Επιστολή στον πρωθυπουργό για το Ράλλυ Ακρόπολις!

Επιστολή προς τον πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά για τον κίνδυνο ακύρωσης του Ράλλυ Ακρόπολις το 2013 και για πρώτη φορά από το 1961 στάλθηκε από τον πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής του Ρ.Α..
Στην επιστολή τονίζεται ότι υπάρχει ο κίνδυνος λόγω έλλειψης 250χιλ ευρώ τη στιγμή, που η χώρα διαφημίζεται διεθνώς με πολλά περισσότερα.
Αναλυτικά το κείμενο της επιστολής:



"Το Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί τη μοναδική διοργάνωση επιπέδου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος που λαμβάνει χώρα στην Ελλάδα κάθε χρόνο, εδώ και 60 χρόνια. Διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 1951 και αποτελεί ένα από τα πιο διαχρονικά, εμβληματικά και μακροβιότερα Ράλλυ στην παγκόσμια ιστορία αγώνων του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Αποτελεί έναν από τους μόλις 13 αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC) και το μοναδικό στην περιοχή των Βαλκανίων και της Ανατολικής Ευρώπης. Επίσης, το γεγονός ότι καμία χώρα της Μέσης Ανατολής δεν έχει αγώνα στο WRC, καθιστά το Ράλλυ Ακρόπολις ακόμα πιο σημαντικό αγώνα του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού, λόγω και της στρατηγικής γεωγραφικής θέσης της Ελλάδας.
Από το 2011, το Ράλλυ Ακρόπολις έχει εισέλθει οργανωτικά και επικοινωνιακά σε μια νέα εποχή. Τα πρώτα δείγματα γραφής δόθηκαν στους επιτυχημένους Αγώνες του 2011 και του 2012, οι οποίοι αγκαλιάστηκαν με ιδιαίτερη θέρμη από το φίλαθλο κοινό, το Υπουργείο Πολιτισμού & Τουρισμού, τις τοπικές κοινωνίες, τα ΜΜΕ παγκοσμίως και την Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (FIA).
Το Ράλλυ Ακρόπολις μεταδίδεται τηλεοπτικά σε 188 χώρες συμβάλλοντας έτσι στην προβολή της Ελλάδας σε παγκόσμιο επίπεδο και ενισχύοντας την εικόνα της ως τουριστικού προορισμού. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Αγώνας έχει εξασφαλίσει την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού & Τουρισμού και του φορέα «Συμμαχία για την Ελλάδα», ενώ έχουν ήδη σχεδιαστεί δράσεις, οι οποίες σκοπεύουν στην ενίσχυση της προβολής της χώρας μας και στην προσέλκυση τουρισμού από το εξωτερικό. Σημειώνεται ότι η αξία της προβολής της Ελλάδας σε Μέσα από τις τηλεοπτικές μεταδόσεις του Ράλλυ Ακρόπολις σε παγκόσμιο επίπεδο, ανέρχεται σε 10.000.000 €, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η εταιρεία Kantar για λογαριασμό της FIA.
Η διαδρομή του Ράλλυ Ακρόπολις καλύπτει μια ευρεία γεωγραφική περιοχή της Πελοποννήσου και της Στερεάς Ελλάδας και οι τοπικές κοινωνίες των περιοχών από όπου περνούν οι Ειδικές Διαδρομές του Αγώνα αγκαλιάζουν με ιδιαίτερη θέρμη τον Αγώνα, ο οποίος εκτός του ότι αναδεικνύει τα πανέμορφα τοπία της ελληνικής υπαίθρου, συμβάλλει σημαντικά και στην οικονομική τόνωση αυτών των τοπικών οικονομιών, στην ανάπτυξη και στην αύξηση της ρευστότητας, μέσω του συναλλάγματος που εισέρχεται στη χώρα από αγωνιζόμενους, ομάδες, δημοσιογράφους και χιλιάδες επισκέπτες από το εξωτερικό. Το ύψος της δαπάνης υπολογίστηκε σε 8.000.000 €, μετά από έρευνα που διεξήγαγαν οι Διοργανωτές του Αγώνα σε συνεργασία με μεταπτυχιακούς φοιτητές στο πρόγραμμα Sports & Leisure Management του Πανεπιστημίου του Sheffield, κατά τη διάρκεια του περσινού Αγώνα. Επιπρόσθετα, τα ποιοτικά ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι η εικόνα που σχηματίζουν για την Ελλάδα οι ξένοι επισκέπτες που έρχονται για να παρακολουθήσουν το Ράλλυ Ακρόπολις είναι εξαιρετικά καλή σε όλα τα επίπεδα του τουρισμού (φιλοξενία, τιμές, καταλύματα, διατροφή, αξιοθέατα κ.ά.)
