Η Formula 1 με αριθμούς από την Pirelli

Με την αυλαία να πέφτει πριν μερικές εβδομάδες στο φετινό πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, η σεζόν ολοκληρώθηκε με την κατάκτηση του τίτλου από το Σεμπάστιαν Φέτελ.
Έναν ενδιαφέρον απολογισμό της σεζόν με τη «γλώσσα των αριθμών» μάς δίνει η Pirelli με μια σειρά στατιστικών στοιχείων που δημοσίευσε. 







Συνολικά, 1.139 προσπεράσεις έγιναν το 2012, με τις περισσότερες σε στεγνό αγώνα να φτάνουν τις 90, στο κινεζικό Grand Prix. Από την άλλη, οι περισσότερες σε βρεγμένο αγώνα έφτασαν τις 147, στο Grand Prix της Βραζιλίας, αριθμό που αποτελεί ιστορικό ρεκόρ. Στον αντίποδα, οι λιγότερες σε στεγνό αγώνα ήταν μόλις 12 και έγιναν στο Μονακό.

Όσον αφορά τα ελαστικά που αποτελούν και το πεδίο της Pirelli, συνολικά χρησιμοποιήθηκαν 21.400 στεγνά, 2.100 βροχής και επιπλέον 6.600 για τις δοκιμές! Από αυτά για αγώνες, το 25% ήταν μαλακά, το 21 % μεσαία, το 18% ενδιάμεσα και το 17% σκληρά. Η μέση διάρκεια ζωής στεγνής γόμας τη φετινή σεζόν ήταν 180 χλμ, ενώ γόμας βροχής 180 χλμ.

Η πίστα της Ινδίας και συγκεκριμένα η στροφή 10-11 αποτελεί πρόκληση για τα ελαστικά, καθώς εκεί υφίσταται το μεγαλύτερο συνεχές φορτίο.

Όσον αφορά τη διάρκεια των αγώνων, ο μεγαλύτερος της χρονιάς έγινε στη Μαλαισία και διήρκησε 2 ώρες 44 λεπτά 51,812 δευτ. Ο μικρότερος από την άλλη, ήταν Μ. Βρετανία σε 1 ώρα 25 λεπτά 11,288 δευτ.

Η υψηλότερη τελική ταχύτητα που καταγράφηκε με ελαστικό P Zero F1, ήταν 346 χλμ/ώρα και επετεύχθη από τον Raikkonen στον αγώνα της Ιταλίας.

Όσον αφορά στα pit stops, συνολικά στη διάρκεια της χρονιάς είχαμε 957, από τα οποία 14 ήταν ποινή διέλευσης Drive Through και 2 ποινή Stop & Go. Ο μέσος αριθμός στάσεων ανά αγώνα ήταν 47,9, δηλ. 1,9 ανά οδηγό. Τα περισσότερα, δηλαδή 76, έγιναν στη Μαλαισία και τα λιγότερα στις ΗΠΑ, όπου και είχαμε μόλις 24.Ταχύτερος χρόνος pit stop ήταν τα 2,31 δευτ,και επετεύχθη από τη McLaren και τον Jenson Button στη Γερμανία.

Τέλος, η συνολική απόσταση που κάλυψαν όλα τα ελαστικά F1 το 2012 ήταν 216.967 χλμ

Related

news 2281724168228686557

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item