Μια ενδιαφέρουσα άποψη για την ασφάλεια της MINI ROTAX

Λάβαμε μια επιστολή από τους Κο Αντωνιάδη Γιάννη και Κο Λαζαράκο Γιώργο, όπου αναφέρονται στους κινητήρες της ΜΙΝΙ ROTAX και θίγουν θέματα ασφαλείας που προκύπτουν με βάση την ταχύτητα που αναπτύσουν οι συγκεκριμένοι κινητήρες.
Διαβάστε παρακάτω αυτούσια την επιστολή:





Αγαπητοί φίλοι του καρτ,
 
Τον τελευταίο καιρό, και μετά από πολλές συζητήσεις με τον Γιώργο Λαζαράκο έχει πέσει στην αντίληψή μου, ότι η κατηγορία ΜΙΝΙ με κινητήρες Rotax κάνει χρόνους πάρα πολύ γρήγορους.
 
Κατά την διάρκεια της συνάντησης της Rotax Hellas στα γραφεία της, με καλεσμένους ομάδες και οδηγούς, ανέφερα το συγκεκριμένο θέμα. Στον τελευταίο αγώνα Rotax στα Μέγαρα οι οδηγοί σημείωσαν χρόνους πολύ κοντά στο 45.00sec. Κατά την διάρκεια που ανέλυα τον συλλογισμό μου, άκουσα σχόλια όπως: "Η τελική ταχύτητά τους ξεπερνά τα 107Km.", "Η ταχύτητα του Rotax είναι ένα απο τα βασικά στοιχεία πώλησής του.", "Τον χειμώνα κάναμε δοκιμές και καταλήξαμε ότι το συγκεκριμένο πακέτο είναι σωστό.", "Τον τελευταίο καιρό έχει παρατηρηθεί ότι βγαίνουν απο κάποια καρτ οι περιοριστές διαδρομής του γκαζιού." Επίσης στις εκδηλώσεις τύπου Time-Attack της πίστας καρτ Speedpark παρατηρήσαμε το ίδιο φαινόμενο το οποίο ομολογουμένως μας προβλημάτισε & μας Ανησύχησε Ιδιαίτερα. 
 
Το συγκεκριμένο θέμα είναι πάρα πολύ σοβαρό και θα πρέπει όλοι μας να το βάλουμε σε απόλυτη προτεραιότητα. Η ασφάλεια των παιδιών δεν είναι κάτι το οποίο μπορεί να επηρεαστεί απο το οικονομικό όφελος των ομάδων, των αντιπροσωπειών, των διοργανωτών, των γονέων, των πιστών του καρτ και των υπολοίπων οικονομικά εμπλεκομένων του αθλήματος. 
 
Θα πρέπει να αναλογιστείτε ότι το καρτ μου το Σάββατο του αγώνα έπιασε τα 104Km και με slip stream τα 105Km και με μέσο όρο χρόνου το 42:50. Αρα οι γρήγοροι οδηγοί της Mini είναι περίπου 6% πιο αργοί απο τους μεγάλους. Αναλογιστείτε δηλ. ότι ένα καρτ της κατηγορίας Mini στην ευθεία είναι το ίδιο ή και πιο γρήγορο απο ένα Senior Max. Ακόμα θέλω να αναλογιστείτε ότι στην κατηγορία αυτή τρέχουν παιδιά απο 8 - 12 ετών. 
 
Στον αγώνα της Κυριακής που μας έρχεται, η κατηγορία Mini Rotax έχει όριο κιλών 115 και σχέση μετάδοσης 13/70. Την προηγούμενη Κυριακή το όριο κιλών ήταν 120 και η σχέση μετάδοσης 13/72. Με λίγα λόγια κανείς δεν παίρνει μια γενναία απόφαση για την ασφάλεια των παιδιών διότι, όπως είπα παραπάνω, όλους τους κυριεύει ή δίψα για νίκη και το οικονομικό όφελος.
 
