ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕ Η MARANELLO ΣΤΟ 4ο PICK - Δελτίο τύπου

Όλα τα αποτελέσματα των 12 οδηγών της Maranello Hellas στον 4ο Διεθνή αγώνα καρτ της Πάτρας, 4ο P.I.C.K. Λουξ Cola στο δελτίο τύπου που ακολουθεί:











Για 4η συνεχόμενη χρονιά η MARANELLO Hellas πρωταγωνίστησε στον αγώνα καρτ πόλης, το 4ο PICK. 

Στην ΜΙΝΙ ο ΠΑΠΠΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ με απρόσμενη βλάβη στον κινητήρα από τις ελεύθερες δοκιμές δεν κατάφερε να εκκινήσει σε ημιτελικό και τελικό. 
Ο Λαρισαίος ΚΥΛΙΝΔΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ παρά τις μηχανικές βλάβες στα ελεύθερα κατάφερε να κάνει έναν φανταστικό αγώνα και να τερματίσει στην 8η θέση στον τελικό, παρά την απειρία του στην κατηγορία των 60cc. 






Στην δημοφιλέστερη κατηγορία LOUX οι οδηγοί μας ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΠΑΠΠΑΣ ΠΕΤΡΟΣ και ΣΟΥΛΑΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ αγωνιζόντουσαν με σασί MARANELLO RS12 και RS9 και κινητήρες ROTAX Max FR125. 
Στα ελεύθερα δοκιμαστικά οι Βασιλόπουλος και Σουλάνης κινήθηκαν στις πρώτες θέσεις με αποτέλεσμα στα χρονομετρημένα ο Σουλάνης να κατακτήσει την 4η θέση, ο Παππάς την 5η και ο Βασιλόπουλος την 6η. 
Στον ημιτελικό μετά από έναν συγκλονιστικό αγώνα με πολλές εναλλαγές θέσεων αλλά και προσπεράσεις με έντονες επαφές και οι 3 οδηγοί της MARANELLO διεκδικούσαν την κορυφή.
 


Ο Σουλάνης τερμάτισε 2ος, ο Βασιλόπουλος 4ος και ο Παππάς 6ος. 

Στον τελικό η νίκη ήρθε εύκολα από τον οδηγό της MARANELLO Σουλάνη Γιάννη που δεν απειλήθηκε από κανέναν. 
Ο Βασιλόπουλος κατείχε την 3η θέση μέχρι την μέση του αγώνα και συνεχώς έφτανε τους πρώτους χωρίς να απειλείτε. 
Σε απαγορευτικό καθεστώς προσπέρασης με κίτρινη σημαία προσπεράστηκε παράνομα από οδηγό, ο οποίος εμβολίζοντας τον, τον έστειλε επάνω στα προστατευτικά jerseys με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει χάνοντας μια θέση στο βάθρο. 

Ο Παππάς ενώ οδηγούσε σταθερά μέσα στην 5άδα, 5 γύρους πριν την σημαία τερματισμού, σε προσπέραση ήρθε σε επαφή με άλλον οδηγό με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. 









Στα 6τάχυτα / SUPER ο ΜΟΒΣΕΣΙΑΝ έδειξε στα χρονομετρημένα ποιος είναι ο κυρίαρχος της κατηγορίας και κέρδισε την pole position και τις εντυπώσεις. 
Στον ημιτελικό στην εκκίνηση έπεσε στις πίσω θέσεις αλλά κατάφερε γρήγορα να ανακάμψει κάνοντας θεαματικές προσπεράσεις και να τερματίσει στην 3η θέση. 





Στον τελικό μια λάθος συννενόηση που είχε με τον Ιταλό μηχανικό σχετικά με την πίεση των ελαστικών δεν τον βοήθησε να κυριαρχήσει από την αρχή του αγώνα χάνοντας κάποιες θέσεις στους πρώτους γύρους. Έφτασε γρήγορα στην 3η θέση καταπίνοντας την διαφορά από τους 2 πρώτους και με εμφανή υπεροχή. 
Όμως άλλη μια αδικαιολόγητη κόκκινη σημαία που βγήκε του στέρησε την πρωτοπορία στον αγώνα και την νίκη. Στην επανέναρξη του τελικού και με μόλις 8 γύρους να απομένουν η χαμηλή πίεση ελαστικών δεν του έδωσε την δυνατότητα να οδηγήσει με γρήγορο ρυθμό και να επιβεβαιώσει ποιός είναι ο ταχύτερος Έλληνας οδηγός στα 6τάχυτα καρτ. 

