Rotax Euro 2013 Casteletto - Αποτελέσματα - Η Ελληνική αποστολή

Ο δεύτερος γύρος του Rotax Euro Challenge 2013, ολοκληρώθηκε χθες στην πίστα 7 Laghi του Castelletto της Ιταλίας, γνωρίζοντας φοβερή επιτυχία και σπάζοντας το ρεκόρ συμμετοχών φτάνοντας τις 170, καθώς ποτέ πριν στην ιστορία του θεσμού δεν είχαν λάβει μέρος τόσοι οδηγοί σε δεύτερο αγώνα της σειράς. 





Του Γιάννη Γκρίλλα,

Δυστυχώς ο καιρός έπαιξε άσχημο παιχνίδι και για τους οδηγούς και για τους θεατές, καθ’ όλη τη διάρκεια του διημέρου, καθώς παρά το γενικότερο ανοιξιάτικο κλίμα της εποχής, συνεχής βροχόπτωση έκανε την εμφάνισή της δημιουργώντας δύσκολες συνθήκες. 

Ωστόσο ο αγώνας και στις τρεις κατηγορίες ήταν εντυπωσιακός με φοβερές μάχες και αρκετές ανατροπές, αφήνοντας ευχαριστημένους όσους μπόρεσαν να τον παρακολουθήσουν. Στην κατηγορία Senior, που είχε και τον μεγαλύτερο αριθμό συμμετοχών (76), δόθηκε συναρπαστική μάχη μεταξύ του πρωταθλητή του Rotax Juniors Grand Finals Βρετανού Harry Webb της Tony Kart και του νικητή του πρώτου γύρου στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα των ΚΖ Ολλανδού Max Verstappen της CRG. 

Ο Webb ήταν ο πρωταγωνιστής της κατηγορίας όλο το Σαββατοκύριακο καθώς ήταν πρώτος τόσο στα χρονομετρημένα κερδίζοντας την pole position, όσο και στον ημιτελικό και τον τελικό. 
Ο νεαρός Verstappen από την πλευρά του, χρειάστηκε λίγο χρόνο, ώστε να προσαρμοστεί με το νέο μοτέρ του, αλλά όταν τελικά τα κατάφερε έκανε δύσκολη τη ζωή του Webb τερματίζοντας δεύτερος στον προημιτελικό και τον τελικό, απέχοντας μάλιστα μόλις δύο δέκατα του δευτερολέπτου από τον Βρετανό στο πέσιμο της καρό σημαίας. 
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της κατηγορίας ανέβηκε ο επίσης Βρετανός Edward Brand της Intrepid. 

Η κατηγορία Junior είχε με τη σειρά της τρομερό ενδιαφέρον και μεγάλες ανατροπές, με μεγάλο κερδισμένο τον Ολλανδό Lars Lamborelle της DFK αλλά και τον προμηθευτή Tony Kart αφού τις τέσσερις θέσεις απ’ το 2 μέχρι το 5 κατέλαβαν οδηγοί που χρησιμοποιούσαν σασί της εταιρείας. 

Αρχικά μεγάλο φαβορί φαινόταν να είναι ο Κινέζος με αγγλικό license Guan Yu Zhou της Strawberry Racing, ο οποίος πήρε τις πρωτιές τόσο στα δοκιμαστικά και τα προκριματικά όσο και στον ημιτελικό, μπροστά από τους Conor Hall επίσης της Strawberry Racing και Max Timmermans της TKP Team. 

Όμως στον τελικό τα δεδομένα ανατράπηκαν με τον Lamborelle να πραγματοποιεί μια ανεπανάληπτη ανατροπή αντικρίζοντας πρώτος την καρό σημαία, τους Hall και Kristensen να ακολουθούν στην 2η και 3η θέση και τον Κινέζο Zhou να τερματίζει τελικά τέταρτος, χάνοντας το βάθρο. 

Τέλος στην κατηγορία των δυτάχυτων DD2, ο Βέλγος οδηγός της FK Racing Team Xen De Ruwe, ήταν ανίκητος σαρώνοντας στις κατατακτήριες, τον ημιτελικό και τον τελικό. 

Ο μοναδικός οδηγός που αντιστάθηκε στην κυριαρχία του Βέλγου, ήταν ο Λιθουανός Simas Juodvirsis της Energy Racing, ο οποίος κέρδισε στα προκριματικά, αλλά βγήκε δεύτερος στον ημιτελικό και μόλις πέμπτος στον τελικό μην μπορώντας να ανταπεξέλθει στη μεγάλη πίεση που του άσκησαν οι αντίπαλοι του. 
Τη δεύτερη θέση κατέκτησε ο Ούγγρος Ferenc Kancsar της KMS Europe, ενώ στην τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Φιλανδός Mikka Laiho της MPT Racing. 

Όσον αφορά τις ελληνικές παρουσίες στο Castelletto, τόσο ο Άγγελος Μαλανδρινός στην Senior, όσο και ο Ευριπίδης Χατζηστεφανής στην DD2 δεν κατάφεραν να προκριθούν από τα Σαββατιάτικα προκριματικά στην τελική φάση του αγώνα της Κυριακής.
Ο Άγγελος Μαλανδρίνος κατέλαβε την 68η θέση μεταξύ 76 οδηγών αλλά αποκόμισε πλούσιες εμπειρίες για το μέλλον, δείχνοντας παράλληλα ότι μπορεί να γίνει αρκετά ανταγωνιστικός σε μια τόσο απαιτητική κατηγορία.
Ο Ευριπίδης Χατζηστεφανής που βελτιωνόταν σημαντικά κατά την διάρκεια του διημέρου πήρε μέρος στον αγώνα της δεύτερης ευκαιρίας για την είσοδο του στον τελικό αλλά κατέλαβε την 11η θέση και αποκλείστηκε. Στους προκριματικούς τερμάτισε στην 42η θέση μεταξύ 44 οδηγών.

Related

WSK 8894716433576727270

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item