Αφιέρωμα στον Άγγελο Σταθακόπουλο

Pomposa_podio
Γνωρίσαμε τον Άγγελο Σταθακόπουλο μια Κυριακή που έκανε προπόνηση στον Αγ. Κοσμά. Τον παρακολουθήσαμε όσοι είχαμε την τύχη να βρεθούμε εκείνη την ημέρα στην πίστα να χορεύει οδηγικά και να παραδίδει μαθήματα αγωνιστικής οδήγησης Καρτ.



Πρόθυμος και ευδιάθετος μας έλυσε αρκετές καρτίστικες απορίες και πάνω από όλα μας τόνισε την αξία της καλής φυσικής κατάστασης που χρειάζεσαι για να οδηγήσεις ένα Καρτ στο όριο.
Ανατρέχοντας στην προσωπική του ιστοσελίδα σας παραθέτουμε την πορεία του μέχρι σήμερα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, που αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για τους νεότερους και του ευχόμαστε να συεχίσει τον δρόμο των επιτυχιών και των διακρίσεων.
Από το 1991 μέχρι σήμερα...
Moto_site"Στο χώρο των αγώνων μπήκα το 1991, σε ηλικία 19 ετών, συμμετέχοντας σε δύο αγώνες ταχύτητας μοτοσυκλέτας. Η έλλειψη χώρων προπόνησης ήταν για μένα ο ανασταλτικός παράγοντας που μέ οδήγησε στο να διακόψω την ενασχόληση μου με την αγωνιστική μοτοσυκλέτα. Ο δικός μου στόχος είναι πάντοτε η νίκη και έτσι αποφάσισα να μην ασχοληθώ περαιτέρω με ένα άθλημα στο οποίο δε θα μπορούσα να προπονηθώ. Το 1992 άρχισα να ασχολούμαι με το kart. Έλαβα μέρος στον πρώτο διεθνή αγώνα, που διεξήχθη στην πίστα Saint Nikolas στην Καλαμάτα και τερμάτισα στην πρώτη θέση. Το 1993 έλαβα μέρος για πρώτη φορά μέρος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Kart, όπου κατέκτησα τη δεύτερη θέση, πραγματοποιώντας και ρεκόρ πίστας για την κατηγορία National, στην πίστα Αφιδνών.
Kart01_siteΤο 1994 αγωνίστηκα στην κορυφαία για την Ελλάδα κατηγορία Super, όπου μετέχουν όσοι οδηγοί έχουν διακριθεί σε προηγούμενα Πρωταθλήματα, με την υποστήριξη των εταιρειών Valvoline, Bridgestone και Shoei. Στο Αθηναϊκό έπαθλο κατέκτησα τη δεύτερη θέση, με ένα βαθμό διαφορά από τον πρώτο. Πραγματοποίησα ταχύτερο γύρο χρονομετρημένων δοκιμών στους τέσσερις από τους έξι αγώνες και κατέρριψα το απόλυτο ρεκόρ πίστας Ασπροπύργου τρεις φορές. Το 1995 κέρδισα το Κύπελλο Νότιας Ελλάδας. Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, μετά από ατύχημα που είχα στον πρώτο αγώνα, κατόρθωσα να κατακτήσω την τέταρτη θέση, πραγματοποιώντας πρώτο χρόνο στους δύο επόμενους αγώνες. Το 1996 ήταν για μένα η χρονιά που αποφάσισα να πάρω την εμπειρία αγώνων στο εξωτερικό. Έτσι συμμετείχα και διακρίθηκα σε τρεις αγώνες (Ιταλία, Βέλγιο, Πολωνία) αποκτώντας σημαντική και πολύτιμη για το μέλλον εμπειρία. Παράλληλα συμμετείχα και στους Ελληνικούς αγώνες όπου κέρδισα και το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και το Κύπελλο Νότιας Ελλάδας.

