ισχύουν για όλες τις κατηγορίες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το ενιαίο λάστιχο έχει σκοπό να είναι ενιαίο-ίδιο για όλους , άρα ή θα γλιστράει για όλους ή θα κρατάει για όλους... Ποιό είναι το πρόβλημα ακριβώς; ( εκτός αν έχετε ίδια συμφέροντα από άλλες μάρκες...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kai ta lastixa apo ta noikiarika ftina einai!! ELEOS!! Ti den katalabaineis? Sorry gia ta latinika. Grafw apo kinito

      Διαγραφή
    2. Απο την απαντηση σου μαλλον εσυ φαινεται να εχεις συμφεροντα.
      Πολυ σωστος ο Τεο .Παλια τρεχαμε και με continental , δεν ετυχε να συναντησω καποιον που να ηταν χαρουμενος διοτι ηταν αυθαρτα.Το καρτ εχει και διασκεδαση , και αισθηση .Απλα για να μην κοροιδευομαστε μεταξυ μας

      Διαγραφή
    3. Δεν απαντάω...ρωτάω :) ( ποιο είναι το πρόβλημα με το να είναι φτηνό το λάστιχο δλδ...)

      Διαγραφή
    4. Η δεν καταλαβαινεις , οποτε δεν εχει νοημα να προσπαθησω να σου εξηγησω, η προσποιησαι οποτε παλι δεν υπαρχει λογος.Σου ειπε κανεις για την τιμη?
      Για οσους ομως θελουν να καταλαβουν : Αλλο ,πουλαω φθηνα προιοντα, και αλλο ,τα πουλαω φθηνα,

      Διαγραφή
  13. Αντώνης Μαλανδρίνος26 Ιουλίου 2013 στις 4:56 μ.μ.

    Αγαπητέ Χρήστο ( KARTNEWS ) εφόσον μας δίνεις τη δυνατότητα να ανεβάζουμε απαντήσεις καλό θα είναι να είναι ενιπόγραφες διότι απο Ανώνυμες σαχλαμάρες χορτάσαμε, εγω δεν ξέρω για τα ελαστικά ποιά είναι καλά και ποια οχι και νομίζω οτι θα έπρεπε να είχαν κάτσει πριν σε ενα τραπέζι ολοι οι ενδιαφερόμενοι να είχαν ακούσει ολες τις απόψεις και να έκαναν διαγωνισμό ελαστικών με συγκεκριμμένους τύπους , πάντως εγω αυτό που εχω διαπιστώση είναι ενα : η OMAE με τον πρόεδρο της που φέτος πήρε την έγκριση της ΓΓΑ αποφάσισε να <> το PICK και θα είναι κατα την άποψη μου το τελευταίο διότι έτσι θέλει με αυτά που κάνει. Η προσπάθεια της οργανωτικής επιτροπής του PICK να αναδείξει το Καρτ και να κάνει κάθε χρόνο καλύτερο και ασφαλέστερο αγώνα φέτος θα πέσει στο κενό με τα καμώματα του προέδρου.
    Αλήθεια ποιός έβαλε στην ίδια κατηγορία για πρώτη φορά τα ROTAX MAX με τα ΙΑΜΕ Χ30, ποιός προσπάθησε να αποκλείσει την κατηγορία DD2 που πέρσυ είχε ενα σεβαστό αριθμό συμμετοχών, ποιός αποφάσισε ξαφνικά για τον διαγωνισμό ελαστικών ( με μόνο κριτήριο την τσέπη των ομάδων) και οχι την ασφάλεια των οδηγών ( λές και αμα κόστιζαν 120-125 Ευρώ θα ηταν απαγορευτικά για την τσέπη μας). Είμαι σίγουρος οτι απάντηση δεν θα πάρω απο τον πρόεδρο της ΟΜΑΕ όπως δεν πήρα απάντηση στην πρό μηνών ενυπόγραφη ερώτηση μου ,όμως θα το παρακαλούσα να έρθει και να κοιτάξει στα μάτια τους οδηγούς και να απαντήση στην ερώτηση τους, Αγαπάτε το Καρτ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άγγελε αυτό το πρόβλημα το έχουμε επισημάνει και αναφέρει αρκετοί επαγγελματίες αλλά δυστυχώς φαίνεται πως δεν υπάρχει ενδιαφέρον για να λυθεί και να υπάρξει πλέον ανάπτυξη του καρτ στην Ελλάδα.
      Για το καρτ από την πλευρά της Ομοσπονδίας υπάρχει πλήρης αδιαφορία, αποποίηση ευθυνών, ανύπαρκτη επικοινωνία, έλλειψη γνώσεων και ιδεών και μηδαμινή διπλωματία και τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο. Τις λίγες φορές που έχουμε βρεθεί, άλλα συμφωνούμε και τελικά άλλα κάνουνε. Διαλύσανε οι ίδιοι το Πανελλήνιο, διαλύσανε το Rotax, τώρα έχουνε βαλθεί να διαλύσουνε το PICK και μετά θα προσπαθήσουνε να διαλύσουνε και το LOUX Cup.
      Και στο τέλος καμμία ανάληψη ευθυνών. Για όλα τάχα μου φταίνε οι επαγγελματίες, οι οδηγοί και η κρίση!

