Μοναδικές στιγμές στο 4ο PICK Λουξ Cola

Πάνω από 40 χιλιάδες θεατές, Σάββατο και Κυριακή παρακολούθησαν πέριξ της πλατείας Γεωργίου του αγώνες καρτ και τις άλλες εκδηλώσεις του Patras International Circuit for Karting. 
Χαρακτηριστική η δήλωση του οδηγού αγώνων Σταμάτη Κατσίμη που συμμετείχε στην κατηγορία Super με τα πιο γρήγορα καρτ και ανέβηκε στο βάθρο (3ος): «Πρόκειται για την κορυφαία διοργάνωση αγώνα σε Ελληνικό επίπεδο». 
Από τους ανθρώπους που πίστεψαν το PICK από την πρώτη στιγμή, μέλος της οργανωτικής επιτροπής, χορηγός αλλά και αγωνιζόμενος ο Πλάτων Μαρλαφέκας (2ος στην κατηγορία Λουξ) μας είπε: 

«Το PICK ξεφεύγει από το στενό πλαίσιο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και γίνεται μια μεγάλη εκδήλωση με ιδιαίτερη σημασία για την Πάτρα. Έχει τα φόντα σύντομα να αποτελεί γεγονός εμβέλειας μεγαλύτερης από το καρναβάλι και σίγουρα οι εξελίξεις στην Χαλανδρίτσα θα συμβάλλουν προς αυτή την κατεύθυνση». 





Η αναφορά στο αυτοκινητοδρόμιο Χαλανδρίτσας δεν είναι τυχαία καθώς χτες υπεγράφη από το Υπουργείο Ανάπτυξης το σχετικό νομοσχέδιο που οδεύει προς ψήφιση στη Βουλή τις επόμενες μέρες. Πρόκειται για επένδυση της τάξεως των 100 εκ. ευρώ που θα δώσει πολλές θέσεις εργασίας στην τοπική κοινωνία. 

Πέραν τούτων το 4ο P.I.C.K. ήταν και το καλύτερο από όσα έχουν διοργανωθεί μέχρι σήμερα! 
Οι θεατές του Διεθνούς Σιρκουί για Καρτ και οι ξένοι οδηγοί που έλαβαν μέρος για πρώτη φορά στη μεγάλη γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Πάτρας, συμφώνησαν ότι η φετινή διοργάνωση τα είχε όλα: Ρεκόρ συμμετοχών, έντονο συναγωνισμό ανάμεσα στους οδηγούς για καρτ και τους ποδηλάτες που έλαβαν στο ποδηλατικό Σιρκουί πόλης, απίστευτο θέαμα ακροβατικών και πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων δράσεων. Το μόνο πρόβλημα που είχαν να αντιμετωπίσουν οι διοργανωτές ήταν οι υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες. 

 
Παρόλα αυτά, οι πρωταγωνιστές του διημέρου (συμμετέχοντες οδηγοί με την τεχνική τους υποστήριξη, οι ποδηλάτες που έλαβαν μέρος στο Σιρκουί ποδηλασίας πόλης, οι ομάδες των παράλληλων δράσεων και οι διοργανωτές) έβαλαν τα δυνατά τους και το κοινό έδωσε βροντερό «παρών», ειδικά χτες Κυριακή. 

 Το αγωνιστικό πρόγραμμα έκρυβε αρκετές συγκινήσεις για τους οδηγούς, τις ομάδες τους και τους φίλους του αθλήματος. 

Τελικοί νικητές στην κατηγορία Mini ο «Κωνσταντίνος» στην κατηγορία ΛΟΥΞ ο Ιωάννης Σουλάνης, στην κατηγορία Masters ο Κένι Βερμέγιεν και στην κατηγορία Super, ο Στέφανος Καμιτσάκης. 

 Ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Ντέιβιντ Φορέ που τίμησε με τη συμμετοχή του, τον αγώνα τερμάτισε 2ος στην κατηγορία Super που συμμετείχε. Δήλωσε μάλιστα ενθουσιασμένος από τις συνθήκες του αγώνα (εντός πόλης), το κοινό που κατέκλυσε τους δρόμους και το επίπεδο της διοργάνωσης. Σημείωσε ότι είναι πολύ θετικό να διοργανώνονται αγώνες για καρτ σε μια όμορφη πόλη όπως η Πάτρα και διαβεβαίωσε την Οργανωτική Επιτροπή και τους εκπροσώπους των ΜΜΕ ότι θα συστήσει σε συναθλητές του να λάβουν μέρος σε μια από τις προσεχείς διοργανώσεις του P.I.C.K. 

Στο 4ο PICK θαυμάσαμε -μεταξύ άλλων- την ακροβατική ομάδα «Arrepiado» από την Πορτογαλία , show drift από την ομάδα «Frenzy drift team» και τους Αποστόλη και Γιάννη Παπαλεξόπουλο, τον Αντώνη Βώσσο με την PORSCHE GT3 CUP τον Έλληνα νικητή του Dakar (2003) Βασίλη Ορφανό με την εργοστασιακή μοτοσικλέτα Aprilia RXV 450, τα Ecoformula του Πανεπιστημίου Πατρών, τις Formula Gloria. 



Επίσης, η νεοσύστατη Ελληνική Λέσχη Ιστορικού Αυτοκινήτου (Ε.Λ.ΙΑ) έδωσε την ευκαιρία στους θεατές να δουν από κοντά αυτοκίνητα που αντέχουν στο χρόνο χάρη στην αγάπη και το μεράκι των μελών της. 

 Ξεχωριστή ενότητα στο πρόγραμμα του διημέρου αποτέλεσε η ενημέρωση του θεατών στην ασφαλή οδήγηση. Στελέχη του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (ΙΟΑΣ) «Πάνος Μυλωνάς» ενημέρωσαν το κοινό με την χρήση κατάλληλου εξοπλισμού (προσομοιωτές σύγκρουσης και ανατροπής αυτοκινήτου), ενώ το Ινστιτούτο Μεταφορών (ΙΜΕΤ) του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ), ο Σύλλογος Σχολών Οδηγών Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδας και η βιομηχανία αναψυκτικών ΛΟΥΞ, ξεκίνησαν από την Πάτρα και το 4ο P.I.C.K. σειρά δράσεων ευαισθητοποίησης των οδηγών με κεντρικό σύνθημα «Τρέξτε στις πίστες, όχι στους δρόμους». 

Όλοι οι εμπλεκόμενοι πλέον μετρούν αντίστροφα τις μέρες μέχρι το 5ο PICK του χρόνου τέτοια εποχή στην Πάτρα.

Related

Pick 7914720009081017488

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. πολυ διαφημιση ουσια μηδεν
    Η ΕΘΕΑ δεν θα επρεπε ποτε να εχει δωσει αδεια για ενα τετοιο γεγονος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργος Καλημέρης3 Οκτωβρίου 2012 στις 12:35 μ.μ.

      H πιο σωστή απόφαση που πηρε ποτε η ΕΘΕΑ είναι να δώσει άδεια για το PICK φιλε μου. Εχεις κατι καλύτερο από αυτό να προτεινεις εσυ για διαφήμιση?
      Αν δεν υπάρχει ουσία στο οτι ειναι η καλυτερη διαφήμιση για το καρτ και παράλληλα μοναδικό για τα Ευρωπαικά δεδομένα ο αγώνας μέσα στην πόλη τότε μαλλον είσαι πολυ νυχτωμενος... και κακοπροαιρετος.
      Οτι έχει αδυναμιες έχει και μαλιστα πολλες για αγωνιστικό event αλλα σκοπός είναι να βελτιωθεί οχι να ακυρωθει.

      Και γραφε το ονοματακι σου σεβασου τον χωρο που σε φιλοξενει. Μην κρυβεσαι πισω από την οθονη σου.

