Αποτελέσματα από το 5ο Kartnews Time Attack
https://kartnewsgr1.blogspot.com/2012/12/5-kartnews-time-attack.html
32 πιλότοι έδωσαν το παρών χτες στην πίστα του Αγίου Κοσμά προσφέροντας όμορφο θέαμα και συναγωνισμό παρά το έντονο κρύο και τις άσχημες καιρικές συνθήκες της προετοιμασίας του Σαββάτου. Αρκετά μεγάλα ονόματα έδωσαν το παρών στην αυλαία των Kartnews Time 2012 προσφέροντας θέαμα και συναγωνισμό κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο την φετινή αγωνιστική χρονιά.
Όλα κύλησαν ομαλά αν και πλέον η τεράστια αποδοχή του θεσμού, για τα δεδομένα των καιρών, γεμίζει με ευθύνες τους οργανωτές να προσφέρουν ακόμα υψηλότερο επίπεδο οργάνωσης την νέα χρονιά.
Η διαδικασία της επίσημης χρονομέτρησης ξεκίνησε στις 12:30 καθώς δόθηκε αρκετός χρόνος στους μηχανικούς των ομάδων να κάνουν όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις καθώς οι περισσότεροι δεν είχαν καταφέρει να προετοιμαστούν το Σάββατο λόγο της βροχής.
Όλες οι κατηγορίες έκαναν από 3 σκέλη επίσημων χρονομετρημένων και η διαδικασία ολοκληρώθηκε στις 3 το μεσημέρι.
Η παρέλαση των ονομάτων που ακολουθεί παραπέμπει στην αφρόκρεμα του καρτ παρόλο που υπήρχαν και αρκετές τρανταχτές απουσίες.
Μεγάλος πρωταγωνιστής ο ταχύτατος Δημήτρης Βασιλέρης ένας από τους καλύτερους οδηγούς στην Ελλάδα για το 2012, που κατέκτησε την 1η θέση γενικής, έκανε επίσημο ρεκόρ πίστας με 27,040 και κατέκτησε και την 1η θέση στην κατηγορία Master των εξατάχυτων καρτ.
Τον ακολούθησε ο Μίχας Θεοφάνης που βελτιώθηκε αρκετά με το νέο του εξατάχυτο κάνοντας χρόνο 27,355, ενώ 3ος ήταν ο πιλότος που δεν απουσιάζει ποτέ από το βάθρο, Μαιτός Κωνσταντίνος με 27,502 στην πρώτη του συμμετοχή στο θεσμό, παρά τις ατυχίες που αντιμετώπισε.
Στην 4η θέση η ευχάριστη φετινή έκπληξη, ο Γιώργος Κρητικός με 27,592 που κατέκτησε και την 1η θέση στην κατηγορία Master S.
5ος γενικής και 4ος στην Master ο έμπειρος πιλότος Παύλος Ξυνός με χρόνο 27,608 στην πρώτη του συμμετοχή στον θεσμό, όπου παρά το γεγονός ότι απουσιάζει χρόνια από τα εξατάχυτα δείχνει ότι βρίσκετε σε πολύ καλή φόρμα.
Την πρώτη πεντάδα της κατηγορίας Master έκλεισε ο σταθερός και ταχύτατος Βασίλης Κουκουλέτας με 28,033 χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα καθώς το αρκούσε αυτή η θέση ώστε να κατακτήσει την 1η θέση στην γενική κατάταξη των ταχύτερων οδηγών.
Την πρώτη τριάδα της κατηγορίας Master S έκλεισαν οι Κατίκας Νεκτάριος με 28,312 και ο Βασσατής Αντώνης με 28,314.
Στην κατηγορία PRO ζαλίστηκαν τα χρονόμετρα από τις εναλλαγές των θέσεων, ανάμεσα στους κορυφαίους πιλότους της κατηγορίας.
1ος ο Μίχας Θεοφάνης με 27,814 κάνοντας την υπέρβαση στην τελευταία του προσπάθεια, κλέβοντας την νίκη από τον ταχύτατο Τολό Κωνσταντίνο που είχε σταματήσει τον χρόνο στο 28,011 .