      Διαγραφή
  14. Καλή η τιμή δεν ξέρω για την ποιότητα το ποιό λογικό είναι να χρησημοποιηθούν ελαστικά μαλακά.Απο εκεί και πέρα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να αποφασίσει η ΟΜΑΕ για το ποιά ελαστικά θα χρησημοποιηθούν εφ'οσον δεν έχει την οργάνωση αυτή.Κουμάντο σε όλα θέλουν να κάνουν?Στο τέλος θα τα διαλύσουν όλα όπως κάνανε και με το πανελλήνιο αν θα μπορούσε να ονομαστεί πανελλήνιο και όχι παναθήναιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τα μαλακα ελαστικα ειναι φτιαγμενα για να δουλεβουν με γομα .οσο περισοτερη τοσο καλιτερα ειναι. εαν δεν υπαρχει γομα ειναι πολυ χαλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ενω τα σκληρα ειναι φτιαγμενα για παγο?
      ΟΛΑ τα λαστιχα σχεδιαζονται για γομα και πιστα.

      Διαγραφή
  16. Σχετικά με το θέμα των ελαστικών του PICK, η ευθύνη βαραίνει την διοργάνωση και όχι την Ομοσπονδία για την σύγχηση και ένταση που έχει δημιουργηθεί και πλέον πολύ μεγάλη μερίδα οδηγών δηλώνει ότι δεν έχει σκοπό να κατέβει να τρέξει στο PICK με τα ελαστικά που επιλέγησαν.
    Με ποιό σκεπτικό η διοργάνωση έδωσε το δικαίωμα στην Ομοσπονδία να προκυρήξει διαγωνισμό ελαστικών για έναν ιδιωτικό θεσμό. Δεν έχει καμμία δικαιοδοσία η Ομοσπονδία στην επιλογή ελαστικών σε ένα ιδιωτικό έπαθλο. Ο οργανωτής έχει το αποκλειστικό δικαίωμα για τους δικούς του λόγους να ορίσει αυτός ποιά ελαστικά θα τρέχανε.
    Ας φώναζε η διοργάνωση εκπροσώπους των οδηγών και τους ενδιαφερομένους εισαγωγείς ελαστικών και ας βγάζανε απόφαση στο θέμα όλοι μαζί. Και φυσικά όχι τέλος Ιουλίου, που όλα τα εργοστάσια κλείνουνε και ανοίγουνε αρχές Σεπτέμβρη και που ήδη κάποιοι οδηγοί έχουνε δηλώσει συμμετοχή και ήδη κάποιοι από αυτούς πλέον λένε ότι εμείς δεν θα τρέξουμε με αυτά τα ελαστικά που επιλέξανε.
    Και μην βγει κανείς να μου πει ότι επενέβει η Ομοσπονδία για θέμα ασφάλειας γιατί θα τον πω αδαή.
    Μπάχαλο, μεγάλο σφάλμα η αργοπορημένη απόφαση για την επιλογή των ελαστικών και η προκύρηξη διαγωνισμού και όχι η επιλογή μέσα από τις προτιμήσεις και τις ανάγκες των οδηγών. Κρίμα γιατί κάποιοι σπείρανε την διχόνοια σε έναν θεσμό που τόσο έχει βοηθήσει την προβολή του καρτ και τόσο έχουμε αγαπήσει και στηρίξει οι περισσότεροι από το 2009.
    Εγώ προσωπικά λυπάμαι πολύ επισημαίνοντας την άσχημη τροπή που έχει πάρει το θέμα, λαμβάνοντας τα παράπονα, την πίκρα και το ανύπαρκτο ενδιαφέρον για συμμετοχή των οδηγών της ομάδα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντώνης Μαλανδρίνος26 Ιουλίου 2013 στις 8:36 μ.μ.

      Αγαπητέ Κε Γιώργο αισθάνομαι οτι δεν είναι ακριβώς έτσι με την επιλογή των ελαστικών, νομίζω οτι ηρθε η ωρα ο αρμόδιος της επιτροπής του PICK να μας πεί τι συνέβει διότι σίγουρα κάτι συνέβει όταν ξαφνικά η ΟΜΑΕ έβγαλε προκύρηξη.!!

      Διαγραφή
    2. Φίλε Αντώνη, δυστυχώς τα ερωτήματα για την γενική κατάντια του καρτ είναι πολλά και μην περιμένεις να πάρεις ποτέ απάντηση από τους αρμόδιους.

