GRAND PRIX ΜΟΝΑΚΟ: ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ Η MERCEDES
https://kartnewsgr1.blogspot.com/2013/05/grand-prix-mercedes.html
Σε έναν αγώνα που τα είχε όλα, από μάχες ρόδα με ρόδα μέχρι αυτοκίνητα ασφαλείας και κόκκινη σημαία, ο Nico Rosberg κατάφερε να δεί πρώτος την καρό σημαία για λογαριασμό της Mercedes, ακριβώς 30 χρόνια μετά τη νίκη του πατέρα του στο Μονακό, Keke Rosberg.
Το πρώτο στάδιο του αγώνα ήταν τυπικό ενός Grand Prix στο Πριγκιπάτο, με τους πρώτους 6 οδηγούς να διατηρούν τις θέσεις στις οποίες εκκίνησαν. Υπήρξε κάποια πίεση από τον Sebastian Vettel στον Lewis Hamilton και από τον Fernando Alonso στον Kimi Raikkonen στους πρώτους γύρους, αλλά τίποτα παραπάνω μιας και όλοι είχαν στο μυαλό τους τη διατήρηση των ελαστικών τους σε καλή κατάσταση.
Η κατάταξη σε αυτό το σημείο του αγώνα ήταν: Rosberg, Hamilton, Vettel, Webber, Alonso.
Στον 25ο γύρο, οι οδηγοί της Mercedes, οι οποίοι είχαν και την πρωτοπορία, δέχθηκαν την εντολή μέσου του ασύρματου να πιέσουν.
Στον επόμενο γύρο, ο Mark Webber από την 4η θέση ήταν από ο πρώτος από τους πρωτοπόρους που μπήκε στα pit για την αλλαγή ελαστικών του.
Ακολούθησε ο Raikkonen στον επόμενο γύρο, με τον Fernando Αlonso να πραγματοποιεί τη δική του αλλαγή ελαστικών στον 29ο γύρο, σε μία προσπάθεια να περάσει τη RedBull και τη Lotus.
Δεν τα κατάφερε όμως, βγαίνοντας από τα pit πίσω από τον Raikkonen. Στον 30ο γύρο όμως, η Ferrari του Felipe Massa είχε ένα τρομακτικό ατύχημα στην πρώτη στροφή, ακριβώς στο ίδιο σημείο που είχε χτυπήσει και το πρωί του Σαββάτου.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την έξοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα, με τον Sebastian Vettel να αντιδρά πιο γρήγορα από όλους μπαίνοντας αμέσως στα pit.
Η Mercedes καθυστέρησε λίγο να φωνάξει τους οδηγούς της για αλλαγή ελαστικών, η οποία έγινε στον 31ο γύρο.
Αυτή η καθυστέρηση, αν και δεν τους κόστισε την πρωτοπορία, κόστισε στον Lewis Hamilton το βάθρο, αφού μετά το pit stop του ήταν 4ος πίσω από τον team mate του και τις RedBull.
H επανεκκίνηση του αγώνα δόθηκε στον 38ο γύρο, και αμέσως οι Hamilton και Alonso άρχισαν να ασκούν μεγάλη πίεση στους Webber και Raikkonen αντίστοιχα.
Στον 42ο γύρο υπήρξε μία επαφή του Button με τον Alonso στη στροφή του Λέοντα, στην προσπάθεια του Βρετανού να περάσει τον Alonso. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χάσει και την 7η θέση από τον Sergio Perez στο chicane μετά το τούνελ.
Στον 44ο γύρο, ο Perez προσπάθησε να περάσει τον Alonso στην έξοδο του τούνελ, ο οποίος αναγκάστηκε να «κόψει» μέρος του chicane για να κρατήσει τη θέση του. Δύο γύρους αργότερα, ο Pastor Maldonando είχε μια θεαματική σύγκρουση με τον Jules Bianchi στη στροφή της πισίνας προκαλώντας τη διακοπή του αγώνα για αρκετή ώρα.
Κατά τη διάρκεια της διακοπής, αποφασίστηκε από τους αγωνοδίκες να παραχωρήσει ο Alonso τη θέση του Perez, εξ’ αιτίας του συμβάντος του 44ου γύρου. Στην επανεκκίνηση, η οποία έγινε χωρίς δράματα, όλοι οι οδηγοί στην πρώτη δεκάδα χρησιμοποίησαν την πολύ μαλακή γόμα εκτός από τον Raikkonen.
Στον 57ο γύρο, ο Alonso δέχτηκε ένα προσπέρασμα από τον Sutil στη στροφή του Λέοντα.
Στον 63ο γύρο, το ατύχημα του Grosjean με τον Ricciardo έφερε για άλλη μια φορά το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, αφού ο Γάλλος στα φρένα για το chicane μετά το τούνελ έπεσε πάνω στον Αυστραλό, γεμίζοντας την πίστα με συντρίμμια.
Όταν ο αγώνας ξεκίνησε και πάλι, o Sergio Perez έδειξε και πάλι τις επιθετικές του διαθέσεις, επιχειρώντας στον 69ο γύρο να περάσει τον Raikkonen, ο οποίος του έκλεισε την πόρτα.
Τα δύο μονοθέσια συγκρούστηκαν και ο Kimi μπήκε στα pit για επισκευές, ενώ ο Sergio εγκατέλειψε στον επόμενο γύρο.
Τέλος, ο Alonso έχασε άλλη μία θέση από τον Button, ενώ η επίθεση του Raikkonen με φρέσκα ελαστικά τον έφερε στη 10η θέση.
Μετά το τέλος των 78 γύρων η κατάταξη της πρώτης δεκάδας διαμορφώθηκε ως εξής:
1.ROS 2.VET 3.WEB 4.HAM 5.SUT 6.BUT 7.ALO 8.VER 9.DIR. 10.RAI
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.