H απάντηση του Κου Αθανασέκου στα σχόλια των αναγνωστών

Σας δημοσιεύουμε την επιστολή του Κου Αθανασέκου που μας εστάλει πριν μερικές ώρες ως απάντηση στα δεκάδες σχόλια των αναγνωστών τόσο στο Kartnews όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με αφορμή την προηγούμενη επιστολή του με θέμα: Προς αγωνιζόμενους Κάρτ και μηχανικούς υποστήριξης 

H επιστολή:

"Η δημοσίευση του σχολίου μου όπως αντιλαμβάνομαι έδωσε επίπεδο σχολίων σε μια ομάδα’ανωνύμων’ (?) αναγνωστών σας και σείς με περίσσεια το κυκλοφορήσατε επαρκώς για να μαζέψετε ακόμα μερικά προς όφελος της προσπάθειας να καταλήξει το κάρτ αντικείμενο για κόντρες σε κάθε επίπεδο.

 Επειδή όμως κανείς απο τους σχολιάσαντες δεν ασχολήθηκε με την κεντρική ιδέα του σχολίου μου, επανέρχομαι για τελευταία φορά, μήπως και καταλάβουμε όλοι που είμαστε και τι κάνουμε...

Είμαι απόλυτα σίγουρος οτι και αυτό το σχόλιο θα το χρησιμοποιήσετε αντίστοιχα, αλλά φυσικά ο κάθε ένας έχει δικαίωμα να διαλέγει τον τρόπο που θα φέρεται...

Εγώ πάντως οτι κάνω (θετικό – αρνητικό ) το κάνω με την υπογραφή μου 32 χρόνια τώρα που ασχολούμαι με το κάρτ!

 1. Ο γραφικός κύριος Βασιλειάδης!!!

 Ο πρώην οδηγός καρτ με το επώνυμο που χρησιμοποιεί σχολιάζοντας και κοινοποιώντας συνομιλίες μεταξύ δύο ανθρώπων πράγματι έχει δίκιο. Δεν το αρνούμαι ! Μάλιστα, αν θέλετε, σας στέλνω και τις επιδόσεις του σε βαθμολογίες επίσημες κλπ.
Αλλα επειδή πρέπει να γνωρίζετε και σείς το γιατί με οδήγησε προ 3 περίπου ετών (ίσως και παραπάνω) σε αυτή τη θέση, θα έπρεπε να του ζητήσετε να σας εξηγήσει άν ανήκει σε ένα όμιλο οδηγών που αφού ετέλεσε ένα καταπληκτικό κύκλο τριών - τεσσάρων αγώνων στο κάρτ απέκτησε το απαιτούμενο θράσος ώστε να έρθει σε ένα αγώνα των Σερρών να εκβιάσει την οργάνωση που δεν του έκανε τα χατήρια με σκοπό να ακυρώσει τον αγώνα της κατηγορίας του, επ ωφελεία ίσως άλλων ωφελημάτων ....
 Αν λοιπόν οι εκβιασμοί του στύλ ‘’αποσύρω εγώ και ο φίλος μου (!) την συμμετοχή μας λίγο πρίν απο την εκκίνηση’’ του δίνουν το δικαίωμα να λοιδωρεί την διοργανώτρια λέσχη, σε μια κατηγορία με 6 κάρτ μη σεβόμενος τους υπόλοιπους συναθλητές του που ταξίδεψαν 600 χιλιόμετρα για να αγωνισθούν και όλα τούτα θεωρούνται απο σάς πρόσφορο έδαφος για παράθεση ταινιών βίντεο με εμένα έξω φρενών και αντιστοίχων κιτρίνων σχολίων, συνεχίστε το. Στο θέμα δεν επανέρχομαι, ας τολμήσει ο ίδιος και όσοι χρησιμοποιούν βίντεο κλπ !!!

 2. Αγώνας Καλαμάτας

 Απο την αρχή του 2013 η λέσχη που διοργανώνει το έπαθλο Rotax ήρθε στην επιτροπή Κάρτ της τότε ΕΘΕΑ και ζήτησε την διοργάνωση του δεύτερου αγώνα της στην πίστα της Καλαμάτας.
Η ΕΘΕΑ συμφώνησε, παρά τις αντιρρήσεις ορισμένων μελών της επιτροπής Κάρτ για τη δυναμική της πόλης σε αγωνιζόμενους οδηγούς σε σχέση με την υπάρχουσα οικονομική κρίση.

