Το 4o Kartnews Time Attack την Κυριακή 18/11 στον Αγιο Κοσμά

Την Κυριακή 18/11/2012 και ώρα 10:00 με 14:00 θα πραγματοποιηθεί η νέα συνάντηση των ταχύτερων οδηγών στην πίστα του Αγίου Κοσμά με το 4o Kartnews Time Attack 2012. 
Σας περιμένουμε όλους, θεατές, οδηγούς, μηχανικούς για άλλη μια φιλική και γιορτινή συνάντηση στην πίστα Κarting Center του  Αγίου Κοσμά.
Πιο αναλυτικά:


Μέσα στα έπαθλα υπάρχει και το βραβείο καλύτερης παρουσίας οπότε φροντίστε τα καρτ σας και τον εξοπλισμό σας πριν έρθετε στην πίστα.

Η Κλινική ΡΕΑ, η πιο σύγχρονη Μαιευτική-Γυναικολογική Κλινική της Ελλάδας έχει αναλάβει την ιατρική υποστήριξη του event διαθέτοντας γιατρό, νοσοκόμους και ασθενοφόρο.
Η Aitna Catering έχει αναλάβει για άλλη μια φορά την τροφοδοσία του event, ενώ ο DJ Panjo θα ντύσει μουσικά την εκδήλωση. 

Σας περιμένουμε όλους, θεατές, οδηγούς, μηχανικούς για άλλη μια φιλική και γιορτινή συνάντηση στην πίστα Κarting Center του  Αγίου Κοσμά.
Η συνάντηση προσμετρά στο Drivers Rankings 2012 με τους όρους του γενικού κανονισμού.
Οι κατηγορίες χωρίζονται σε ΜΙΝΙ, MINI 60, ΗΟΒΒΙΕ, EXPERT, PRO και MASTER, με ελάχιστα κιλά ανα κατηγορία όπως ορίζονται παρακάτω στον γενικό κανονισμό:


ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ KARTNEWS TIME ATTACK 2012

ΑΡΘΡΟ 1. ΓΕΝΙΚΑ

1.1 Σκοπός των event Kartnews Time Attack είναι να καταγράφονται οι ταχύτεροι γύροι των οδηγών, για το Hall of Fame ταχύτερων οδηγών για την εκάστοτε πίστα. Ο χαρακτήρας είναι φιλικός και δεν αποτελεί ούτε εκφράζει οποιαδήποτε μορφή αγώνα. Είναι μια επίσημη προπόνηση όπου οι οδηγοί εκμεταλλεύονται τις συνθήκες «γόμας» - μέγιστου κρατήματος πίστας που θα δημιουργηθούν, προκειμένου να προετοιμαστούν καλύτερα για τις επίσημες αγωνιστικές τους υποχρεώσεις.
Το Hall of Fame θα υπάρχει στην πίστα και θα παρουσιάζονται οι καλύτερες επιδόσεις των οδηγών σύμφωνα με την κατηγορία τους.
ΑΡΘΡΟ 2. ΚΑΡΤ ΔΕΚΤΑ – ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ - ΚΛΑΣΕΙΣ - ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
2.1 Δεκτά είναι όλα τα κάρτ εκτός από τα “σπρωχτά” αυτόματα.
2.2 Οι διαθέσιμες κατηγορίες είναι ανάλογα με το μοτέρ και το βάρος του οδηγού.
2.3 Οι κατηγορίες είναι οι: MASTER, PRO, EXPERT, HOBBIE και ΜΙΝΙ.
Στην κατηγορία των MASTER που είναι η 1ησε σειρά δυναμικότητας κατηγορία, συμμετέχουν οδηγοί από 12 ετών και πάνω, που διαθέτουν καρτ διτάχυτα ή εξατάχυτα με αποδεδειγμένη αγωνιστική εμπειρία. Για τα εξατάχυτα τα ελάχιστα κιλά είναι 180 και για τα 2τάχυτα 170.
Στην κατηγορία PRO  που είναι η 2η σε σειρά δυναμικότητας κατηγορία, συμμετέχουν οδηγοί από 12 ετών και πάνω και αποτελείται από τους γρήγορους συνδυασμούς αυτόματων καρτ με βάση το βάρος, την εμπειρία των οδηγών και τα προηγούμενα αποτελέσματά τους με αποδεδειγμένη αγωνιστική εμπειρία. Τα ελάχιστα κιλά της κατηγορίας είναι τα 165.
Στην κατηγορία EXPERT που είναι η 3η σε σειρά δυναμικότητας κατηγορία συμμετέχουν οδηγοί από 12 ετών και πάνω και αποτελείται από τους πιο αργούς συνδυασμούς αυτόματων καρτ με βάση το βάρος, την εμπειρία των οδηγών και τα προηγούμενα αποτελέσματά τους με αποδεδειγμένη αγωνιστική εμπειρία. Τα ελάχιστα κιλά της κατηγορίας είναι τα 165.
Στην κατηγορία HOBBIE που είναι η 4ησε σειρά δυναμικότητας κατηγορία, συμμετέχουν οδηγοί από 12 ετών και πάνω, έχει το χαρακτήρα OPEN που σημαίνει ότι δεν λαμβάνεται υπόψιν ο κινητήρας του καρτ. Συμμετέχουν όλοι οι νέοι οδηγοί που δεν έχουν αγωνιστική εμπειρία και αποτελεί προκριματική κατηγορία για τις πιο πάνω κατηγορίες.
Στην κατηγορία MINI συμμετέχουν οδηγοί από 7 ετών και πάνω και θα χωρίζεται εφόσον υπάρχουν τουλάχιστον 5 συμμετοχές σε κλάσεις MINI 60 και Rotax MiniMicro. Τα κιλά για τα Rotax είναι 115 με γρανάζι 70 ενώ για τα ΜΙΝΙ 60 είναι 105κιλά.
2.4 Όλες οι κατηγορίες για να προσμετρήσουν θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον 5 συμμετοχές. Σε αντίθετη περίπτωση προβλέπεται συγχώνευση κατηγοριών.
2.5 Όλα τα καρτ πρέπει να είναι σύμφωνα με τους εθνικούς κανονισμούς ασφαλείας, σε σχέση με τις τεχνικές προδιαγραφές τους.
2.6 Με το ίδιο καρτ μπορεί να πάρει μέρος και δεύτερος οδηγός.
2.7 Προτεραιότητα στις συμμετοχές έχουν οι οδηγοί που έχουν πάρει μέρος και στα προηγούμενα Time Attack.
ΑΡΘΡΟ 3. ΑΠΟΝΟΜΕΣ – ΕΠΑΘΛΑ – ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
3.1 Προβλέπονται αναμνηστικά κύπελλα για τους πέντε πρώτους κάθε κατηγορίας και μετάλλια για όλους τους οδηγούς, ενώ ξεχωριστό έπαθλο θα απονέμεται και στην καλύτερη παρουσία οδηγού.
Νικητής τόσο στις κατηγορίες όσο και στην γενική προκύπτει μόνο από τον ταχύτερο γύρο που θα πετύχει σε οποιοδήποτε session κατά την διάρκεια της ημέρας.
3.2 Tόσο οι κατηγορίες όσο και η γενική κατάταξη θα βαθμολογούνται ώστε ανάλογα με τα TIME ATTACK που θα γίνουν μέχρι το τέλος της χρονιάς να βραβευτούν οι ταχύτεροι οδηγοί του 2012 με βάση τις κατηγορίες αλλά και την γενική κατάταξη σε ειδική γιορτινή εκδήλωση.
3.3 Ανάλογα με τους χορηγούς θα υπάρχουν και δώρα-έπαθλα για τους πρώτους οδηγούς των κατηγοριών.
3.4  Η βαθμολογία για το κάθε Time Attack προκύπτει ανάλογα με τον αριθμό των συμμετοχών σε κάθε κατηγορία με διπλασιασμό του πλήθους των συμμετοχών για την βαθμολογία του πρώτου ανά 2 βαθμούς κάτω για την βαθμολογία του 2ου και 3ουκαι 4ου και ανά 1 βαθμό κάτω για την βαθμολογία των υπολοίπων οδηγών.
3.5 Οι κατηγορίες Master, και Pro προσμετρούν στο Driver Rankings 2012 με συντελεστή 1 βαθμό ανά θέση που κερδίζει ο οδηγός ενώ οι κατηγορίες EXPERT, HOBBIE, και ΜΙΝΙ προσμετρούν με συντελεστή 0,5 βαθμούς ανά θέση που κερδίζει ο οδηγός
ΑΡΘΡΟ 4. ΚΑΥΣΙΜΑ - ΕΛΑΣΤΙΚΑ
4.1 Το καύσιμο πρέπει να είναι αποκλειστικά μείγμα αμόλυβδης βενζίνης εμπορίου (ως 100 οκτανίων) και λιπαντικού εμπορίου που δεν πρέπει να περιέχει άλλα πρόσθετα που αυξάνουν το ενεργειακό δυναμικό.
4.2 Τα λάστιχα που χρησιμοποιούνται για το 2012 είναι τα Heidenau (Μπλέ – μαλακός τύπος) ή τα Le-Cont LH-03, χωρίς να είναι υποχρεωτική η χρήση καινούργιων ελαστικών και η τιμή τους ορίζεται στα 155 ευρώ.
ΑΡΘΡΟ 5. ΠΟΙΝΕΣ
5.1 Απαγορεύονται ρητά οι επαφές των καρτ καθώς και η οποιαδήποτε επιθετική συμπεριφορά. Οι ποινές είναι από αφαίρεση βαθμών ή μηδενισμός έως και άμεσος αποκλεισμός.
5.2 Η μη τήρηση των κανόνων ασφαλείας και των τεχνικών προδιαγραφών επισύρει ποινή αποκλεισμού από το event από μία διοργάνωση έως και διαπαντός.  
ΑΡΘΡΟ 6. ΑΣΦΑΛΕΙΑ
6.1 Όλοι οι οδηγοί πρέπει να φέρουν κράνος – φόρμα – γάντια - παπούτσια προδιαγραφών αγώνων καρτ και κολάρο για την ΜΙΝΙ κατηγορία
6.2 Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΩΜΕΝΟΥΣ Κ ΠΡΟΣ ΤΡΙΤΟΥΣ ΚΑΘΩΣ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ TIME ATTACK ΓΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ
6.3 Για την παροχή πρώτων βοηθειών θα βρίσκετε στην πίστα γιατρός και ασθενοφόρο  κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, ενώ θα υπάρχει και προσωπικό ασφαλείας – κριτές.

