Τα γάντια του Σένα σπάνε ακόμα ρεκόρ...

Άλλος ένας πολύ σημαντικός αγώνας λαμβάνει χώρα αυτό το Σαββατοκύριακο, 7-8 Σεπτεμβρίου, για την κατηγορία των Superkarts στην περίφημη γαλλική πίστα προδιαγραφών Formula 1 του Μάνι-Κουρ. Του Γιά...
O τελικός της KZ1 επισκιάστηκε σήμερα από το τρομακτικό ατύχημα που συνέβει στον Arnaud Kozlinski, στον 3ο γύρο του τελικού. Χρειάστηκε να τον βγάλουν σηκωτό μέσα από το καρτ και να το μεταφέρουν...
H αποστολή των δύο ελλήνων πιλότων Μίχα Θεοφάνη και "Κωνσταντίνου" ολοκληρώθηκε σήμερα με την συμμετοχή τους στους τελικούς των κατηγοριών KF2 και ΜΙΝΙ 60, αντίστοιχα. Δύο στα δύο στους τελικούς ...
Πλήρως ανανεωμένος ο Αγιος Κοσμάς μετά τις αλλαγές που έχουν γίνει στην πίστα τον τελευταίο καιρό. Έμφαση έχει δωθεί και σε θέματα ασφαλείας που αφορούν την πίστα προκειμένου να φιλοξενήσει για 3η συν...
Η επίσημη ημερομηνία λήξης των συμμετοχών στο P.I.C.K. είναι σήμερα στις 10 το βράδυ και ήδη στις συμμετοχές υπάρχουν αρκετές εκπλήξεις. Μία από αυτές είναι η συμμετοχή του Γιώργου Λαζαράκου διαχειρισ...
Ακούστε την μαγνητοφωνημένη συνέντευξη του κου. Δημήτρη Γαλάτση από την ROTAX Hellas, στον ρεπόρτερ του Kartnews, Γιάννη Γκρίλλα.Στα πλαίσια της μεγάλης προπόνησης που έλαβε χώρα χθες 7/9, στην ...
Χθες Σάββατο 7/9, στην πίστα KARTODROMO των Αφιδνών, έλαβε χώρα μία από τις πιο δυνατές προπονήσεις της χρονιάς για τους Έλληνες πιλότους εν όψη των πολύ σημαντικών αγώνων που έπονται. Το Kartnews βρέ...
Άλλος ένας πολύ σημαντικός αγώνας λαμβάνει χώρα αυτό το Σαββατοκύριακο, 7-8 Σεπτεμβρίου, για την κατηγορία των Superkarts στην περίφημη γαλλική πίστα προδιαγραφών Formula 1 του Μάνι-Κουρ. &...
ΠΙΣΤΑ ΚΑΡΤ “SPEED ‘N PASSION”Η πίστα βρίσκεται μέσα σε ένα πανέμορφο καταπράσινο τοπίο, 4km έξω από την Σπάρτη. Είναι από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα, με μήκος 1260μ, ενώ το πλάτος της είναι 9-1...
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.