Αυτό που πρέπει να γίνει είναι μία μικρή ομάδα ανθρώπων να αναλάβει το θέμα και να δοκιμάσει το προτεινόμενο απο την Rotax εξοπλισμό με γνώμονα την ασφάλεια και την δυνατότητα να μπορεί να το οδηγήσει ένας μέσος οκτώ ετών οδηγός και όχι οι 3-4 γρήγοροι της κατηγορίας. 
 
Εύχομαι κάποιοι να εκμεταλλευτούν αυτή μου την επιστολή, μιας και δεν έχουν την δύναμη να πουν στους γονείς "ΟΧΙ" και να μεριμνήσουν για την ασφάλεια των παιδιών. Ελπίζω έστω και έτσι να προστατεύσουμε αυτά τα παιδιά και ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του.
 
Με εκτίμηση,
 
Αντωνιάδης Γιάννης
Λαζαράκος Γιώργος

Related

news 1580086048035371189

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. "Η τελική ταχύτητά τους ξεπερνά τα 107Km." Για ΜΙΝΙ μαλλον υπερβολικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λαζαράκος Γιώργος31 Μαρτίου 2012 στις 8:03 π.μ.

    Ακόμη & να μην ξεπερνάει τα 100Κm και να βρίσκεται στα 95-98Km η εικόνα από έξω των μίνι καρτ δείχνει ότι αν ένα παιδάκι 8 ετών φύγει στα λάστιχα ή ανατραπεί με τόση ταχύτητα το κορμάκι του θα υποστεί σοβαρές κακώσεις...!! Παρατηρήστε πως συμπεριφέρεται το σώμα ενός γρήγορου οδηγού Mini όταν περνάει με όλα και τραντάζεται από τις ανωμαλιές του οδοστρώματος της πίστας...Καλημέρα Σας !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τα αλλα mini, τι ταχυτητα βγαζουν?
    για να υπαρχει συγκριση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ... όσα χρονια και αν περάσουν οι ομάδες δε πρόκειτε να συμμορφωθουν όσο έχουν το περιθώριο για monkey business. ας αναλάβουν επιτέλους οι αρμόδιοι τις ευθύνες τους να γίνεται ΣΩΣΤΟΣ τεχνικός έλεγχος σε κάθε αγώνα.
    και να κοπεί η ψευτο-μαγκιά των πατεράδων που μεταχειρίζονται τα παιδιά τους ως αλογάκια κούρσας. εκείνοι φέρουν τη μεγαλύτερη ευθύνη που πάιζουν με τη ζωή του ανήλικου παιδιού τους είτε επειδή είναι αλαζόνες ή παντελώς άσχετοι με το μηχανοκίνητο.
    όταν τραυματιστεί το παιδάκι σοβαρά και το τρέχουν σε διάφορα κέντρα αποκατάστασης (που μπορεί να είναι το λιγότερο), να δω μετά πως θα καμαρώνουν η καλή μανούλα και ο μπαμπάκας που χλιμίντριζαν στις κερκίδες γνωρίζοντας ότι το μοτέρ δουλεύει στο κόφτη!
    Ντροπή στους γονείς που με τη συγκατάθεση τους κάνουν τη κατηγορία μίνι επικίνδυνη, αντί να μαθαίνουν τα πιτσιρίκια να κερδίζουν και συμμετέχουν με την αξία τους.
    p.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρε παιδιά θα τρελλαθούμε τελείως μου φαίνεται !