      Διαγραφή
  17. Ποιές ήταν οι άλλες προσφορές που έγιναν, γνωρίζουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://www.omae-epa.gr/sites/www.omae-epa.gr/files/Prosfores%20Elastikon%20PICK%202013.pdf

      Διαγραφή
    2. ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ PICK 2013

      ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ATHENS KART SHOP VEGA ΧΗ 125€ CIK
      ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ATHENS KART SHOP VEGA SL-6 100€
      KARTODROMO ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ - ΚΑΜΙΤΣΑΚΗΣ MG-HZ 125€ CIK
      ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ LECONT LH-09 120€
      ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ LECONT LH-07 135€ CIK

      ΕΠΑ-ΟΜΑΕ 24/7/2013

      Διαγραφή
  18. Δυό απορίες σχετικά με την ανακοίνωση της ΟΜΑΕ :
    Πρώτον, έχει την περίεργη υπογραφή "από την ΕΠΑ-ΟΜΑΕ". Γιατί όχι "ΕΠΑ-ΟΜΑΕ"? Θέλει να πεί ότι δεν υπογράφεται από όλα τα μέλη της ΕΠΑ-ΟΜΑΕ ? Προσπαθούν να διαφυλάξουν κάποιον ή κάποιους από τα μέλη ή δεν την υπέγραψαν όλοι? Εν πάσει περιπτώσει ποιά άτομα την υπέγραψαν?
    Δεύτερον, στους διαγωνισμούς ο όρος που χρησιμοποείται για αυτόν που επιλέγεται από τη διαδικασία είναι ΚΑΤΑΚΥΡΩΣΗ και ΚΑΤΑΚΥΡΩΝΩ. Η λέξη Κατοχύρωση (και κατοχυρώνω) που χρησιμοποιείται στην ανακοίνωση σημαίνει ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ (και διασφαλίζω). Μήπως πράγματι διασφάλιση είχαν στο νού τους για ορισμένους και τους ξέφυγε η αλήθεια? Γλώττα λανθάνουσα τα αληθή λέγει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Kalispera o Degleris eimai exoume dei ola ayta ta xronia oti sto PICK isteroume se kratima pragma pou einai dyskolo giati einai dimosios dromos opote exei na kanei m tn asfaleia olon odigwn theatwn k pio dyskoli tn douleia tis organosis k twn mixanikwn k kata tin gnwmi mou einai lathos na allazeis ta lastixa kathe xrono k anti na baleis kalitera na bazeis xeirotera. Dn kserw gt ta allaksane alla as kanane mia antistixi ekptosi sta Vega aspra tha itan pio logiko k dn tha karfonosastan toso ma toso polu.
    To kalitero tha itan i epilogi poiotitas k oxi kostous m mia logiki timi.
    A k kati akoma i timi ayti einai mono g to PICK?
    Sory gia ton tropo grafis stelnw apo kinito

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φιλε Δέγλερη καλά τα λες αλλα ποιος σε ακουει... Οι άνθρωποι είναι ανίδεοι, άσχετοι και επικίνδυνοι για το άθλημα μας. Είμαι ένας οδηγός που ήθελα να τρέξω φέτος στο PICK. Έχω βγάλει licence έχω κάνει και 3 αγώνες έχω πάρει και εξοπλισμό αλλά δεν θα τους κάνω το χατίρι. Είναι ξεκάθαρο πια ότι δεν μας σέβονται. Τεράστιο λάθος του PICK να βάλει την "παρέα" της Ομοσπονδίας που έχει καταστρέψει το καρτ στο παιχνίδι. Η Προεδράρα μας και Σ.Ι.Α. Ο.Ε. ήταν απούσα και μάλιστα απαξίωνε το θεσμό του PICK τα πρώτα χρόνια. Τώρα από που και ως που παίρνουν αποφάσεις για έναν ιδιωτικό θεσμό? Αρκετό μπάχαλο έκαναν πέρυσι δεν τους φτάνει?
    Νοιωθω πλήρη απογοήτευση με αυτες τις εξελίξεις.
    Καλώ τους οδηγούς σε μια επιστολή διαμαρτυρίας ώστε να καθαρίσει ο χώρος από τα λαμόγια.
    Κυριε Μαλανδρινε σας απαντω στο ερωτημά σας. ΔΕΝ αγαπούν το καρτ. Απλα καταστρέφουν ότι καλό γίνεται για αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντρέας Παπακώστας27 Ιουλίου 2013 στις 3:40 π.μ.

      Και πορεία διαμαρτυρίας αμα θες εγώ μέσα είμαι. Φτάνει πια η κοροιδία.
      Το P.I.C.K. χρηματοδοτείται από το ελληνικό δημόσιο. Το ελληνικό δημόσιο δίνει λεφτά για το καρτ σε έναν και μοναδικό θεσμό και αυτοί απαξιώνουν τους αθλητές-οδηγούς.
      Αντρέας Παπακώστας

      Διαγραφή
    2. Βεβαίως και χρηματοδοτείται από το δημόσιο. Μάλιστα φέτος μετά από παρέμβαση της τρόικας θα γίνει περικοπή δυο στροφών στην πίστα. Κρίση καταραμένη.