Η συνδιοργάνωση του επάθλου μαζί με τον Πρωταθληματικό αγώνα αποφασίστηκε με σκοπό να τονωθεί το ενδιαφέρον αφού η ημερομηνία χρησιμοποιήθηκε πολλές φορές στο παρελθόν λόγω των καλοκαιρινών διακοπών.

Εδώ να θυμίσω και τις αντιρρήσεις που εγώ ο ίδιος εξέφρασα στην συγκεκριμμένη συγκέντρωση, καθώς στο περσινό Πρωτάθλημα ζήτησα απο τον νέο ιδιοκτήτη της πίστας να ξοδέψει χρήματα για να ετοιμάσει την πίστα του για τον αντίστοιχο αγώνα και εκ των υστέρων αναγκάστηκα να ζητώ συγνώμη γιατί οι αγωνιζόμενοι δεν προτίμησαν τον αγώνα, δεν θέλησαν να αγωνιστούν σε μιά πίστα εκτός Αθηνών και προτίμησαν τα τετριμμένα με τις πίστες των εντός Λεκανοπεδίου...
Απο την πρώτη στιγμή που η διοργανώτρια λέσχη ανέλαβε τον αγώνα, φρόντισε να ενημερώσει τους αγωνιζόμενους για το πώς ΄δεν θα κάνει τον αγώνα’’

Είναι φυσικό ο ιδιοκτήτης της πίστας Καλαμάτας να θελήσει να αποζημιωθεί για την παραχώρηση της πίστας του αλλα όχι σε οργανώσεις πρωταθληματικές.
Ζήτησε λοιπόν απο τον οργανωτή ένα ποσόν για την χρήση της πίστας απο τις κατηγορίες του επάθλου που κρίθηκε ασύμφορο απο τον οργανωτή στην παρούσα κατάσταση.
Εγώ ο ίδιος μίλησα πολλές φορές με τον ιδιοκτήτη της πίστας σεβόμενος τα περσινά έξοδα που έκανε και ζήτησα να βοηθήσει την κατάσταση χωρίς όμως πάλι να μπορώ να εγγυηθώ την τέλεση του αγώνα.

Αποτέλεσμα της παραπάνω συνομιλίας μας ήταν μια επιστολή απο τον ιδιοκτήτη προς την ΟΜΑΕ (είναι στη διάθεση σας) που ζητούσε μια νέα ημερομηνία τέλεσης του αγώνα μετά τον Σεπτέμβριο και την αδυναμία παραχώρησης της πίστας την συγκεκριμμένη ημερομηνία χωρίς αποζημίωση... 

Αυτή την εποχή η μόνη διαθέσιμη πίστα στο λεκανοπέδιο είναι φυσικά η πίστα του ‘κουμπάρου μου’’ που δεν είναι φυσικά κουμπάρος μου, αλλα συμμαθητής μου απο το γυμνάσιο, όπως συμμαθητής μου απο το δημοτικό σχολείο είναι και ο έτερος ιδιοκτήτης της άλλης πίστας του λεκανοπεδίου, αλλα βολεύει να λέμε για να λέμε...

Παρένθεση: Το θέμα των πιστών και της ετοιμότητος των είναι μια ιστορία που σε επόμενη φάση θα εξηγηθεί αλλα με λεπτομέρειες απο μέρους μου και πληροφόρηση των αγωνιζομένων για τις απαιτήσεις μας και τις υποσχέσεις των ιδιοκτητών...
Να είστε όμως σίγουροι οτι ελάχιστοι ιδιοκτήτες έχουν ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των διοργανωτών, δαπανώντας ενα σωρό χρήματα και αυτούς θα τους μάθετε σύντομα (οι ιδιοκτήτες του Καρτοδρόμο είναι μέσα σε αυτούς) όπως θα μάθετε και τι δεν έκαναν όλοι οι υπόλοιποι...

Αντίστοιχα πρέπει να απολογούμαι γιατί εδώ και 10 χρόνια οι Ελληνες οδηγοί κάρτ πληρώνουν για ελαστικά τα λιγότερα λεφτά στην Ευρώπη μέσα απο επίσημους μειοδοτικούς διαγωνισμούς και διαδικασίες, όταν στην γειτονική Βουλγαρία πληρώνουν 180 ευρώ για ένα σέτ ελαστικά και στη χώρα μας 135 ευρώ.
Αλλά για αυτά πλέον δεν μπορώ ούτε να σχολιάζω ούτε να απολογούμαι ας φροντίσουν να μάθουν όσοι δεν ξέρουν και οι υπόλοιποι τι πληρώνουν και γιατί !

