4rd PATRAS INTERNATIONAL CIRCUIT for KART - ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ - ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
https://kartnewsgr1.blogspot.com/2012/06/4rd-patras-international-circuit-for.html
Ξεκίνησαν σήμερα οι διαδικασίες για το 4ο PICK Πάτρας που θα γίνει στο κέντρο της πόλης στις 29-30 Σεπτεμβρίου 2012. Ο μεγαλύτερος θεσμός στο χώρο του καρτ με διεθνή χαρακτήρα είναι και φέτος γεγονός καθώς εκτός από την έναρξη των εγγραφών συμμετοχής κατατέθηκε σήμερα ο Γενικός και ο Τεχνικός Κανονισμός. Το κόστος συμμετοχής παραμένει στα 180 ευρώ, ενώ όσοι δηλώσουν μέχρι 31/07 θα έχουν έκπτωση 30%. Για την κατηγορία ΜΙΝΙ το κόστος συμμετοχής θα είναι για δεύτερη χρονιά δωρεάν. Η συμμετοχή όλων σε αυτή την γιορτή του καρτ θεωρείται επιτακτική καθώς σίγουρα θα αποτελέσει για άλλη μια χρονιά σημείο αναφοράς στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Δείτε παρακάτω τον τεχνικό και τον γενικό κανονισμό:
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ PICK 2012
Τρίτη 26 Ιουνίου 2012
4rd PATRAS INTERNATIONAL CIRCUIT for KART
ΠΑΤΡΑ, 29 - 30 Σεπτεμβρίου 2012
ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
Αριθμός κινητήρων: Δύο (2) για όλες τις κατηγορίες
Αριθμός σασσι: Ενα (1) για όλες τις κατηγορίες
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΙΝΙ 60
1. Οδηγοί με LICENSE C - ΜΙΝΙ.
2. Γινονται δεκτα τα μοτερ των παρακατω κατηγοριων
Α) 60 cc με προδιαγραφες CSAI 2010-2013 όπως οριζονται στο πανελληνιο πρωταθλημα καρτ 2012
Β) 60 cc με προδιαγραφες CSAI 2007-2009 όπως οριζονταν στο πανελληνιο πρωταθλημα του 2010
3. Γινονται δεκτα σασι μινι με προδιαγραφες CSAI των ετων 2004-2013 με μετατροχιο 90 εως 95 cm.
4. Ελάχιστο βάρος οδηγού με ενδυμασία αγώνα και καρτ
Για την κατηγορία Α) 105 κιλά
Για την κατηγορία Β) 110 κιλά
5. Ελαστικά: Θα ανακοινωθεί.
6. Λοιπές προδιαγραφές και κανονισμοί πέραν των κοινών ισχύει ο ΓΓΚαρτ 2012.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ JUNIOR
1. Οδηγοί με LICENSE C - JUNIOR.
2. Επιτρεπεται να λαβουν μερος στην κατηγορια αυτή οι παρακατω τυποι κινητηρων
Α) Κινητηρες KF 3 συμφωνα με τις προδιαγραφες που οριζονται στο Πανελληνιο πρωταθλημα Καρτ 2011
Β) Κινητηρες VORTEX JUNIOR ,IAME X 30 JUNIOR ,ROTAX JUNIOR συμφωνα με τις προδιαγραφες που ισχυουν στα αντιστοιχα CHALLENGE
3. Δεν επιτρέπονται εμπρόσθια φρένα.
4. Ελάχιστο βάρος οδηγού με ενδυμασία αγώνα και καρτ 145 κιλά.
5. Ελαστικά: Θα ανακοινωθεί.
6. Λοιπές προδιαγραφές και κανονισμοί πέραν των κοινών ισχύει ο ΓΓΚαρτ 2012.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ MASTERS
1. Οδηγοί με LICENSE C - SENIOR.
2. Οι κινητήρες , καρμπυρατερ ,παρελκόμενα που γίνονται δεκτά είναι
Μαρκα - τυπος Καρμπ. μαρκα- τυπος Βαρος
a. Vortex Rok DELORTO VHSH 30 165 Κιλα
b. Komet K 25 Pop RL TILLOTSON HL 334A Ή HL 334ΑΒ 165 Κιλα
c. Iame Leopard TILLOTSON HL 334Α Ή HL 334AB 165 Κιλα
d. Easy kart TILLOTSON HL 384B 165 Κιλα
e. Rotax Max FR125 DELORTO VHSB 34 170 Κιλα
f. KF2 αρθρο No 4 175 Κιλα
g. BMB ΗΑΤ TRYTON HB 27 175 Κιλα
h. IAME X30 TRYTON HB 27 170 Κιλα
3. θα είναι σύμφωνοι με τα αντίστοιχα δελτία αναγνώρισης τους, χωρίς καμία τροποποίηση - επέμβαση (σε αυτούς και τα παρελκόμενά τους) από την παραγωγή τους.
