ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ KARTNEWS TIME ATTACK 2013

Τα Kartnews Time Attack θα πραγματοποιηθούν για 3η συνεχόμενη χρονιά φέτος. 
Έχοντας ως παρακαταθήκη την εμπειρία των προηγούμενων ετών, σας ανακοινώνουμε σήμερα τον νέο γενικό κανονισμό για το 2013 που έχει αρκετές αλλαγές και βελτιώσεις.
Η φιλοσοφία του θεσμού παραμένει η ίδια και έχει ως πρωταρχικό σκοπό την προώθηση του αγωνιστικού καρτ, την άθληση αλλά και την διασκέδαση όλων των οδηγών που συμμετέχουν. 
Για το σκοπό αυτό φέτος θα γίνει προσπάθεια  ο θεσμός των Kartnews Time Attack να επεκταθεί και σε άλλες πίστες.  








ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ KARTNEWS TIME ATTACK 2013

ΑΡΘΡΟ 1. ΓΕΝΙΚΑ
1.1 Σκοπός των event Kartnews είναι η προώθηση του καρτ ως άθλημα μέσα στο ευρύτερο πλαίσιο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο χαρακτήρας τους είναι φιλικός - γιορτινός και δεν αποτελεί ούτε εκφράζει οποιαδήποτε μορφή αγώνα. 
Είναι μια επίσημη προπόνηση όπου οι οδηγοί εκμεταλλεύονται τις συνθήκες «γόμας» - μέγιστου κρατήματος πίστας που θα δημιουργηθούν, προκειμένου να προετοιμαστούν καλύτερα για τις επίσημες αγωνιστικές τους υποχρεώσεις.

ΑΡΘΡΟ 2. ΚΑΡΤ ΔΕΚΤΑ – ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ - ΚΛΑΣΕΙΣ - ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
2.1 Δεκτά είναι όλα τα καρτ εκτός από τα “σπρωχτά” αυτόματα.
2.2 Οι διαθέσιμες κατηγορίες είναι ανάλογα με το μοτέρ, το βάρος και την αγωνιστική εμπειρία του οδηγού.
2.3 Οι κατηγορίες είναι οι: MASTER, PRO, EXPERT, HOBBIE, OPEN και ΜΙΝΙ. Ανάλογα με τις συμμετοχές θα προκύπτουν και κλάσεις σε κάθε κατηγορία ανάλογα με τα μοτέρ ή και τις ηλικίες. Για να προσμετρά μια κλάση θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 5 συμμετοχές.

Στην κατηγορία MASTER συμμετέχουν οδηγοί από 15 ετών και πάνω, που διαθέτουν καρτ 6τάχυτα ή 2τάχυτα με αποδεδειγμένη αγωνιστική εμπειρία. Το συνολικό βάρος καρτ/οδηγού ορίζεται στα 180 κιλά για τα 6τάχυτα karts και στα 170 κιλά για τα 2τάχυτα.

Στην κατηγορία PRO συμμετέχουν οδηγοί από 13 ετών και πάνω που διαθέτουν αυτόματα karts με περαιτέρω κριτήρια, τον κινητήρα, την εμπειρία και τα προηγούμενα αποτελέσματά τους με αποδεδειγμένη αγωνιστική εμπειρία.

Στην κατηγορία EXPERT συμμετέχουν οδηγοί από 13 ετών και πάνω που διαθέτουν αυτόματα karts με περαιτέρω κριτήρια, τον κινητήρα, την εμπειρία και τα προηγούμενα αποτελέσματά τους με αποδεδειγμένη οδηγική εμπειρία.

Στην κατηγορία HOBBIE, συμμετέχουν αρχάριοι οδηγοί από 13 ετών και πάνω που διαθέτουν αυτόματα karts, χωρίς αγωνιστική εμπειρία από 13 ετών και πάνω.

Tα συνολικά βάρη για τις κατηγορίες PRO, EXPERT και HOBBIE ορίζονται ως εξής:

Easykart100 140kg
Iame X30 Junior 143kg
Rotax Junior 140kg
Rok Junior 140kg

Easykart125 160kg
Ιame Leopard 165kg
Iame X30 170kg
Vortex Rok 165kg
Rotax Max 165kg

ΒΜΒ ΗΑΤ 170kg
KF2 175kg (καρμπυρατέρ 24mm, DELLORTO 30mm)
PCR Windfire 170
PARILLA DRAGON 173kg
SONIK 125 170kg

Eαν δεν έχουμε συμπεριλάβει κάποιον κινητήρα παρακαλώ όπως επικοινωνήστε με την οργανωτική επιτροπή για να σας ορίσει βάρος στο info@kartnews.gr

Στην κατηγορία MINI συμμετέχουν οδηγοί από 7 ετών και πάνω και θα χωρίζεται εφόσον υπάρχουν τουλάχιστον 5 συμμετοχές σε κλάσεις:
MINI 60 WTP στα 90κιλά
ΜΙΝΙ 60cc (μιζάτο) στα 100kg
Rotax Micro στα110kg

Στην κατηγορία OPEN τρέχουνε οδηγοί από 13 ετών και άνω, με όλα τα καρτ, με ελεύθερα ελαστικά. Η κατηγορία θα πραγματοποιείται εφόσον οι συμμετοχές είναι από 6 και πάνω.

