Η Formula 1 με αριθμούς από την Pirelli

Έναν ενδιαφέρον απολογισμό της σεζόν με τη «γλώσσα των αριθμών» μάς δίνει η Pirelli με μια σειρά στατιστικών στοιχείων που δημοσίευσε.
Όσον αφορά τα ελαστικά που αποτελούν και το πεδίο της Pirelli, συνολικά χρησιμοποιήθηκαν 21.400 στεγνά, 2.100 βροχής και επιπλέον 6.600 για τις δοκιμές! Από αυτά για αγώνες, το 25% ήταν μαλακά, το 21 % μεσαία, το 18% ενδιάμεσα και το 17% σκληρά. Η μέση διάρκεια ζωής στεγνής γόμας τη φετινή σεζόν ήταν 180 χλμ, ενώ γόμας βροχής 180 χλμ.
Η πίστα της Ινδίας και συγκεκριμένα η στροφή 10-11 αποτελεί πρόκληση για τα ελαστικά, καθώς εκεί υφίσταται το μεγαλύτερο συνεχές φορτίο.
Όσον αφορά τη διάρκεια των αγώνων, ο μεγαλύτερος της χρονιάς έγινε στη Μαλαισία και διήρκησε 2 ώρες 44 λεπτά 51,812 δευτ. Ο μικρότερος από την άλλη, ήταν Μ. Βρετανία σε 1 ώρα 25 λεπτά 11,288 δευτ.
Η υψηλότερη τελική ταχύτητα που καταγράφηκε με ελαστικό P Zero F1, ήταν 346 χλμ/ώρα και επετεύχθη από τον Raikkonen στον αγώνα της Ιταλίας.
Όσον αφορά στα pit stops, συνολικά στη διάρκεια της χρονιάς είχαμε 957, από τα οποία 14 ήταν ποινή διέλευσης Drive Through και 2 ποινή Stop & Go. Ο μέσος αριθμός στάσεων ανά αγώνα ήταν 47,9, δηλ. 1,9 ανά οδηγό. Τα περισσότερα, δηλαδή 76, έγιναν στη Μαλαισία και τα λιγότερα στις ΗΠΑ, όπου και είχαμε μόλις 24.Ταχύτερος χρόνος pit stop ήταν τα 2,31 δευτ,και επετεύχθη από τη McLaren και τον Jenson Button στη Γερμανία.
Τέλος, η συνολική απόσταση που κάλυψαν όλα τα ελαστικά F1 το 2012 ήταν 216.967 χλμ
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.