3ος για 7 χιλιοστά του δευτερολέπτου ο Σαγανάς Στέλιος με 28,018 που ήταν 1ος λίγο πριν τελειώσει το 2ο σκέλος κάνοντας για άλλη μια φορά σπουδαία εμφάνιση
4ος ο πρωτοεμφανιζόμενος στον θεσμό, αλλά πολύ έμπειρος πιλότος, Ευάγγελος Γαβαλάς με 28,121 ενώ 5ος με διαφορά 5 χιλιοστών ο ταχύτατος Βασιλόπουλος Γιώργος. Δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε τον πάντα γρήγορο Χρήστο Σαγανά που πήρε την 6η θέση με 28,149 παρά τα όποια μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισε, αλλά και τον Άγγελο Πάρχα όπου μια μικρή σύγκρουση που είχε στο 2ο σκέλος, δεν το άφησε να σπάσει το 28,552.
Στην κατηγορία EXPERT είχαμε τρεις μεγάλες εκπλήξεις. Τον Γιώργο Κουταλίδη που στην 2η συμμετοχή του στον θεσμό και παρόλο που είναι νέος οδηγός πήρε την 1η θέση με 28,142.
Δεύτερη ευχάριστη έκπληξη ήταν η επίδοση του Νίκου Σωτηρόπουλου που πήρε την 2η θέση με χρόνο 28,188 κερδίζοντας τον μεγάλο του αντίπαλο για τον τίτλο Βασίλη Στεργίου που τερμάτισε 4ος κερδίζοντας όμως οριακά τον τίτλο της κατηγορίας.
Η τρίτη μεγάλη έκπληξη ήταν ο πρωτοεμφανιζόμενος και νέος οδηγός Παυλίδης Βαγγέλης που κατέκτησε την 3η θέση με 28,544 δείχνοντας, ότι μόνο τυχαίες δεν είναι, οι πολύ καλές εμφανίσεις του στον Ασπρόπυργο.
Στην κατηγορία Hobbie είχαμε δύο νέους οδηγούς τον Γιώργο Καλογερόπουλο και τον Ελευθεριάδη Γιώργο που μοιράστηκαν τις 2 πρώτες θέσεις με χρόνους 30,150 και 30,356.
Στην κατηγορία ΜΙΝΙ οι μικροί πιλότοι κινήθηκαν ταχύτατα. Την πρώτη θέση κατέκτησε ο ταχύτατος Θάνος Ξηνταβελόνης με 30,416 , 2ος ο Αθανασόπουλος Σωτήρης με οδήγηση που ζηλεύουν ακόμα και έμπειροι πιλότοι και χρόνο 30,633 ενώ 3ος ήταν ο πρωτοεμφανιζόμενος μικρός πιλότος Ρουμελιώτης Κωνσταντίνος με σταθερή οδήγηση πιέζοντας αρκετά τους δύο πρώτος με χρόνο 30,857.
Στην ΜINI ROTAX, 1ος ο Ντέκας Χρήστος με χρόνο 30,841 που αψήφισε τον πυρετό του και έδωσε ένα δυναμικό παρών και 2ος ο Τσιροζίδης Δημήτρης με χρόνο 31,188.
Ο Γιάννης Πανούσης ο μικρότερος και καλύτερος πιλότος όλων αποφάσισε να μας χαρίσει με το τελείωμα του χρόνου ένα νέο ατομικό ρεκόρ με χρόνο 43,707 και χαμόγελα στο βάθρο των νικητών.