2.4 Όλες οι κατηγορίες (εκτός της OPEN) για να προσμετρήσουν θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον 5 συμμετοχές. Σε αντίθετη περίπτωση προβλέπεται συγχώνευση κατηγοριών.
2.5 Όλα τα καρτ πρέπει να είναι σύμφωνα με τους εθνικούς κανονισμούς ασφαλείας, σε σχέση με τις τεχνικές προδιαγραφές τους.
2.6 Με το ίδιο καρτ μπορεί να πάρει μέρος και δεύτερος οδηγός. Στο ίδιο σκέλος δεν μπορούν να αγωνιστούν 2 οδηγοί με το ίδιο καρτ.
2.7 Προτεραιότητα στις συμμετοχές έχουν οι οδηγοί που έχουν πάρει μέρος και στα προηγούμενα Time Attack.


ΑΡΘΡΟ 3. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ - ΑΠΟΝΟΜΕΣ – ΕΠΑΘΛΑ – ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

3.1 Από τις 9.00 που ανοίγει η πίστα όλοι οι συμμετέχοντες μπορούνε να προμηθευτούνε σένσορες οι οποίοι θα χρονομετρούν ανεπίσημα ως και τις 12.00 όπου τελειώνουνε οι ελεύθερες δοκιμές. Στις 12.00 θα ξεκινάνε 2 επίσημα χρονομετρημένα σκέλη για κάθε κατηγορία όπου θα είναι και αυτά που θα ορίσουνε τον ταχύτερο οδηγό. Η διαδικασία τελειώνει όταν ολοκληρωθούνε 2 επίσημα σκέλη για κάθε κατηγορία. Ο ταχύτερος οδηγός προκύπτει από τον ταχύτερο γύρο που θα πετύχει από τα 2 επίσημα session.
3.2  Προβλέπονται αναμνηστικά κύπελλα για τους τρεις πρώτους κάθε κατηγορίας και κλάσης και ειδικά για την ΜΙΝΙ κύπελλα σε όλους τους οδηγούς. Σε όλους τους υπόλοιπους οδηγούς απονέμονται μετάλλια και έπαινοι για την συμμετοχή τους.
3.3 Tόσο οι κατηγορίες όσο και η γενική κατάταξη θα βαθμολογούνται ώστε ανάλογα με τα TIME ATTACK που θα γίνουν μέχρι το τέλος της χρονιάς να βραβευτούν οι ταχύτεροι οδηγοί του 2013 με βάση τις κατηγορίες αλλά και την γενική κατάταξη σε ειδική γιορτινή εκδήλωση.
3.4 Ανάλογα με τους χορηγούς θα υπάρχουν και δώρα-έπαθλα για τους πρώτους οδηγούς των κατηγοριών.
Κάθε οδηγός είναι υποχρεωμένος να φέρει στο kart του τα αυτοκόλλητα των επίσημων χορηγών του event.
3.5  Η βαθμολογία για το κάθε Time Attack προκύπτει ανάλογα με τον αριθμό των συμμετοχών σε κάθε κατηγορία με διπλασιασμό του πλήθους των συμμετοχών για την βαθμολογία του πρώτου ανά 2 βαθμούς κάτω για την βαθμολογία του 2ου, 3ου , 4ου και 5ου και ανά 1 βαθμό κάτω για την βαθμολογία των υπολοίπων οδηγών.
3.6 Όλες οι κατηγορίες προσμετρούν στο Driver Rankings 2013 με συντελεστή 1 βαθμό ανά θέση που κερδίζει ο οδηγός για τις κατηγορίες Master και PRO και 0,5 βαθμό για όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες.
3.7. Η οργανωτική επιτροπή έχει το δικαίωμα να τροποποιήσει τους κανονισμούς ανά πάσα στιγμή, πάντα σε λογικά πλαίσια και για την ομαλή διεξαγωγή του event.
Επίσης όλα τα καρτ πρέπει να φέρουν αριθμό συμμετοχής.


ΑΡΘΡΟ 4. ΚΑΥΣΙΜΑ - ΕΛΑΣΤΙΚΑ
4.1 Το καύσιμο πρέπει να είναι αποκλειστικά μείγμα αμόλυβδης βενζίνης εμπορίου (ως 100 οκτανίων) και λιπαντικού εμπορίου που δεν πρέπει να περιέχει άλλα πρόσθετα που αυξάνουν το ενεργειακό δυναμικό.
4.2 Τα λάστιχα που χρησιμοποιούνται για το 2013 στις κατηγορίες MASTER, PRO, EXPERT και HOBBIE είναι τα Heidenau SH1 (Μπλέ – μαλακός τύπος), χωρίς να είναι υποχρεωτική η χρήση καινούργιων ελαστικών και η τιμή τους ορίζεται στα 155€. Για την ΜΙΝΙ είναι τα HEIDENAU Τ-Race soft και η τιμή τους ορίζεται στα 125€.