4. Για τα μοτέρ ΚF2 τα καρμπυρατέρ είναι αυτά που ορίζονται από τον κανονισμό ΚF2 και dellorto VHSH 30
5. Επιτρέπεται η χρήση εμπρόσθιων πιστοποιημένων φρένων.
6. Γίνονται δεκτά σασί παραγωγής (με ή χωρίς πιστοποίηση) χωρίς τροποποιήσεις. To ελάχιστο βάρος οδηγού με ενδυμασία αγώνα και καρτ ορίζεται ανά είδος κινητήρων συμφωνα με τον πιο πανω πινακα
7. Η κατάταξη δεν διασπάται σε κλάσεις.
8. Ελαστικά: Θα ανακοινωθεί.
9. Λοιπές προδιαγραφές και κανονισμοί πέραν των κοινών ισχύει ο ΓΓΚαρτ 2012.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SUPER
1. Οδηγοί με LICENSE C - SENIOR σύμφωνα με την σχετική εγκύκλιο και τις προϋποθέσεις της ΕΘΕΑ.
2. Μέγιστος αριθμός για την κατηγορία ορίζεται ο αριθμός 25 (χωρητικότητα διαδρομής). Για συμμετοχή ισχύει σειρά προτεραιότητας στην συγκεκριμένη κατηγορία λαμβάνονται υπ\\\' όψιν και οι συμμετοχές που έχει πραγματοποιήσει ο αγωνιζόμενος στον θεσμό LOUX αρχικά κατά το 2011 και μετά κατά τα έτη 2010-2009 κ.λ.π.
3. Γίνονται δεκτοί κινητήρες και καρτ της κατηγορίας ΚΖ2 ή παλαιότερης πιστοποίησης (ICC>2000) όπως συμμετέχουν στο Πρωτάθλημα Ελλάδος και κινητήρες RM1 (DD2) σύμφωνα με τα αντίστοιχα δελτία αναγνώρισης τους και κινητηρες KF 2
4. Τα καρμπυρατέρ είναι αυτά που ορίζονται από τον κανονισμό ΚΖ2 (ICC>2000) και DD2. Για τα μοτερ KF 2 το καρμπυρατερ μπορει να είναι πεταλουδας 24μμ με ομολογκασιον CIK η DELORTO 30 μμ.
5. Ελάχιστα βάρη οδηγού με ενδυμασία αγώνα και καρτ ισχύουν ως εξής:
a. DD2 170 kg
b. ΚΖ2 180 kg
6. Επιτρέπεται ηλεκτρονικό σύστημα αλλαγής ταχυτήτων.
7. Ο τρόπος εκκίνησης των καρτ της κατηγορίας αυτής θα καθοριστεί με Πληροφοριακό δελτίο.
8. Ελαστικά: Θα ανακοινωθεί.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ LOUX
1. Οδηγοί, κατόπιν έγκρισης του Οργανωτή και της ΕΘΕΑ με LICENSE C - SENIOR .
2. Μέγιστος αριθμός συμμετοχών για την κατηγορία ορίζεται ο αριθμός 25 (χωρητικότητα διαδρομής).
3. Οι κινητήρες που γίνονται δεκτοί είναι συμφωνα με τον πιο κατω πινακα
α. Vortex Rok DELORTO VHSH 30 165 κ.
β. Rotax Max FR125 DELORTO VHSB 34 170 κ.
γ. Komet K 25 Pop RL TILLOTSON HL 334A ή HL 334ΑΒ 165 κ.
δ. Iame Leopard TILLOTSON HL 334Α ή HL 334AB 165 κ.
ε. Easy kart TILLOTSON HL 384B 165 κ.
4. Θα είναι σύμφωνοι με τα αντίστοιχα δελτία αναγνώρισης τους, χωρίς καμία τροποποίηση - επέμβαση, (σε αυτούς και τα παρελκόμενά τους) από την παραγωγή τους.
5. Το φίλτρο αέρος (παππάς) είναι ελεύθερο οποιασδήποτε πιστοποίησης εκτός του Rotax που επιτρέπεται μόνο το πιστοποιημένο.
6. Τα καρμπυρατέρ είναι αυτά που ορίζονται από τον κατασκευαστή του κινητήρα, χωρίς τροποποιήσεις, (πακέτο) πινακας Νο3
7. Για τα μοτέρ ΙΑΜΕ επιτρέπονται και τα reed τύπου carbon πάχους 0,24-0,25 mm
8. Δεν απαιτείται η σφράγιση των μοτέρ.
