Και κύπελλο και καλές εντυπώσεις για τους Έλληνες Easyκαρτάκηδες

Για ακόμα μία χρονιά η Zorri Motorsport ταξίδεψε με τους οδηγούς της στην Ιταλία για την εκπροσώπηση της Ελλάδας στο 10ο Easykart International Grand Finals.
Ντυμένη στα γιορτινά της και με σύμμαχο τον καλό καιρό, η Πίστα 7Laghi, στο πανέμορφο Castelletto di Branduzzo, υποδέχτηκε για 2η φορά, περισσότερους από 300 οδηγούς από όλο τον κόσμο, λάτρεις του απόλυτα ενιαίου πρωταθλήματος καρτ στον κόσμο Easykart καθώς και του νέου θεσμού με ενιαίο κινητήρα που διοργανώνει για 2η συνεχόμενη χρονιά με επιτυχία η Birel spa, με την ονομασίας Kart Grand Prix.


Από Ελληνικής πλευράς εφέτος και οι τρείς οδηγοί που συμμετείχαν είχαν το μειονέκτημα ότι συμμετείχαν για πρώτη φορά στην κατηγορία τους.
Ο Θάνος Ξηνταβελόνης πέρυσι συμμετείχε στην Easykart 50 training ενώ εφέτος αγωνίστηκε στην Easykart 60 (mini) έχοντας ελάχιστη εμπειρία σε αυτή την κατηγορία αφού ακόμα είναι μόλις 9 ετών.
Ο Χρήστος Σαγανάς διεκδικητής του τίτλου της κατηγορία Mini 60 στην Ελλάδα για το 2011 συμμετέχει για πρώτη φορά στην κατηγορία Easykart 100 (Junior) ενώ ο αδελφός του Στέλιος για πρώτη φορά οδήγησε Easykart 125 της κλάσης Light στο Castelletto την Τετάρτη πριν τον αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Easykart.
Η καλή προετοιμασία της ομάδας αλλά και η ιδιαίτερη ικανότητα και των 3 οδηγών είχαν σαν αποτέλεσμα να αφήσουν το στίγμα τους με τις επιδόσεις και το θέαμα που προσέφεραν και που το αποτέλεσμα δεν ήταν το ιδανικό όλοι είχαν να πουν τα καλύτερα για αυτούς.
Η διαδικασία του αγώνα μεγάλη και κουραστική για όλους και ιδιαίτερα για τους οδηγούς που έπρεπε να βρίσκονται στην πίστα από τις 8π.μ. έως τις 8μ.μ. για 5 συνεχόμενες ημέρες. Από τις ελεύθερες δοκιμές της τετάρτης και της Πέμπτης οι χρόνοι ήταν πολλοί καλοί και σε πολλά σκέλη, εντός των 10 καλύτερων οδηγών.
Ο Θάνος Ξηνταβελόνης στις τελευταίες δοκιμές έκανε χρόνο 58,617 έχοντας την 13η θέση στο Group του ενώ στις επίσημες χρονομετρημένες δοκιμές με 58,637 κατετάγη στην 44η θέση μεταξύ 96 οδηγών. Αξίζει να σημειωθεί ότι περισσότεροι από τους 20 οδηγούς που ήταν μπροστά του βρίσκονταν μέσα σε 0,5’’. Με την θέση αυτή ο Θάνος θα εκκινούσε στους 2 αγώνες κατάταξης από την 8η σειρά. Στον πρώτο αγώνα ένα τρακάρισμα στην εκκίνηση τον καθυστέρησε με αποτέλεσμα να μείνει τελευταίος ενώ από την επαφή το εμπρός λάστιχο έχασε όλον τον αέρα. Παρόλα αυτά δεν το έβαλε κάτω και κατάφερε να τερματίσει στην 27η θέση μεταξύ 34 οδηγών. Η ατυχία του συνεχίστηκε και στον 2ο αγώνα όπου ενώ έκανε μία καλή εκκίνηση και ήταν 17ος ένα χτύπημα στον 3ο γύρο τον έθεσε εκτός αγώνα με αποτέλεσμα να πάρει κακή βαθμολογία και σε αυτό το σκέλος. Έτσι με σύνολο 73 βαθμών ποινής θα ξεκίναγε 17ος στον Γ Τελικό της κατηγορίας Easykart 60. Εδώ η τύχη ήταν με το μέρος του. Από την εκκίνηση κιόλας βρίσκεται στην 16η θέση ενώ στον 2ο γύρο μια μικρή συμπλοκή των προπορευόμενων οδηγών το φέρνει αμέσως στην 8η θέση. Στον επόμενο γύρο περνάει στην 7η και σύντομα στην 6η θέση ενώ οι μπροστινοί οδηγοί έχουν απομακρυνθεί. Με ένα σερί 5 πολύ καλών γύρων τελικά καταφέρνει να φτάσει και να περάσει τους προπορευόμενους οδηγούς και να τερματίσει τελικά στην 4η θέση η οποία εκτός από το κύπελλο του έδωσε και την πρόκριση για τον Β Τελικό. Στον Β Τελικό ξεκίνησε από την 32η θέση. Γρήγορα πέρασε και έφτασε στην 27η αλλά ένα χτύπημα στον 7ο γύρο τον καθήλωσε στην 29η θέση του Β τελικού.
