Κανονισμοί Κυπέλου Λουξ 2012

Δείτε παρακάτω αναλυτικά τους κανονισμούς του Κυπέλου Λουξ 2012 για την Κατηγορία Λουξ που φέτος ενσωματώνει την περσινή Masters ως ξεχωριστή κλάση, και την κατηγορία Super των εξατάχυτων.


ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Λουξ
1. Οδηγοί ,κατόπιν έγκρισης, LICENSE C Senior
2. H κατηγορία διασπάται σε 2 κλάσεις ( βαθμολογικά, έπαθλα και κύπελλα ) σύμφωνα με τον τύπο του μοτέρ με ξεχωριστή βαθμολογία / κλάση, εκτός και αν οι συμμετοχές είναι περισσότερες από την χωρητικότητα της πίστας (ή περισσότερες από δώδεκα <12> ) όποτε είναι δυνατόν να διασπαστεί σε 2 κατηγορίες σύμφωνες με τις κλάσεις (εφ όσων η κάθε κατηγορία θα έχει τουλάχιστον 6 αγωνιζόμενους ) ή να ακολουθηθεί τη διαδικασία της σύστασης ομάδων.
3. Τα μοτέρ και τα καρμπυρατέρ που γίνονται δεκτά ,θα είναι ,χωρίς καμία τροποποίηση – επέμβαση ,(σε αυτά και τα παρελκόμενά τους ) από την παραγωγή τους εκτός των ΒΜΒ και των KF2 .Όλα τα μοτέρ και τα καρμπυρατέρ θα είναι σύμφωνα με τα αντίστοιχα δελτία αναγνώρισης τους .
4. Δεν είναι απαραίτητη η σφράγιση των μοτέρ εκτός των ΒΜΒ που πρέπει να είναι σφραγισμένα από τον Κο Μπουριωτη Βασιλη
5. Το φίλτρο αέρος ( παπάς ) είναι ελεύθερο οποιασδήποτε πιστοποίησης εκτός του Rotax που επιτρέπεται μόνο τα 2 πιστοποιημένα (παλαιού και νέου τύπου) και του ΒΜΒ που ορίζετε το της εταιρίας FREE LINE B23R Η B30R
6. οι κλάσεις ορίζονται πιο κάτω με τα μοτέρ με τα αντίστοιχα βάρη και καρμπυρατέρ ανά μοτέρ
Μαρκα – τυπος Καρμπ. μαρκα- τυπος Βαρος Κλαση
a. Vortex Rok DELORTO VHSH 30 165 Κιλα Α
b. Komet K 25 Pop RL TILLOTSON HL 334A Ή HL 334ΑΒ 165 Κιλα Α
c. Iame Leopard TILLOTSON HL 334Α Ή HL 334AB 165 Κιλα Α
d. Easy kart TILLOTSON HL 384B 165 Κιλα Α
e. Rotax Max FR125 DELORTO VHSB 34 170 Κιλα Α
f. KF2 αρθρο Λ. No 8 175 Κιλα Β
g. BMB ΗΑΤ TRYTON HB 27 175 Κιλα Β
7. Για το Rotax Max
a. Επιτρέπεται η χρήση όλων των , κατά καιρούς , πιστοποιημένων τύπων εργοστασιακού συμπλέκτη
b. Είναι υποχρεωτική η τοποθέτηση οποιουδήποτε τύπου φίλτρου βενζίνης μεταξύ ντεπόζιτου – καρμπυρατέρ.
c. Στο καρμπιρατέρ επιτρέπονται μόνο οι πιο κάτω συνδυασμοί
Συνδυασμός 1:
Floats are marked with “gr 5.2”
Idle jet is stamped with the digits “30”
Idle jet insert is stamped with digits “30”
Carburetor insert 12.5
Συνδυασμός 2:
Floats are marked with “gr 3.6”
Idle jet is stamped with the digits “60”
Idle jet insert is stamped with digits “60"
Carburetor insert 8.5
d. Επιτρέπεται η χρήση μόνο της βελονας Κ98
e. Επιτρέπεται η χρήση μόνο Needle jet stamped with ”FN 266
f. The carburetor slide must show with size “40” in casting
and the bottom end of the slide must show cast surface.
8. Για τα μοτέρ ΚF2 τα καρμπυρατέρ είναι αυτά που ορίζονται από τον κανονισμό ΚF2 και dellorto VHSH 30