    Η ROTAX HELLAS επιλέγει τον κινητήρα που θα τρέξουν τα παιδάκια μια χρονιά ανάλογα με το οικονομικό της συμφέρον ; Και στην επιλογή αυτή συμμετέχουν και γονείς των μικρών παιδιών ;
    Δηλαδή η Ελληνική ROTAX εφαρμόζει δικούς της Κανονισμούς ;
    Δεν εφαρμόζει δηλαδή τους εγκεκριμένους Διεθνείς Κανονισμούς της μητρικής ROTAX που έχουν κριθεί διεθνώς ότι πληρούν τους Κανονισμούς ασφαλείας ;
    Ή μήπως δεν υπάρχουν εγκεκριμένοι διεθνείς Κανονισμοί ROTAX και θα πρέπει εμείς, εδώ στην Ελλάδα, μόνοι μας, να λύσουμε το υπαρκτό πρόβλημα ασφαλείας των μικρών παιδιών σε αγώνες ΜΙΝΙ ROTAX, με ολιγομελή επιτροπή ειδικών (αλήθεια ποιοί θα είναι αυτοί) ; Δηλαδή θα πετύχουμε διεθνή πρωτιά ;
    Και αν, υπόθεση, λύσουν το πρόβλημα οι Έλληνες ειδικοί (πετύχουν δηλαδή αυτό που άλλοι ειδικοί διεθνώς απέτυχαν), πώς θα μπορέσουν να πείσουν τον Έλληνα αντιπρόσωπο της ROTAX να εφαρμόσει τις υποδείξεις τους και να μην κάνει του κεφαλιού του ;
    Αν όμως, πάλι υπόθεση, ο Έλληνας αντιπρόσωπος της ROTAX δεν κάνει του κεφαλιού του αλλά εφαρμόζει πιστά τους εγκεκριμένους διεθνείς Κανονισμούς της μητρικής ROTAX, γιατί να του επιβάλουν οι Έλληνες σοφοί πρόσθετους Κανονισμούς ;
    Υπάρχει κανείς που να ελέγχει την τήρηση των Κανονισμών από τον Έλληνα αντιπρόσωπο της ROTAX ;

    Τι στην ευχή συμβαίνει τελικά ;
    Μπορεί κανείς να δώσει υπεύθυνες απαντήσεις ;

    Περιμένω απάντηση !
    Αγανακτισμένος αναγνώστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κυριε αγανακτισμενε αναγνωστη,

    Οταν δεν γνωριζουμε ενα αντικειμενο καλυτερα ειναι να μην εκφερουμε αποψη γιατι κινδηνευοθμε να χαρακτηριστουμε.
    Διεθνης κανονινσμος rotax η οτιδηποτε αλλο για κατηγορια μινι δεν υπαρχει πουθενα στον κοσμο, υπαρχουν μονο εθνικοι κανονισμοι!
    το οποιο σημαινει οτι το καθε κρατος επιλεγει πως θα τρεξει η σθγκεκριμενη κατηγορια. Σε αλλες χωρες η συκγεκρημενη κατηγορια γινεται με σασσι τυπου nordicκαι οχι μινι με μεγαλυτερα φρενα και μεγαλυτερα λαστιχα(6.5 ιντζεσ) και πειρισσοτερα κιλα.τα υπολοιπα ειναι ελληνικο φαινομενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η vortex ποτε θα βγαλει moter για Mini??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπαρχει κινητηρας μινι 60 cc, οπως υπαρχει και iame , lenzo bmb κτλ.

      Διαγραφή
  8. Για την PRT
    Ο αγανακτισμένος αναγνωστης δεν εκφραζει άποψη, (οπότε και δεν κινδυνευει να χαρακτηρισθεί, αλήθεια σαν τί?) απλά ρωτάει εσας τους "ειδικούς" για να μάθει, όπως και πολλοι άλλοι από εμάς. Αν λοιπόν γνωρίζετε άπαντήστε ευθέως υπάρχει Εθνικός Κανονισμός για την ΜΙΝΙ ROTAX και αν οχι γιατί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν μην μου επιτίθεστε, ιδιαίτερα κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία σας .
      Νομίζω ότι σας απάντησα ήδη παραπάνω . Σαφώς και υπάρχει εθνικός κανονισμός για την μίνι ροταχ.

      Διαγραφή
    2. Απορία.. αν υπάρχει κανονισμός τον τηρεί κανείς?

      Διαγραφή
    3. Προς PRT

      Κατ’ αρχήν, δεν σας επιτέθηκε κανείς.
      Κατά δεύτερον, δώσατε απάντηση μετά τη δική μου ερώτηση και όχι νωρίτερα.
      Στην απάντησή σας αυτή μας πληροφορήσατε ότι σαφώς υπάρχει εθνικός κανονισμός για τη mini rotax.
      Για να μην ξανακατηγορηθώ ότι σας επιτέθηκα, θα σας ρωτήσω όσο πιο ευγενικά μπορώ :
      Μήπως θα ήταν να δυνατόν να μας πείτε που μπορούμε να βρούμε αυτόν τον εθνικό κανονισμό της mini rotax για το 2012 ? Εμείς δεν καταφέραμε να τον βρούμε.
      Σας ευχαριστώ πολύ και συγγνώμη για την ενόχληση.

