Ξεκινά το «Ράλι των Θεών» - Οι 12 μύθοι του μεγαλύτερου ελληνικού αγώνα
https://kartnewsgr1.blogspot.com/2013/05/12.html
H δράση στο φετινό Ράλι Ακρόπολις (6ος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος) ξεκινάει την Παρασκευή (31/5) με την ειδική διαδρομή Κινέτα - Πίσια και ολοκληρώνεται την Κυριακή (2/6) στo Λουτράκι.
Ο αγώνας αποτελείται από 14 ειδικές διαδρομές και οι οδηγοί θα διανύσουν 307 χιλιόμετρα. Δείτε παρακάτω το Hall Of Fame των οδηγών του Ράλι Ακρόπολις καθώς και τους 12 μύθους που το κατατάσσουν σε έναν από τους καλύτερους αγώνες παγκοσμίως:
Ο αγώνας αποτελείται από 14 ειδικές διαδρομές και οι οδηγοί θα διανύσουν 307 χιλιόμετρα. Δείτε παρακάτω το Hall Of Fame των οδηγών του Ράλι Ακρόπολις καθώς και τους 12 μύθους που το κατατάσσουν σε έναν από τους καλύτερους αγώνες παγκοσμίως:
1) Το Ακρόπολις, μαζί με τα 500 μίλια της Ινδιανάπολης (1911), τις 24 ώρες του Le Mans(1923) και το Grand Prix του Μονακό(1929) , με την τεράστια προβολή και παράδοση που είχαν δημιουργήσει, αποτέλεσαν το «στίβο» που οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξέλιξαν την τεχνολογία αιχμής στα αγωνιστικά αυτοκίνητα κάτι πού είχε σαν αποτέλεσμα οι αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού να περάσουν σε μια καινούργια πραγματικότητα.
2) Aπό το 1973 οπότε και θεσπίστηκε ο θεσμός του Παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλι, είναι ένας από τους αγώνες που περιλαμβάνονται ανελλιπώς στο πρόγραμμα του WRC.
3) Το Ακρόπολις δεν πραγματοποιήθηκε δύο φορές στην ιστορία του λόγω κρίσεων. Η πρώτη το 1974 λόγω της πετρελαϊκής κρίσης και η δεύτερη το 2010 που δεν συμπεριλήφθηκε στο πρόγραμμα του WRC, λόγω της οικονομικής κρίσης. Επίσης το 1995, προσμετρούσε μόνο στο Πρωτάθλημα F2.
4) Tον 300ο αγώνα στην ιστορία του WRC, αποτέλεσε ο αγώνας του Ράλι Ακρόπολις το 1998.
5) Έχει 22 διαφορετικούς νικητές από κάθε άλλον αγώνα στην ιστορία του Παγκοσμίου πρωταθλήματος (WRC) -3.336,15 χιλιόμετρα καλύφθηκαν στον αγώνα του Ακρόπολις το 1973.
6) Μόλις 11 πληρώματα είδαν την αφετηρία του τερματισμού στον αγώνα του 1973( στην πρώτη παρουσία του Ακρόπολις στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα) και αποτελούν τις λιγότερες στην ιστορία του.
7) Τα 167 πληρώματα που έλαβαν μέρος στον αγώνα το 1977, αποτελούν το ρεκορ συμμετοχών στην ιστορία του Ακρόπολις.
8) Η Γαλλίδα Mισέλ Mουτόν και η συνοδηγός της Φαμπρίτσια Πονς το 1982 είναι το μοναδικό γυναικείο πλήρωμα που έχει νικήσει στο Pάλι Aκρόπολις. Η Μουτόν είναι και η μόνη γυναίκα με νίκες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
9) Tα 967.58 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών που έγιναν στο αγώνα του 1982, είναι τα περισσότερα που έχουν διανύσει τα πληρώματα στην ιστορία του Ακρόπολις.
10) Οι 65.000 θεατές που παρευρέθηκαν στην σούπερ ειδική διαδρομή του «Ακρόπολις» στο ΟΑΚΑ το 2005, το ανέδειξαν ως το καλύτερο Ράλι της χρονιάς με τις εικόνες από το κατάμεστο Ολυμπιακό στάδιο της Αθήνας να κάνουν τον γύρο του κόσμου.
