3D περιήγηση στο αυτοκινητοδρόμιο της Χαλανδρίτσας

Έργο πνοής που όπως όλα δείχνουν θα αλλάξει το πρόσωπο της Πάτρας αλλά και την εικόνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην χώρα μας.
Ας δούμε τις τρισδιάστατες μακέτες για να πάρουμε μια πρώτη γεύση από το έργο.









FOCUS ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ
Η πίστα και το συγκρότημα των εγκαταστάσεων υποστήριξής της έχουν μελετηθεί για τη λειτουργία: αγώνων αυτοκινήτων F1, αγώνων Μοτοσικλέτας παγκοσμίου πρωταθλήματος super bike και αγώνων και πρωταθλήματος καρτ.

Το οδικό δίκτυο του συγκροτήματος διακρίνεται σε τρία επίπεδα:
1. Το κύριο οδικό δίκτυο,:
πίστα αγώνων μήκος 4.880μ. και πλάτος 15μ. για την κύρια ευθεία μήκους 904μ. και 12μ. για την υπόλοιπη διαδρομή.
run-off , tire barriersμεταλλικά στηθαία ασφαλείας τριπλά καθ’ ύψος(guard rail), Φράκτης συγκράτησης θραυσμάτων (debris fence),φράκτης από συρματόπλεγμα (spectator fence).
2. Το δίκτυο ασφαλείας (service road), που παρακολουθεί το κύριο οδικό δίκτυο αριστερά και δεξιά της πίστας με πλάτος 4,5μ - 6,0μ. και επιτρέπει την ταχεία κυκλοφορία ασθενοφόρων, γερανών, πυροσβεστικών οχημάτων, καθώς και άλλων οχημάτων ασφαλείας.

3. Το δευτερεύον οδικό δίκτυοπου εξασφαλίζει την πρόσβαση των οχημάτων σε όλους τους λειτουργικούς χώρους του συγκροτήματος και αποτελείται από μια περιμετρική οδό και δύο εσωτερικές οδούς. οικοπέδου. Ο δρόμος είναι ενιαίας κυκλοφορίας με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, συνολικού πλάτους 6,5m και εκτίνεται για μήκος 3,6 km.
  • Το Κτίριο Κ1-Κ2: Διεύθυνση Αγώνα - Γκαράζ αγωνιζόμενων ομάδων (Pits) - Αίθουσες Φιλοξενίας - Εστιατόριο - Χώροι Τύπου - ΑίθουσεςV.I.P. – Καταστήματα, με χώρους συνολικής επιφάνειας 27.852m2.
Το κτίριο είναι τριώροφο και διακρίνεται σε τρία διαφορετικά τμήματα:
Το κοίλο τμήμα όπου στο ισόγειο και τον 1ο όροφο θα στεγάζεται κυρίως το προσωπικό της Δ/νσης Αγώνα και στον 2ο όροφο θα υπάρχει αίθουσα επισήμων (VIP).
Το ισόγειο του ευθύγραμμου τμήματος όπου προβλέπεται η λειτουργία των Pits.
Τον 1ο και 2ο όροφο όπου χωροθετούνται η αίθουσα τύπου, οι αίθουσες φιλοξενίας, το εστιατόριο και τα καταστήματα.
Το δώμα του κτιρίου των Pits είναι βατό και σε αυτό οργανώνονται οι χώροι φιλοξενίας
Το Κτίριο Κ13-Κ14: Ιατρεία Αγωνιζομένων - Πυροσβεστική και Χώροι Τεχνικής Υποστήριξης, επιφάνειας 772m2.

