Ένας εύκολος τρόπος για την έκδοση αγωνιστικής άδειας

Δείτε παρακάτω ένα διευκρινιστικό έντυπο για την έκδοση  αγωνιστικής άδειας Κάρτ που εστάλει για δημοσίευση από τον Κ. Δημήτρη Αθανασέκο.













ΕΝΑΣ ΕΥΚΟΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΡΤ  ή  ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΗΣ ΟΜΑΔΑΣ  ΚΑΡΤ

Μπορώ να πάω σε ένα απο τα Αθλητικά Σωματεία της ΟΜΑΕ και να υπογράψω μια αίτηση.

Αν δεν μπορώ εύκολα να βρώ τη διεύθυνση του σωματείου, μπορώ να κάνω τη διαδικασία αυτή μέσω της ΟΜΑΕ και αυτή θα με καταχωρήσει σε ένα απο τα σωματεία της, ανάλογα με τον τόπο κατοικίας μου.  Το σωματείο που θα... με κερδίσει, θα μου στείλει ειδοποίηση στο μέιλ μου και θα με ειδοποιήσει οτι εντάχθηκα σε αυτό.

Με ποιόν εύκολο τρόπο μπορώ να βγάλω Δελτίο Αθλητού Κάρτ μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης της ΟΜΑΕ:

1.       Μπαίνω στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ και ζητώ το www.omae-epa.gr
2.       Mέσα στο σάιτ της ΟΜΑΕ,  βλέπω στο επάνω μέρος,  τις βασικές κατευθύνσεις:

ΓΕΝΙΚΑ          ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ        ΕΝΤΥΠΑ       ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ        ΙΣΤΟΡΙΚΟ        ΚΑΡΤ          4Χ4

3.       Διαλέγω την επιλογή ΕΝΤΥΠΑ και πηγαίνω στην σειρά :   ΦΟΡΜΕΣ.

Εκεί βλέπω τον αριθμό λογαριασμού της ΟΜΑΕ.  Αν είμαι κοντά σε Τράπεζα πληρώνω το αντίστοιχο ποσόν που βλέπω παρακάτω.

4.       Εάν  όμως έχω WEB BANΚING, τότε καταθέτω στον λογαριασμό της ΟΜΑΕ χωρίς να ξεχάσω το όνομα του καταθέτη (δηλαδή το δικό μου, για να το δούν οι άνθρωποι της γραμματείας της ΟΜΑΕ και να πιστοποιήσουν την κατάθεση για την έκδοση του δελτίου):

·         80 ευρώ για άδεια ΜΙΝΙ ή
·         100 ευρώ για άδεια JUNIOR ή
·         130 ευρώ για άδεια SENIOR ή
·         50 ευρώ για άδεια διαγωνιζόμενης ομάδας  (Concurrent)
Ο λογαριασμός της ΟΜΑΕ είναι:
Τράπεζα Πειραιώς, αρ.λογ. 5055 051609 112 – ΟΜΑΕ
 ή προκειμένου για κατάθεση απο άλλη Τράπεζα προς την Πειραιώς:
IBAN GR 57 0172 0550 0050 5505 1609 112
5.       Στην σελίδα ΦΟΡΜΕΣ βλέπω τα αντίστοιχα έντυπα και πατώντας πάνω σε αυτά ανοίγω την αντίστοιχη αίτηση




6.       Αν θέλω Δελτίο Αθλητού κάνω SAVE το αντίστοιχο PDF αρχείο ΑΙΤΗΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΘΛΗΤΟΥ (NEW 2013), σαν αρχείο DOC και έτσι μπορώ να το συμπληρώσω με τα στοιχεία μου.  Στη θέση της φωτογραφίας, κάνω εισαγωγή (INSERT) μια φωτογραφία μου που έχω στο υπολογιστή μου, έγχρωμη, που δείχνει κεφάλι και ώμους.  Αν δεν έχω στον υπολογιστή μου έχω σίγουρα στο λογαριασμό μου στο facebook  και μπορώ να την επεξεργαστώ και να την βάλω στην ίδια θέση.

7.       Αν πάλι θέλω μόνο Δελτίο Διαγωνιζόμενου τότε  κάνω SAVE το αντίστοιχο PDF αρχείο ΑΙΤΗΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥ (NEW 2013), σαν αρχείο DOC και έτσι μπορώ να το συμπληρώσω με τα στοιχεία μου.  Eδώ δεν χρειάζομαι ούτε φωτογραφία...

8.       Μόλις τελειώσω ταχυδρομώ στο email της ΟΜΑΕ:   info@omae-epa.gr
Την αίτηση μου με την φωτογραφία και την απόδειξη πληρωμής που ή έχω ‘σκανάρει’ ή έχω ‘εισάγει’ ή έχω ‘φωτογραφήσει’ με το κινητό μου (αυτά τα παιδιά τα ξέρουν καλύτερα απο τους μεγάλους) !
9.       Τι μου λείπει? Μου λείπουν τα πιστοποιητικά γιατρού (Οφθαλμίατρου – Παθολόγου) που άν έχω αντίγραφο απο το 2012 μπορώ να το συμπεριλάβω ή να το ζητήσω απο την ΕΛΠΑ όπου πέρυσι το κατέθεσα για να πάρω αγωνιστική άδεια. Τα πιστοποιητικά ισχύουν για δύο χρόνια απο το έτος εκδοσής τους... Αν έχω νέα πιστοποιητικά, τα φωτογραφίζω και τα βάζω σαν ‘συνημμένα’ στο μέιλ μου προς την ΟΜΑΕ.
Μου πήρε 15 λεπτά μόνον!  Τόσο απλά!

Related

omae 5006088773845524022

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. Απόψεις. Ισως βοηθούν, ίσως όχι.
    Θα επιλέξω με μεγάλη προσοχή το σωματείο που θα εγγραφώ.
    Αφου ενημερωθώ πλήρως για τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματά μου.
    Μετά την δύσκολη αυτή επιλογή και αφου εγγραφώ μέλος και λάβω δελτίο αθλητή το σωματείο είναι υποχρεωμένο να μου εκδώσει την αγωνιστική άδεια και να μου την παραδώσει. Αφού βεβαίως παραδώσω τα απαιτούμενα (ιατρικά - κατάθεση χρηματων- φωτογραφίες- υπεύθυνες δηλώσεις). Τόσο απλά!!!
    Το δύσκολο λοιπόν είναι το σωματείο.
    Το εύκολο η έκδοση της αγωνιστικής αδείας.
    Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η προσέγγιση του κυριου Αθανασέκου είναι λανθασμένη.
    Την αίτηση στην ΟΜΑΕ για έκδοση αγωνιστικής αδείας την υποβάλει μόνο το σωματείο. Οχι ο αγωνιζόμενος.
    Θεωρώ ότι τα ανωτέρω αναφερόμενα "απλά βήματα" και θα προκαλέσουν σύγχυση στους αγωνιζόμενους.



    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item