Το νέο ''διαστημικό'' καρτ της ΜΚΙ Racing
https://kartnewsgr1.blogspot.com/2013/07/racing.html
Το νέο απίστευτο αεροδυναμικό της μοντέλο, R1 Monaco, παρουσίασε η Ιταλική εταιρεία MKI Racing, σε εκδήλωση στην πίστα του Lonato στην Ιταλία το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, με δοκιμαστή τον πιλότο του GT3 Giacomo Barri.
Του Γιάννη Γκρίλλα,
Σε γενικές γραμμές, το κομμάτι της αεροδυναμικής δεν αποτελεί θεμελιώδους σημασίας για ένα καρτ, αλλά στην περίπτωση του Monaco R1, συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο.
Το είδος του εξοπλισμού του νέου αυτού καρτ, παραπέμπει σε μια διασταύρωση ενός απλού παραδοσιακού καρτ και ενός μονοθεσίου.
Το σασί δεν είναι το μοναδικό πρωτότυπο χαρακτηριστικό του, καθώς επίσης η κύρια δομή του είναι από ανθρακώνημα και το εμπρός μέρος είναι κατασκευασμένο έτσι ώστε να εκμεταλλεύεται την εισροή αέρα και να δημιουργεί κάθετη δύναμη, όπως ακριβώς σε ένα μονοθέσιο Formula 1.
Το αμάξωμα αποτελείται από αρκετά μέρη και διαθέτει δύο ρυθμιζόμενα πτερύγια, ένα μπροστά ένα πίσω, ενώ τα μηχανικά του εξαρτήματα έχουν τη σφραγίδα της CRG καθιστώντας το ένα 100% Ιταλικό προϊόν.
Το μεταξόνιό του είναι λίγο επαυξημένο σε σχέση με ένα τυπικό καρτ, αλλά οι ρυθμίσεις κάμπερ και κάστερ παραμένουν στα πρότυπα του απλού καρτ.
Όσον αφορά τον κινητήρα, το νέο Monaco R1, τροφοδοτείται από έναν δικύλινδρο υδρόψυκτο κινητήρα που αποδίδει ιπποδύναμη 50 ίππων, με φυγοκεντρικά clutch, μίζα, 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων.
Επίσης διαθέτει σύστημα πέδησης με αυτόματο αερισμό στους Duralcar δίσκους του, φοράει 6ιντσα ελαστικά, ενώ είναι εξοπλισμένο και με σύστημα GPS για άμεση αποστολή δεδομένων από την πίστα στα pits.
Το καρτ μπορεί να ρυθμιστεί ανάλογα με τις εκάστοτε απαιτήσεις στα χειροκίνητα πρότυπα ενός Superkart, πριν την παράδοσή του από την κατασκευάστρια εταιρεία.
To Monaco R1, θα είναι διαθέσιμο για δοκιμές από ενδιαφερόμενους το φθινόπωρο, αλλά δεν θα βγει στην αγορά πριν το Μάρτιο του ’14.
Το κόστος του αναμένεται περίπου στα 18.000 Ευρώ.
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.