      Διαγραφή
    4. Δεν με ενοχλείς φιλέ ανώνυμε,
      Τον κανονισμό θα τον βρεις στον αντιπρόσωπο της rotax στην Ελλάδας, τον κύριο Γαλάτση. Προφανώς θα υπάρχει και στο site του,

      Διαγραφή
    5. Προς PRT :
      Κύριε επώνυμε καλησπέρα!
      Εθνικός Κανονισμός ROTAX για το 2012 δεν υπάρχει ούτε στο site του κ. Γαλάτση που μου είπες, ούτε στο site της ΕΘΕΑ/ΟΜΑΕ/ΕΛΠΑ που ξαναέψαξα και που θα έπρεπε να δημοσιεύεται εγκεκριμένος για να είναι Εθνικός Κανονισμός.
      Για ενημέρωση να αναφέρω ότι αυτό που υπάρχει στο site του κ. Γαλάτση είναι δύο Διεθνείς Κανονισμοί ROTAX 2012 στα Αγγλικά που αναρτήθηκαν πρόσφατα : Sporting Regulations 2012 (Αθλητικός Κανονισμός 2012) και Technical Regulations 2012 (Τεχνικός Κανονισμός 2012).
      Είσαι σίγουρος ότι υπάρχει Εθνικός Κανονισμός ROTAX 2012 και δεν κάνεις λάθος ?
      Καλό Πάσχα !
      Ο ανώνυμος αναγνώστης που σε ξαναρώτησε

      Διαγραφή
  9. Αγανακτισμένε αναγνώστη,
    Σωστά θέτεις το θέμα.

    Αγαπητέ PRT,
    Αφου δουλεύεις στο χώρο, παίδεψε το λίγο!!!

    Συντάκτες της επιστολής
    Σωστές οι παρατηρήσεις. Κάλιο αργά παρα ποτέ!
    Θα μπορούσετε και καλύτερα.

    Κι΄εσύ ρε φίλε πάρε ένα τηλέφωνο αν θέλεις κινητήρα Vortex!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα σε όλους,αυτή η επιστολή δυστυχώς για μία ακόμη φορά μου δείχνει πως όλοι σε αυτόν τον χώρο κάνοντας την οποιαδήποτε κίνηση αποσκοπούν κάπου,αυτός θεωρώ κατά την άποψη μου πως είναι και ο λόγος που τον καρτ έχει βάλει την όπισθεν!
    Η επιστολή των κυριών Λαζαράκου και Αντωνιάδη θεωρώ πως είναι εν μέρη υπερβολική,συμφωνώ απόλυτα πως τα μίνι ROTAX θα πρέπει να πάνε πιο αργά (περίπου 1 sec),όμως δεν διακρίνω εκεί το πρόβλημα!
    Γνωρίζουμε όλοι μας πως πάντα θα υπάρχουν οι ανεγκέφαλοι "μπαμπάδες" και οι ηλίθιοι "ομαδάρχες" που θα προσπαθήσουν να "κλέψουν με τον ένα η τον άλλο τρόπο,αυτό δεν είναι φαινόμενο μίνι ROTAX μόνο,αλλά και μίνι 60cc και όλων των άλλων κατηγοριών,το θέμα είναι πώς αυτό θα περιοριστεί για την διασφάλιση όλων!
    Το μεγαλύτερο κατά την άποψη μου πρόβλημα δεν είναι τα 107km του μίνι ROTAX η τα 104km του ROTAX MAX,ειδικά όταν τα πιάνουν σε πίστες όπως τα Μέγαρα και οι Αφίδνες,αλλά τα 80km που μπορούν να πιάσουν όλα τα κάρτ και όχι μόνο τα μίνι,σε πίστες πού δεν έχουν ΚΑΜΜΊΑ διαφυγή παραπάνω από 1.5m και που θα έπρεπε να είναι πίστες αποκλειστικά για ενοικιαζόμενα καρτ,παρόλα αυτά οι ιδιοκτήτες τους διοργανώνουν TIME ATTACK.
    Εδώ λοιπόν έρχομαι και λέω ........ΑΧ ΡΕ ΕΛΛΗΝΑΡΑ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ,ΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΣΚΟΥΦΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΒΑΡΑ ΜΑΣ!!!!