  • Το Κτίριο Κ5: Διοίκηση Αυτοκινητοδρομίου, επιφάνειας 468m2. Το κτίριο αυτό οργανώνεται σε δύο στάθμες. Η δεύτερη στάθμη (όροφος) θα ολισθαίνει σε σχέση με την πρώτη στάθμη (ισόγειο), επιτυγχάνοντας έτσι και στα δύο επίπεδα την καλύτερη δυνατή εποπτεία των δρώμενων του αυτοκινητοδρομίου τόσο στην πίστα όσο και στον περιβάλλοντα χώρο του βασικού κτιρίου (Κ1), δηλαδή το paddock.
  • Τις 3 ανισόπεδες διαβάσεις (1 υπέργεια και 2 υπόγειες), συνολικού μήκους 60m με μέγιστο άνοιγμα 25m από προεντεταμένο φορέα.
  • Τους υπαίθριους χώρους φιλοξενίας ομάδων (Paddock Area), συνολικής έκτασης 52.350m2.
  • Το Ελικοδρόμιο
  • Τη Μονάδα Βιολογικού καθαρισμού
  • Το Κτίριο Κ11Α,Β: Κατοικίες Φυλάκων, συνολικής επιφάνειας 447m2.
  • Το Κτίριο Κ15: Καμπίνες Αναμετάδοσης - Καταστήματα - Είσοδοι Κερκίδων, συνολικής επιφάνειας 5.170m2, 37 καμπίνες αναμετάδοσης.
  • Το Κτίριο Κ16Ιατρεία Κοινού, συνολικής επιφάνειας 98m2.
  • 8 περιοχές χώρων στάθμευσης 2800 θέσεων και επιφάνειας 73.940m2 συνολικά.
  • Κερκίδες συνολικής δυναμικότητας 48.500 θέσεων.
Ø 29.346 ατόμων στη βόρεια πλευρά της ευθείας εκκίνησης - τερματισμού
Ø 2.160 ατόμων σε μανταριστές μεταλλικές κερκίδες.
Ø 17.000 ατόμων σε 4 ελεύθερες βαθμιδωτές χωμάτινες κερκίδες.
  • Χώρο για μελλοντική κατασκευή σχολής ασφαλούς οδήγησης,συνολικής επιφάνειας 28.500m2.
  • Χώρο για μελλοντική κατασκευή πίστας κάρτ, συνολικής επιφάνειας 15.595m2 με μονταριστές κερκίδες 840 θέσεων.
  • Χώρο για μελλοντική κατασκευή ανοιχτού θεάτρου 5.240 θέσεων, συνολικής επιφάνειας 17.267m2.
  • Ελεύθερους χώρους με την κατάλληλη φυτοκάλυψη, οι οποίοι καταλαμβάνουν 360.000m2 και αποτελούν το 39% της συνολικής έκτασης του συγκροτήματος του αυτοκινητοδρομίου.
  • Θέσεις εγκατάστασης υπαίθριων εξυπηρετήσεων στην περίμετρο της πίστας (τα εκδοτήρια των εισιτηρίων, οι χημικές τουαλέτες - WC, τα κυλικεία του κοινού - καντίνες και τα λυόμενα καταστήματα).
Για τα κτίρια προβλέπονται να κατασκευαστούν:
Δίκτυο Ύδρευσης. Δίκτυο Αποχέτευσης – Ομβρίων. Σύστημα ψύξης - θέρμανσης – αερισμού Δίκτυο Ισχυρών Ρευμάτων. Δίκτυο Ασθενών Ρευμάτων για πυρανίχνευση και εγκατάσταση δομημένης καλωδίωσης Δίκτυο πυρόσβεσης. Ανελκυστήρες. Εγκατάσταση διαχείρισης και συντήρησης κτιρίων (BMS).
Στο περιβάλλοντα χώρο προβλέπονται να κατασκευαστούν:
Δίκτυο Ύδρευσης με 2 δεξαμενές νερού. Δίκτυο Ισχυρών Ρευμάτων με Υ/Σ. Δίκτυο Ασθενών Ρευμάτων για σύστημα αναγγελιών και σύστημα ασφαλείας κλειστού κυκλώματος. Δίκτυο πυρόσβεσης.

  • Χώρο για μελλοντική κατασκευή σχολής ασφαλούς οδήγησης,συνολικής επιφάνειας 28.500m2.
  • Χώρο για μελλοντική κατασκευή πίστας κάρτ, συνολικής επιφάνειας 15.595m2 με μονταριστές κερκίδες 840 θέσεων.
  • Χώρο για μελλοντική κατασκευή ανοιχτού θεάτρου 5.240 θέσεων, συνολικής επιφάνειας 17.267m2.
  • Ελεύθερους χώρους με την κατάλληλη φυτοκάλυψη, οι οποίοι καταλαμβάνουν 360.000m2 και αποτελούν το 39% της συνολικής έκτασης του συγκροτήματος του αυτοκινητοδρομίου.
  • Θέσεις εγκατάστασης υπαίθριων εξυπηρετήσεων στην περίμετρο της πίστας (τα εκδοτήρια των εισιτηρίων, οι χημικές τουαλέτες - WC, τα κυλικεία του κοινού - καντίνες και τα λυόμενα καταστήματα).
Για τα κτίρια προβλέπονται να κατασκευαστούν:
Δίκτυο Ύδρευσης. Δίκτυο Αποχέτευσης – Ομβρίων. Σύστημα ψύξης - θέρμανσης – αερισμού Δίκτυο Ισχυρών Ρευμάτων. Δίκτυο Ασθενών Ρευμάτων για πυρανίχνευση και εγκατάσταση δομημένης καλωδίωσης Δίκτυο πυρόσβεσης. Ανελκυστήρες. Εγκατάσταση διαχείρισης και συντήρησης κτιρίων (BMS).
Στο περιβάλλοντα χώρο προβλέπονται να κατασκευαστούν:
Δίκτυο Ύδρευσης με 2 δεξαμενές νερού. Δίκτυο Ισχυρών Ρευμάτων με Υ/Σ. Δίκτυο Ασθενών Ρευμάτων για σύστημα αναγγελιών και σύστημα ασφαλείας κλειστού κυκλώματος. Δίκτυο πυρόσβεσης.




Πηγή: TheBest.gr

Related

news 1908649486002435659

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item