11) Το Ράλι Ακρόπολις αποτελεί τη μοναδική διοργάνωση επιπέδου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος που λαμβάνει χώρα στην Ελλάδα κάθε χρόνο, εδώ και 60 χρόνια.
12) Αποτελεί έναν από τους μόλις 13 αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) και το μοναδικό στην περιοχή των Βαλκανίων και της Ανατολικής Ευρώπης. Το γεγονός ότι καμία χώρα της Μέσης -Άπω Ανατολής δεν έχει αγώνα στο WRC, καθιστά το Ράλι Ακρόπολις ακόμα πιο σημαντικό στην ιστορία του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το Hall Of Fame:
2012 - Σ. Λοέμπ, Citroen DS3 WRC
2011 - Σ. Οζιέ, Citroen DS3 WRC
2010 - Εκτός προγράμματος
2009 - Μ. Χίρβονεν, Ford Focus RS WRC09
2008 - Σ. Λοέμπ, Citroen C4 WRC
2007 - Μ. Γκρόνχολμ, Ford Focus RS WRC07
2006 - Μ. Γκρόνχολμ, Ford Focus RS WRC06
2005 - Σ. Λοέμπ, Citroen Xsara WRC
2004 - Π. Σόλμπεργκ, Subaru Impreza WRC04
2003 - Μ. Μάρτιν, Ford Focus RS WRC 03
2002 - Κ. ΜακΡέι, Ford Focus RS WRC 02
2001 - Κ. ΜακΡέι, Ford Focus RS WRC 01
2000 - Κ. ΜακΡέι, Ford Focus WRC
1999 - Ρ. Μπερνς, Subaru Impreza WRC 99
1998 - Κ. ΜακΡέι, Subaru Impreza WRC
1997 - Κ. Σάινθ, Ford Escort WRC
1996 - Κ. ΜακΡέι, Subaru Impreza 555
1995 - Α. Βωβός, Lancia Delta HF Integrale
1994 - Κ. Σάινθ, Subaru Impreza 555
1993 - Μ. Μπιαζιόν, Ford Escort Cosworth 4x4
1992 - Ν. Οριόλ, Lancia Delta HF Integrale
1991 - Γ. Κάνκουνεν, Lancia Delta HF Integrale 16V
1990 - Κ. Σάινθ, Toyota Celica Turbo
1989 - Μ. Μπιαζιόν, Lancia Delta HF Integrale
1988 - Μ. Μπιαζιόν, Lancia Delta HF Integrale
1987 - Μ. Αλεν, Lancia Delta 4WD
1986 - Γ. Κάνκουνεν, Peugeot 205 T16
1985 - Τ. Σάλονεν, Peugeot 205 T16
1984 - Σ. Μπλόμκβιστ, Audi Quattro
1983 - Β. Ρερλ, Lancia Rally
1982 - Μ. Μουτόν, Audi Quattro
1981 - Α. Βάτανεν, Ford Escort RS
1980 - Α. Βάτανεν, Ford Escort RS
1979 - Μ. Βάλντεγκααρντ, Ford Escort RS
1978 - Β. Ρερλ, Fiat 131 Abarth Rally
1977 - Μ. Βάλντεγκααρντ, Ford Escort RS
1976 - X. Κάλστρομ, Datsun 160 J
1975 - Β. Ρερλ, Opel Ascona RS
1974 - ---
1973 - Ζ.Λ. Τεριέ, Alpine Renault A/110/1600
1972 - Χ. Λίντμπεργκ, Fiat 124 Sport Spider
1971 - Ο. Αντερσον, Alpine Renault A/110/1600
1970 - Ζ.Λ. Τεριέ, Alpine Renault A/110/1600
1969 - Π. Τόιβονεν, Porsche 911 S 1968 - Ρ. Κλάρκ, Ford Escort Twin-Cam
1967 - Π. Χόπκιρκ, BMC Cooper 1275 S
1966 - Β. Σόντερστορμ, Ford Lotus Cortina
1965 - Σ.Μ. Σκουκ, Volvo Amazon
1964 - Τ. Τράνα, Volvo PV 544
1963 - Ε. Μπόρινγκερ, Mercedes 300 SE
1962 - Ε. Μπόρινγκερ, Mercedes 200 SE b
1961 - Ε. Κάρλσον, Saab 96
1960 - B. Σοκ, Mercedes 220 SE
1959 - Β. Λέβι, Auto Union 1000
1958 - Τ. Βιρορέζι, Lancia Aurelia GT
1957 - Τ. Εσταζέ, Ferrari 250 GT
1956 - Β. Σοκ, Mercedes 300 SL
1955 - Τ. Πεσματζόγλου, Opel Kapitan
1954 - Π. Παπαδόπουλος, Opel Record
1953 - Ν. Παπαμιχαήλ, Jaguar XK 120
1952 - Τ. Πεσματζόγλου, Chevrolet V8
πηγή enet.gr
2) Aπό το 1973 οπότε και θεσπίστηκε ο θεσμός του Παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλι, είναι ένας από τους αγώνες που περιλαμβάνονται ανελλιπώς στο πρόγραμμα του WRC.
