Oι Πρωταθλητές του Κυπέλου ΛΟΥΞ 2011




Άλλος ένας πολύ σημαντικός αγώνας λαμβάνει χώρα αυτό το Σαββατοκύριακο, 7-8 Σεπτεμβρίου, για την κατηγορία των Superkarts στην περίφημη γαλλική πίστα προδιαγραφών Formula 1 του Μάνι-Κουρ. Του Γιά...
Στον αγώνα του 1ου Λουξ Cup 2013 στην πίστα San Nicolas της Καλαμάτας η αγωνιστική μας ομάδα έκανε την πρώτη της εμφάνιση στους ελληνικούς αγώνες.Οι οδηγοί της ομάδας μας, Μίχας Θεοφάνης και Ασημακόπο...
Δείτε αποσπάσματα από τον ημιτελικό και από τον τελικό της κατηγορίας Super των εξατάχυτων καρτ του 1ο αγώνα του Λουξ Cup 2013. 14 κορυφαίοι πιλότοι σε μια κατηγορία όπου από την ημέρα που ανακοι...
To γεγονός που σημάδεψε αρνητικά τον τελικό των εξατάχυτων καρτ της κατηγορίας SUPER του 1ου Λουξ Cup στην Καλαμάτα ήταν το χτύπημα του Ξυνού με τον Κουκουλέτα στην είσοδο της Κ8.Δείτε καρέ-καρέ τα στ...
Η επίσημη ημερομηνία λήξης των συμμετοχών στο P.I.C.K. είναι σήμερα στις 10 το βράδυ και ήδη στις συμμετοχές υπάρχουν αρκετές εκπλήξεις. Μία από αυτές είναι η συμμετοχή του Γιώργου Λαζαράκου διαχειρισ...
Ακούστε την μαγνητοφωνημένη συνέντευξη του κου. Δημήτρη Γαλάτση από την ROTAX Hellas, στον ρεπόρτερ του Kartnews, Γιάννη Γκρίλλα.Στα πλαίσια της μεγάλης προπόνησης που έλαβε χώρα χθες 7/9, στην ...
Χθες Σάββατο 7/9, στην πίστα KARTODROMO των Αφιδνών, έλαβε χώρα μία από τις πιο δυνατές προπονήσεις της χρονιάς για τους Έλληνες πιλότους εν όψη των πολύ σημαντικών αγώνων που έπονται. Το Kartnews βρέ...
Άλλος ένας πολύ σημαντικός αγώνας λαμβάνει χώρα αυτό το Σαββατοκύριακο, 7-8 Σεπτεμβρίου, για την κατηγορία των Superkarts στην περίφημη γαλλική πίστα προδιαγραφών Formula 1 του Μάνι-Κουρ. &...
ΠΙΣΤΑ ΚΑΡΤ “SPEED ‘N PASSION”Η πίστα βρίσκεται μέσα σε ένα πανέμορφο καταπράσινο τοπίο, 4km έξω από την Σπάρτη. Είναι από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα, με μήκος 1260μ, ενώ το πλάτος της είναι 9-1...
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.