Επανερχόμενος στο θέμα αναφέρω οτι η ΟΜΑΕ ζήτησε μετά απο την επιστολή να μεταφερθεί ο αγώνας στην Αθήνα γιατί δεν υπήρχε άλλη λύση και ο ίδιος οργανωτής ανέλαβε την διοργάνωση.

Σήμερα μετά απο όλο αυτό το διάστημα και μια σειρά απο άκαιρα δελτία τύπου έχουμε στα χέρια μας 16 πρωταθληματικές συμμετοχές, 4 (?) συμμετοχές στο έπαθλο και μια επιστολή αδυναμίας του συγκεκριμμένου οργανωτού με σκοπό να βγάλουμε πάλι απόφαση χρηματοδοτώντας άλλον ένα αγώνα... Η απάντηση θα δοθεί επισήμως απο την ΟΜΑΕ αύριο.

3. Παρακαλώ πληροφορήστε τους αναγνώστες σας ότι το 2013 δεν είναι υποχρεωτικά τα καινούργια ελαστικά σε κανένα αγώνα πρωταθλήματος. Ισως είναι υποχρεωτικά σε διοργανώσεις χρονομέτρησης άλλου είδους, αλλά στα πρωταθλήματα του 2013 όχι...

4. Οι οποιεσδήποτε εκδηλώσεις οποιουδήποτε αγωνιστικού επιπέδου (Α, Β, Γ, Δ κατηγορίας όπως οι ίδιοι οι οργανωτές αυτών τις αποκαλούν και ρωτήστε αυτούς γιατί τις κατατάσσουν έτσι) είναι νόμιμες όταν οι αγωνιζόμενοι είναι ασφαλισμένοι.
Αν η ασφάλεια έναντι ατυχημάτων προς τρίτους και εαυτούς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, τότε σε περίπτωση ατυχήματος (και τέτοια έχουν συμβεί πολλά κατα καιρούς) εκτός των φυσικών θυμάτων, θύμα θα είναι και το Ελληνικό Κάρτ εξ ολοκλήρου και φυσικά γνωρίζετε γιατί.
Αυτός είναι και ο λόγος που δε δεχόμαστε να συζητήσουμε σε τέτοια βάση αφού είναι προφανές οτι η ασφάλεια των οδηγών κοστίζει!

5. Ο κάθε αγωνιζόμενος έχει το δικαίωμα να διακρίνεται όπως ο ίδιος νομίζει στους αγωνιστικούς στίβους που επιλέγει, με όσο περισσότερα ή λιγότερα έξοδα αυτός επιθυμεί. Αυτό το σέβομαι και του βγάζω το καπέλλο. Αν η επιλογή του είναι να κάνει προπονήσεις και να παίρνει κύπελλα, απλά ας έρθει θεσμικά να το ζητήσει. Φυσικά και μας απασχολεί το θέμα ιδίως αυτή την εποχή με αυτή την οικονομική κρίση. Αλλά πρωταθλητής θα είναι μόνο μέσα απο συγκεκριμμένο κύκλο αγώνων και όλα τα άλλα απλά θα γεμίζουν την διάθεση του. Σε κάθε περίπτωση όμως ότι κάνει, θα το κάνει νόμιμα, με κριτές, αλυτάρχες, ασφαλιστικά συμβόλαια και τεχνικούς ελέγχους. Ας το ζητήσει λοιπόν θεσμικά και θα το αντιμετωπίσουμε....

6. Να θυμίσω τέλος σε όλους αυτούς που ‘’ανώνυμα’’ επιλέγουν να ρίχνουν λάσπη επειδή δεν τους βολεύει ο τρόπος μας, ότι τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα έχουν γίνει αγώνες Πρωταθλημάτων, Διεθνείς αγώνες με πάνω απο 100 συμμετοχές, αγώνες ιδιωτικών επάθλων με περίπου 100 συμμετοχές και είναι κρίμα να καταλήγουμε σε αφορισμούς.

Αλλωστε για ωρισμένους η διάκριση τους στο PICK και μόνον σαν αγνωνιστική τους επιλογή, χρειάστηκε την δική μας ανάληψη ευθύνης επ ονόματι τους και έναντι του επίσημου κράτους και αυτό ας μη το ξεχνούν όποτε νομίζουν....

7. Πρίν απο έξι περίπου μήνες ζητήσαμε την γνώμη των αντιπροσώπων και των ’’εμπείρων’’ του χώρου μας, πάνω στο πώς μπορούμε να χτίσουμε ένα νέο κάρτ σε πιο λογική και οικονομική βάση. Φυσικά σεις ο ίδιος γνωρίζετε -επειδή σας το έχω αναφέρει- οτι οι απαντήσεις που ήρθαν, ήσαν μόνο τρείς εκ των οποίων οι δύο πρότειναν περισσότερα Time Attack και ο τρίτη απλά ..εβριζε όπως ‘’ανώνυμα’’ συνεχίζει πάλι!