3) Το Ακρόπολις δεν πραγματοποιήθηκε δύο φορές στην ιστορία του λόγω κρίσεων. Η πρώτη το 1974 λόγω της πετρελαϊκής κρίσης και η δεύτερη το 2010 που δεν συμπεριλήφθηκε στο πρόγραμμα του WRC, λόγω της οικονομικής κρίσης. Επίσης το 1995, προσμετρούσε μόνο στο Πρωτάθλημα F2.
4) Tον 300ο αγώνα στην ιστορία του WRC, αποτέλεσε ο αγώνας του Ράλι Ακρόπολις το 1998.
5) Έχει 22 διαφορετικούς νικητές από κάθε άλλον αγώνα στην ιστορία του Παγκοσμίου πρωταθλήματος (WRC) -3.336,15 χιλιόμετρα καλύφθηκαν στον αγώνα του Ακρόπολις το 1973.
6) Μόλις 11 πληρώματα είδαν την αφετηρία του τερματισμού στον αγώνα του 1973( στην πρώτη παρουσία του Ακρόπολις στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα) και αποτελούν τις λιγότερες στην ιστορία του.
7) Τα 167 πληρώματα που έλαβαν μέρος στον αγώνα το 1977, αποτελούν το ρεκορ συμμετοχών στην ιστορία του Ακρόπολις.
8) Η Γαλλίδα Mισέλ Mουτόν και η συνοδηγός της Φαμπρίτσια Πονς το 1982 είναι το μοναδικό γυναικείο πλήρωμα που έχει νικήσει στο Pάλι Aκρόπολις. Η Μουτόν είναι και η μόνη γυναίκα με νίκες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
9) Tα 967.58 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών που έγιναν στο αγώνα του 1982, είναι τα περισσότερα που έχουν διανύσει τα πληρώματα στην ιστορία του Ακρόπολις.
10) Οι 65.000 θεατές που παρευρέθηκαν στην σούπερ ειδική διαδρομή του «Ακρόπολις» στο ΟΑΚΑ το 2005, το ανέδειξαν ως το καλύτερο Ράλι της χρονιάς με τις εικόνες από το κατάμεστο Ολυμπιακό στάδιο της Αθήνας να κάνουν τον γύρο του κόσμου.
11) Το Ράλι Ακρόπολις αποτελεί τη μοναδική διοργάνωση επιπέδου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος που λαμβάνει χώρα στην Ελλάδα κάθε χρόνο, εδώ και 60 χρόνια.