    Καλή σας νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κύριοι Γ.Αντωνιάδη και Γ.Λαζαράκο

    Διάβασα με πολύ προσοχή την επιστολή σας σχετικά με το πρόβλημα ασφαλείας της MINI ROTAX που επισημάνατε πρώτοι (και μοναδικοί) και προβληματίστηκα πολύ. Οι επισημάνσεις σας, αν κατάλαβα καλά, σκοπό έχουν να προλάβουν μελλοντικό ατύχημα μικρών παιδιών και για αυτό θα έπρεπε να σας ευχαριστεί το σύνολο του ελληνικού Kart, πολύ περισσότερο οι γονείς των παιδιών της ΜΙΝΙ ROTAX.
    Η εμπειρία σας στον χώρο του Kart και στο ROTAX τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό είναι πολύ μεγάλη και οι απόψεις σας νομίζω ότι πρέπει να λαμβάνονται σοβαρά υπόψη.
    Επίσης διάβασα τα ποικίλα και αντιφατικά σχόλια αναγνωστών της επιστολής σας, ανωνύμων και επωνύμων, που φοβούμαι ότι δεν έχουν καταλάβει την ουσία του προβλήματος που θίγει η επιστολή σας. Αναφέρω συνοπτικά τα κυριότερα :
    • Μερικοί πιστεύουν ότι η υπερβολική – επικίνδυνη τελική ταχύτητα των MINI ROTAX οφείλεται σε εκτός κανονισμών επεμβάσεις ορισμένων μηχανικών (μαϊμουδιάσματα) με συμμετοχή ή και υποκίνηση των γονέων.
    • Άλλοι υποστηρίζουν ότι το θέμα είναι η εφαρμογή των διεθνών κανονισμών από την ελληνική ROTAX και, αν αυτό συμβαίνει, τότε δεν χρειάζονται πρόσθετα μέτρα που εσείς προτείνετε στην επιστολή σας.
    • Άλλοι αφήνουν να εννοηθεί ότι όλα έχουν καλώς, αφού υπάρχει εθνικός κανονισμός για την ΜΙΝΙ ROTAX.
    • Κάποιοι υποστηρίζουν ότι το πρόβλημα δεν είναι η τελική ταχύτητα των ΜΙΝΙ ROTAX, αλλά η έλλειψη διαφυγής που παρατηρείται σε μικρές πίστες, αφήνοντας να εννοηθεί ότι στις μεγάλες πίστες με δυνατότητα διαφυγής, τα παιδάκια μπορούν να τρέχουν στην ευθεία με μεγάλη τελική ταχύτητα χωρίς κίνδυνο.
    • Εντύπωση μου έκανε η απουσία απάντησης από την ελληνική ROTAX.
    Νομίζω ότι είναι απαραίτητο να δώσετε κάποιες πρόσθετες διευκρινίσεις για να μπορέσουμε όλοι να καταλάβουμε την ουσία του προβλήματος και να συμβάλουμε στην επίλυσή του.
    Προσωπικά θα ήθελα να μας πείτε, αν διαπιστώσατε το πρόβλημα της υπερβολικής – επικίνδυνης ταχύτητας των ΜΙΝΙ ROTAX στην Ελλάδα ή αν το διαπιστώσατε και στο εξωτερικό.
    Επίσης, αν μπορείτε, να μας ενημερώσετε τι συμβαίνει στο εξωτερικό και μάλιστα σε χώρες με παράδοση στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, οι οποίες καλλιεργούν και αναπτύσσουν τους αγώνες ROTAX και διαθέτουν μεγάλο αριθμό συμμετοχών.