      Διαγραφή
  21. Προεδράρα την έκανες πάλι την καλή σου! Διώχνεις τους οδηγούς και δεν πατάς και σε καμμία πίστα κιόλας να σε δουν! Φαντάσου να πάταγες! Δεν θα είχε μείνει ούτε ροδα! Είσαι μεγάλο ταλέντο. Είμαι μηχανικός και έτσι όπως κάνεις θα με αφήσεις άνεργο. Την έχεις σπάσει σε πολύ κόσμο τελευταία και η εποχή που μπορούσες και έλεγχες το χωριό του καρτ έχει περάσει. ΕΝταξει δεν γουστάρεις το καρτ πλέον το καταλάβαμε αλλα άσε μας να κάνουμε την δουλεια μας, την κάβλα μας, το χόμπυ μας, την αρρώστεια μας.
    Πολλά συγχαρητήρια για τα 100ευρώ των ελαστικών αλλά οι οδηγοί δεν είναι πρόβατα! Βάλτα στο Πανελλήνιο τα SL-6 να τρέχουν οι πρωταθλητές σου.
    Και τελος ρε καρντάσια του PICK τι δουλεια έχει η "Ομοσπονδία" με τα λάστιχά σας? Η Ομοσπονδία είναι το καρτ ή οι οδηγοί σας? Τι θα κάνετε τωρα που τους ξενερώσατε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Παντως οτι κ αν γραφεται εδω κ οτι ανακοινωση κ αν βγαινει απο την ΟΜΑΕ ακομα δεν εχει υπαρξει επισημη ανακοινωση απο τους διοργανωτες του PICK...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και μάλλον προσπαθούνε να καταλάβουνε εαν έγινε κάποιο επιπόλαιο λάθος και που!

      Διαγραφή
  23. Χρήστο, σορρυ για το spamming (ποιος είσαι) αλλα εχει καταντήσει αηδία με τους "ανωνυμους καρτιστικους".. σταματα να αποδέχεσαι σχόλια απο ανώνυμους, οι οποίοι ενίοτε προσβάλουν επαγγελματιες, σε σημείο που θα έτρωγαν μήνυση απο τους θιγομενους αν ηταν επώνυμα τα σχόλια. Για την ουσία, αμα το ψάχνουμε τοσο με το τέλειο λάστιχο για γλυτσα, ας την ψαξουμε και με τα σασί που κρατάνε καλυτερα με/οχι γόμα. . Το sl6 (πράσινο) δεν έχει την τεράστια διαφορα με το heidenau, οπως το παρουσιάζουν μερικοι ειναι σαν να συγκρινετε μαλακό με σκληρό λάστιχο. . Και στο πρώτο pick νομιζω η elevator που ειχα τρέξει αυτα είχε. . Στην τελική, ας δουλέψουν λιγο και τα χεράκια, να δούμε και λιγο ντριφτ :)) Φαρισαισμος με ιδιο όφελος απο πολλούς, αγχωνονται για την ασφάλεια. οταν γίνονται αυτοσχεδιοι αγωνες σε αναψυκτηρια, χωρίς ενα μεσο προφύλαξης και πρόληψης, εκει πανυγηριζουν και συμμετέχουν. Ξεκοκαλιζετε πτηνα και διυλιζετε βόδια. . (Και οσοι κατάλαβαν, κατάλαβαν). Τα 100 ευρω καλη κινηση, μπραβο, χιλια μπραβο. Ηλίας Λαντζης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ οργισμένε "επώνυμε καρτίστικε".
      Γιατί όμως ευαισθητοποιήθηκες τώρα για τα ανώνυμα σχόλια? Επειδή "ενίοτε προσβάλλονται επαγγελματίες"? Τόσοι και τόσοι επώνυμοι προσβάλλονται συστηματικά από ανώνυμα σχόλια αλλά δε φάνηκε να είχες πρόβλημα. Επειδή τώρα πρόκειται για επαγγελματίες ενώ πρωτύτερα για ιδιώτες? Η προσβολή επαγγελματιών απαγορεύεται αλλά η προσβολή των υπολοίπων επιτρέπεται?