9. Επιτρέπεται να τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας με εξωτερική μίζα μόνο στην σχάρα εκκίνησης του σκέλους ή στον χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης.
10. Eπιτρέπεται η χρήση εμπρόσθιων πιστοποιημένων φρένων.
11. Γίνονται δεκτά σασί παραγωγής (με ή χωρίς πιστοποίηση) χωρίς τροποποιήσεις.
12. Ελάχιστο βάρος οδηγού με ενδυμασία αγώνα και καρτ με 3 λίτρα βενζίνης σύμφωνα με τον πιο πάνω πινακα . (Νο 7)
13. Ελαστικά: Θα ανακοινωθεί.
14. Λοιπές προδιαγραφές και κανονισμοί, πέραν των κοινών ισχύουν σύμφωνα με το ΓΚΚ 2012.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ - ΚΟΙΝΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
- Ο αγωνιζόμενος υποχρεούται να διεκπεραιώσει την συνάντηση με το σετ ελαστικών που παρέδωσε για μαρκάρισμα στην έναρξη της συνάντησης.
- Τα ελαστικά θα δοθούν προς φύλαξη το Σάββατο μετά το πέρας και του τελευταίου σκέλους, κάθε κατηγορίας, εκτός των αγωνιζομένων που αποκλείστηκαν από την συνέχεια της συνάντησης.
- Απαγορεύονται οι ιδιοκατασκευές ή οι τροποποιήσεις στο σασί και στα εξαρτήματα του.
- Είναι υποχρεωτική η χρησιμοποίηση πίσω πλαστικών προφυλακτήρων με δελτίο αναγνώρισης.
- Δεν είναι υποχρεωτική η σφράγιση των κινητήρων.
- Βρόχινα ελαστικά ελεύθερης επιλογή (μάρκας-μοντέλου) ένα σέτ, τα οποία θα παραδίνονται στο PARC FERME κατόπιν απόφασης αγωνοδικών.
ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ PICK 2012
Τρίτη 26 Ιουνίου 2012
4rd PATRAS INTERNATIONAL CIRCUIT for KART
ΠΑΤΡΑ, 29- 30 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2012
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Έναρξη εγγραφών Τρίτη 26/06/2012
Λήξη εγγραφών Δευτέρα 10/09/2012, ώρα 22.00
Δημοσίευση πίνακα συμμετεχόντων Τρίτη 11/09/2012, ώρα 22.00
Έλεγχος εξακρίβωσης Σάββατο 29/09/2012, σε χώρο που θα διαμορφωθεί
1η Ενημέρωση αγωνιζομένων Σάββατο 29/09/2012, ώρα 13.00
2η Ενημέρωση αγωνιζομένων Κυριακή 30/09/2012, ώρα 08.30
Δημοσίευση πίνακα εκκινούντων Σάββατο 29/09/2012, στην γραμματεία του αγώνα
Ελεύθερες δοκιμές Σάββατο 29/09/2012, σύμφωνα με το άρθρο 19.2
Χρονομετρημένες δοκιμές Σάββατο 29/09/2012, σύμφωνα με το άρθρο 19.3
Ημιτελικοί Κυριακή 30/09/2012, σύμφωνα με το άρθρο 20.4
Τελικοί Κυριακή 30/09/2012 σύμφωνα με το άρθρο 20.4
Τελικός τεχνικός έλεγχος Κυριακή 30/09/2012, μετά την λήξη του αγώνα
κάθε κατηγορίας στο χώρο του Parc Ferme
Δημοσίευση αποτελεσμάτων Κυριακή 30/09/2012, μετά την λήξη του αγώνα
στον Πίνακα ανακοινώσεων
Απονομή επάθλων Κυριακή μετά το τέλος των αγώνων στην πίστα
Διανομή ελαστικών Σάββατο 29/09/2012, στον έλεγχο εξακρίβωσης
Παράδοση ελαστικών Σάββατο 29/09/2012, μετά το πέρας του τελευταίου σκέλους κάθε κατηγορίας
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί μέχρι την Παρασκευή 28/09/2012 στα γραφεία του Α.Ο.Π. ΠΡΟΥΣΣΗΣ 73 τηλ. 2610 432.737 ώρες 21.00-22.00. Το Σάββατο 29/09/2012 και την Κυριακή 30/09/2012 μέχρι το τέλος του αγώνα στην Πλατεία Γεωργίου στην Πάτρα. Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα Δελτία Πληροφοριών.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το γραφείο τύπου θα βρίσκεται μέχρι τις 29/09/2012 στα γραφεία της ΝΕΤ ΠΡΟΒΟΛΗ ΜΟΝ. ΕΠΕ. στη δ/νση Δ. Γούναρη & Κανακάρη 184, τηλ. 2610 278.822 , 2610229110 και fax 2610 241.147 και Σαββάτο και Κυριακή 29 και 30 / 09 / 2012 στη γραμματεία του αγώνα.
ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ: Θα βρίσκεται στον εκάστοτε χώρο της Γραμματείας. Οι ημερομηνίες και τυχόν αλλαγές θα ανακοινώνονται στον πίνακα ανακοινώσεων, www.pickpatras.gr και www.aop.gr
KΕΦΑΛΑΙΟ 1. ΟΡΓΑΝΩΣΗ
ΑΡΘΡΟ 1. ΟΡΓΑΝΩΣΗ
1.1 ΟΡΙΣΜΟΣ
Μετά από έγκριση της Εθνικής Επιτροπής Αγώνων ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών διοργανώνει τον 4ο αγώνα ΚΑΡΤ P.I.C.K. (Patras International Circuit for Kart) που θα διεξαχθεί στις 29 - 30 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2012 σε ειδικά διαμορφωμένη διαδρομή στην πόλη της Πάτρας.
Ο αγώνας θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις:
α. Του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα (Δ.Α.Κ.) και των παραρτημάτων του.
β. Του Εθνικού Αγωνιστικού Κανονισμού (Ε.Α.Κ.) και των παραρτημάτων του.
γ. Του Διεθνούς Κανονισμού Κάρτ και των παραρτημάτων του.
δ. Της Προκήρυξης Πρωταθλημάτων της Ε.Θ.Ε.Α. και των εγκυκλίων της.
ε. Του Γενικού Κανονισμού Κάρτ και των παραρτημάτων του.
στ. Του παρόντος Συμπληρωματικού Κανονισμού και των παραρτημάτων του.
Σημείωση: Ο Δ.Κ. Καρτ ισχύει όπου δεν αντίκειται στον γενικό κανονισμό και ο Γ.Κ. Καρτ ισχύει όπου δεν αντίκειται στον παρόντα Συμπληρωματικό Κανονισμό.
1.2 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος: Γιώργος Καραγεωργόπουλος
Μέλη: Αποστόλης Θέος, Αριστείδης Νικολόπουλος, Νικόλαος Μαρμαράς και
Ανδρέας Γεροπαναγιώτης.
PROMOTER: ΝΕΤ ΠΡΟΒΟΛΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΠΕ
1.3 ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Παρατηρητής ΕΘΕΑ Δημήτρης Αθανασέκος
Πρόεδρος Αγωνοδικών Νικος Πασσαλής
Αγωνοδίκες ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ
Αλυτάρχης ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ
Γραμματεία του Αγώνα ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ
Γρ. Τύπου ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ
Πρόεδρος Τεχνικών Εφόρων ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ
Τεχνικοί Έφοροι ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ
Yπεύθυνος Ασφαλείας ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ
Ιατροί του Αγώνα ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ
Υπεύθυνοι σχέσεων με Αγωνιζόμενους ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ
Pit Marshal ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ
Υπεύθυνοι Park ferme ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ
Αποτελέσματα ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ
Η Ο.Μ.Α.Ε., Ο Α.Ο.Π, Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
Η ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΦΘΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΛΥΨΗΣ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2.
ΑΡΘΡΟ 2. ΓΕΝΙΚΑ
Ο αγώνας είναι φιλικού χαρακτήρα.
ΑΡΘΡΟ 3. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ο αγώνας θα γίνει σε κλειστή διαδρομή πόλης ειδικά σχεδιασμένη για τον αγώνα (Circuit) δεξιόστροφη μήκους 920 μέτρων, χωρητικότητας 25 καρτ.
ΑΡΘΡΟ 4. ΚΑΡΤ ΔΕΚΤΑ
Στους αγώνες γίνονται δεκτά καρτ των παρακάτω κατηγοριών:
1. ΜΙΝΙ (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ TEXNIKO ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ)
2. JUNIOR (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ TEXNIKO ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ)
3. LOUX (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ)
4. MASTERS 125 (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ)
5. SUPER (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ)
ΑΡΘΡΟ 5. ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
5.1 Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που κατέχει έγκυρη άδεια διαγωνιζομένου ή αγωνιζομένου μιας κατηγορίας ΚΑΡΤ (σύμφωνα με την εγκύκλιο της ΕΘΕΠΑ), με την προϋπόθεση ότι ο οδηγός έχει λάβει μέρος σε τρείς (3) επίσημους αγώνες του αγωνιστικού ημερολογίου τα έτη 2010-2012.
5.2 Αν σαν διαγωνιζόμενος αναφέρεται νομικό πρόσωπο ή εφόσον αυτός δεν οδηγεί το καρτ, κάθε υποχρέωση του βαραίνει απόλυτα, αλληλέγγυα και αδιαίρετα τον οδηγό που έχει δηλωθεί στη δήλωση συμμετοχής.
