Flashback: To Grand Prix του Bahrain τo 2006

Σε μια χρονιά η οποία επρόκειτο να εξελιχθεί σε τιτανομαχία με έπαθλο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ο Fernando Alonso και o Michael Schumacher ξεκίνησαν τη σεζόν δίνοντας μια μεγάλη μάχη στην έρημο του Μπαχρέιν. Από τη μία μεριά ο Fernando Alonso, φρέσκος ακόμα από την επιτυχία της κατάκτησης του πρώτου του Τίτλου και οπλισμένος με την ψυχολογική ώθηση που του έδωσε κάτι το οποίο στα μάτια πολλών φάνταζε κατόρθωμα:




Του Γιώργου Καπούσι

Ήταν ο άνθρωπος που έδωσε τέλος στην πενταετή βασιλεία του Michael Schumacher. 
Kαι από την άλλη μεριά λοιπόν, έχουμε τον επτά φορες παγκόσμιο πρωταθλητή. Τον άνθρωπο που κυριάρχησε στις πέντε προηγούμενες σεζόν και μόλις είδε την πανίσχυρη και ανίκητη πλέον Ferrari του να πέφτει θύμα των αλλαγών στους κανονισμούς για τη σεζόν του 2005, αλλαγών που απαγόρευαν την αλλαγή ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα. 

Με τη χρονιά του 2006 να είναι η μόνη που του έχει απομείνει, ο “παλιός” είναι αποφασισμένος να δείξει στον κόσμο πως ακόμα μπορεί να κερδίσει. 
 O Schumacher, πριν το ξεκίνημα της σεζόν ήταν αισιόδοξος πως η νέα Ferrari 248-F1 θα του δώσει τη δυνατότητα να παλέψει για το πρωτάθλημα. “Είμαι σίγουρος πώς η 248-F1 έχει προοπτικές για να συμμετάσχει στη μάχη του πρωταθλήματος”, δήλωσε. 

 Η πρόβλεψή του αποδείχτηκε και σωστή, αφού το Σάββατο ο Γερμανός κατέκτησε την 65η του Pole Position. O Alonso όμως, αφού έκανε ένα λάθος στον γρήγορο γύρο του εκκινούσε μόλις τέταρτος, δίπλα στη Honda του Jenson Button και ακριβώς πίσω από τη Ferrari του Felipe Massa, στην σκονισμένη πλευρά της πίστας. 

 Στην εκκίνηση, ο Schumacher έστριψε καθαρά πρώτος ενώ ο Alonso πέρασε τον Button, που έκανε κακή εκκίνηση, και μερικές στροφές αργότερα και τον Massa, ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση. 
Ο Γερμανός προπορεύονταν με σχετική άνεση στους πρώτους γύρους του αγώνα, μέχρι που o Alonso ξεκίνησε να τον καταδιώκει, με αποτέλεσμα μετά τον πρώτο γύρο των pit-stops ο Schumacher να βρίσκεται μόλις λίγα μέτρα μπροστά. 

 Ένα μικρό λάθος του Schumacher στις κατατακτήριες του είχε κοστίσει πολύτιμη ποσότητα καυσίμου για τον αγώνα, οπότε δεν είχε άλλη επιλογή από το να κάνει το 2ο pit-stop του για ανεφοδιασμό και καινούριο σετ ελαστικών στον 36ο γύρο, ενώ ο Alonso μπορούσε να μείνει έξω για ακόμα τρεις γύρους, μπαίνοντας στον 39ο. 

Η μάχη για τη νίκη δεν θα μπορούσε να είναι πιο αμφίρροπη, αφού τη στιγμή που η Renault του Alonso έβγαινε από τα pit, η Ferrari του Schumacher ήταν ήδη στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού. 

Τα δύο μονοθέσια έφτασαν στην πρώτη στροφή πλάι-πλάι, με τον Ισπανό να παίρνει την πρωτοπορία την οποία διατήρησε μέχρι το τέλος του αγώνα,καθώς τερμάτισε 1.2 δευτερόλεπτα μπροστά από το Γερμανό κατακτώντας την 9η νίκη της καριέρας του. “Όταν έχεις μπροστά σου ισάξιο μονοθέσιο, είναι σχεδόν αδύνατο να περάσεις”, είπε ο Schumacher που προσπάθησε μερικές φορές μάταια να ανακτήσει την πρωτοπορία. 
 Η ημέρα όμως άνηκε στον Alonso, και η μάχη για τον τίτλο του 2006 είχε μόλις ξεκινήσει.

Related

F1 news 3880355196730724003

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item