Παράλληλα, η άρτια και βραβευμένη από τη FIA διοργάνωση του Ράλλυ Ακρόπολις συντελεί στη γενικότερη αναστροφή του αρνητικού κλίματος που βιώνει η Ελλάδα και αποδεικνύει έμπρακτα τις ικανότητες και τις δυνατότητες της χώρας μας να διακρίνεται σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ωστόσο, παρόλο που ήταν σχεδόν προαποφασισμένο από τη FIA να μη συμπεριλάβει το Ράλλυ Ακρόπολις στο πρόγραμμα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ 2013 και να το αντικαταστήσει με άλλον αγώνα κάποιας γειτονικής βαλκανικής ή ανατολικής χώρας -λόγω της παρούσης κοινωνικό-οικονομικής κατάστασης και αβεβαιότητας που βιώνει η χώρα μας, οι Διοργανωτές του Αγώνα εξασφάλισαν μετά από επίπονες και συντονισμένες προσπάθειες και επαφές με τη FIA την παραμονή του Ράλλυ Ακρόπολις στο επίσημο πρόγραμμα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, με ημερομηνίες διεξαγωγής από 30/05/2013 έως 02/06/2013.
Ο Αγώνας του 2013 αποτελεί πρόκληση για τους Διοργανωτές και βασικός στόχος είναι όχι απλά να εκπληρωθούν οι υψηλές προσδοκίες που καλλιεργήθηκαν από τις δυο προηγούμενες διοργανώσεις αλλά, το Ράλλυ Ακρόπολις να πρωτοπορήσει για ακόμα μια φορά σε όλα τα επίπεδα και να συνεχίσει να δείχνει το δρόμο προς το μέλλον.
Έστω και μετά από τη θετικότατη εξέλιξη της συμπερίληψης του Ράλλυ Ακρόπολις στο Ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, ακόμα και αυτή τη στιγμή, η διοργάνωση του Αγώνα είναι αβέβαιη λόγω ελλείψεως οικονομικών πόρων. Έπειτα από πολλές περικοπές και μειώσεις δαπανών που έγιναν από το Διοργανωτή του Αγώνα, ο συνολικός προϋπολογισμός του δεν μπορεί να πέσει κάτω από το 1.000.000 €. Κυριότερη αιτία είναι η αύξηση του κόστους του παραβόλου που καταβάλλεται στην Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού από 170.000 € σε 270.000 € για το έτος 2013.
Από την άλλη πλευρά, τα έσοδα της διοργάνωσης από χορηγίες και παράβολα συμμετοχών των αγωνιζομένων, στην καλύτερη των περιπτώσεων θα αγγίξουν τις 750.000 €. Συνεπώς, υπάρχει ένα χρηματοδοτικό κενό της τάξεως των 250.000 € που θα χρειαστεί να καλυφθεί ώστε να διεξαχθεί ο Αγώνας, και το οποίο ουσιαστικά αφορά την πληρωμή του παραβόλου της Διοργάνωσης του Αγώνα προς τη FIA.
Στο πλαίσιο αυτό, και με δεδομένη την ενεργή στήριξη της πολιτείας σε άλλες διεθνείς διοργανώσεις που διεξάγονται στη χώρα μας, ζητούμε τη συνδρομή της Επίσημης Πολιτείας στις προσπάθειές μας, ώστε να ανευρεθεί η οδός εξασφάλισης του ποσού των 250.000 €, προκειμένου να καταστεί δυνατή η διοργάνωση του Ράλλυ Ακρόπολις 2013. Σημειώνεται δε ότι το ποσό αυτό δεν είναι απαραίτητο να προέλθει ως χρηματοδότηση/επιχορήγηση της Πολιτείας, αλλά θα μπορούσε να προκύψει μέσα από χορηγία κάποιας εταιρείας, η οποία θα λάβει σε ανταπόδοση ένα χορηγικό πακέτο και θα προβληθεί ποικιλοτρόπως μέσα από τις πλατφόρμες επικοινωνίας του Αγώνα.
Οι συνέπειες της ακύρωσης του Ράλλυ Ακρόπολις για το 2013 θα ήταν ολέθριες, καθώς θα καταστεί αδύνατη η επαναφορά του στο θεσμό στο μέλλον, με συνέπεια να χαθεί ένα πολύτιμο ετήσιο εργαλείο προώθησης του τουρισμού αλλά και εισροής κεφαλαίων. Άλλωστε, οι χώρες που διεκδικούν τη συμμετοχή τους στο καλαντάρι του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ είναι πάρα πολλές και ο ανταγωνισμός μεγάλος.
Ταυτόχρονα, πιθανή ακύρωση του αγώνα λόγω οικονομικής αδυναμίας θα δημιουργήσει τεραστίου μεγέθους αρνητική δημοσιότητα για τη χώρα, τη στιγμή που καταβάλλονται τεράστιες προσπάθειες για την καλυτέρευση της εικόνας της χώρας μας στο εξωτερικό, ώστε να προσελκύσει και πάλι το τουριστικό ενδιαφέρον αλλά και επενδύσεις που θα συμβάλλουν στο να βγει από τη δύσκολη οικονομική κατάσταση.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση της σπουδαιότητας αυτού του ζητήματος και προσδοκούμε στην ενεργή στήριξη της Επίσημης Πολιτείας προκειμένου να καταφέρουμε να διατηρήσουμε το Ράλλυ Ακρόπολις στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και να αποδείξουμε σε όλο τον κόσμο ότι η Ελλάδα, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει αυτόν τον καιρό, όχι μόνο μπορεί να τα καταφέρει αλλά, μπορεί να διοργανώσει τον καλύτερο Αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος."
Μετά τιμής

Βασίλης Δεσποτόπουλος Παύλος Αθανασούλας
Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής Πρόεδρος Celeritas

Related

news 3034404283068038342

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item