5.3 Οι ηλικίες των οδηγών ανάλογα με την κατηγορία που συμμετέχουν καθορίζονται στο άρθρο 30 του Γενικού Kανονισμού.
5.4 Απαγορεύεται η συμμετοχή ενός οδηγού σε περισσότερες από μία κατηγορίες στη διάρκεια της ίδιας αγωνιστικής συνάντησης.
5.5 Ο διοργανωτής δικαιούται να απορρίψει ή να δεχτεί (επιπλέον) οποιαδήποτε συμμετοχή αφού αιτιολογήσει την άποψη του στην ΕΘΕΑ και λάβει την σχετική έγκριση από αυτή.
ΑΡΘΡΟ 6. ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - ΕΓΓΡΑΦΕΣ
6.1 Όποιος θέλει να λάβει μέρος στον αγώνα πρέπει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του Α.Ο.Π. στην οποία να αναφέρεται απαραίτητα ο αριθμός συμμετοχής του, η κατηγορία καθώς και ο τύπος του καρτ (μάρκα σασί και κινητήρα).
6.2 Για να αξιολογηθεί αν θα γίνει αποδεκτή η συμμετοχή του αγωνιζόμενου πρέπει να έχει καταβληθεί εξ ολοκλήρου το αντίτιμο στον διοργανωτή (Τράπεζα MARFIN - ΕΓΝΑΤΙΑ Αρ. Λογαρ. 0376801427 ΙΒΑΝ GR 12 0280 4120 0000 0037 6801427). Εμφανίζεται ΝΕΤ ΠΡΟΒΟΛΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΠΕ.
Η αίτηση συμμετοχής θα καταχωρείται στο www.pickpatras.gr και το αποδεικτικό κατάθεσης θα αποστέλλεται στο fax 2610 241.147
6.3 Η σειρά προτεραιότητας για τίς κατηγορίες LOUX - SUPER, για την αποδοχή μιας συμμετοχής ορίζεται από τον αριθμό των αγώνων που έχει πραγματοποιήσει ο κάθε αγωνιζόμενος στον τοπικό θεσμό, αρχικά κατά το 2011 και μετά κατά τα έτη 2012-2010-2009 κλπ.
6.4 Ο Οργανωτής έχει το δικαίωμα να μην δεχθεί περισσότερες από 30 συμμετοχές ανά κατηγορία. Επίσης, έχει το δικαίωμα να μην τελέσει τους αγώνες των κατηγοριών στους οποίους ο αριθμός συμμετεχόντων είναι μικρότερος από 15, όπως επίσης και όλους τους αγώνες αν το σύνολο των αγωνιζομένων όλων των κατηγοριών είναι μικρότερο από 70.
6.5 Ο Οργανωτής έχει δικαίωμα να μην πραγματοποιήσει οποιεσδήποτε κατηγορίες κρίνει απαραίτητο για λόγους ανωτέρας βίας π.χ. επιβεβαρυμμένο χρονοδιάγραμμα προγράμματος - αριθμός συμμετοχών κ.λπ. Επίσης, ο οργανωτής μπορεί να συμπτύξει κατηγορίες (εκτός MINI και JUNIOR) αν αυτό κριθεί απαραίτητο βάσει της εγκ. 7/2011. Η απόφαση πρέπει να κοινοποιηθεί το αργότερο μέχρι την 14/09/2012.
ΑΡΘΡΟ 7. ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - ΑΣΦΑΛΙΣΗ
7.1 Το παράβολο συμμετοχής ορίζονται στα 180,00 ευρώ.
7.2 Σε όσους δηλώσουν συμμετοχή ως τις 30/07/2012 θα ισχύσει έκπτωση 30%.
7.3 Ειδικά για την ΜΙΝΙ το παράβολο συμμετοχής θα είναι στα 80€ με προσφορά ένα δίκλινο δωμάτιο για 2 μέρες σε ξενοδοχείο της πόλης μας.
7.4 Στο ποσόν δεν περιλαμβάνονται τα ελαστικά τα οποία οι αγωνιζόμενοι θα παραλάβουν απευθείας από τους προμηθευτές που θα ανακοινωθούν για κάθε κατηγορία στον αντίστοιχο Τεχνικό Κανονισμό του αγώνα.
7.5 Η δήλωση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή αν δεν συνοδεύεται από το παράβολο συμμετοχής.
7.6 Σε περίπτωση που κάποιος οδηγός δηλώσει εκπρόθεσμη συμμετοχή, τότε αν αυτή γίνει δεκτή υποχρεούται σε επιβάρυνση εκ ποσού 100,00 ευρώ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ
ΑΡΘΡΟ 10. ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ-PADDOCKS
10.1 Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να παραλάβουν από τον Οργανωτή τα διακριτικά τους καρτελάκια ΟΔΗΓΟΥ - ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ.