8. Πρίν απο τέσσερις μήνες ζητήσαμε την παρουσία εκλεγμένου εκπροσώπου των μηχανικών και αντιπροσώπων ειδών κάρτ στην επιτροπή μας με σκοπό να ακούσουμε και την άποψη τους! Δυστυχώς μέχρι σήμερα περιμένουμε αυτή την απάντηση.

Με χαρά βλέπω οτι δημιουργείται φορέας οδηγών. Αλλά μέχρι να τελειώσει η διαδικασία, μία διοικούσα επιτροπή τους δεν μπορεί να ορίσει ένα εκρπόσωπο να ζητήσει να ακούσουμε την άποψη τους?
Ολα θα τα λύσουμε μετά ή απλά θα τα λύσετε εσείς μόνοι σας?

9. Το κύριο νόημα του προηγουμένου σχολίου μου είναι απλά οτι το αυτοκίνητο κινητοποιείται με νόμιμες διαδικασίες (πράγματι ανώνυμε σχολιαστή οι 90 συμμετοχές του Sprint στο Ελληνικό αυτό δηλώνουν και το ίδιο σου έγραψα και εγώ) την ώρα που το Κάρτ επιλέγει να κοιμάται, ζητώντας να κάνει τα πάντα με 60 ευρώ για μερικές φωτογραφίες με φόρμα και στόφα...πρωταθλητού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά τελικά ούτε εκεί ... θα φανεί ξύπνιο !!! "


Related

Panelinio 6358667840170417519

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. Μάλλον δεν έχετε καμμια επαφή πια με το χώρο.
    16 δηλωμένες συμμετοχές σε αγώνα Πανελληνίου?
    Αυτο το 16 τα λεει όλα από μόνο του.
    Το Παιδακι Summer Karting εχει πάνω από 20 και μεσοβδόμαδα!
    Μάλλον θα πάω και γω αυριο για κανα παιδάκι παρέα με το καρτάκι μου στον Ασπρόπυργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑντώνηςΜαλανδρίνος26 Ιουνίου 2013 στις 1:13 μ.μ.

    Αγαπητέ Κε Αθανασέκο, διάβασα και τις δύο επιστολές σας και επειδή είμαι κάπως νέος στο χώρο για να έχω προσωπική άποψη των πεπραγμένων σας στα 10 χρόνια ( αν κατάλαβα καλά ) στο τιμόνι του Καρτ και χωρίς να εχω πρόθεση να συμμεριστώ τα ανώνυμα η μη υβριστικά η καλοπροαίρετα μηνύματα θα ήθελα να μου απαντήσετε σε μια ερώτηση μου : << o καπετάνιος που χειρίζεται το καράβι του για 10 χρόνια και βλέπει οτι εχει αλλάξει ρότα και πάει προς τα βράχια δεν έχει καμμιά ευθύνη?>> διότι και στις δυο επιστολές σας ρίχνεται τις ευθύνες σε όλους τους άλλους για τη πορεία του Καρτ στην Ελλάδα τη στιγμή που απο οτι κατάλαβα δεν υπάρχει ουτε ενα σωματείο η λέσχη ομάδων , μηχανικών και οδηγών που να μπορεί να εκφράση τις απόψεις του και σίγουρα εσεις μπορεί να μη φταίτε για αυτό , αισθάνομαι όμως οτι αν πραγματικά το θέλατε θα είχε γίνει και αυτό. Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To Kartnews.gr φταιει για όλα όσα συμβαίνουν στον χώρο και οι αναγνώστες του!!! Δλδ όλο το ελληνικό καρτ!
    Το μονο αντικειμενικό σαιτ για το καρτ στην Ελλάδα που δεν πήγε με τα νερα κανενός και χαρίζει ελεύθερο βημα σε όλους για να βγαίνουν οι αλήθειες.