Related

P.I.C.K. Πάτρας 2013 - Δελτίο τύπου

Οι κινητήρες των καρτ ζεσταίνονται και η Πάτρα ετοιμάζεται να υποδεχθεί τη μεγάλη γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού για 5η χρονιά, στις 28 και 29 Σεπτεμβρίου 2013. Οι διοργανωτές ανακοίνωσαν το...

Τα Ομηρικά Έπη στον κόσμο του Ελληνικού καρτ

Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του καρτ, που είναι απόλυτα συνυφασμένες και με ότι συμβαίνει στην ελληνική κοινωνία τα τελευταία χρόνια, ανατρέχουμε στα Ομηρικά Έπη και συγκεκριμένα στην Οδύσ...

«Ιδιαίτερη στιγμή» για τον Έλληνα η οδήγηση της Marussia MR02

Ο Τίο Έλληνας περιγράφει το παρθενικό του τεστ με μονοθέσιο Formula1  ως «μια πολύ ιδιαίτερη στιγμή» στην καριέρα του, με τον 21-χρονο να βοηθά την Marussia στις προετοιμασίες για το Βρετανικό Gr...

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon
:noprob:
:smile:
:shy:
:trope:
:sneered:
:happy:
:escort:
:rapt:
:love:
:heart:
:angry:
:hate:
:sad:
:sigh:
:disappointed:
:cry:
:fear:
:surprise:
:unbelieve:
:shit:
:like:
:dislike:
:clap:
:cuff:
:fist:
:ok:
:file:
:link:
:place:
:contact:

Hot in weekRecentComments

Recent

Λήγουν σήμερα οι συμμετοχές στο P.I.C.K. με πολλές εκπλήξεις!

Η επίσημη ημερομηνία λήξης των συμμετοχών στο P.I.C.K. είναι σήμερα στις 10 το βράδυ και ήδη στις συμμετοχές υπάρχουν αρκετές εκπλήξεις. Μία από αυτές είναι η συμμετοχή του Γιώργου Λαζαράκου διαχειρισ...

Ο Δημήτρης Γαλάτσης της ROTAX Hellas στο Kartnews.gr

Ακούστε την μαγνητοφωνημένη συνέντευξη του  κου. Δημήτρη Γαλάτση από την ROTAX Hellas, στον ρεπόρτερ του Kartnews, Γιάννη Γκρίλλα.Στα πλαίσια της μεγάλης προπόνησης που έλαβε χώρα χθες 7/9, στην ...

Προπονήσεων συνέχεια για τους Έλληνες πιλότους

Χθες Σάββατο 7/9, στην πίστα KARTODROMO των Αφιδνών, έλαβε χώρα μία από τις πιο δυνατές προπονήσεις της χρονιάς για τους Έλληνες πιλότους εν όψη των πολύ σημαντικών αγώνων που έπονται. Το Kartnews βρέ...

Στο Μάνι-Κουρ ο τρίτος γύρος του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος των Superkarts

Άλλος ένας πολύ σημαντικός αγώνας λαμβάνει χώρα αυτό το Σαββατοκύριακο, 7-8 Σεπτεμβρίου, για την κατηγορία των Superkarts στην περίφημη γαλλική πίστα προδιαγραφών Formula 1 του Μάνι-Κουρ. &...

Δύσκολο, αλλά δεν τα παρατά o Kimi

Το κυνήγι του τίτλου συνεχίζει ο Κίμι Ραϊκόνεν παρά το γεγονός ότι το χαρακτήρισε αρκετά δύσκολο.Μπορεί ο Κίμι Ραϊκόνεν να χαρακτήρισε δύσκολο το κυνήγι του πρωταθλήματος της φετινής σεζόν, δεδομένης ...

Comments

Γιάννης:

Στον πρωτο της κάθε κατηγορίας θα ειναι το ρολοι ή και στους 3?

Γιάννης Παναγόπουλος:

ΟΛΟΙ NOVA SPORT-FM ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ!

Dim:

Απίστευτο! Ειδικα ο φωτισμός τα σπαει

Αγγελος:

Αντε μετα να μην κολήσει το "μικροβιο" το παιδι

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item