Διέκοψε την συνεργασία του ο Μίχας Θεοφάνης με την Babyrace - Οι επόμενοι στόχοι του

Σε διακοπή της συνεργασίας του με την Ιταλική αγωνιστική ομάδα Babyrace προχώρησε ο Έλληνας πιλότος Μίχας Θεοφάνης καθώς η Babyrace δεν μπορούσε να τον προμηθεύσει με αξιόμαχα μοτέρ για τις ανάγκες των διεθνών αγώνων.






Χαρακτηριστικό είναι ότι σε όλους τους αγώνες έτρεχε με μοτέρ που υστερούσαν αρκετά του
ανταγωνισμού με τους κορυφαίους πιλότους του κόσμου και το γεγονός ότι κατάφερνε να βρίσκετε μέσα στους δέκα καλύτερους ήταν ένα μικρό οδηγικό θαύμα.








Το μάνατζμεντ του Έλληνα πιλότου ήδη βρίσκετε σε συνεννόηση με άλλη ομάδα που θα ανακοινωθεί μετά το κλείσιμο της συμφωνίας. 
Φυσικά πάντα μηχανικός του θα είναι ο χαρισματικός Έλληνας μηχανικός Μαϊτός Φώτης.



Αυτές τις μέρες ο Μίχας βρίσκετε στην Ελλάδα και προπονείται στις πίστες της Αττικής.
Χτες βρέθηκε στο Καρτόδρομο στις Αφίδνες μαζί με μερικούς από τους κορυφαίους Έλληνες πιλότους Καμιτσάκη Στέφανο, Δημήτρη Βασιλέρη, Φίλλιπο Καλέση, Σαγανά Στέλιο κ.α. πετυχαίνοντας τον ταχύτερο γύρο της πίστας με 41,60 έχοντας και μια διαφορά περίπου μισού δευτερολέπτου από όλους τους υπόλοιπους δείχνοντας  ότι βρίσκεται σε δαιμονιώδη φόρμα.

Μέσα στην εβδομάδα σκοπεύει να κατέβει για προπόνηση στην πίστα του Αγίου Κοσμά.

Εντός των συνόρων επόμενος αγωνιστικός  στόχος για τον ταλαντούχο Έλληνα πιλότο που είναι και μέλος του Kartnews Racing Club, είναι ο αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος που θα γίνει στις 12 Μαίου στις  Αφίδνες.

Σε δηλώσεις του σήμερα, όπου αναγκάστηκε να παρακολουθήσει το WSK Euro Series στο Sarno από μακρυά στάθηκε στην εξαιρετική επιτυχία του "Κωνσταντίνου" που κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία MINI του WSK του ευχήθηκε πολλά συγχαρητήρια και δηλώνει ότι δεν θα αργήσει η ώρα που θα αναγκάσουν τους Ιταλούς να παίξουν ξανά και ξανά τον Εθνικό μας ύμνο!   



     



 

Related

WSK 4871229805848682052

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item