    Η πρώτη παραγραφος και μόνο της επιστολή ακυρώνει όλα τα υπόλοιπα.
    Δεν τους ξέρω τους ανθρώπους του περιοδικού μια και είμαι καινούργιος στο καρτ αλλα παιδια μην αλλάξετε τίποτα. Σας στηρίζουμε και σας διαβάζουμε ανελλιπώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αθανασέκο συνεχίζεις και εκτίθεσαι. Ασχολήσου πραγματικά με τον χώρο που τον έχεις καταστρέψει και σταμάτα να δημιουργείς ίντριγκες και να ψεύδεσαι διαρκώς για οτιδήποτε δεν σου αρέσει και έχει επιτυχία. Μαύρη ιστορία για το ελληνικό καρτ η τελευταία δεκαετία. Πλέον το ξέρουνε και οι πέτρες ότι είσαι τελείως ανίκανος για να βρίσκεσαι σε αυτήν την θέση και φτάνει πια με αυτές τις επιστολές σου που το μόνο που κάνουνε είναι σε εκθέτουν περισσότερο! Παραιτήσου και πήγαινε παίξε πινκ πονκ όπως είχες πει κάποτα στα Κιούρκα στους γονείς που προσπαθούσανε να κάνουνε διάλογο μαζί σου για τα προβλήματα του καρτ και εσύ επειδή δεν μπορούσες να τους αντιμετωπίσεις και να απαντήσεις στους προβληματισμούς τους απάντησες με αυτόν τον ανάρμοστο τρόπο. ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απογοητευση... Πιάσατε πάτο. Οσο το καρτ είναι συνυφασμένο με το αυτοκίνητό δεν θα δει ασπρη μερα. Αλλάξτε πρόσωπα και διαχωρίστε το. Κριμα είναι εδω που το εχετε φθασει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κύριε Αθανασέκο ποτέ μου δεν σας έχω δει, αν και το σωστό θα ήτανε να ερχόσασταν από όλες τις πίστες κάνα 2 φορές το χρόνο για να δούμε τελικά ποιός είναι αυτός ο πρόεδρος, αλλά από δημόσιες σχέσεις δεν το έχετε φαίνετε. Δηστυχώς από αυτά που ακούω στις 2 πίστες που πηγαίνω και κάνω καρτ και από αυτά που διαβάζω κρήνω τελικά ότι είστε ακατάληλος για αυτήν την θέση και μετά από τόσα καταστροφικά χρόνια εαν σεβόσαστε και αγαπάτε έστω και λίγο αυτό το ταλαιπωρημένο άθλημα, το καλύτερο που θα είχατε να κάνετε θα ήτανε να πειτε ένα μεγάλο ΣΥΓΓΝΩΜΗ και να παραιτηθείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ενταξει μας έπεισες. Είσαι ο αρχοντας!!!!!!!!!!!!!!!
    Πολύ προσωπικη επιστολή. Μας καλοσυνηθίζεις.
    το Λουξ θα το αφήσεις να γίνει στη Καλαμάτα ή θα βάλεις βέτο για άλλη πίστα?
    η θα έχεις παραιτηθεί μέχρι τις 14?

    Μ. Σαφίρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η όλη ιστορία είναι σαν την πολιτική μας κυβερνάει το 4% και δεν φεύγουν αν δεν ολοκληρώσουν το καταστροφικό τους έργο να διαλύσουν την Ελλάδα. Έτσι και στο καρτ όλοι θέλουν να φύγει ο αθανασέκος αλλά αυτός τίποτα.Αγώνες έχουν αναβληθεί οδηγοί τρέχουν σε προπονήσεις τύπου ταιμ ατακ 25 οδηγοί άντε να δούμε και στο λουχ 25 με 30 οδηγούς και να δούμε τι θα πουν.(θα στείλουν την αστυνομία να τους σταματήσει? ως παράνομους?)


    κωστας γεωργόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αθανασέκο ποιητή, πες μας μια ενέργεια/ιδέα/προώθηση που έχεις κάνει και έχει αποδόσει για το καλό του ελληνικού καρτ. ΚΑΜΜΙΑ!!! ΜΑ ΚΑΜΜΙΑ!!! Μόνο αποτυχημένες προκυρήξεις. Και καλά που βγήκε και ένα PICK που και αυτό προσπαθείς να το οικιοποιηθείς για να κλέψεις λιγουλάκι από την επιτυχία του. Μόνο για delegate στη FIA και για άλλα ταξιδάκια έχεις στρογγυλοκαθίσει στην καρέκλα σου τόσα χρόνια και έχεις καταστρέψει το ελληνικό καρτ. Ακόμα και οι Βαλκάνιοι γείτονες μας, Βούλγαροι, Ρουμάνοι, Τούρκοι, μας ξεπερνούνε από τότε που ανέλαβες το πόστο σου. ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ και πήγαινε να αναλάβεις την Επιτροπή Πινκ Πονκ να τους διαλύσεις και αυτούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item