Ανοίγει ο δρόμος για την Formula 1!

Ήρθε η ώρα να ανοίξουν οι δρόμοι προς την κορυφαία κατηγορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, σύμφωνα με την άποψη του Προέδρου της Επιτροπής Μονοθέσιων Αυτοκινήτων της FIA Gerhard Berger! 
Είναι γεγονός ότι η πορεία για τους περισσότερους νεαρούς οδηγούς προκειμένου να κάνουν μια μέρα το όνειρο τους πραγματικότητα και να αγωνιστούν με ένα μονοθέσιο στα Grand Prix της Formula 1, είναι ιδιαίτερα δύσκολη, αρκετά δαπανηρή, μπερδεμένη, μα πάνω απ’ όλα ψυχοφθόρα. 



Κοινώς ένα άπιαστο όνειρο για την πλειοψηφία των οδηγών παγκοσμίως. 
Ωστόσο, ήρθε απ’ ότι φαίνεται η ώρα, η κατάσταση αυτή να αλλάξει ώστε να μπορέσουν να αναδειχθούν τα νέα αστέρια του μέλλοντος. 

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Μονοθέσιων της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας, ο οποίος έχει αναλάβει εδώ και έναν περίπου χρόνο τα καθήκοντα του, υποστηρίζει ότι μια πιο ευέλικτη και βιώσιμη δομή θα πρέπει να δημιουργηθεί, έτσι ώστε τα πολλά ταλέντα που υπάρχουν στις μικρές κατηγορίες να μπορούν να βγαίνουν στην επιφάνεια και να μην χάνονται. 

Σύμφωνα λοιπόν, με τα λεγόμενα του, η Επιτροπή εξετάζει την αναδιάρθρωση της δομής της πυραμίδας του μηχανοκίνητου από την βάση την οποία αποτελούν τα καρτ μέχρι την κορυφή και την F1. 

Ο λόγος είναι ότι υπάρχουν τόσα πολλά πρωταθλήματα εκεί έξω, που το ενδιαφέρον και η προσοχή κοινού και οδηγών διασκορπίζεται μέσα στην τεράστια αυτή ποικιλία. 
Επίσης σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Πρόεδρος επεσήμανε το πρόβλημα λέγοντας ότι, όλοι πλέον παραπονιούνται για το γεγονός ότι δεν βλέπουν τους καλύτερους οδηγούς συγκεντρωμένους στην ίδια διοργάνωση για να υπάρχει καλύτερο θέαμα και μεγαλύτερος ανταγωνισμός και κατ’ επέκταση να προκύψουν οι καλύτεροι που θα κάνουν το παραπάνω βήμα για τα grid της F1. 

Πράγματι, σπουδαίοι οδηγοί είναι μοιρασμένοι σε διάφορες κατηγορίες όπως στη Formula 3, το GP3,την FormulaRenault, την FormulaAbarth. 
Αυτό δείχνει ότι σύστημα δεν λειτουργεί αποτελεσματικά για να επιτύχει το σκοπό για τον οποίο έχει δημιουργηθεί, που δεν είναι άλλος από το να δίνει στους εξαιρετικά ταλαντούχους οδηγούς το απαραίτητο βιογραφικό που χρειάζονται για να προχωρήσουν προς τα μεγάλα σαλόνια. 

Το σχέδιο του Berger για το μέλλον των μικρών σειρών αγώνων, είναι να καθοριστούν νέοι κανόνες ώστε τα βήματα από τα καρτ μέχρι την Formula1 να γίνουν πολύ πιο απλά. 
Οι κανόνες αυτοί θα ισχύουν για κάθε χώρα και θα αφορούν όλους τους διοργανωτές αγώνων. 

Το πρώτο βήμα έχει ήδη γίνει και αφορούσε το FIA European F3 Championship, το οποίο από πέρσι αντικατέστησε το άλλοτε FIAFormula3 Trophy, και θα αρχίσει σε περίπου ένα μήνα. 
Η διοργάνωση άλλαξε και πλέον προσφέρει στους τρεις πρώτους νικητές την ευκαιρία για ένα δοκιμαστικό στην Formula1 με την Ferrari! 

Έχοντας διευθετήσει το θέμα αυτό, επόμενος στόχος του Berger και της Ομοσπονδίας είναι η βοήθεια στους νέους οδηγούς που από τα καρτ θέλουν να μεταπηδήσουν στα επόμενα επίπεδα αγώνων. 

Όντας ο ίδιος ένας πρώην σπουδαίος οδηγός και έχοντας διαγράψει την δική του ξεχωριστή πορεία από τα χαμηλά στα υψηλά επίπεδα του μηχανοκίνητου, ο Berger γνωρίζει πολύ καλά τις δυσκολίες του χώρου, αφού για να φτάσει στα σαλόνια της F1 πέρασε εκτός των άλλων, από τα salooncars, την FormulaFord για να καταλήξει με την ATSστην Formula1 και να οδηγήσει για τις κορυφαίες ομάδες Ferrari και McLaren.

 Όταν αποχώρησε από την ενεργό δράση σε υψηλό επίπεδο, παρέμεινε κοντά στο χώρο βοηθώντας καταλυτικά στην καθιέρωση και την επιτυχία του θεσμού της FormulaBMW, ενώ είναι και συνιδιοκτήτης της ScuderiaToroRosso, της JuniorTeam της RedBull, η οποία αναδεικνύει νέα αστέρια με κορυφαίο μέχρι στιγμής τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή SebastianVettel!

Επιμέλεια άρθρου: Γιάννης Γκρίλλας

Related

news 8593093388869713325

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item