ΑΡΘΡΟ 5. ΠΟΙΝΕΣ – ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ - BONUS
5.1 Απαγορεύονται ρητά οι επαφές των καρτ καθώς και η οποιαδήποτε επιθετική συμπεριφορά. Οι ποινές είναι από αφαίρεση βαθμών ή μηδενισμός έως και άμεσος αποκλεισμός.
5.2  Η μη τήρηση των κανόνων ασφαλείας και των τεχνικών προδιαγραφών επισύρει ποινή αποκλεισμού από το event από μία διοργάνωση έως και διαπαντός.  
5.3  Για κάθε λιγότερο κιλό στην ζύγιση των επίσημων χρονομετρημένων θα προστίθεται στους επίσημους χρόνους 0.02sec
5.4  Για κάθε  παραπάνω κιλό στην ζύγιση των επίσημων χρονομετρημένων θα αφαιρείται από τους επίσημους χρόνους 0.01sec. Πχ. Στα 6τάχυτα το συνολικό βάρος καρτ/οδηγού είναι 180 κιλά. Οδηγός ο οποίος θα ζυγίζεται 200κιλά, δηλαδή 20 κιλά παραπάνω, θα αφαιρεί από τον χρόνο του 0.01sec x 20(κιλά) = 0.2sec (2 γραμμές)

ΑΡΘΡΟ 6. ΑΣΦΑΛΕΙΑ
6.1 Όλοι οι οδηγοί πρέπει να φέρουν κράνος – φόρμα – γάντια - παπούτσια προδιαγραφών αγώνων καρτ και κολάρο για την ΜΙΝΙ κατηγορία
6.2 Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΩΜΕΝΟΥΣ Κ ΠΡΟΣ ΤΡΙΤΟΥΣ ΚΑΘΩΣ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ TIME ATTACK ΓΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ
6.3 Για την παροχή πρώτων βοηθειών θα βρίσκετε στην πίστα γιατρός και ασθενοφόρο, ενώ θα υπάρχει και προσωπικό ασφαλείας – κριτές.

Related

news 1127291230143767936

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon
:noprob:
:smile:
:shy:
:trope:
:sneered:
:happy:
:escort:
:rapt:
:love:
:heart:
:angry:
:hate:
:sad:
:sigh:
:disappointed:
:cry:
:fear:
:surprise:
:unbelieve:
:shit:
:like:
:dislike:
:clap:
:cuff:
:fist:
:ok:
:file:
:link:
:place:
:contact:

Hot in weekRecentComments

Recent

Λήγουν σήμερα οι συμμετοχές στο P.I.C.K. με πολλές εκπλήξεις!

Η επίσημη ημερομηνία λήξης των συμμετοχών στο P.I.C.K. είναι σήμερα στις 10 το βράδυ και ήδη στις συμμετοχές υπάρχουν αρκετές εκπλήξεις. Μία από αυτές είναι η συμμετοχή του Γιώργου Λαζαράκου διαχειρισ...

Ο Δημήτρης Γαλάτσης της ROTAX Hellas στο Kartnews.gr

Ακούστε την μαγνητοφωνημένη συνέντευξη του  κου. Δημήτρη Γαλάτση από την ROTAX Hellas, στον ρεπόρτερ του Kartnews, Γιάννη Γκρίλλα.Στα πλαίσια της μεγάλης προπόνησης που έλαβε χώρα χθες 7/9, στην ...

Προπονήσεων συνέχεια για τους Έλληνες πιλότους

Χθες Σάββατο 7/9, στην πίστα KARTODROMO των Αφιδνών, έλαβε χώρα μία από τις πιο δυνατές προπονήσεις της χρονιάς για τους Έλληνες πιλότους εν όψη των πολύ σημαντικών αγώνων που έπονται. Το Kartnews βρέ...

Στο Μάνι-Κουρ ο τρίτος γύρος του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος των Superkarts

Άλλος ένας πολύ σημαντικός αγώνας λαμβάνει χώρα αυτό το Σαββατοκύριακο, 7-8 Σεπτεμβρίου, για την κατηγορία των Superkarts στην περίφημη γαλλική πίστα προδιαγραφών Formula 1 του Μάνι-Κουρ. &...

Δύσκολο, αλλά δεν τα παρατά o Kimi

Το κυνήγι του τίτλου συνεχίζει ο Κίμι Ραϊκόνεν παρά το γεγονός ότι το χαρακτήρισε αρκετά δύσκολο.Μπορεί ο Κίμι Ραϊκόνεν να χαρακτήρισε δύσκολο το κυνήγι του πρωταθλήματος της φετινής σεζόν, δεδομένης ...

Comments

Γιάννης:

Στον πρωτο της κάθε κατηγορίας θα ειναι το ρολοι ή και στους 3?

Γιάννης Παναγόπουλος:

ΟΛΟΙ NOVA SPORT-FM ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ!

Dim:

Απίστευτο! Ειδικα ο φωτισμός τα σπαει

Αγγελος:

Αντε μετα να μην κολήσει το "μικροβιο" το παιδι

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item