      Διαγραφή
    2. κατ επανάληψη έχω διαμαρτυρηθεί για τις δημοσιεύσεις ανωνύμων, έχω τοποθετηθεί και στο συγκεκριμένο site και σε άλλα. Στο συγκεκριμένο έχω λάβει και την ανάλογη απάντηση από τον Χρήστο Ασημακόπουλο, για την οποία διαφωνώ, αλλά σέβομαι. Αν όντως παρακολουθείς συχνά, θα το ήξερες. Εγώ ότι έχω να πω το λέω επώνυμα, και τα λέω χοντρά, και δεν μασάω από μηνυσεις, γιατί ότι λέω μπορώ να το αποδείξω. το ίδιο έκανα και στο παρελθόν, πριν 3 χρόνια. Δεν είδα να προσβάλεται κάποιος ιδιώτης.. Εκτός αν εννοείς ιδιώτες τους "επαγγελματίες" που τελικά δεν είναι επαγγελματίες, αφού συν τοις άλλοις δεν κόβουν και αποδείξεις, χρωστάνε στο ΤΕΒΕ δεκάδες χιλιάδες, δεν κρατάνε βιβλία, κλπ κλπ γιατί αυτοί όντως ιδιώτες θα έπερε να λέγονται.. Δεν είδα ποτέ να λέτε κάτι για ιδιώτες.. Τον Αθανασέκο έχετε πιάσει πίπα-κώλο μερικοί εδω μέσα, γιατί δεν έχετε ιδέα τι σας γίνεται, και σας παραμυθιάζει το κάθε μοσχάρι. εγώ αν ήμουν Αθανασέκος, θα είχα κάνει μηνύσεις, και μπράβο του που κρατάει χαρακτήρα και υπομονή για το καλό του σπόρ, και ξέρετε ότι με τον κ Αθανασέκο στο παρελθόν είχα διαφωνίες, και δεν έχω τίποτε να κερδίσω ή να χάσω από τονΑθανασέκο. Αλήθεια, ο επαγγελματίας που αγοράζετε τα λάστιχα που υπερασπίζετε μερικοί, στα 160 σας κόβει απόδειξή? Γιατί άλλο 160 με απόδειξη, και άλλο 160 χωρίς... Εν προκειμένω, εσύ που απάντησες ανώνυμα, εμένα με προσβαλες με το ύφος σου, και το έκανες ανώνυμα, και είμαι ιδιώτης. Μην απαντήσεις ανώνυμα, αν τα φοράς. Σε ευχαριστώ.
      Ηλίας Λάντζης

      Διαγραφή
    3. Κύριε Λάντζη με συγχωρείτε για την παρέμβαση.
      Καταλαβαίνω ότι μερικές φορές είναι δύσκολο να κρατηθούμε όλοι μας όταν θεωρούμε ότι έχουμε δίκιο και αυτό πλήττεται, αλλά σας παρακαλώ να παραμένουμε πάντα σε κόσμια επίπεδα διαλόγου χωρίς τέτοιου είδους εκφράσεις.
      Δεν λογοκρίνουμε σε καμία περίπτωση τα μηνύματά σας, αλλά θα παρακαλούσα να αποφεύγουμε τις βαριές εκφράσεις
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την κατανόηση.

      Διαγραφή
    4. Κύριε Λάντζη το τι κάνει ο κάθε επαγγελματίας με το ΤΕΒΕ, την Εφορία και τον πελάτη του είναι δικό τους θέμα και δεν σας πέφτει λόγος. Εαν έχετε προσωπικά θέματα και απωθημένα με κάποιον επαγγελματία που δεν σας έκοψε απόδειξη βρείτε τα μεταξύ σας και μην βγαίνετε εκτός θέματος. Εδώ μέσα έχει δημιουργηθεί μια αντιπαράθεση που δεν έχω καταλάβει καλά τον λόγο ακόμα, ανάμεσα στις συνήθεις αντίπαλες επαγγελματικές ομάδες και αυτό θέλουμε να συζητήσουμε και να αξιολογήσουμε και όχι να ακούμε τις άσχετες με το θέμα αναφορές σας. Όσο για τον κ. Αθανασέκο κρατήστε για τον ευατό σας και μόνο την γνώμη σας γιατί 10 σχεδόν χρόνια απραξίας, απαξίωσης και λανθασμένων χειρισμών είναι αρκετά για να τον αξιολογήσουμε κακώς.

      Διαγραφή
    5. John grillas οι εκφράσεις μου σας πείραξαν? Εδω ανωνυμοι λενε κλεφτες κάποιους με τα ονοματα τους. Το αν λογοκρινετε ή οχι το ξέρετε πολυ καλά, αφου κατα την υποκειμενικη κρίση σας, αλλα τα αφήνετε και αλλα τα κόβετε. Τον αθανασεκο παραπανω το αποκαλουν ανωνυμοι αμεσα ή έμμεσα βλακα, γελοίο, αχρηστο κλπ και δεν παρεμβαίνει κανεις σας. Οσον αφορα τους δυο ανωνυμους μετα απο εσας, καλα θα κανουν να γραψουν το όνομα τους αν θελουν να μιλανε, και να παρουν απαντηση, ειδικα ο δευτερος, διοτι συν τοις άλλοις λέει και βλακειες που αγγιζουν το οριο της δημοσιας προσβολης.. Σε φουστες χωρις ονομα δεν απανταω, και αν κκ του kartnews φιλοξενειτε ανώνυμους που προσβάλουν, να ειστε έτοιμοι να δεχτειτε και τις σχετικές ποινικες και αστικες ευθυνες, μιας και το disclaimer που εχετε δεν σας καλύπτει.
      Ηλίας Λαντζης