Αναλυτικά όλα τα αποτελέσματα:
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ | ||||||
Οδηγός | Σασί | Μοτέρ | Ομάδα | ΚΑΤ. | ΧΡΟΝΟΣ | |
1 | ΒΑΣΙΛΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | ENERGY | TM | KAITATZIS RACING | MASTER | 27,040 |
2 | ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΜΙΧΑΣ | BIREL | TM KZ10 | KAITATZIS RACING | MASTER | 27,355 |
3 | ΜΑΙΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | BIREL | TM KZ10 | MAITOS KOSMIC | MASTER | 27,502 |
4 | ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | ZANARDI | TM K9C | FA RACING TEAM | MASTER | 27,592 |
5 | ΞΥΝΟΣ ΠΑΥΛΟΣ | KOSMIC | TM | ATHENS KART | MASTER | 27,608 |
6 | ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΜΙΧΑΣ | TONY KART | BMB | MIXAS RACING | PRO | 27,814 |
7 | ΤΟΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | BIREL | BMB | ZORRI MOTORSPORT | PRO | 28,011 |
8 | ΣΑΓΑΝΑΣ ΣΤΕΛΙΟΣ | FA | IAME X30 | FA RACING TEAM | PRO | 28,018 |
9 | ΚΟΥΚΟΥΛΕΤΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | MARANELLO | ΤΜ K9C | NITRO RACING TEAM | MASTER | 28,033 |
10 | ΛΕΝΤΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | MARANELLO | TM K9C | MARANELLO HELLAS | MASTER | 28,048 |
11 | ΓΑΒΑΛΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | TONY | ROTAX | RAY MOTORSPORT | PRO | 28,121 |
12 | ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | ENERGY | ROTAX | KAITATZIS RACING | PRO | 28,126 |
13 | ΚΟΥΤΑΛΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | DANILLO RO. | ROTAX | ROTAX HELLAS | EXPERT | 28,142 |
14 | ΣΑΓΑΝΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | TECNO | IAME X30 | FA RACING TEAM | PRO | 28,149 |
15 | ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | MARANELLO | ROTAX | MARANELLO HELLAS | EXPERT | 28,188 |
16 | ΤΟΒΙΕ SINCLAIR | MARANELLO | ROTAX KZ | MARANELLO HELLAS | MASTER | 28,235 |
17 | ΚΑΤΙΚΑΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ | MARANELLO | MARANELLO | MARANELLO HELLAS | MASTER | 28,312 |
18 | ΒΑΣΑΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | MARANELLO | MARANELLO | NITRO RACING TEAM | MASTER | 28,314 |
19 | ΓΡΙΠΙΩΤΗΣ ΤΑΣΟΣ | MARANELLO | TM K9C | MARANELLO HELLAS | MASTER | 28,440 |
20 | ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | MARANELLO | TM K9C | MARANELLO HELLAS | MASTER | 28,477 |
21 | ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ | TONY | ROTAX | DEGLERIS RACING | EXPERT | 28,544 |
22 | ΠΑΡΧΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | EASYKART | IAME | ZORRI MOTORSPORT | PRO | 28,552 |
23 | ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ | ZANARDI | ROTAX | ROTAX HELLAS | EXPERT | 28,855 |
24 | ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | MARANELLO | TM KZ10 | MARANELLO HELLAS | MASTER | 28,932 |
25 | ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | MARANELLO | ROTAX | MARANELLO HELLAS | HOBBIE | 30,150 |
26 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | MARANELLO | ROTAX | MARANELLO HELLAS | HOBBIE | 30,356 |
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ MASTER | |||||
Οδηγός | Σασί | Μοτέρ | Ομάδα | ΧΡΟΝΟΣ | |
1 | ΒΑΣΙΛΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | ENERGY | TM | KAITATZIS RACING | 27,040 |
2 | ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΜΙΧΑΣ | BIREL | TM KZ10 | MIXAS RACING TEAM | 27,355 |
3 | ΜΑΙΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | KOSMIC | TM | MAITOS KOSMIC | 27,502 |
4 | ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | ZANARDI | TM K9C | FA RACING TEAM | 27,592 |
5 | ΞΥΝΟΣ ΠΑΥΛΟΣ | ZANARDI | TM | ATHENS KART | 27,608 |
6 | ΚΟΥΚΟΥΛΕΤΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | MARANELLO | ΤΜ K9C | NITRO RACING TEAM | 28,033 |
