Όλα έτοιμα για την έναρξη του KF και KF-Junior European Championship της CIK-FIA
https://kartnewsgr1.blogspot.com/2013/06/kf-kf-junior-european-championship-cik.html
Τρία χρόνια έχουν περάσει από την τελευταία φορά που ένας αγώνας κορυφαίου επιπέδου διοργανώθηκε στην πίστα Motorland Aragon της Ισπανίας, που θα φιλοξενήσει φέτος τον πρώτο γύρο του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος για την κατηγορία KF και KF Junior, από τις 12 έως 16 Ιουνίου.
Οι 155 συμμετέχοντες από 36 χώρες του κόσμου, υπόσχονται μεγάλες μάχες και συναρπαστικό θέαμα στη μεγάλη και γρήγορη πίστα του Alcaniz, καθώς θα έχουν και σύμμαχο τον καλό καιρό όπως όλα δείχνουν, σε αντίθεση με τα άσχημα καιρικά φαινόμενα που σαρώνουν εδώ και λίγες μέρες την υπόλοιπη κεντρική Ευρώπη.
Οι 155 συμμετέχοντες από 36 χώρες του κόσμου, υπόσχονται μεγάλες μάχες και συναρπαστικό θέαμα στη μεγάλη και γρήγορη πίστα του Alcaniz, καθώς θα έχουν και σύμμαχο τον καλό καιρό όπως όλα δείχνουν, σε αντίθεση με τα άσχημα καιρικά φαινόμενα που σαρώνουν εδώ και λίγες μέρες την υπόλοιπη κεντρική Ευρώπη.
Του Γιάννη Γκρίλλα,
Οι 155 συμμετέχοντες από 36 χώρες του κόσμου, υπόσχονται μεγάλες μάχες και συναρπαστικό θέαμα στη μεγάλη και γρήγορη πίστα του Alcaniz, καθώς θα έχουν και σύμμαχο τον καλό καιρό όπως όλα δείχνουν, σε αντίθεση με τα άσχημα καιρικά φαινόμενα που σαρώνουν εδώ και λίγες μέρες την υπόλοιπη κεντρική Ευρώπη.
Η διάσημη πίστα του Alcaniz, που βρίσκεται βορειοδυτικά της Ισπανίας στην επαρχία της Αραγωνίας (μεταξύ Μαδρίτης και Βαρκελώνης), είναι εδώ και χρόνια ένα στολίδι για το μηχανοκίνητο αθλητισμό και ειδικά η πίστα καρτ έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τα κορυφαία πρότυπα ποιότητας, ώστε να παραμένει ασφαλής διατηρώντας τα ανισόπεδα κομμάτια της, τα οποία της προσδίδουν ιδιαίτερο χαρακτήρα!
Ο πρώτος αυτός γύρος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος του 2013 της κατηγορίας των αυτόματων καρτ, έχει ήδη ξεπεράσει τις προσδοκίες από πλευράς συμμετοχών. Οι οδηγοί από την Βρετανία αποτελούν μέχρι στιγμής το πολυπληθέστερο γκρουπ και ακολουθούν σε παρουσίες η Φιλανδία, η Ιταλία, η Γαλλία και η Ρωσία, ενώ υπάρχουν και 26 συμμετοχές από Ασία, Αμερική και Ωκεανία.
Τόσο στα Junior όσο και στην μεγάλη κατηγορία τα σπουδαία ονόματα θα δώσουν βροντερό παρόν. Στην κατηγορία των νεαρότερων οδηγών, τα φαβορί οι Βρετανοί Lando Norris και Daniel Ticktum της Ricky Flynn Motorsport, ο Ιταλός Alessio Lorandi της BabyRace και ο Ρώσος Nikita Sitnikov της Komarov, αναμένεται να συναντήσουν μεγάλο ανταγωνισμό από τους υπόλοιπους οδηγούς και δεν θα έχουν τόσο εύκολο έργο.
Στην μεγάλη κατηγορία KF όμως, αναμένεται ένας μικρός χαμός καθώς πολλοί πρωταθλητές θα αναμετρηθούν μεταξύ τους για τη νίκη. Ο Ιταλός Felice Tiene, ο Βρετανός Jordon Lennox- Lamb και ο Ολλανδός Max Verstappen από την ομάδα της CRG, ο Πολωνός Basz Karol της Tony Kart, o επίσης Βρετανός Ben Barnicoat της ART GP, ο Γάλλος Dorian Boccolacci της Energy αλλά και ο νικητής του πρόσφατου αγώνα του Πρωταθλήματος Ασίας-Ωκεανίας ο Julien Fong Wei Jie από την Σιγκαπούρη, είναι μερικοί μόνο από τους διεκδικητές του τίτλου. Αυτή είναι η δεύτερη φετινή διοργάνωση της CIK-FIA που γίνεται σε συνεργασία με την WSK Promotion και πρώτη για την κατηγορία των αυτόματων.
Όλα τα μέχρι τώρα πλεονεκτήματα της συνεργασίας θα κάνουν την εμφάνιση τους και σε αυτό τον αγώνα με αποκορύφωμα την ζωντανή μετάδοση του αγώνα σε live streaming από το διαδίκτυο, μέσω της ιστοσελίδας www.cikfia.tv . Τέλος μια ακόμα αλλαγή που ανακοινώθηκε, είναι αυτή της αλλαγής προμηθευτή ελαστικών, με τον Ιταλό κατασκευαστή της LeCont να κερδίζει στον διαγωνισμό ανάθεσης και να παίρνει έτσι το βάπτισμα του πυρός σε αυτή την κατηγορία. Η αλλαγή αυτή ίσως παίξει καθοριστικό ρόλο στην έκβαση των αγώνων καθώς πρέπει να γίνουν αρκετές δοκιμές μέχρι να αισθανθούν όλοι οι οδηγοί άνετα με τα καινούργια ελαστικά.
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.