      Διαγραφή
    6. Να ξεκαθαρίσω ότι το kartnews κάνει εξαιρετική δουλειά, δύσκολη δουλειά, που συχνά πυκνά πρέπει να βγάζει τα κάστανα απ την φωτιά, και δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να εκμεταλλεύονται οι "καλεσμένοι" του τον οικοδεσπότη...
      Ηλίας Λάντζης

      Διαγραφή
    7. Πάντως, επειδή ... με τρώει θα απαντήσω, στον ανώνυμο 28 Ιουλίου 23:50 (μόνο σε αυτόν)

      "Κύριε Λάντζη το τι κάνει ο κάθε επαγγελματίας με το ΤΕΒΕ, την Εφορία και τον πελάτη του είναι δικό τους θέμα και δεν σας πέφτει λόγος"

      Φίλε ανώνυμε, ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ μου πέφτει λόγος το τί κάνει ο κάθε "επαγγελματίας" που δεν πληρώνει ΤΕΒΕ , Εφορία, και ΔΕΝ κόβει αποδείξεις.. Διότι, αυτό που αυτός κερδίζει, είναι από την δική μου τσέπη, και όχι μόνο, είναι και από την δική σου τσέπη. Διότι εμείς που πληρώνουμε τις υποχρεώσεις μας και τους φόρους μας, πληρώνουμε και για αυτούς.. και επειδή λες πιο κάτω:

      "Εαν έχετε προσωπικά θέματα και απωθημένα με κάποιον επαγγελματία που δεν σας έκοψε απόδειξη βρείτε τα μεταξύ σας και μην βγαίνετε εκτός θέματος" .. Μα αυτό είναι το θέμα: ότι μερικοί δεν κόβουν αποδείξεις, και βάζουν και στην τσέπη το ΦΠΑ.. Όταν κάνουν εισαγωγή το σέτ χωρίς ΦΠΑ, και στο δίνει 160 με το ΦΠΑ, αν δεν σου κόψει απόδειξη, βάζει τσέπη 30 ευρώ το ΦΠΑ, και φυσικά το φόρο που είναι άλλα 15-20 ευρώ (μιας και είναι αρκετά έξυπνος ο "επαγγελματίας" να τα περνάει αυτά που πουλάει "μαύρα" στα έξοδα. Και έτσι το κέρδος του τσέπη είναι στα 80 ευρώ.. και εσύ καρτίστα, κλαίγε κάθε φορά που αλλάζεις λάστιχα.. ΟΛΟ το θέμα είναι ΠΩΣ θα είναι οικονομικότερο το κάρτ. Όπως ακριβώς έλεγε και η διακύρηξη τους ΠΣΑΚ.. Πως δηλαδή ο αθλητής δεν θα φοράει το σαμάρι να σέρνει τριάντα βόδια. Και όλο το συγκεκριμένο θέμα, ξεκίνησε από το κόστος/ποιότητα των ελαστικών, και σίγουρα η απόδειξη και το αν ο άλλος πληρώνει τους φόρους, έχει να κάνει με το τελικό κόστος...

      "Εδώ μέσα έχει δημιουργηθεί μια αντιπαράθεση που δεν έχω καταλάβει καλά τον λόγο ακόμα, ανάμεσα στις συνήθεις αντίπαλες επαγγελματικές ομάδες και αυτό θέλουμε να συζητήσουμε και να αξιολογήσουμε και όχι να ακούμε τις άσχετες με το θέμα αναφορές σας"
      ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΕΣ ΛΟΙΠΟΝ?
      Σε παρακαλώ αν απαντήσεις, να απαντήσεις επώνυμα, αλλιώς δεν θα σου απαντήσω.
      Ηλίας Λάντζης

      Διαγραφή
  24. Τι σχόλια είναι αυτά?
    Αν θα τρέξετε ή όχι εξαρτάται από το λάστιχο?
    Δεν είναι θετικό αυτό που έγεινε με την τιμή του ελαστικού?
    Έχετε βάλει το συγγεκριμένο και δεν σας έκανε?
    Εϊναι το heidenau καλήτερο, που ούτε πιστοποίηξση δεν έχει?
    Πέρυσι όλοι μόκο που τα λάστιχα φιτίλιασαν γιατί ήταν 'άψυτα'.
    Εδώ έχουμε άλους κολήτους....
    Μήπως Σας ταίζει ο Παπαμιχάλης?
    Τι είναι αυτό εδώ μέσα?
    Πρωτη φορά γράφω ανώνυμα, γιατι εδω μέσα έχουμε ξεφύγει. Και ενώ πάντα έγραφα με το όνομα μου, πάντα είχα ανώνυμες απαντλσεις. Ανώνυμος και εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννης Παναγόπουλος28 Ιουλίου 2013 στις 4:21 π.μ.