Ο δρόμος ήταν πιο εύκολος για το Χρήστο Σαγανά στην κατηγορία Easykart 100. Πολύ γρήγορος στα ελεύθερα δοκιμαστικά με 53,753 ακόμα πιο γρήγορος στα χρονομετρημένα κατετάγη στην 7η θέση με 53,447. Ο χρόνος αυτός του έδωσε το πλεονέκτημα να ξεκινάει από την τρίτη σειρά στους δύο αγώνες κατάταξης. Στον 1ο αγώνα ένα χτύπημα στην εκκίνηση το έφερε σχεδόν τελευταίο στο πρώτο του πέρασμα αλλά η ταχύτητα και η ευκολία του στο προσπέρασμα τον έφεραν μετά από 10 γύρους στην 13η θέση. Στον 2ο αγώνα τα πράγματα ήταν πιο καλά με τον Χρήστο να στρίβει 1ος μετά την εκκίνηση και με απώλεια 3 θέσεων να τερματίζει στην 4η θέση του σκέλους. Με αυτά τα 3 πολύ καλά αποτελέσματα ο Χρήστος Σαγανάς κατάφερε να περάσει απευθείας στον πρώτο τελικό της κατηγορίας του και μάλιστα να ξεκινά και από την 14η θέση μέσα από 62 οδηγούς. Δυστυχώς η ίδια επίδοση δεν ήρθε στον τελικό. Μία καθυστέρηση εκκίνησης του κινητήρα άφησε τον μικρό Χρίστο τελευταίο στην εκκίνηση. Παρόλα αυτά κατάφερε να στρίψει 17ος στην Κ1 αλλά ένα χτύπημα στον 2ο μόλις γύρο τον έστειλαν και πάλι πίσω. Προσπάθησε πάλι να περάσει αφού ήταν ταχύτατος, αλλά και πάλι στον 8 γύρο στριμώχτηκε μεταξύ 2 άλλων οδηγών έχασε τον μπροστινό του προφυλακτήρα και να αναγκαστεί να εγκαταλείψει τον αγώνα.
Τελευταίος αγωνίστηκε ο μεγαλύτερος ηλικιακά της Ελληνικής αποστολής αλλά ο μικρότερος της κατηγορίας του Στέλιος Σαγανάς. Ο χρόνος 52,876 που έκανε στα ελεύθερα δοκιμαστικά ήταν ο 2ος καλύτερος της κατηγορίας του με μόλις 0,05’’ αλλά στα επίσημα χρονομετρημένα δοκιμαστικά ένα σκασμένο ελαστικό όχι μόνο δεν του επέτρεψε να επαναλάβει την επιτυχία του αλλά του στέρησε και μία καλή θέση εκκίνησης για τους αγώνες κατάταξης όπου ξεκινούσε τελευταίος. Στον πρώτο αγώνα με μία καλή εκκίνηση πέρασε 25ος ενώ με επανειλημμένες προσπεράσεις μετά από 8 μόλις γύρους έφτασε στη 12η θέση. Ένα χτύπημα όμως τον άφησε πίσω και τερμάτισε τελικά στην 28η θέση της κατάταξης. Παρόμοιο το σκηνικό και στον 2ο αγώνα αλλά και με ευτυχές τέλος. Από τον 1ο κιόλας γύρο ο Στέλιος βρέθηκε στην 15η θέση ενώ μετά από συνεχόμενες εντυπωσιακές προσπεράσεις τερμάτισε τελικά στην 8η θέση. Με αυτά τα όχι και πολύ καλά αποτελέσματα τελικά κατάφερε να περάσει απευθείας στον Α Τελικό ξεκινώντας όμως από την 27 θέση. Στην εκκίνηση του τελικού έχασε 4 θέσεις αλλά γρήγορα επανήλθε και δεν κέρδισε μόνο αυτές αλλά πολλές περισσότερες σε ένα απίστευτο σερί προσπεράσεων που τελικά τον έφεραν στην 19η θέση της παγκόσμιας τελικής κατάταξης της κατηγορίας Easykart 125 light. 
Οι εμπειρίες που αποκομίστηκαν από όλα τα στελέχη της Ελληνικής αποστολής και ειδικά από τους οδηγός ήταν πολλές δίνοντάς μας την ικανοποίηση αλλά και την αισιοδοξία ότι του χρόνου η επιτυχία θα είναι ακόμα μεγαλύτερη.

Related

WSK 3387524549951417653

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item