    Γονέας της κατηγορίας ΜΙΝΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λαζαράκος Γιώργος9 Απριλίου 2012 στις 4:37 μ.μ.

    Πολύ σύντομα θα έχετε τις διευκρινίσεις και όλες τις παρατηρήσεις μας για το συγκεκριμένο θέμα. Δυστηχώς το εξαιρετικά φορτωμένο μας πρόγραμμα δεν έχει επιτρέψει να αναλύσουμε το συγκεκριμένο θέμα περαιτέρω αλλά θεωρώ ότι είναι πιά επιβεβλημένο. Εγώ προσωπικά αλλά και ο κ. Αντωνιάδης Γιάννης ουδέποτε δεν στραφήκαμε εναντίον κανενός αλλά με την επιστολή μας θελήσαμε να εκφράσουμε την άποψη μας ή οποία από κάποιους παραφράστηκε ή χρησιμοποιήθηκε όπως ήταν αναμενόμενο προς ιδίο όφελος. Επαναλαμβάνω άμεσα θα έχετε αναλυτική άποψη αλλά και και προτεινόμενες λύσεις.
    Ήδη απλά να γνωρίζετε ότι έχουν ξεκινήσει οι απαραίτητες ενέργειες.
    Πάντα με Εκτίμηση & με Αγάπη προς το Καρτ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κύριε PRT motorsport,

    Διάβασα την απάντησή σας στην επιστολή ενός σχολιαστή που δήλωσε αγανακτισμένος αναγνώστης, και θα ήθελα να καταθέσω την προσωπική μου άποψη :

    Συμφωνώ μαζί σας ότι άν κάποιος διατυπώσει άποψη χωρίς να έχει γνώση του αντικειμένου για το οποίο μιλάει, η άποψή του θα είναι χωρίς βάση, επομένως θα καταριφθεί εύκολα και ο ίδιος πράγματι μπορεί να κακοχαρακτηρισθεί.
    Όμως ο αναγνώστης - σχολιαστής στον οποίο απαντήσατε, δεν εξέφρασε άποψη. Ερωτήματα έθεσε. Και μάλιστα ερωτήματα με πολύ σαφή τρόπο. Διάβασα πολλές φορές το σχόλιό του, ψάχνοντας να βρώ αν διατυπώνει κάπου άποψη, όπως ισχυρίζεσθε, έστω και συγκαλυμμένη. Δεν βρήκα όμως.
    Αυτό που βρήκα είναι διαζευκτικά ερωτήματα δεμένα μεταξύ τους. Η δυνατότητα έκφρασης δομημένου λόγου και επισήμανσης συσχετισμών, δείχνει ύπαρξη λογικής δομής και άτομο συγκροτημένο. Δεν είναι όμως διατύπωση άποψης.
    Η όλη επιστολή - σχόλιο ομολογώ ότι μου έκανε θετική εντύπωση.
    Συνεπώς ο (αγανακτισμένος) αναγνώστης δεν κινδυνεύει να κακοχαρακτηρισθεί, όπως τον προειδοποιείτε εσείς, ως ειδήμων, στο δικό σας σχόλιο, αφού δεν εξέφρασε καμμία άποψη για ένα θέμα που ο ίδιος άλλωστε αφήνει να εννοηθεί ότι δεν γνωρίζει. Το μόνο που φαίνεται ότι ήθελε να κάνει, ήταν να ρωτήσει, όπως άλλωστε οφείλει να κάνει κάθε άνθρωπος που θέλει να μάθει. Από τα πρώτα μαθητικά μας χρόνια διδαχθήκαμε ότι όταν δεν γνωρίζουμε ένα αντικείμενο, πρέπει να ρωτάμε για να μάθουμε. Αν δεν ρωτήσουμε, δεν θα μάθουμε.
    Αυτό που με προβλημάτισε όμως ιδιαίτερα, ήταν η δική σας αντιμετώπιση, που σπεύσατε να δώσετε στην επιστολή - σχόλιο χαρακτήρα που δεν είχε. Να παρουσιάσετε δηλαδή τον συντάκτη της, εμμέσως πλην σαφώς, σαν κάποιον άσχετο που λέει ανοησίες, ενώ ο άνθρωπος απλά ρωτούσε για να μάθει.
    Αυτή η διαστρέβλωση θέλω να πιστεύω ότι δεν έγινε εκ μέρους σας σκόπιμα, αλλά από έλλειψη προσοχής και βιαστικής κρίσης. Άλλωστε η γενικότερη εικόνα σας δεν ταιριάζει με αυτήν που επιδείξατε στο σχόλιό σας.