      Διαγραφή
    2. Κύριε Καλημέρη

      Ειδες κάπου διαφήμιση του καρτ και των οδηγών? Πες μου και μένα γιατί είμαι λίγο αργόστροφος.
      Ναι στους αγώνες εντος πόλης, ναι ακόμη και στην Πάτρα όμως με τους καρτίστες μποστα. Πρέπει να μαθουν να μας σέβονται και να μας υπολογίζουν. Χωρίς εμάς δεν υπάρχει καρτ.
      Μπες στη σελίδα τους να μου πεις που είναι οι οδηγοί, τα ουσιαστικά ρεπορτάζ, οι φωτογραφίες.
      Μόνον ο Χορηγός(?) με 7 κορίτσια. Μήπως κάνουν κι΄αυτές κάρτ?
      Γιατί ο χορηγός δεν φώναξε τους οδηγούς να πάνε όσοι θέλουν να φωτογραφηθούν?
      Να πάνε οι οδηγοι στις συνεντευξεις τύπου.
      Αυτό είναι διαφήμιση του καρτ.
      Και μάθε ότι ήταν ο λιγότερος κόσμος απο κάθε άλλη χρονιά.
      Αντε γιατί τα έχω πάρει μ΄αυτά που βλέπω κι΄ακούω.
      Τα σκάμε γερά, μαζευουνε ένα κάρο λεφτα και δεν μπορούν να μοιράσουν δυο γαιδουριών άχυρο.
      Αντε καλυνύχτα

      Διαγραφή
    3. Ακου Ανωνυμε .
      Για πες μου σε ποιο αγωνα εχεις τρεξει με αυτο το κοστος 128 ε συμμετοχη και 150 € τα λαστιχα(περιπου οι τιμες) και ειχες τοσουσς θεατες και δυνατοτητα προβολης αν εκανες τια απαιτουμενες κινησεις?
      .Βεβαιως και χωρις εμας δεν υπαρχει καρτ.Ομως χωρις PICK δεν θα ειχες αυτους τους θεατες και την απολαυση
      Προσγειωσου γιατι υπαρχει ταβανι και θα

      Διαγραφή
    4. Πες τα ρε φίλε. Ειχαν και στο χωριό τους PICK? 126 η συμμετοχή.
      Μονο το Λουξ είναι φθηνότερο με 100ευρω και μιλάνε...
      PICK forever ρε και τα μυαλα στα καγκελα.....
      Εμεις θα τρεχουμε PICK μεχρι να πεθάνουμε
      Ο καλύτερος αγώνας στην Ελλάδα ever.
      Αν αποκτήσουμε και σωστους κριτες θα ζουμε μονο για το PICK

      Διαγραφή
    5. Κανένας δεν στρέφεται εναντίον του pick.
      Η παραπάνω κριτική αφορούσε την προβολή των οδηγών και του κάρτ και την διοργάνωση του αγώνα.
      Στόχος είναι τέτοιου είδους αγώνες να καθερωθούν και οι 80 οδηγοι να γίνουν 200. Στόχος είναι να εφαρμόζονται οι κανονισμοί.

      Η οργάνωση του αγώνα απέτυχε. Δεν έφερε την αναμενόμενη προβολή του καρτ.
      Καλά θα ήταν αν τα έξοδα του αγώνα ήταν μόνο λάστιχα και συμμετοχή. Τα οδοιπορικά, το ξενοδοχείο,τις βενζίνες και την αμοιβή του μηχανικού μας την έχεις υπολογίσει?
      (οι περισσότεροι πλήρωσαν συμμετοχή 180Ε)
      Σε όλες τις διοργανώσεις η συμμετοχή και τα λάστιχα είναι το ίδιο ποσόν.

      Εχεις υπολογίσει πόσοι συνέβαλαν οικονομικά για να γίνει αυτός ο αγώνας και έχεις αναρωτηθεί πόσο αυτά τα χρήματα θα μπορούσαν να είχαν αξιοποιηθεί σωστά προς όφελος της σωστής οργάνωσης και της προβολής του καρτ?
      (ακόμη βέβαια δεν ξέρουμε τι έδωσαν οι χορηγοί).