10.2 Όλα τα καρτ θα φέρουν, στις θέσεις που ορίζεται από τον ΓΚΚ τα λογότυπα των επίσημων χορηγών του αγώνα (ύψους 5cm στο κάτω μέρος των αριθμών συμμετοχής). Σε περίπτωση που ένας αγωνιζόμενος δεν θέλει να χρησιμοποιήσει το λογότυπο υποχρεούται στην καταβολή διπλάσιου παραβόλου συμμετοχής του αγώνα. Τα λογότυπα και οι αριθμοί θα πρέπει να βρίσκονται πάνω στο καρτ καθ\' ολη τη διάρκεια του αγώνα και να παρουσιάζονται στους τεχνικούς εφόρους με τοποθετημένα τα λογότυπα και τους αριθμούς στην σωστή θέση που αναφέρει ο κανονισμός.
10.3 Όλοι οι συμμετέχοντες θα εγκαταστήσουν τον εξοπλισμό τους στα PADDOCKS σε τέντες με υποχρεωτική χρήση πλαστικού πατώματος. Οι θέσεις ορίζονται αποκλειστικά και μόνο από την διοργανώτρια εταιρεία. Κάθε συμμετέχων δικαιούται 12 τμ (3Χ4) χώρου pits. Για οποιαδήποτε αλλαγή στην κάλυψη των τετραγωνικών κατατίθεται εγκαίρως και εγγράφως αίτημα στην διοργανώτρια εταιρεία μέχρι την 14/09/2012, η οποία θα εξετάζει το αίτημα ανα περίπτωση.
10.4 Η χρήση ενός πυροσβεστήρα διοξειδίου του άνθρακος ή χημικής σκόνης 6 κιλών είναι υποχρεωτική ανά 50 μ2 χρήσεως με ευθύνη των διαγωνιζομένων ομάδων.
ΑΡΘΡΟ 11. ΚΑΥΣΙΜΟ
11.1 Το καύσιμο πρέπει να είναι αποκλειστικά μείγμα αμόλυβδης βενζίνης εμπορίου και λιπαντικού εμπορίου που δεν πρέπει να περιέχει άλλα πρόσθετα (δηλαδή πρόσθετα τα οποία αυξάνουν το ενεργειακό δυναμικό.) Με το όρο καύσιμο εμπορίου νοείται βενζίνη που διατίθεται στο ελεύθερο εμπόριο. Τα χαρακτηριστικά του καυσίμου πρέπει να συμφωνούν με τα αναφερόμενα στο άρθρο 33 του Δ.Κ.Κ.
11.2 Για όλους τους αγώνες καθορίζεται υποχρεωτικά ενιαίος τύπος καυσίμου, που είναι ο τύπος βενζίνης που διατίθεται στο εμπόριο ως αμόλυβδη 100 οκτανίων.
ΑΡΘΡΟ 12. ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ - ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
12.1 Η σειρά εκκίνησης των κατηγοριών είναι η ακόλουθη:
ΜΙΝΙ - JUNIOR - LOUX - MASTERS 125 - SUPER
12.2 Οι αριθμοί συμμετοχής πρέπει να είναι τοποθετημένοι στις 4 πλευρές του καρτ σε όλη τη διάρκεια της συνάντησης. Οι αριθμοί θα είναι μαύροι με κίτρινο φόντο.
ΑΡΘΡΟ 13. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ (BRIEFING)
13.1 Χρόνος της Ενημέρωσης
ΣΑΒΒΑΤΟ 29/09/2012, ώρα 13.00
ΚΥΡΙΑΚΗ 30/09/2012, ώρα 08.30
Επιπλέον ενημερώσεις μπορεί να γίνονται όποτε θεωρείται αναγκαίο.
13.2 Η παρουσία όλων των αγωνιζομένων είναι υποχρεωτική, και θα επιβεβαιώνεται ενυπόγραφα. Οι αγωνιζόμενοι που δεν θα είναι παρόντες σε όλη τη διάρκεια της ενημέρωσης θα τιμωρούνται με πρόστιμο 50 ευρώ, που πρέπει να πληρωθεί πριν να επιτραπεί η είσοδός στην πίστα.
ΑΡΘΡΟ 14. ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ.
14.1 Η διανομή φυλλαδίων, flyer, η ανάρτηση αφισών, η ανάρτηση ψηφιακών εκτυπώσεων, σημαίες, λάβαρα, πινακίδες extra ή αποσπώμενες, που αφορούν προβολή εμπορικών επιχειρήσεων ή προϊόντων, απαγορεύονται ρητά σύμφωνα με την απόφαση του Νόμου (Υπαρθμ: 2946-08/10/01) για την καθαριότητα της πόλης και την υπαίθρια διαφήμιση.