9. Για τα μοτέρ ΙΑΜΕ POP RL 125 και Leopard επιτρέπονται και τα reed τύπου carbon πάχους 0.24-0.25μμ
10. Ο οδηγός μπορεί να δηλώσει 2 μοτέρ της ίδιας κλάσης μόνο
11. Επιτρέπεται η χρήση πιστοποιημένων μπροστινών φρένων
12. Ελάχιστο βάρος οδηγού με ενδυμασία αγώνα και καρτ με 3λιτ βενζίνης σύμφωνα με τον πίνακα στο αρθρο Νο 6
13. Λοιπές προδιαγραφές και κανονισμοί ,πέραν των κοινών ,ισχύουν σύμφωνα με τον Γ.Κ 2012 της ΟΜΑΕ
14. Ο αριθμός των γύρων για κάθε σκέλος της κατηγορίας ΛΟΥΞ ορίζονται 24
15. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΚΕΛΩΝ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΕΞΗΣ
a.Διαδικασία 10λεπτου χρονομετρημένων βάσει του οποίου καθορίζεται η εκκίνηση του Α σκέλους.
b. Στο Α σκέλος ,η σειρά εκκίνησης καθορίζεται από την διαδικασία 10λεπτου χρονομετρημένων.
c. Στο Β σκέλος η θέση εκκίνησης ,καθορίζεται από την αντίστροφη παράταξη των οδηγών από την σειρά τερματισμού τους στο Α σκέλος ,(δηλαδή ο 1ος ξεκινά τελευταίος , ο 2ος προτελευταίος
κ.ο.κ .Κατόπιν τοποθετούνται οι λοιποί οδηγοί (μη τερματίσαντες) σύμφωνα με τον αριθμό γύρων που πραγματοποίησαν (δηλαδή αυτός που πραγματοποίησε τους περισσότερους γύρους ξεκινά πιο μπροστά κλπ).
d. Στον τελικό ( Γ σκέλος ) η θέση εκκίνησης του αγωνιζόμενου καθορίζεται από το άθροισμα των βαθμών ποινής στα
Α και Β σκέλη.
16. Οι βαθμοί ποινής στα Α , Β σκέλη υπολογίζονται ως εξής:
a. Στην συνέχεια της κατάταξης που προκύπτει από τους τερματίσαντες οδηγούς του κάθε σκέλους, τοποθετούνται οι μη τερματίσαντες σύμφωνα με τον αριθμό γύρων που πραγματοποίησαν (δηλαδή αυτός που πραγματοποίησε τους περισσότερους γύρους τοποθετείται πιο μπροστά κλπ).
b. Στην νέα αυτή κατάταξη βαθμολογείται με μηδέν βαθμούς ο πρώτος, 1 βαθμό ο δεύτερος κ.ο.κ. μέχρι και τον τελευταίο.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SUPER
1. Οδηγοί LICENSE C Senior
2. Τα μοτέρ που γίνονται δεκτά ( άρθρο Νο 5 ) θα είναι σύμφωνα με τα αντίστοιχα δελτία αναγνώρισης τους.
3. Το φίλτρο αέρος ( παπάς ) είναι ελεύθερο οποιασδήποτε πιστοποίησης (εκτός των DD2 και Easy 125 στα οποία επιτρέπονται
μόνο τα αυθεντικά ).
4. Τα καρμπυρατέρ είναι αυτά που ορίζονται από τον κανονισμό ΚΖ2 και ICC εκτός του DD2 και Easy kart 125 όπου ο τύπος
του ορίζεται από την πιστοποίησή τους.
5. Ελάχιστο βάρος οδηγού με ενδυμασία αγώνα και καρτ με 3λιτ βενζίνης διαμορφώνεται ως εξής:
a. DD2 170 kg
b. Easy kart 125 6 speed 170 Kg
c. Λοιπά 6 ταχυτήτων 180 kg
6. Επιτρέπεται ηλεκτρονικό σύστημα αλλαγής ταχυτήτων
7. Λοιπές προδιαγραφές και κανονισμοί ,πέραν των κοινών , ισχύουν της ΚΖ2 σύμφωνα με τον Γ.Κ 2012 της ΟΜΑΕ (εκκινήσεις
– διαδικασία αγώνα – χρονομετρημένα- ημιτελικός – τελικός βαθμολογία κλπ)
8. Ο αριθμός των γύρων για κάθε σκέλος της κατηγορίας ορίζονται 18 +γύρους σχηματισμού
9. Δεν είναι απαραίτητη η σφράγιση των μοτέρ
 