    Δυστυχώς στην Ελλάδα οι ερωτήσεις δεν είναι καλοδεχούμενες, και η συνήθης πρακτική για να απαλλαγούμε από αυτές, όταν διατυπώνονται, είναι να παίρνουμε στο ψιλό αυτόν που ρωτάει και να τον μειώνουμε δημόσια, οπότε με μία κίνηση να πετυχαίνουμε διπλό στόχο : Να κάνουμε ανυπόληπτο αυτόν που ρωτάει και να δείχνουμε εμμέσως πλην σαφώς στους υπόλοιπους τι τους περιμένει αν τολμήσουν να κάνουν και αυτοί το ίδιο. Συνήθως αυτή η τακτική πετυχαίνει τον στόχο της και στις περισσότερες περιπτώσεις η όλη ιστορία σταματάει στο ξεκίνημά της. Θέλω να πιστεύω ότι δεν έχετε αυτή τη νοοτροπία. Και θέλω επίσης να πιστεύω ότι στις μέρες μας οι άνθρωποι σκέπτονται όλο και περισσότερο και επηρρεάζονται όλο και λιγότερο από αυτές τις πρακτικές.
    Ευελπιστώ ότι εφεξής θα δείξετε τη δέουσα προσοχή και θα συμβάλετε στην καλοπροαίρετη προσπάθεια που γίνεται τον τελευταίο καιρό από πολλούς ανθρώπους γύρω από το kart, να ενημερωθούν σωστά γύρω από τα θέματα του kart, προκειμένου να συβάλουν στη λύση χρόνιων προβλημάτων που ταλανίζουν τον χώρο. Ομολογώ ότι τα θέματα και τα προβλήματα αποδεικνύονται πολύ περισσότερα από όσα αρχικά περιμέναμε, και όσο περισσότερο το ψάχνουμε τόσο περισσότερα βρίσκουμε. Ευτυχώς, στην πορεία βρίσκουμε όλο και περισσότερους ενδιαφέροντες ανθρώπους που κινούνται με το ίδιο πνεύμα.

    Επίσης θα ήθελα να παρακαλέσω τον κ. αγανακτισμένο αναγνώστη (δεν το αναφέρω ειρωνικά) να μην παρασυρθεί από την αγανάκτησή του και σταματήσει τη γόνιμη προσπάθειά του, ούτε να πτοηθεί από επιθέσεις που είναι άλλωστε αναμενόμενες. Πολλοί από εμάς θα θέλαμε να συνεχίζει να θέτει ερωτήματα, όταν και όποτε κρίνει ότι χρειάζεται, και να μας βοηθάει να καταλάβαίνουμε καλύτερα το θέμα. Όσο λιγότερο φορτίζεται συγκινησιακά, τόσο περισσότερο νομίζω ότι θα μπορεί να βοηθήσει.

    Τέλος, εκφράζω για μια ακόμα φορά την έκπληξή μου για την παντελή απουσία της Ελληνικής ROTAX από οποιαδήποτε ενημέρωση ή σχολιασμό για ένα θέμα που είναι καθαρά δικό της.

    Καλό Πάσχα και χρόνια πολλά.