7 | ΛΕΝΤΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | MARANELLO | TM | MARANELLO HELLAS | 28,048 |
8 | ΤΟΒΙΕ SINCLAIR | MARANELLO | ROTAX KZ | MARANELLO HELLAS | 28,235 |
9 | ΚΑΤΙΚΑΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ | MARANELLO | MARANELLO | MARANELLO HELLAS | 28,312 |
10 | ΒΑΣΑΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | MARANELLO | MARANELLO | NITRO RACING TEAM | 28,314 |
11 | ΓΡΙΠΙΩΤΗΣ ΤΑΣΟΣ | MARANELLO | TM | MARANELLO HELLAS | 28,440 |
12 | ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | MARANELLO | TM K9C | MARANELLO HELLAS | 28,477 |
13 | ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | MARANELLO | TM KZ10 | MARANELLO HELLAS | 28,932 |
ΚΛΑΣΗ MASTER S | |||||
Οδηγός | Σασί | Μοτέρ | Ομάδα | ΧΡΟΝΟΣ | |
1 | ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | ZANARDI | TM K9C | FA RACING TEAM | 27,592 |
2 | ΚΑΤΙΚΑΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ | MARANELLO | MARANELLO | MARANELLO HELLAS | 28,312 |
3 | ΒΑΣΑΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | MARANELLO | MARANELLO | NITRO RACING TEAM | 28,314 |
4 | ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | MARANELLO | TM K9C | MARANELLO HELLAS | 28,477 |
5 | ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | MARANELLO | TM KZ10 | MARANELLO HELLAS | 28,932 |
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ PRO | ||||||
Οδηγός | Σασί | Μοτέρ | Ομάδα | ΧΡΟΝΟΣ | ||
1 | ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΜΙΧΑΣ | TONY | BMB | MIXAS RACING | PRO | 27,814 |
2 | ΤΟΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | BIREL | BMB | ZORRI MOTORSPORT | PRO | 28,011 |
3 | ΣΑΓΑΝΑΣ ΣΤΕΛΙΟΣ | FA | IAME X30 | FA RACING TEAM | PRO | 28,018 |
4 | ΓΑΒΑΛΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | TONY | ROTAX | RAY MOTORSPORT | PRO | 28,121 |
5 | ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | ENERGY | ROTAX | KAITATZIS RACING | PRO | 28,126 |
6 | ΣΑΓΑΝΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | TECNO | IAME X30 | FA RACING TEAM | PRO | 28,149 |
7 | ΠΑΡΧΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | EASYKART | IAME | ZORRI MOTORSPORT | PRO | 28,552 |
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ EXPERT | |||||
Οδηγός | Σασί | Μοτέρ | Ομάδα | ΧΡΟΝΟΣ | |
13 | ΚΟΥΤΑΛΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | DANILLO RO. | ROTAX | ROTAX HELLAS | 28,142 |
15 | ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | MARANELLO | MARANELLO | MARANELLO HELLAS | 28,188 |
21 | ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ | TONY | ROTAX | DEGLERIS RACING | 28,544 |
23 | ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ | ZANARDI | ROTAX | ROTAX HELLAS | 28,855 |
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΗΟΒΒΙΕ | |||||
Οδηγός | Σασί | Μοτέρ | Ομάδα | ΧΡΟΝΟΣ | |
1 | ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | MARANELLO | ROTAX | MARANELLO HELLAS | 30,150 |
2 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | MARANELLO | ROTAX | MARANELLO HELLAS | 30,356 |
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΙΝΙ | |||||
Οδηγός | Σασί | Μοτέρ | Ομάδα | ΧΡΟΝΟΣ | |
1 | ΞΗΝΤΑΒΕΛΟΝΗΣ ΘΑΝΟΣ | BIREL | LENZO | ZORRI MOTORSPORT | 30,416 |
2 | ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ | FA | LENZO | FA RACING TEAM | 30,633 |
3 | ΝΤΕΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | ZANARDI | ROTAX | NTEKAS RACING | 30,841 |
4 | ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ | PCR | LENZO | 30,857 | |
5 | ΤΣΙΡΟΖΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | MARANELLO | ROTAX | MARANELLO HELLAS | 31,188 |
6 | ΠΑΝΟΥΣΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | MARANELLO | ROTAX | MARANELLO HELLAS | 43,707 |
Ακολουθεί σύντομα αναλυτικό φωτορεπορτάζ!
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.