F3_siteΜετά από τις διακρίσεις μου σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, μου δόθηκε από τη Διεθνή ομοσπονδία (FIA/CIK) διεθνής αγωνιστική άδεια κατηγορίας Α, η οποία επιτρέπει τη συμμετοχή μου στο Πανευρωπαϊκό και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην κορυφαία διεθνή κατηγορία Formula A. Επιτρέψτε μου να σημειώσω εδώ ότι είμαι ο πρώτος Έλληνας οδηγός Kart που κατετάγη στον πίνακα της διεθνούς ομοσπονδίας (FIA/CIK) για οδηγούς με διεθνή αγωνιστική άδεια Α. Στην πενταετή ενασχόληση μου με το kart κατέκτησα μία φορά Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, δύο φορές το Κύπελλο Νότιας Ελλάδας και σημείωσα το ρεκόρ σε 4 πίστες. Η φυσική συνέχεια για κάθε οδηγό kart που αντιμετωπίζει τους αγώνες ως τρόπο ζωής και όχι ως περιστασιακό hobby είναι οι αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου ή Formula 3. Παράλληλα με το kart, το 1994, μου δόθηκε η ευκαιρία της παρουσίας μου στον αγώνα Formula 3 που πραγματοποιήθηκε στο Bari της Ιταλίας με τη συμμετοχή Ελλήνων οδηγών. Επίσης συμμετείχα στους τρεις τελευταίους αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Formula 3, με την Plexidas Lancia Racing Team πραγματοποιώντας πολύ καλές εμφανίσεις και σημειώνοντας εκπληκτικούς χρόνους.
Peugeot_site 
Το 2000 ξεκίνησα την αγωνιστική μου καριέρα στους αγώνες αυτοκινήτου. Η προετοιμασία και η συντήρηση ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου προϋποθέτει αρκετά μεγάλο προϋπολογισμό κι έτσι η επιλογή των αγώνων και των θεσμών που συμμετείχα ήταν συνδυασμός των οικονομικών δυνατοτήτων μου και της προβολής ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την ομάδα μου και τους χορηγούς μου. Στην πορεία μου στους αγώνες αυτοκινήτου κατέκτησε αρκετές νίκες, κυρίως σε αγώνες αναβάσεων ενώ συμμετείχα με επιτυχία και σε αγώνες ταχύτητας και σε ασφάλτινα ράλλυ. Το 2002 τερμάτισα στη 2η θέση του Peugeot Cup του ενιαίου πρωταθλήματος που είχε προκηρύξει η Ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot και διεξήχθη με Peugeot 106 Rallye. Το 2006 συμμετείχα στο Κύπελλο Αναβάσεων της κλάσης Ν1 (normal αυτοκίνητα έως 1400cc) τερματίζοντας στην πρώτη θέση οδηγώντας ένα Nissan Micra. Για το 2007 αποφάσισα να συμμετέχω σε επιλεγμένους αγώνες αυτοκινήτου έχοντας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την υποστήριξη της εταιρείας ελαστικών Kumho.
Kart08_siteΠαράλληλα, αποφάσισα να συμμετέχω και πάλι σε αγώνες Kart. Η διεξαγωγή ενός θεσμού με ενιαίο χαρακτήρα, κρατά χαμηλά το κόστος συμμετοχής αυξάνοντας τις πιθανότητες διάκρισης με εφόδια την εμπειρία και τη σκληρή προπόνηση. Κατέκτησα το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Easykart Shifter, της κορυφαίας κατηγορίας kart με 6 ταχύτητες. Αυτόματα προκρίθηκα στους τελικούς του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος που διεξήχθη στην Ιταλία με τη συμμετοχή 315 οδηγών από 18 χώρες. Τερμάτισα στην 8η θέση κατακτώντας μια σημαντική διάκριση για τη χώρα μας. Το 2008 συμμετείχα μόνο στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Easykart θέλοντας να διεκδικήσω την πρόκριση μου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μέσα από το δυσκολότερο πρωτάθλημα, το Ιταλικό. Στην πορεία μου κατέκτησα μία νίκη σημειώνοντας και ρεκόρ πίστας στην πίστα Happy Valley της Cervia ενώ τερμάτιζα πάντα μέσα στην πρώτη τετράδα και φυσικά προκρίθηκα στους τελικούς του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Οι χρόνοι των δοκιμών έδειξαν ότι μπορούσα να διεκδικήσω μία από τις 3 πρώτες θέσεις αλλά μια άτυχη στιγμή μου στέρησε τη δυνατότητα αυτή.

Related

afieromata 3350758830127917273

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item