      Και εν πάσει περιπτώσει απαγορεύεται να ασκούμε κριτική και να ζητάμε την βελτίωση των οργανώσεων και την προβολή του καρτ?

      Μια ερώτηση ακόμη
      Ξέρεις εσύ τι χρήματα έδωσαν οι δεκάδες χορηγοί και υποστηρικτές του pick για να οργανωθεί ο αγώνας και που πήγαν? (4 χρόνια)
      Σου είπε κανένας τι μας έδωσε αυτός που εμείς διαφημίσαμε?
      Τζάμπα θα έπρεπε να τρέχουμε μη πω οτι έπρεπε και να μας πληρώνουν.
      Και να μας δίνουν λογαριασμό που πάνε τα λεφτά.
      Και μη μου πεις ότι ο σκοπός αγιαζει τα μέσα γιατί πιστευω ότι τα μέσα θα πρέπει να ελέγχονται.
      Κι αν εσυ δεν θέλεις κάποιοι άλοι θελουν.
      Και έχουν δικαίωμα να το κάνουν.








      Διαγραφή
    6. Εχεις δικιο .Σε οσους αγωνες τρεχεις μεχρι τωρα πχ πρωταθλημα κλπ challenge σου δινουν οικονομικη αναφορα , μεριδιο επι των διαφιμησεων κ.α.Επεισης εκει ερχονται και μας περνουν με λεοφορια για τους αθλητες, φορτηγα για τα καρτ-εξοπλισμο προκειμενου να μην εχουμε κοστος μεταφορας, εμενα μου πληρωνουν και διαμονη 2 2κλινα επι 4 μερες.Δεν χρειαζεται να αναφερω τις χιλιαδες κοσμου που ερχονται(αυτο και αν ειναι προβολη) και μας βλεπουν ουτε τις δεκαδες αναφορες στα τοπικα καναλια αλλα και στον Αλφα
      Τα πιο πανω στα γραφω λιγο χοντροκομενα για να μεταφρασω λιγο αυτα που λες.
      Δεν νομιζεις οτι υπερβαλεις λιγο με τις απαιτησεις σου?
      Να υπογραμισω οτι συμφωνω για την διαρκη βελτιωση που πρεπει να γινεται αλλα μην χαιδευομαστε ως οδηγοι.Ειδες πως ενθουσιαζεται ο κοσμος με τα ντριφτ και με τα ακροβατικα σε σχεση με εμας?Ολοι ειμαστε μερος μιας μεγαλης εικονας και δυστυχως το κρτ δεν ειναι μονοπωλιο σε αυτη
      Λιγη εγκρατεια στην κριτικη και μην επηρεαζεσαι ετσι ευκολα απο αυτους που σκοπιμα διαβαλουν τον θεσμο.
      Χαλαρωσε και απολαυσε αυτες τις 2 μερες που εισαι αναμεσα σε τοσους θεατες με τον ηχο των χειροκροτηματων να ανακατευεται με τον ηχο των μοτερ σε ενα τοσο πολυχρωμο περιβαλλον

      Διαγραφή
  2. Προς τους υπευθυνους της ιστοσελίδας του pick (ξέρω καλά ότι διαβάζουν τα σχόλια του kartnews)

    Θα βγάλουν τις φωτογραφίες των νικητών στην ιστοσελίδα τους και τις απονομές?
    Μήπως δεν τις έχουν και πρέπει να τις στείλουμε? Δωρεάν τις δίνει το Photo Rally Press.

    Το μέγεθος της υποβάθμισης των οδηγών στην ιστοσελίδα τους είναι απίστευτο.

    ΝΤΡΟΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπηκα στι site pick να δω τα αποτελέσματα. Αυτοί είναι ασχετοι.
    Ακουσον άκουσον βάλανε πρώτα τα ελεύθερα και τελευταία τους τελικούς!!!!!!!!!!!!
    Δε ξέρουν, δε ρωτάνε? που στο καλό τους βρήκε ο ΑΟΠ?
    Δεν επεμβαίνει κάποιος πριν γίνουμε τελείως ρεζίλι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστα να τιμωρησουμε και το wsk διοτι στα αποτελεσματα εχει πρωτα τις συμμετοχες μετα τους εκκινουντες ,μετα τα σκελη κ.λ.π και ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ στο κατω μερος τον τελικο οι ασχετοι που οργανωνουν και παγκοσμιο πρωταθλημα
      Χαλαρωστεεεεεεε ειναι μεταδοτικο :)

      Διαγραφή
  4. που πάνε τα λεφτα των "χορηγών"?
    γιατί πληρώνουμε συμμετοχές?
    γιατί πληρώνουμε βενζίνη αφου εχουμε χορηγό?
    Γιατί η οργανωτική επιτροπή δεν μιλάει και δεν δίνει απαντήσεις?
    Θα επανέλθω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φταίμε και εμεις που επρεπε όχι μονο να ζητήσουμε δωρεαν συμμετοχή, όχι μονο δωρεαν λάστιχα, αλλα και να πληρωσουν τους μηχανικούς μας και τα ξενοδοχεία μας.
      Φέτος καταλάβαμε τι τρέχει. 4 χρόνια μετα. θα καταλάβουν ότι το διεθνές σιρκουι καρτ είναι καρτ όχι ακροβατικά και μα......ες και ότι απο δω και πέρα θα μας πληρώνουν.
      Οι καρτίστες οδηγοι και οι μηχανικοί τους εχουν το πρώτο λόγο.
      δεν ντρέπονται που ακόμη δεν έχουν βγάλει ένα σωστό δελτίο τύπου.
      Αγράμματοι αμόρφωτοι και ελαχιστοι για τέτοιες διοργανώσεις.
      Ο ΣΚΟΥΡΚΟΣ

      Διαγραφή
    2. Κοψε κάτι...! Και μόνο που τρεχεις μπροστα σε τοσες χιλιάδες κοσμο είναι σαν να σε πληρώνουν. Αν δεν σου αρεσει μην ξανατρεξεις.

      Διαγραφή
    3. Οσοι λιγοτεροι με αυτη την νοοτροπια (που σημαινει οτι την εχουν και στο οδηγικο κομματι)ισως καλυτερα. Αν του χρονου το διοργανωσεις εσυ, μας βαλεις τις συμμετοχες, πληρωσεις διαμονη, λαστιχα, μηχανικους κλπ τοτε νομιζω οτι ολοι μας θα δεχθουμε να γραψουμε το ονομα σου στα καρτ μας. Αν οχι τοτε ασε τα μεγαλα λογια

      Διαγραφή
    4. Υ.Γ Σκούρμπος ο μεγαλοπρεπης

      Διαγραφή
    5. Δεν ξέρω τι θα έκανε ο ΣΚΟΥΡΚΟΣ αλλα,να είσαι σίγουρος ότι αν έκανα εγω την διοργάνωση με την βοήθεια μιας ομάδας 10 οδηγων, και με τα λεφτα που πέσανε στη Πάτρα, όχι μονο όλα αυτά θα ήταν όλα δωρεάν αλλά θα ήσουνα και στο δελτίο των 8 της Κυριακής.
      Εκείνο που δεν κατάλαβα είναι τι έκανε η εταιρεία "Προβολής". Επαιρνε συνεντεύξεις στον εαυτό της???!!!!

      Διαγραφή
    6. pick - lux cola ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ???

      Διαγραφή
    7. Θα σου πω μια παροιμια του σοφου λαου μας και εσυ καταλαβε ο,τι θελεις
      Οποιος ειναι εξω απο τον χορο , πολλα τραγουδια ξερει
      Αυτα γιατι στην κακομοιρα την Ελλαδα ,ο,τι παει να ανθισει προσπαθουμε να το πνιξουμε
      Σας αφηνω στην μιζερια σας

      Διαγραφή
    8. Θα σου πω κι' εγω μια παροιμία του σοφού λαού μας και εσυ κατάλαβε ότι θέλεις.
      Ο ψέφτης και ο κλέφτης το πρώτο χρόνο χαιρονται.
      Γιατί στη χώρα μου την Ελλάδα θέλω να ξέρω που πάνε τα λεφτα απο τους φόρους μου.
      Αυτά γιατί στην Ελλάδα για να ανθίσει κάτι πρέπει όλοι να προστατεύουμε το Δημόσιο Χρήμα.

