Εκπληκτικός αλλά άτυχος ο Θοδωρής Ζαχαρέλης στο Μπαχρέιν
https://kartnewsgr1.blogspot.com/2012/11/blog-post_1053.html
Σε έναν αγώνα όνειρο στο Μπαχρέιν για το Academy Trophy ο έλληνας πρωταθλητής από την Λάρισα Θοδωρής Ζαχαρέλης έκανε την καλύτερη παρουσία του, φέτος στο Academy Trophy κατακτώντας την 23η και την 14η θέση στους 2 τελικούς που προκρίθηκε μαζεύοντας συνολικά 45 βαθμούς.
Η συγκομιδή αυτή τον έφερε στην 25η θέση της γενικής κατάταξης ανάμεσα σε 52 οδηγούς από όλο τον κόσμο. Πιο αναλυτικά:
Τόσο τα χρονομετρημένα όπου έκανε τον 7ο καλύτερο χρόνο όσο και τα προκριματικά όπου κατέκτησε την 9η θέση προδίκαζαν ότι μια θέση στην δεκάδα ήταν το λιγότερο που θα μπορούσε να πετύχει ο πιλότος από την Λάρισα.
Στον Α' τελικό όμως μια ποινή που δέχθηκε κατα την διάρκεια του αγώνα τον έριξε στην 23η θέση.
Στον Β' τελικό ξεκινώντας από την 23η θέση ανέβηκε γρήγορα στην 12η θέση αλλά μια κομμένη βίδα στην ζάντα δεν του επέτρεψε να κινηθεί πιο γρήγορα και έτσι τερμάτισε στην 14η θέση.
Στον Β' τελικό ξεκινώντας από την 23η θέση ανέβηκε γρήγορα στην 12η θέση αλλά μια κομμένη βίδα στην ζάντα δεν του επέτρεψε να κινηθεί πιο γρήγορα και έτσι τερμάτισε στην 14η θέση.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι ταχύτεροι γύροι που πέτυχε σε κάθε σκέλος ήταν πάντα μέσα στην 1η δεκάδα.
Στον Α' τελικό το βάθρο συμπλήρωσαν ο Ρωσος MASLENNIKOV ALEXANDER και ο Νορβηγός ELLEGARD MARTIN.
Στον Β' τελικό 2ος τερμάτισε ο Γάλλος JULE ERWAN και 3ος ο Ολλανδός VAN LEEUWEN MARTIJN.
Πρωταθλητής για το 2012 αναδείχθηκε ο Φινλανδός Joonas Lapalainen, ο οποίος τερμάτισε στην 6η θέση στον αγώνα του Μπαχρέιν.
Tο Academy Trophy αποτελεί το φυτώριο και το χώρο ανάδειξης νέων ταλέντων σε μια κατηγορία επιπέδου KF3 και δίνει ακριβώς τις ίδιες ευκαιρίες για διάκριση καθώς τα kart είναι ίδια για όλους τους συμμετέχοντες με σφραγισμένα μοτέρ και καρμπυρατέρ και ίδια λάστιχα.
Καινοτομία στο συγκεκριμένο αγώνα, ήταν ότι τα ελαστικά της Le Cont που χρησιμοποιούν όλοι οι οδηγοί, ήταν εφοδιασμένα με microchip και καθώς οι οδηγοί έμπαιναν στην πίστα, το chip αυτό ελεγχόταν αυτόματα, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση από δύο φωτοκύτταρα που πιστοποιούσαν αν τα ελαστικά αυτά ανήκαν στο συγκεκριμένο οδηγό!
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.