Ομάδες ή αγωνιζόμενοι οι οποίοι έχουν χορηγούς, θα μπορούν να τοποθετήσουν τους χορηγούς τους εντός των ορίων του χώρου της τέντας εσωτερικά, καθώς επίσης και εξωτερικά, με την προϋπόθεση οτι θα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της τέντας. Για οποιαδήποτε άλλη μορφή διαφήμισης ή προώθησης προϊόντων γίνεται κατόπιν ειδικής έγγραφης άδειας από την διοργανώτρια εταιρεία και τον Δήμο Πατρέων.
14.2 Οι ομάδες που θα συμμετέχουν στην διοργάνωση θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα
εμπορικά διακριτικά της ομάδας τους στον χώρο αλλά όχι αποκλειστικα τα διακριτικά των χορηγών τους.
14.3 Η μη συμμόρφωση στα παραπάνω θέτει τον αγωνιζόμενο εκτός αγώνα.
14.4 Διαφήμιση στην πίστα: Σε όλους τους αγώνες το διαφημιστικό υλικό (πανώ κλπ) που βρίσκεται τοποθετημένο στον ζωτικο χώρο ασφαλείας της πίστας θα πρέπει να εγκεκριμένο από την ΕΠΑ - ΕΘΕΑ .
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4. ΔΟΚΙΜΕΣ - ΑΓΩΝΑΣ
ΑΡΘΡΟ 14. ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
14.1 Ελεύθερες δοκιμές ανά κατηγορία:
2x10 λεπτά ΣΑΒΒΑΤΟ & 1x10 λεπτά ΚΥΡΙΑΚΗ
(ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ)
Aν ο αριθμός των οδηγών μιας κατηγορίας υπερβαίνει τη χωρητικότητα της πίστας (αρθρο 3 ΓKK) τότε οι οδηγοί θα χωρίζονται σε ισάριθμες ομάδες (μονοί - ζυγοί αριθμοί συμμετοχής)
14.2 Χρονομετρημένες δοκιμές
Οι χρονομετρημένες δοκιμές για κάθε κατηγορία γίνονται σε ένα (1) σκέλος διαρκείας 10 λεπτών το απόγευμα του Σαββάτου με ωράριο που θα ανακοινωθεί μετά το κλείσιμο των συμμετοχών.
Οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να χρονομετρηθούν σε ένα τουλάχιστον γύρο. Σε περίπτωση ίσων χρόνων μεταξύ οδηγών για την σειρά εκκίνησης στον ημιτελικό αγώνα, θα προηγείται ο οδηγός με τον καλύτερο δεύτερο χρόνο κ.ο.κ. Η χρονομέτρηση θα γίνεται με σύστημα εκπομπής συχνοτήτων.
Σε περίπτωση που οι συμμετοχές σε κάποια κατηγορία υπερβούν τις 25+10% που αποτελεί το όριο της πίστας σε καρτ τότε η διαδικασία τροποποιείται ως εξής:
Η κατηγορία αυτή χωρίζεται σε ομάδες προκριματικών που συναντώνται μεταξύ των σε σκέλη των 8 γύρων. Η κατάταξη σε ομάδες γίνεται ως εξής:
Ο πρώτος χρόνος τοποθετείται στην Α ομάδα, ο δεύτερος στην Β ομάδα, ο τρίτος στην Γ ομάδα κ.ο.κ. Απο την κατάταξη στα σκέλη προκριματικών και την βαθμολόγηση με βαθμούς ποινής (ο πρώτος 0, ο δεύτερος 2, ο τρίτος 3 βαθμούς ποινής κοκ και οσοι δεν τερματίσουν με βαθμούς ποινής τερματισάντων +1) προκύπτουν οι 25 καλύτεροι οι οποίοι θα συμμετάσχουν στους τελικούς αγώνες.
ΑΡΘΡΟ 15. ΑΓΩΝΑΣ
15.1 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΓΩΝΑ
Προβλέπονται δύο αγώνες (Ημιτελικός - Τελικός) για την κάθε κατηγορία. Η κατάταξη του κάθε οδηγού στον ημιτελικό θα χρησιμοποιηθεί για την σύνταξη της εσχάρας του τελικού αγώνα. Κατά τα λοιπά ισχύει ο ΓΚΚ 2012.
