Ο Lewis Hamilton μιλά στο BBC για τα Team Orders

Ένα έντονο θέμα συζήτησης αυτές τις μέρες στη Formula 1 είναι τα team orders, εντολές δηλαδή που δίνουν οι ομάδες στους οδηγούς τους με σκοπό να διαμορφώσουν τη σειρά τερματισμού τους. 
Ο Lewis Hamilton στο Grand Prix της Μαλαισίας επωφελήθηκε από τετοιου είδους εντολες μιας και η ομάδα του είπε μέσω του ασυρμάτου στον team-mate του Nico Rosberg μην τον προσπεράσει και να κρατήσει τη θέση του,σε μια φάση του αγώνα όπου ο Γερμανός ήταν εμφανώς ταχύτερος. 



 Ο Hamilton, σε μια στήλη που δημοσίευσε στο BBC, λεει τα εξής: 

 “ Έχω βρεθεί και στις δύο μεριές όσον αφορά τα team orders και καταλαβαίνω και τα θετικά και τα αρνητικά. Όταν ο Fernando Alonso ήταν ο team-mate μου στη McLaren to 2007, στο πρώτο μισό της σεζόν ήμουν ο Νούμερο Δύο οδηγός στα μάτια της ομάδας, πράγμα που εμπόδισε τις ευκαιρίες μου στην πάροδο της χρονιάς. Αλλά υπάρχουν και τα θετικά του να δουλεύεις σαν ομάδα. 
Στο Χόκενχαιμ το 2008 είχα κάνει μια συμφωνία με τον team-mate μου τον Heikki Kovalainen. Ήμουν γρηγορότερος από εκείνον και πάλευα για το πρωτάθλημα, οπότε με άφησε να περάσω γιατί ήξερε τι είναι καλύτερο για εμένα και την ομάδα”. 

 Ο πρωταθλητής του 2008 αναφερόμενος στο συμβάν της Μαλαισίας πρόσθεσε: 

 “Ο Nico και εγώ είχαμε ανεφοδιαστεί με καύσιμα με το σκεπτικό ότι θα βρέξει για περισσότερη ώρα από όση έβρεξε τελικά. Όταν η πίστα είναι βρεγμένη, το μονοθέσιο καταναλώνει λιγότερα καύσιμα.Οπότε η ομάδα μας έβαλε λιγότερα καύσιμα από ότι θα μας έβαζε σε έναν στεγνό αγώνα. Μονομαχούσα με τις Redbull, οπότε χρησιμοποίησα μεγαλύτερη ποσότητα καυσίμου για να μπορέσω να μείνω στον ίδιο ρυθμό με αυτές. Στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα, ο Nico και εγώ βρεθήκαμε σε μία θέση όπου αν συνεχίζαμε να μονομαχούμε μπορεί και να δυσκολευόμασταν να τερματίσουμε τον αγώνα Οπότε η ομάδα αποφάσισε να φέρει τα μονοθέσια στον τερματισμό με τη σειρά την οποία είχαν εκείνη τη στιγμή”. 

 Όσον αφορά τα συναισθήματά του σχετικά με αυτήν την απόφαση, ο Βρετανός είπε: 

 “Ήταν μία αμήχανη στιγμή γιατί δεν μου αρέσει να μου χαρίζουν τίποτα. Κάθε θέση και κάθε βαθμό που έχω κερδίσει ποτέ, τα έχω κερδίσει με την αξία μου” 
 Επίσης πρόσθεσε: 
“Για μέρες μετά, ένιωθα άβολα σχετικά με το θέμα. Έφτασα και στο σημείο να στείλω e-mail στον τεχνικό διευθυντή της ομάδας μου,Ross Brawn και να του πω πως νιώθω άσχημα σχετικά με αυτό. Αλλά ο τρόπος με τον οποίο το αντιμετωπίζω είναι ότι θα δουλέψω πολύ σκληρά έτσι ώστε να μη χρειαστεί να ξαναβρεθώ σε αυτήν τη θέση”.

Επιμέλεια άρθρου: Γιώργος Καπούσι
Πηγή: BBC Sport



Related

F1 news 7165837167040016905

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item