Σύντομος οδηγός για το "στήσιμο" του καρτ
https://kartnewsgr1.blogspot.com/2012/07/blog-post_3260.html
Από την πίστα SAN Nicolas KART Circuit, στην Καλαμάτα λάβαμε και σας παρουσιάζουμε ένα πολύ χρήσιμο σύντομο οδηγό για το στήσιμο ενός αγωνιστικού καρτ.
Δείτε παρακάτω αναλυτικά τις οδηγίες για την υπερστροφή και την υποστροφή ενός καρτ καθώς και ποιες είναι οι ρυθμίσεις για ένα βρόχινο setup.
Υποστροφή(στην είσοδο στροφής)
Το σασί έχει την τάση να ανοίξει την τροχιά του στην είσοδο της στροφής. Πιθανός λόγος πολύ κράτημα του πίσω μέρους με αποτέλεσμα ο οδηγός να πρέπει να στρίψει το τιμόνι περισσότερο.
Πιθανές λύσεις.
1) άνοιγμα μπροστά
2) σήκωμα του μπροστινού μέρους του σασί.
3) Τοποθέτηση της εμπρός μπάρας
4) Αύξηση της γωνίας κάστωρ
5) Μεταφορά του καθίσματος πιο εμπρός
6) Μαλακότερος πίσω άξονας
7) Η σύγκλιση των εμπρός τροχών να είναι 1-2mm
8) Κλείσιμο πίσω
9) κοντύτερα πίσω τσόκ
Υποστροφή (στην έξοδο στροφής)
Το σασί έχει την τάση να ανοίξει την τροχιά του στην έξοδο της στροφής, . Πιθανός λόγος πολύ κράτημα του πίσω μέρους με αποτέλεσμα ο οδηγός να πρέπει να στρίψει το τιμόνι περισσότερο.
Πιθανές λύσεις.
1) κλείσιμο μπροστά
2) Τοποθέτηση της εμπρός μπάρας
3) σήκωμα του μπροστινού μέρους του σασί
4) χαμήλωμα του πίσω μέρους του σασί
5) Αύξηση της γωνίας κάστωρ
6) Μεταφορά του καθίσματος πιο εμπρός
7) Χαλάρωση η αφαίρεση των έχτρα στηριγμάτων καθίσματος
8) Μαλακότερος πίσω άξονας
9) Η σύγκλιση των εμπρός τροχών να είναι 1-2mm
10) Χαλάρωμα της μπάρας του πίσω προφυλακτήρα
11) Μείωση πίεσης των ελαστικών
Υπερστροφή(στην είσοδο στροφής)
Το σασί έχει την τάση να κλείσει την τροχιά του προς το εσωτερικό της στροφής και το πίσω μέρος γλυστράει. Πιθανός λόγος υπερκράτημα του εμπρός μέρους.
Πιθανές λύσεις.
1) κλείσιμο μπροστά
2) άνοιγμα πίσω
3) μακρύτερα πίσω τσόκ
4) σήκωμα του πίσω μέρους του σασί
5) μεταφορά του καθίσματος πιο πίσω
6) σκληρότερος πίσω άξονας
7) τοποθέτηση της πίσω μπάρας
8) αφαίρεση της εμπρός μπάρας
9) σφίξιμο του προφυλακτήρα και της μπάρας του
10) χαμήλωμα του εμπρός μέρους του σασί
11) αύξηση πίεσης των ελαστικών
12) μείωση της γωνίας κάστερ
Υπερστροφή στην έξοδο στροφής) 2. Το σασί τείνει να γλιστρά και εμπρός και πίσω.
Πιθανές λύσεις.
1) Σκληρότερος πίσω άξονας
2) τοποθέτηση της πίσω μπάρας
3) τοποθέτηση της εμπρός μπάρας
4) σφίξιμο του προφυλακτήρα και της μπάρας του
5) σήκωμα του μπροστινού μέρους του σασί
6) αύξηση πίεσης των ελαστικών
7) τοποθέτηση του καθίσματος πιο ψηλά
Βρόχινο setup
1) Αύξηση σύγκλισης εμπρός
2) σήκωμα του μπροστινού μέρους του σασί
3) Αύξηση της γωνίας κάστερ.
4) Άνοιγμα μπροστά
5) τοποθέτηση του καθίσματος πιο ψηλά 2-3cm
6) κλείσιμο πίσω
7) χαλάρωση του προφυλακτήρα και της μπάρας του
8) χαλάρωμα των τρίτου ρουλεμάν του πίσω άξονα
9) Χαλάρωση η αφαίρεση των έχτρα στηριγμάτων καθίσματος
10) Μαλακότερος πίσω άξονας
Μπράβο! Πολύ χρήσιμο! Συγχαρητήρια και στον συγγραφέα που είχε και την υπομονη να μας διαφωτίσει..
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν θέλουμε κράτημα σκληραίνουμε και όταν έχουμε υπερβολικό μαλακώνουμε ...
ΑπάντησηΔιαγραφή