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ – ΚΟΙΝΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
1. Ημερομηνίες και τυχόν αλλαγές θα ανακοινώνονται στον πίνακα ανακοινώσεων των καφέ και στα πιτ της κάθε πίστας , στο www.kartmania.gr και στο www.kartnews.gr
2. Κόστος συμμετοχής 100 €
3. Οι δηλώσεις συμμετοχής «κλείνουν» την τελευταία Κυριακή πριν του αγώνα. Σε περίπτωση που κάποιος οδηγός δηλώσει εκπρόθεσμα , τότε αν γίνει δεκτή η συμμετοχή του θα υπάρξει επιβάρυνση 50€
4. Ο διοργανωτής δικαιούται να απορρίψει οποιαδήποτε συμμετοχή για την συνοχή της κάθε κατηγορίας χωρίς περαιτέρω αιτιολόγηση μόνο:
1. κατά την 1η φορά (της σεζόν) που δηλώνει συμμετοχή ο αγωνιζόμενος
2. κατά την διάρκεια της σεζόν αν έχουν προκύψει θέματα συμπεριφοράς ( π.χ. βωμολοχία , ήθος) του οδηγού ή άλλου
ατόμου που συσχετίζεται με αυτόν
5. Απαγορεύεται ρητά ο διαπληκτισμός αγωνιζομένων ή ατόμων που συσχετίζονται με αυτούς, με ποινή έως και αποκλεισμό του
αντιστοίχου αγωνιζομένου, με συνοπτικές διαδικασίες, από τους οργανωτές του κυπέλλου .
6. Σύστημα ψύξης ελεύθερο με υγρό μόνο νερό
7. Όποιος αγωνιζόμενος αποδειχθεί παράνομος σε μοτέρ , παρελκόμενο του ή αποβληθεί από το κύπελλο ( Νο 4 – 5 ), αποκλείεται από τον θεσμό για τους 5 επόμενους αγώνες ανεξαρτήτου αγωνιστικής περιόδου και ακυρώνεται η υπάρχουσα βαθμολογία του.
8. Ο διοργανωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την βοήθεια μηχανικών – εισαγωγέων για τον τεχνικό έλεγχο.
9. Ο διοργανωτής έχει το δικαίωμα όποτε κρίνει να ζητήσει από τον συμμετέχοντα την αλλαγή μέρους ή και ολόκληρου του
κινητήρα και τον παρελκόμενων του με άλλο που θα του δοθεί .
10. Ο διοργανωτής έχει δικαίωμα να εφαρμόσει ,οποτεδήποτε ,οποιαδήποτε διαδικασία προκειμένου να εξασφαλίσει την
νομιμότητα των υλικών .
11. Λάστιχα μονότυπος μονομάρκα HEIDENAU RKMS (Race Kart Medium Soft) (Κοκκινα)
12. Τιμή σετ ελαστικών αγώνα 145 €
13. Τα λάστιχα βροχής είναι <ελεύθερου > τύπου ιδίου μοντέλου ανά τετράδα
14. Ο αγωνιζόμενος υποχρεούται να διεκπεραιώσει την συνάντηση με τα ελαστικά που παρέδωσε για μαρκάρισμα στην έναρξη της συνάντησης χωρίς να είναι υποχρεωτικά καινούρια
15. Γίνονται δεκτά σασί παραγωγής (με ή χωρίς πιστοποίηση ) χωρίς τροποποιήσεις .
16. Απαγορεύονται οι ιδιοκατασκευές ή οι τροποποιήσεις στο σασί και στα εξαρτήματα του .
17. Είναι υποχρεωτική η χρησιμοποίηση πίσω προφυλακτήρων με δελτίο αναγνώρισης 03 + (πλαστικοί)
18. Oι εκκινήσεις θα είναι τύπου χαμηλής ταχύτητας εκτός της Super που θα εξαρτηθεί από τον τύπο των συμμετοχών
19. Στην κατηγορία Λουξ επιτρέπεται να τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας με εξωτερική μίζα μόνο στην σχάρα εκκίνησης του
σκέλους ή στον χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης
20. Η βαθμολογία των τερματίσαντων στα σκέλη / κλάση-κατηγορία είναι 15β. ο 1ος -12β. ο 2ος- 10β. ο 3ος - 9β. ο 4ος – 8β. ο 5ος
κλπ έως τον 12ο ανεξάρτητα από τον αριθμό συμμέτοχων / κλάση-κατηγορία
