Κορυφαίος πιλότος του 2012 ο Αλόνσο
https://kartnewsgr1.blogspot.com/2012/12/2012.html
Στην καθιερωμένη ετήσια ψηφοφορία των αγωνιστικών διευθυντών των ομάδων της F1 για τον κορυφαίο πιλότο της χρονιάς που διοργανώνει το βρετανικό περιοδικό Autosport ο 31χρονος Ισπανός συγκέντρωσε τους περισσότερους ψήφους.
Η εν λόγω ψηφοφορία έχει ιδιαίτερη αξία καθότι οι ψήφοι των 12 αγωνιστικών διευθυντών παραμένουν μυστικές. Οι επικεφαλής των ομάδων καλούνται να διαμορφώσουν το προσωπικό τους top – 10 πιλότων χρησιμοποιώντας το υπάρχον σύστημα βαθμολόγησης (25-18-15-12-10-8-6-4-2-1). Έτσι ο πρώτος στις προτιμήσεις τους παίρνει 25 βαθμούς και ο δέκατος, 1 βαθμό.
Ο Αλόνσο παίρνει για 2η φορά την τελευταία πενταετία τη συγκεκριμένη διάκριση η προηγούμενη φορά ήταν το 2010 όπου επίσης είχε χάσει τον τίτλο στον τελευταίο αγώνα στο Άμπου Ντάμπι.
Εντύπωση προκαλεί και η διαφορά ανάμεσα στον Ισπανό και τον φετινό πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ που ανέρχεται σε 71 βαθμούς. Ο Λιούις Χάμιλτον πήρε την 3η θέση από το Ράικονεν ενώ ο Χούλκενμπεργκ σίγουρα ξεχώρισε με τη Force India στο φετινό του comeback. Αντίθετα όπως φαίνεται από τη βαθμολογία δεν εντυπωσίασε όσο θα περίμενε κανείς ο Σέρτζιο Πέρεζ πιθανόν οι αγωνιστικοί διευθυντές επηρεάστηκαν από την αστάθεια και τα λάθη του νεαρού Μεξικάνου πιλότου σε κάποιους αγώνες. Ο Πέρεζ δεν βαθμολογήθηκε στους τελευταίους έξι φετινούς αγώνες.
Συνολικά η βαθμολογία διαμορφώθηκε ως εξής:
ΤΟP 10 Αγωνιστικών Διευθυντών Ομάδων F1 |
|
1. Αλόνσο 269 |
2. Φέτελ 198 |
3. Χάμιλτον 177 |
4. Ράικονεν 176 |
5. Μπάτον 104 |
6. Γουέμπερ 66 |
7. Χούλκενμπεργκ 50 |
8. Ρόσμπεργκ 30 |
9. Πέρεζ 30 |
10. Μάσα 27 |
Ο Αλόνσο μιλώντας σχετικά δήλωσε: " Είμαι πολύ ικανοποιημένος που οι αγωνιστικοί διευθυντές μου έδωσαν τον τίτλο του κορυφαίου. Θα είναι δύσκολο να επαναλάβω μια τόσο καλή απόδοση όσο η φετινή. Βέβαια για το 2013 προτιμώ να κερδίσω τον τίτλο από μια τόσο τιμητική διάκριση".
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.