15.2 ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΣ
MINI (12 γύροι)
JUNIOR (15 γύροι)
LOUX (15 γύροι)
MASTERS 125 (15 γύροι)
SUPER (15 γύροι)
(Ωράρια θα ανακοινωθούν μετά το κλείσιμο των συμμετοχών)
15.3 ΑΓΩΝΑΣ
MINI (12 γύροι)
JUNIOR (15 γύροι)
LOUX (15 γύροι)
MASTERS 125 (15 γύροι)
SUPER (15 γύροι)
(Ωράρια θα ανακοινωθούν μετά το κλείσιμο των συμμετοχών)
Η σημαία τερματισμού θα πέφτει στον πρώτο οδηγό που θα έχει συμπληρώσει τους αναφερομένους για την κάθε κατηγορία γύρους. Οι οδηγοί που πήραν εκκίνηση αλλά δεν τερμάτισαν στον ΗΜΙΤΕΛΙΚΟ θα τοποθετηθούν στο τέλος της εσχάρας εκκίνησης του ΤΕΛΙΚΟΥ σύμφωνα με το άρθρο 20.4.3 του Γ.Κ. Καρτ 2012.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΕΙΣ - ΠΟΙΝΕΣ
ΑΡΘΡΟ 16. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ
Όλοι οι αγωνιζόμενοι πρέπει να παρουσιαστούν στον διοικητικό έλεγχο και στον έλεγχο εξακρίβωσης σύμφωνα με το πρόγραμμα που θα ανακοινωθεί μετά το κλείσιμο των συμμετοχών. Ωράρια θα ανακοινωθούν με δελτίο τύπου μετά το κλείσιμο των συμμετοχών.
ΑΡΘΡΟ 17. ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Στον τερματισμό θα γίνεται πλήρης και λεπτομερής έλεγχος που μπορεί να προβλέπει μέχρι και την αποσυναρμολόγηση του κινητήρα και του σασί σε οποιοδήποτε καρτ, κατά την απόλυτη κρίση των Αγωνοδικών, που ενεργούν αυτεπάγγελτα ή μετά από ένσταση ή μετά από εισήγηση του Αλυτάρχη ή του Τεχνικού Εφόρου ή κατόπιν εντολής της ΕΘ.Ε.Α. Ο διοργανωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την βοήθεια μηχανικών - εισαγωγέων για τον τεχνικό έλεγχο.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6. ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ - ΕΦΕΣΕΙΣ - ΚΑΤΑΤΑΞΗ - ΕΠΑΘΛΑ
ΑΡΘΡΟ 18. ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ - ΕΦΕΣΕΙΣ
Το παράβολο ένστασης ορίζεται στο ποσό των 200 ευρώ για τεχνικά και αγωνιστικά θέματα. Το ποσόν εφέσεως ορίζεται στο ποσό των 400 ευρώ. Κατά τα λοιπά ισχύουν οι κανονισμοί ΕΘΕΑ, ο ΕΑΚ & ο ΓΚΚ 2012.
18.1 Οι ενστάσεις υποβάλλονται ως εξής:
α. Σχετικά με αντικανονική εγγραφή διαγωνιζομένου το αργότερο μισή (1/2) ώρα μετά τη λήξη του ελέγχου εξακρίβωσης.
β. Σχετικά με τεχνικά θέματα το αργότερο δέκα πέντε λεπτά (15) μετά το τέλος του αγώνα κάθε δοκιμασίας.
γ. Σχετικά με τα αποτελέσματα και τις κατατάξεις μέσα σε 10 λεπτά από την ανακοίνωσή των προσωρινών αποτελεσμάτων των διαφόρων προσπαθειών ή 30 λεπτών από την ανάρτηση της κατάταξης κάθε τελικού.
18.2 Οι ενστάσεις υποβάλλονται, από τον αγωνιζόμενο (ή τον διαγωνιζόμενο) και μόνο, εγγράφως στον Αλυτάρχη, στον βοηθό του ή σε έναν από τους Αγωνοδίκες και πρέπει να συνοδεύονται από παράβολο.
18.3 Οι συμμετέχοντες έχουν το δικαίωμα της έφεσης που υποβάλλεται σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο Ε.Α.Κ. (άρθρο 181) και πρέπει να συνοδεύεται από το παράβολο που γράφεται στην αρχή του άρθρου 18.
ΑΡΘΡΟ 19. ΚΑΤΑΤΑΞΗ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γίνει την ΚΥΡΙΑΚΗ 30/09/2012 μετά το τέλος των αγώνων στην πίστα.
ΑΡΘΡΟ 20. ΕΠΑΘΛΑ - ΚΥΠΕΛΛΑ
Στους τρείς (3) πρώτους κάθε κατηγορίας απονέμεται κύπελλο. Ο πρώτος επίσης λαμβάνει την σημαία τερματισμού. Σε όλους όσους συμμετείχαν στην κατηγορία ΜΙΝΙ θα απονεμηθούν αναμνηστικά μετάλλια.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.