Η καλύτερη θέση στην κατηγορία για την MARANELLO ήρθε από τον Πατρινό πρωταθλητή ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ ΣΠΥΡΟ ο οποίος αν και άπειρος από τις οδηγικές απαιτήσεις της πίστας, μιας και έπαιρνε πρώτη φορά μέρος σε αγώνα του PICK, εξοικειώθηκε άμεσα και κατάφερε να τερματίσει 4ος στον τελικό μόλις 1 δευτερόλεπτο πίσω από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή David Fore που τερμάτισε 2ος και τον Κατσίμη Σταμάτη που τερμάτισε 3ος. 

Ο ΜΠΕΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ από την Χαλκίδα έδειξε το επίπεδο του από τα χρονομετρημένα κατακτώντας την 3η θέση μπροστά από τον Fore. Στον ημιτελικό εμβολίστηκε από οδηγό με αποτέλεσμα να πέσει επάνω στα jerseys και να εγκαταλείψει από σύστημα διεύθυνσης. Το καρτ επιδιορθώθηκε και στον τελικό κάνοντας έναν super αγώνα, ξεκινώντας από τελευταίος, κατάφερε να τερματίσει στην 9η θέση. 




Ταχύτατος ο ΛΕΝΤΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ από την 10η θέση των χρονομετρημένων έφτασε στον ημιτελικό στην 5η θέση αλλά επαφή του με τα jerseys τον ανάγκασε να εγκαταλείψει. Στον τελικό ξεκινώντας από τις τελευταίες θέσεις τερμάτισε με θεαματικές προσπεράσεις στην 10η θέση. 


Ο ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ στην 1η του συμμετοχή με 6τάχυτο στο PICK ήταν άτυχος και αυτός από την αδικαιολόγητη κόκκινη σημαία του τελικού και διακοπή του αγώνα ενώ βρισκόταν στην 10η θέση. Με την επανέναρξη στον τελικό τερμάτισε στην 15η θέση με σταθερή οδήγηση. 






Μεγάλος άτυχος ο Λαρισαίος ΚΥΛΙΝΔΡΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ που ενώ κινούνταν στις μεσαίες θέσεις στις ελεύθερες δοκιμές έπαθε βλάβη στο ηλετρονικό σύστημα αλλαγής ταχυτήτων με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει την προσπάθεια από την ημέρα του Σαββάτου. 

 Ο ΤΣΑΚΑΡΙΣΙΑΝΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ κινήθηκε σε σταθερό ρυθμό κάνοντας έναν αξιόλογο αγώνα και τερματίζοντας στην 16η θέση.

Related

Pick 3847165018980519275

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. Χωρίς την maranello pick δεν γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kyrie ekdoti tou kartnews poso sas plironei o serkos gia na lete ola ayta;;;diladi an evgaine protos ti tha grafate oti ton airnei i ferrari sti formula 1;;k pos krinete oti einai o pio grigoros epeidi pire mia pole;;mexri kai o "super miki" pige kala sta xronometrimena kai sto teliko exasan tin mpala..araxte..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ηξερα οτι για να γραψει καποιος ενα επωνυμο δελτιου τυπου πρεπει να ρωτα αν μενει ικανοποιημενος ο καθε ενα ανωνυμος που διαβαζει!!!!
      ΕΓΩ

      Διαγραφή
  3. Αν ήξερες να διαβάζεις τον τίτλο θα βλεπες ότι είναι δελτίο τύπου, κάτι που σημαίνει ότι δεν είναι απόψεις του Kartnews. Λεμε τωρα.. αν ήξερες.
    Διαβάζοντας τα σχόλια από πολλούς βλέπω ότι όχι μόνο κρίνετε δίχως αυριο τα πάντα και τους πάντες εκτός από τους εαυτούς σας, αλλα δυστηχώς δεν ξέρετε ούτε τι διαβάζετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε Ανώνυμε, αυτά που διάβασες τα έγραψα εγώ, ο Γιώργος Παπαμιχάλης, ιδιοκτήτης της επιχείρησης MARANELLO KART Hellas και Formula GLORIA Hellas.
    O Σέρκος δεν πληρώνει τίποτα παραπάνω για να τα γράφω αυτά!
    Το ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ γράφεται εκτιμώντας πάντα τα δεδομένα, τις εξελίξεις και τις αντιξοότητες του κάθε αγώνα.

    Δεν έκρινα από την pole για την υπεροχή του Σέρκου στο PICK.
    Αλλά από πολλά άλλα πράγματα.

    Ποιός "super" και χρονομετρημένα? Ας σοβαρευτούμε! Mην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα!

    Μιλάμε για τον Μοβσεσιάν, που αυτή την στιγμή είναι ο πιο φορμαρισμένος και ταχύς οδηγός στην Ελλάδα στα 6τάχυτα.
    Για οποιονδήποτε έχει αντίθετη άποψη είμαστε ανοιχτοί σε οποιαδήποτε φιλική πρόσκληση σύγκρισης, σε οποιαδήποτε πίστα, Άγιο Κοσμά, Ασπρόπυργο, Κιούρκα, Μέγαρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω παντως του ριχνω .....στο φαγοποτι :)
      Χ.Δουβρης

      Διαγραφή
  5. Φίλτατε Χρήστο,
    Εσύ δεν τρέχεις στα 6τάχυτα. Οπότε δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης μεταξύ σας!