      Αυτα είναι τα σχόλια ελλήνων οδηγών καρτ μάλλον..
      Σαφέστατα δεν εξαρτάται μόνο από το λάστιχο το αν θα τρέξει κάποιος
      Το λάστιχο απλά ξεχύλισε το ποτήρι. Υπάρχουν και άλλοι λόγοι τους οποίους οι υπεύθυνοι γνωρίζουν.
      Θετική είναι η τιμή του ελαστικού αλλά προκαλεί πολλές απορίες.
      Ούτε το SL6 έχει πιστοποίηση και ναι είναι χειρότερο από το Heidenau.
      Αν ο Παπαμιχάλης ταίζει τόσα άτομα μπράβο του! αλλά δύσκολο το κόβω... ειδικά στις μέρες μας.
      ΑΥτό εδω μέσα είναι η εικόνα του καρτ στην Ελλαδα όπως εσκεμμένα την έχουν δημιουργήσει κάποιοι.
      Εγώ δεν είμαι ανώνυμος.
      Είμαι ο Γιάννης Παναγόπουλος από Πύργο που αρκετοί δεν με ξέρετε αλλα εγώ σας ξέρω χαριν του Kartnews

      Διαγραφή
  25. Έτσι είναι, πάντα κάτι θα βρει ο Έλληνας για να γκρινιάξει!

    Τώρα πειράζουν τα SL6 (τα οποία είναι κόκκινα και όχι πράσινα) που είναι ένα κλικ μάλιστα πιο γρήγορα από τα MG κόκκινα;;;; Επιλέχθηκε ένα πολύ καλό, σταθερό και οικονομικό για τον καρτίστα λάστιχο! Που ακριβώς είναι το κακό;;;

    Απορώ αν όσοι γκρινιάζουν τα έχουν δοκιμάσει και δεν τους άρεσαν!

    Αντί όλοι να χαιρετίσουν τη κίνηση του Μιχαλόπουλου για μια τόσο χαμηλή τιμή που είναι προς το συμφέρον όλων, γκρινιάζουν; Και μάλιστα κάποιοι χωρίς να έχουν δοκιμάσει τα λάστιχα απλά και μόνο για να δημιουργήσουν μια άσχημη εικόνα;

    Θεωρώ απαράδεκτο από το καρτνιούζ να συνεχίζει να κάνει με τέτοιο τρόπο κακό στο καρτ!!

    Ανώνυμοι όλοι, ανώνυμος κι εγώ!

    ΝΤΡΟΠΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την κινηση , σιγουρα,την επικροτουμε.Για τα υπολοιπα κοιτα στο σχολιο του Δεγλερη.Μπορεις να θεωρεις απαραδεκτο ο,τι θελεις, κανενα προβλημα.Επιλογη σου ειναι να βρησκεσαι σε αυτο το site .

      Διαγραφή
    2. Ase την ντροπη να την κρινει ο καθενας .Θες να μας πεις οτι ο καρτιστικος κοσμος ξεσηκωθηκε γιατι δεν του αρεσει το πικ η διοτι απο την στιγμη που αποφασισε να βαλει χερι η ομαε αρχισαν τα ιδια με το πρωταθλημα ; Σε παρακαλω μην προσπαθεις να υποτιμησεις την νοημοσυνη μας.

      Διαγραφή
    3. Ρε συ Ανώνυμε 28/7 18.39 μας δουλεύεις ή κοιμάσαι όρθιος?

      Για μπες στο site της VEGA http://www.vegatyres.com/pneumatici.htm και δες τι σκληρότητα έχουνε τα SL6. Ένα νούμερο πάνω από τα νοικιάρικα LL99 είναι.

      Στο διαδίκτυο τα βρήκα 95 λίρες Αγγλίας, 100 λίρες Αγγλίας, 110€. Εκτός εαν έχει δώσει και στην Αγγλία προσφορά ο Μιχαλόπουλος γιατί λυπάτε τους Άγγλους καρτίστες.

      Για αναρωτήσου μήπως άλλοι είναι οι λόγοι που ο Μιχαλόπουλος έδωσε, τάχα μου, τιμή κόστους όπως λέει τα ελαστικά για το PICK.

      Τόσες δεκαετίες ο Μιχαλόπουλος έχει τα μονοπώλια του.
      Τώρα στο απώγειο του θυμήθηκε τους πελάτες?
      Τόσα χρόνια μασέλα και πάντα δίπλα στον επιτυχημένο πρόεδρο Αθανασέκο.

      Και το kartnews που σου έφταιξε? Μήπως βλέπεις εφιάλτες ότι ο Ασημακόπουλος δημιουργεί όλες αυτές τις εντάσεις και γράφει όλα τα αρνητικά για σχόλια για να κερδίσει δημοσιότητα το site?

      Ρε μην μας δουλεύετε, φάτε μόνοι σας το κουτόχορτο!