21. Οι έξι (6) συμμετοχές είναι ο ελάχιστες προκειμένου να προσμετρήσει μια κατηγορία-κλάση
22. Εάν ένας οδηγός δεν καταφέρει να συμμετάσχει είτε στα ελεύθερα δοκιμαστικά είτε και να χρονομετρηθεί ακόμα ,κατόπιν
αποδεκτής τεκμηρίωσης - αδυναμίας ,τότε θεωρείται εκκινησαντας και μπορεί να συμμετάσχει στο επόμενο σκέλος ξεκινώντας πίσω από τον τελευταίο χρονομετρημένο αγωνιζόμενο. Αν οι αγωνιζόμενοι που δεν χρονομετρήθηκαν είναι περισσότεροι από ένας τότε η μεταξύ τους σειρά εκκίνησής προκύπτει από τον αριθμό συμμετοχής τους .
23. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΠΑΘΛΑ .Για να δικαιούται ένας αγωνιζόμενος κατάταξη ως προς τα έπαθλα πρέπει να εκκινήσει τουλάχιστον σε ένα σκέλος , σε 3 από τις συναντήσεις του κυπέλλου. Όποιος αγωνιζόμενος δεν πληρεί τις προϋποθέσεις τότε του αφαιρείται η βαθμολογία ανά αγώνα.
24. Οι αγωνιζόμενοι που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για συμμετοχή στα έπαθλα κατατάσσονται στην τελική κατάταξη σύμφωνα με την βαθμολογία τους ,μετά των συμμετεχόντων που τις πληρούν
25. Αφαιρούνται τα 3 χειρότερα ,από τα τελικά αποτελέσματα. )εν αφαιρούνται περισσότερα από 1 αποτελέσματα από κάθε συνάντηση στην οποία εκκίνησε ο αγωνιζόμενος .
26. Για να ισχύσει η βαθμολογία κατηγορίας πρέπει να πραγματοποιηθούν τουλάχιστον 3 συναντήσεις.
27. Δεν μπορεί να αφαιρεθεί σκέλος στο οποίο ο οδηγός έχει τιμωρηθεί με επίδειξη μαύρης σημαίας
28. Ο μέγιστος αριθμός συμμετοχών ανά κατηγορία ορίζονται αυτές που προκύπτουν από την χωρητικότητα της εκάστοτε πίστας.
29. Τα κύπελλα της συνάντησης δίδονται στην πρώτη τριάδα /κλάση ή κατηγορία του τελευταίου σκέλους.
30. Ο τύπος της μπαταρίας είναι ελεύθερος ίδιων προδιαγραφών (τάσης – έντασης ,AH ) με τις προβλεπόμενες ανά μάρκα και μοτέρ
31. Για όλους τους αγώνες καθορίζεται υποχρεωτικά ενιαίος τύπος καυσίμου, που είναι ο τύπος βενζίνης που διατίθεται στα
πρατήρια βενζίνης της Ελληνικής Επικράτειας ως αμόλυβδη βενζίνη με μέγιστο τα 100 οκτάνια
32. Όλα τα καρτ θα φέρουν , στις θέσεις που θα τους υποδειχθεί , τα λογότυπα των χορηγών. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης ο
αγωνιζόμενος δεν μπορεί να εκκινήσει στο σκέλος.
33. Ο διοργανωτής τηρεί το δικαίωμα διαφοροποίησης των επάθλων με άλλα ,τουλάχιστον ίσης οικονομικής αξίας
34. Όποιος αγωνιζόμενος απουσιάζει αδικαιολόγητα από την τελετή απονομής του κυπέλλου < χάνει > το έπαθλο του και το τρόπαιο.
35. Η σειρά προτεραιότητας για την αποδοχή μιας συμμετοχής ορίζεται από τον αριθμό των αγώνων που έχει πραγματοποιήσει ο αγωνιζόμενος, στον θεσμό < Κύπελλο Λουξ > , αρχικά κατά το 2011 και μετά κατά το 2012 -2010 κλπ
36. Οι αριθμοί θα είναι μαύροι με κίτρινο φόντο
37. Ο διοργανωτής τηρεί το δικαίωμα αλλαγής κανονισμών εγκαίρως ,αν αυτό κριθεί αναγκαίο
 
Ημερομηνίες Πίστα
01/04/2012 Μεγαρα Αθηνα Start Line
13/05/2012 Καρτμανια Πατρα ΑΟΠ
01/07/2012
21/10/2012 Καρτμανια Πατρα ΑΟΠ

Καλή μας Διασκέδαση

Related

news 1788329685048477877

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item