Δελτίο Τύπου Maranello Hellas - O Έλληνας οδηγός Μοβσεσιάν με τον Fore στο Lonato
https://kartnewsgr1.blogspot.com/2012/04/maranello-hellas-o-fore-lonato.html
Την προπόνηση του Μοβσεσιάν στο Lonato έχει αναλάβει ιδιαιτέρως ο 5 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Davide Fore, πρώην εργοστασιακός οδηγός της Maranello και νυν της CRG.
Στις 23, 24 και 25 Απριλίου ο έλληνας οδηγός Σέρκος Μοβσεσιάν θα βρεθεί στην πίστα South Garda Karting στο Lonato της Ιταλίας για να κάνει προπονητική προετοιμασία εν’οψη της συμμετοχής του στον 1ο αγώνα ΚΖ2 του Ιταλικού Πρωταθλήματος στις 9 – 13 Μαίου στο Sarno.
Ο Μοβσεσιάν και ο Fore θα δουλέψουν επάνω σε διαφορετικές τεχνικές οδήγησης, αξιολόγηση set-up και στρατηγικής αγώνα.Ο Μοβσεσιάν θα έχει στην διάθεση του για τις δοκιμές τον καινούργιο του εξοπλισμό, 1 σασί Maranello RS7, 1 σασί Maranello RS10, δύο 6τάχυτους κινητήρες ΚΖ10, βελτιωμένους από το εργοστάσιο της ΤΜ και σύστημα τηλεμετρίας MyChron 4 της ΑΙΜ.
Την τεχνική υποστήριξη των κινητήρων του Μοβσεσιάν έχει αναλάβει o εργοστασιακός μηχανικός/μοτερίστας της Maranello και της CRG Renato Andreoli (o Andreoli είναι ο μηχανικός που ρύθμιζε τους κινητήρες του Παγκόσμιου Πρωταθλητή και νικητή του 3ου PICK Patras Jonathan Thonon και υποστήριζε και τεχνικά την ελληνική αγωνιστική ομάδα 6τάχυτων της MARANELLO).
Την τεχνική υποστήριξη των σασί έχει αναλάβει ο βρετανός τεχνικός διευθυντής της MARANELLO Hellas Toby Sinclair ο οποίος θα υποστηρίζει τον Μοβσεσιάν σε όλους τους αγώνες του Ιταλικού Πρωταθλήματος ΚΖ2 αλλά και στο Παγκόσμιο ΚΖ2 όπου θα πάρει φέτος μέρος.
Ο έλληνας οδηγός της Maranello Hellas Σέρκος Μοβσεσιάν αλλά και ο τεχνικός διευθυντής της Maranello Hellas Toby Sinclair θα γυρίσουν γεμάτοι με περισσότερες πολύτιμες εμπειρίες και γνώσεις διαθέσιμες να εφαρμοστούν στην αγωνιστική ομάδα της MARANELLO KART Hellas αναβαθμίζοντας το υψηλό της επίπεδο.
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.