      Διαγραφή
    4. Αμα ηθελε ο Μιχαλοπουλος ας προτεινε τα MG τα κιτρινα που ειχαν δοκιμαστει στο PICK και ειμαι σιγουρος οτι μπορει να πετυχει την ιδια τιμη....δεν καταλαβαινς γιατι τοσο σκληρο.
      Απολ την αλλοι οι πιο πολλοι τρεχουν Lux και εχουν λαστιχα γ δοκιμες τους υποχρεωνει να παρουν 2 σετ......
      Αλλα κ παλι ειναι ανηθικο αυτο που κανουν με τον προεδρο απο την στιγμη που ο Μιχαλοπουλος εχει αναλαβει την διανομη ολα του πρωταθληματος ας αφησει να δει κ κανας αλλος προκοπη.
      Δεγλερης

      Διαγραφή
  26. Από τα ελαστικά που έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό, υπάρχει κάποια εκτίμηση για άλλο ως καλύτερη επιλογή; Το ρωτάω γιατί μάλλον είναι άσκοπο να μπαίνουν στη συζήτηση επιλογές ελαστικών που δεν μπήκαν στη διαδικασία του διαγωνισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ομορφη η ερωτηση αλλα μαλλον δεν εχεις διαβασει τα πιο πανω σχολια.Το προβλημα εχει ξεκινησει απο πριν ενω αυτα που ρωτας , αφορουν το μετα οποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υποθέτω αναφέρεσαι σε μένα, Ανώνυμε-21:36 :-P
    Κοίτα, οκ, βλέπω ότι υπάρχει και διαφωνία για τα διαδικαστικά του διαγωνισμού, το γιατί το PICK έβαλε την ΟΜΑΕΕ στο παιχνίδι κτλ, όμως εδώ έχει χτιστεί ένας ολόκληρος τσακωμός για το αν τα ελαστικά ήταν σωστή επιλογή, που αν δεν συνοδεύεται με αντιπρόταση μου φαίνεται κάπως σαν "πρόφαση" για όλα τα υπόλοιπα. Τελικά το θέμα είναι το ελαστικό που επιλέχθηκε ή η διαδικασία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Vega XH ή έστω MG!!! OXI SL6!!! Στις πόσες διαμαρτυρίες θα το καταλάβουν!
      Και για τους χομπίστες της Λουξ ας τους αφήσουν τα λαστιχάκια τους! Πόσο κακό είναι?
      ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!

      Κ.Γ.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  29. Auto pou den anaferete stis prosfores einai oti I etairia LECONT pou eksprosopeite apo tin eleutheria xristodoulou se periptosi pou htan anadoxos tou diagonismou eksasfalize tin xoris kostos metafora stin pista, gia olous tous odigous vroxinou eniaiou elastikou gia oles tis katigories Xwris kamia epivarinsi kai tha ta poulouse mono an o agwnas ginotan vroxinos. Koitakste kalitera ton kanonismo pou leei oti ta vroxina einai eleuthera diladi o kathenas mporei na xrisimopoiisei oti elastika thelei me elastika pou exoun 2-5 deuterolepta to guro diafora kai afiste tous ekviasmous me tis summetoxes twn katigoriwn gia na ofelithoun kapoioi emporoi. Pou tha vroun oi odigoi vroxina elastika apo ta kala kserete pou pane grigora.... Episis I etairia LECONT tha erxotan I idia stin pista me to texniko prosopiko tis kai to ergostasiako fortigo tis gia na eksipiretisei olous tous agonizomenous kai oxi mono autous pou tha vriskontai kato apo tin tenta tou dealer. Parola auta epilextike ena elastiko HOBBY pou den xrisimopoieite pouthena stin europi para mono se enoikiazomena kart idias poiotitas me to persino kai me auto pou xrisimopoiei to idiotiko kupello loux.... Euxomai auta na exoun "stegnwsei" fetos kai na min feugoun kommatia apo pano tous....As vrexei loipon na doume ti tha ginei...... me tis kameres tis live tileoptikis metadosis na perimenoun. ta elastika LECONT einai ta episima elastika tou Italikou prwtathlimatos edw kai 2 xronia kai h etairia ta prosfere akrivos stin idia timi pou polountai sto italiko prwtathlima sin tis paroxes kai den prosthese to kostos ton metaforikon oute to kostos metaforas tis ergostasiakis ypostiriksis stin patra. Episis einai to episimo lastixo tis KFJ (CIK-FIA, tis U18 kai ACADEMY WOrld Championships kai to episimo lastixo gia tin MINI se italiko prwtathlima kai WSK Euro kai masters. Alla ola auta paralifthikan apo tin anakoinosi twn prosforwn.... Otan diavasame omws ton diagonismo den anefere pouthena oti gnomonas itan i timi, parola auta anaferotan poly syxna stin poiotita tou proiontws kai stin aksiopistia tis etairias paragogis kathws kai stis paroxes pros tous agonizomenous (as gelasw)....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item