      Διαγραφή
    9. Δημοσιο χρημα μια ιδιωτικη εταιρια?? Φοροι??
      Η εκτος θεματος εισαι η παντελως ανημερωτος διαλεξε ο,τι σε βολευει
      Τωρα με αφησες αφωνο !!!!

      Διαγραφή
  5. Υπάρχει και τρίτη περίπτωση αγαπητέ εκτός απο ανημέρωτος και εκτός θέματος:
    Ο ανθρωπος να είναι πράγματι ενημερωμένος.
    Σ' αυτή τη περίπτωση θα μείνεις πράγματι άφωνος όχι μόνο εσύ, αλλά και πάρα πολλοί άλλοι που νομίζουν ότι τα πράγματα είναι όπως φαίνονται.
    Κάνε λίγο υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παπαγεωργίου Γιάννης16 Οκτωβρίου 2012 στις 12:53 π.μ.

    Μηπως να γινει κρατικη επιχειρηση το P.I.C.K.!!!! ?
    Ρε πάτε καλά! Οσα δεν φτάνει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια!
    Ενώστε τις δυνάμεις σας και μην την πέφτετε σε ότι καλύτερο εγινε στο μηχανοκινητο στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.
    Αν δεν σας αρεσει μην ξαναπατε και στην τελικη αν θελετε να βοηθησετε προτεινετε ιδεες.
    Τι παει να πει που πηγαν τα Ευρωπουλα? Του Συριζα εισαστε? ΕΛΕΟΣ!
    Ιδιωτική εταιρεία το τρέχει και φυσικά θέλει να βγαλει απο την όλη ιδέα.
    Αστο έκανε καποιος άλλος αν είχε τα α...δια. ΕΛΕΟΣ ΔΙΣ
    Δεν ηταν ολα τέλεια φετος, εγιναν πολλα λαθη στο αγωνιστικό κομμάτι και σίγουρα λιγότερα από ότι σε όλους τους άλλους αγωνες στην επικράτεια!
    Οτι δεν ειναι δικό σας το ισοπεδώνετε γιατι πρωτα από όλα δεν εχετε παιδεια και μάλιστα είσαστε οι ιδιοι τραμπουκοι που τρεχετε και εχετε καταστρεψει τους υπολοιπους αγωνες που δεν μαζευουν πλέον ουτε 5 άτομα σε μια κατηγορία.
    Γιαυτο και δεν εχετε το θαρρος να υπογραψετε και αυτα που λετε.
    Φυγετε από το χώρο του καρτ ή βοηθήστε ειλικρινά ξεκινώντας από το να λέτε την γνωμη σας επώνυμα και δώστε λύσεις στα όποια αρνητικά.
    Βοηθήστε ωστε οι 83 συμμετοχές να γινουν του χρόνου 183.
    Ειτε σας αρέσει είτε οχι το PICK φέτος μάζεψε τους περισσότερους, για άλλη μια φορά, οδηγούς από κάθε άλλη διοργάνωση στην Ελλάδα την στιγμή που το Πανελλήνιο δεν υπάρχει... ΤΟ ΣΒΗΣΑΤΕ! Μηπως αυτο είναι το πρόβλημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν παιζει κατι με δημοσιο χρημα τοτε να κινηγησετε τους αντιστοιχους που το διαχειριζονταιεφ οσον δεν το διαχειριζονται σωστα και οχι το PICK αλλα προσεξτε μηπως κοιτατε το δεντρο και χασετε το δασος.Εχω χορτασει απο μεγαλα λογια βλεπεις. Εδω θελουμε να πεθανει η κατσικα του διπλανου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item