    Γονέας της κατηγορίας ΜΙΝΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγανακτισμένε αναγνώστη
    Μην συγχίζεσαι και μην περιμένεις να μάθεις αλήθειες από το κατεστημένο του χώρου.
    Αν νομίζεις ότι επειδή ρωτάς θα πάρεις απάντηση από αυτούς ,είσαι γελασμένος. Το πολύ – πολύ να σου στείλουν κανα σχόλιο κάποιοι που όπως και σύ δεν ξέρουν τίποτα και βράζουν στο ίδιο καζάνι με σένα.
    Αν πάρεις απάντηση από το κατεστημένο του kart ,θα είναι για να σου πούν αυτό που τους βολεύει και να σε μπερδέψουν. Αν πιέζεις και μπαίνεις στο ρουθούνι κάποιου από αυτούς , μην περιμένεις καμιά υποστήριξη από τους υπόλοιπους. Απεναντίας θα ενωθούν εναντίον σου. Μην ξεγελιέσαι επειδή μεταξύ τους μπορεί να είναι στα μαχαίρια. Είναι αφέλεια να περιμένεις ότι θα βγάλουν ο ένας τα άπλυτα του άλλου στη φόρα. Κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει!!! Θα τα βρούνε σε χρόνο μηδέν και θα σου επιτεθούνε όλοι μαζί! Θα βλέπεις να υπερασπίζονται αυτόν που στριμώχνεις με τις ερωτήσεις σου ,πρώτοι και καλύτεροι αυτοί που τους νομίζεις εχθρούς του και θα τρίβεις τα μάτια σου.
    Ψάξτο λίγο και δες ποιος πήγε να σε βγάλει άσχετο και πήρε πρώτος το μέρος του Γαλάτση για να δείς αν έχω δίκιο.
    Δε σου λέω να σταματήσεις να κάνεις ερωτήσεις. Ισα ίσα με τις ερωτήσεις θα μαζευτούν κάπως και ο πολύς κόσμος θα αρχίσει να γίνεται πιο υποψιασμένος. Απλά σου λέω να μην περιμένεις ότι θα σου απαντήσουν αυτοί που μπορούν να σου απαντήσουν.
    Αν θες απαντήσεις άρχισε να μαζεύεις υλικό και να ενημερώνεσαι από πρώτο χέρι για να βρείς άκρη μόνος σου. Αν δεν έχεις νύχια να ξυστείς μην περιμένεις να σε ξύσουν άλλοι!
    Ετοιμάσου για επιθέσεις από όλους τους. Και φρόντιζε να μη συγχίζεσαι και να μην αγανακτείς εύκολα ,γιατί θα αγανακτήσεις πάρα πολλές φορές και μπορεί να πεθάνεις πριν την ώρα σου!
    Εδώ είμαστε και θα με θυμηθείς!
    Χρόνια πολλά και με υγεία!
    Ένας παλιός που έπαθε και έμαθε (ένας παθώς και μαθώς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται να είσαι τόσο μηδενιστής όταν δεν εχεις καν το θαρρος να υπογράψεις αυτά που λες! Στην τελική βγάλε στην φόρα αυτά που έπαθες για να μάθουν και οι υπόλοιποι! Γεμίσαμε παθόντες αλλά τις επιλογές μας σαν πελάτες δεν τις κρινουμε ποτε. Για όλα πάντα οι άλλοι φταίνε!! Ελεος..

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ φίλε,
      Η στενή σχέση που συνέλαβες μεταξύ μηδενισμού και θάρρους αφ’ ενός, καθώς και μεταξύ επιλογών, πελατών, ευθυνών, και ελέους που τόσο πειστικά διατύπωσες σε λίγες γραμμές, νομίζω ότι σε αδικούν ως στοχαστή αφού το αναγνωστικό κοινό σου περιορίζεται στα στενά όρια του περιοδικού. Οφείλεις να δώσεις τη δυνατότητα να απολαύσουν τα νοήματά σου πολύ περισσότεροι σκεπτόμενοι άνθρωποι στην Ελλάδα και, γιατί όχι, και στο εξωτερικό.
      Με ευγνωμοσύνη για τη συνεισφορά σου
      Ένας πνευματικά τυφλός που μετά το κείμενό σου ανέβλεψε!

      Διαγραφή
    3. Η ειρωνεία σε όλο της το μεγαλείο! Θα μας πεις τι έπαθες και έγινες έτσι ή απλά είσαι καλός στην αερολογία?

      Διαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item