    Τώρα για το φαγοπότι άστο γιατί σε αυτήν την "κατηγορία" τρέχω και εγώ και εκεί σίγουρα "δεν σε παίρνει"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε ναι αμα τρεχεις και εσυ ειναι σαν να κλεβεις εκκλησια :)
      οσο για τα εξαταχυτα ουτε απο την φαντασια μου δεν περασε να τον κοντραρω

      Διαγραφή
  6. Εμένα πάλι σαν θεατή δεν με νοιάζει ο πιο φορμαρισμένος αλλά αυτός που έδωσε ταχύτητα και θέαμα στον κόσμο και αυτός αναμφίβολα ήταν ο Μίλτος Κύρκος. Όχι μόνο πέρασε όποιον βρήκε μπροστά του σαν σίφουνας αλλά έκανε και τον ταχύτερο γύρο! Αν δεν ήταν τόσο άτυχος να ξεκινήσει πίσω θα είχε κερδίσει σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλα τα ονόματα που έτρεξαν φέτος στα εξατάχυτα ήταν απλά απλησίαστα. Οι κορυφαίοι έλληνες οδηγοι μαζεμένοι σε έναν αγώνα με τον 5 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή αναμεσά τους!!! Ως θεατής περίμενα πως και πως αυτό τον τελικό. Μακαρι να τους ξαναβλέπαμε όλους μαζί και σε κάποιον άλλο αγώνα σύντομα, πριν το επόμενο PICK που ελπίζω να ξανατρεξουν και μακάρι να ενδιαφερθεί και κάποιο κανάλι να δείχνει τέτοιους τελικούς. Πραγματικά το αξίζουν αυτοί οι οδηγοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε Νικο, συμφωνώ μαζι σου. Δεν υπάρχει κατι πιο δυσκολο απο το να τρεχεις ενα εξαταχυτο μεσα στους δρομους μιας πόλης σε συνθηκες αγώνα. Εχω οδηγησει σε πιστα και δεν μπορουσα να το κρατησω...
      Γιάννης

      Διαγραφή
  8. file mou, den prepei na mperdeuoume kapoia pragmata.O serkos einai makran auth th stigmi o kaluteros ellinas odigos.Na sou piasw prwta apo ola to odigiko tou stul??Europi sou fernei apo opoia meria kai na ton deis..Tis epitixies tou?(klapse) Simmetexon se agwna pagosmiou prwtathlimatos!!!!.. enxwria? exei sarwsei ta panta! giauto min tous vazete olous se ena sakouli!to paidi exei mellon. Swsta ta leei o apolita epetiximenos team owner Papamichalis.

    Sotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμε soti volani, σεβαστή η προσωπική σου άποψη αν και φαίνεται ότι έχεις τα θέματα σου.

      Στον επόμενο αγώνα φώναξε με να βραβεύσω το καλύτερο οδηγικό στυλ ή το πιο φανταχτερό κράνος ή την πιο ωραία χωρίστρα.
      Δεν το ήξερα ότι παίζει ρόλο το στυλ και όχι ο χρόνος για να νικήσεις σε έναν αγώνα καρτ.
      Άκυρη, άσχετη, άτοπη η επισήμανση σου!

      Τα εγχώρια άστα γιατί στους τυφλούς κυριαρχεί ο μονόφθαλμος!

      Η πλάκα είναι ότι πολλοί εδώ μέσα εξωτερικεύουνε τα κόμπλεξ τους πίσω από την ανωνυμία τους όπως και εσύ ανώνυμε soti volani.

      Εγώ εξέφρασα την προσωπική μου άποψη για τον ταχύτερο Έλληνα οδηγό στα 6τάχυτα και μπορώ να την στηρίξω.

      Όποτε θελήσεις έλα από Άγιο Κοσμά μεριά, χωρίς να φοράς μάσκα, να πιούμε μια πορτοκαλάδα LOUX και να αναλύσουμε φιλικά τις όποιες απόψεις μας για τον χώρο αλλιώς πήγαινε φούσκωσε κανένα μπαλόνι.

      Δεν θα μπω στον κόπο να σου απαντήσω ξανά ανώνυμε soti volani διότι σαν απόλυτα επιτυχημένος team owner, ο ελευθερος χρόνος μου είναι λιγοστός και πολύτιμος και δεν τον σπαταλώ σε ανώνυμες αερολογίες.

      Με εκτίμηση,
      Anna Visi

      Διαγραφή
  9. Απάντησα επώνυμα στα παραπάνω.

    (Ν.Α)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item