12) Αποτελεί έναν από τους μόλις 13 αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) και το μοναδικό στην περιοχή των Βαλκανίων και της Ανατολικής Ευρώπης. Το γεγονός ότι καμία χώρα της Μέσης -Άπω Ανατολής δεν έχει αγώνα στο WRC, καθιστά το Ράλι Ακρόπολις ακόμα πιο σημαντικό στην ιστορία του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το Hall Of Fame:
2012 - Σ. Λοέμπ, Citroen DS3 WRC
2011 - Σ. Οζιέ, Citroen DS3 WRC
2010 - Εκτός προγράμματος
2009 - Μ. Χίρβονεν, Ford Focus RS WRC09
2008 - Σ. Λοέμπ, Citroen C4 WRC
2007 - Μ. Γκρόνχολμ, Ford Focus RS WRC07
2006 - Μ. Γκρόνχολμ, Ford Focus RS WRC06
2005 - Σ. Λοέμπ, Citroen Xsara WRC
2004 - Π. Σόλμπεργκ, Subaru Impreza WRC04
2003 - Μ. Μάρτιν, Ford Focus RS WRC 03
2002 - Κ. ΜακΡέι, Ford Focus RS WRC 02
2001 - Κ. ΜακΡέι, Ford Focus RS WRC 01
2000 - Κ. ΜακΡέι, Ford Focus WRC
1999 - Ρ. Μπερνς, Subaru Impreza WRC 99
1998 - Κ. ΜακΡέι, Subaru Impreza WRC
1997 - Κ. Σάινθ, Ford Escort WRC
1996 - Κ. ΜακΡέι, Subaru Impreza 555
1995 - Α. Βωβός, Lancia Delta HF Integrale
1994 - Κ. Σάινθ, Subaru Impreza 555
1993 - Μ. Μπιαζιόν, Ford Escort Cosworth 4x4
1992 - Ν. Οριόλ, Lancia Delta HF Integrale
1991 - Γ. Κάνκουνεν, Lancia Delta HF Integrale 16V
1990 - Κ. Σάινθ, Toyota Celica Turbo
1989 - Μ. Μπιαζιόν, Lancia Delta HF Integrale
1988 - Μ. Μπιαζιόν, Lancia Delta HF Integrale
1987 - Μ. Αλεν, Lancia Delta 4WD
1986 - Γ. Κάνκουνεν, Peugeot 205 T16
1985 - Τ. Σάλονεν, Peugeot 205 T16
1984 - Σ. Μπλόμκβιστ, Audi Quattro
1983 - Β. Ρερλ, Lancia Rally
1982 - Μ. Μουτόν, Audi Quattro
1981 - Α. Βάτανεν, Ford Escort RS
1980 - Α. Βάτανεν, Ford Escort RS
1979 - Μ. Βάλντεγκααρντ, Ford Escort RS
1978 - Β. Ρερλ, Fiat 131 Abarth Rally
1977 - Μ. Βάλντεγκααρντ, Ford Escort RS
1976 - X. Κάλστρομ, Datsun 160 J
1975 - Β. Ρερλ, Opel Ascona RS
1974 - ---
1973 - Ζ.Λ. Τεριέ, Alpine Renault A/110/1600
1972 - Χ. Λίντμπεργκ, Fiat 124 Sport Spider
1971 - Ο. Αντερσον, Alpine Renault A/110/1600
1970 - Ζ.Λ. Τεριέ, Alpine Renault A/110/1600
1969 - Π. Τόιβονεν, Porsche 911 S 1968 - Ρ. Κλάρκ, Ford Escort Twin-Cam
1967 - Π. Χόπκιρκ, BMC Cooper 1275 S
1966 - Β. Σόντερστορμ, Ford Lotus Cortina
1965 - Σ.Μ. Σκουκ, Volvo Amazon
1964 - Τ. Τράνα, Volvo PV 544
1963 - Ε. Μπόρινγκερ, Mercedes 300 SE
1962 - Ε. Μπόρινγκερ, Mercedes 200 SE b
1961 - Ε. Κάρλσον, Saab 96
1960 - B. Σοκ, Mercedes 220 SE
1959 - Β. Λέβι, Auto Union 1000
1958 - Τ. Βιρορέζι, Lancia Aurelia GT
1957 - Τ. Εσταζέ, Ferrari 250 GT
1956 - Β. Σοκ, Mercedes 300 SL
1955 - Τ. Πεσματζόγλου, Opel Kapitan
1954 - Π. Παπαδόπουλος, Opel Record
1953 - Ν. Παπαμιχαήλ, Jaguar XK 120
1952 - Τ. Πεσματζόγλου, Chevrolet V8
πηγή enet.gr
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.