Ο πίνακας των γραναζιών για τα εξατάχυτα καρτ - Shifter Gear Ratio Chart

Ο παρακάτω πίνακας είναι ένας χρήσιμος οδηγός για όλους τους οδηγούς των εξατάχυτων καρτ. 
Ο κατάλληλος συνδυασμός εμπρός και πίσω γραναζιού δίνει την δυνατότητα να "μακρύνουν" ή να "κοντύνουν" οι σχέσεις των ταχυτήτων. 
Η επιλογή του κατάλληλου γραναζώματος είναι συνήθως υποκειμενική καθώς εξαρτάται αρκετά και από το στυλ οδήγησης του κάθε οδηγού και συνήθως αλλάζει από πίστα σε πίστα. 
Δείτε τον πίνακα:






Οσοι θέλουν και γνωρίζουν ας γράψουν στα σχόλια του άρθρου ενδεικτικά τα γρανάζια που χρησιμοποιούν στις πίστες που έχουν τρέξει.

Shifter Gear Ratio Chart

Engine Sprocket


14 15 16 17 18 19 20

Axle Sprocket

             
18 1.286 1.200 1.125 1.059 1.000 0.947 0.900
19 1.357 1.267 1.188 1.118 1.056 1.000 0.950
20 1.429 1.333 1.250 1.176 1.111 1.053 1.000
21 1.500 1.400 1.313 1.235 1.167 1.105 1.050
22 1.571 1.467 1.375 1.294 1.222 1.158 1.100
23 1.643 1.533 1.438 1.353 1.278 1.211 1.150
24 1.714 1.600 1.500 1.412 1.333 1.263 1.200
25 1.786 1.667 1.563 1.471 1.389 1.316 1.250
26 1.857 1.733 1.625 1.529 1.444 1.368 1.300
27 1.929 1.800 1.688 1.588 1.500 1.421 1.350
28 2.000 1.867 1.750 1.647 1.556 1.474 1.400
29 2.071 1.933 1.813 1.706 1.611 1.526 1.450

Shifter Gear Chart by Ratio

Chart index:  Front gear - rear gear - ratio
20/18= 0.900 15/18= 1.200 18/25= 1.389 17/27= 1.588
19/18= 0.947 19/23= 1.211 15/21= 1.400 15/24= 1.600
20/19= 0.950 18/22= 1.222 20/28= 1.400 18/29= 1.611
18/18= 1.000 17/21= 1.235 17/24= 1.412 16/26= 1.625
19/19= 1.000 16/20= 1.250 19/27= 1.421 14/23= 1.643
20/20= 1.000 20/25= 1.250 14/20= 1.429 17/28= 1.647
20/21= 1.050 19/24= 1.263 18/23= 1.438 15/25= 1.667
19/20= 1.053 15/19= 1.267 18/26= 1.444 16/27= 1.688
18/19= 1.056 14/18= 1.278 20/29= 1.450 17/29= 1.706
17/18= 1.059 18/23= 1.286 15/22= 1.467 14/24= 1.714
20/22= 1.100 17/22= 1.294 17/25= 1.471 15/26= 1.733
19/21= 1.105 20/26= 1.300 19/28= 1.474 16/28= 1.750
18/20= 1.111 16/21= 1.313 14/21= 1.500 14/25= 1.786
17/19= 1.118 19/25= 1.316 16/24= 1.500 15/27= 1.800
16/18= 1.125 15/20= 1.333 18/27= 1.500 16/29= 1.813
20/23= 1.150 18/24= 1.333 19/29= 1.526 14/26= 1.857
19/22= 1.158 20/27= 1.350 17/26= 1.529 15/28= 1.867
18/21= 1.167 17/23= 1.353 15/23= 1.533 14/27= 1.929
17/20= 1.176 14/19= 1.357 18/28= 1.556 15/29= 1.933
16/19= 1.188 19/25= 1.368 16/25= 1.563 14/28= 2.000
20/24= 1.200 16/22= 1.375 14/22= 1.571 14/29= 2.071

Related

θΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ & ΦΡΕΝΑ ΣΤΟ ΚΑΡΤ

 Δείτε πως αναφέρετε η σωστή θέση οδήγησης και ποιες είναι οι βασικές αρχές φρεναρίσματος:ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ Η πιο σωστή θέση είναι όταν εχουμε τα χέρια μας λυγισμένα και χαλαρά, καθώς αν είναι τεν...

ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΡΤ ΓΙΑ GRID

ΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΡΤ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ ΜΕ ΜΕΓΙΣΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ είναι:   1. ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΩ2. ΧΑΛΑΡΩΝΟΥΜΕ ΜΟΥΡΑΚΙ ΚΑΙ ΒΙΔΕΣ ΠΛΑΙΝΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΩΝ3.ΑΝ ΤΟ ΚΑΡΤ ΥΠΕΡΚΡΑΤΑΕΙ ΒΑΖΟΥ...

Τα είδη των σασί CRG

Road Rebel To Road Rebel είναι το πιο δημοφιλές σασί της CRG. Είναι κατασκευασμένο από σωλήνα 32mm και προορίζεται για πίστες με γόμα καθώς είναι μαλακό σασί. Bad Boy Το Bad Boy είναι κατασκευασμέ...

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon
:noprob:
:smile:
:shy:
:trope:
:sneered:
:happy:
:escort:
:rapt:
:love:
:heart:
:angry:
:hate:
:sad:
:sigh:
:disappointed:
:cry:
:fear:
:surprise:
:unbelieve:
:shit:
:like:
:dislike:
:clap:
:cuff:
:fist:
:ok:
:file:
:link:
:place:
:contact:

Hot in weekRecentComments

Recent

Λήγουν σήμερα οι συμμετοχές στο P.I.C.K. με πολλές εκπλήξεις!

Η επίσημη ημερομηνία λήξης των συμμετοχών στο P.I.C.K. είναι σήμερα στις 10 το βράδυ και ήδη στις συμμετοχές υπάρχουν αρκετές εκπλήξεις. Μία από αυτές είναι η συμμετοχή του Γιώργου Λαζαράκου διαχειρισ...

Ο Δημήτρης Γαλάτσης της ROTAX Hellas στο Kartnews.gr

Ακούστε την μαγνητοφωνημένη συνέντευξη του  κου. Δημήτρη Γαλάτση από την ROTAX Hellas, στον ρεπόρτερ του Kartnews, Γιάννη Γκρίλλα.Στα πλαίσια της μεγάλης προπόνησης που έλαβε χώρα χθες 7/9, στην ...

Προπονήσεων συνέχεια για τους Έλληνες πιλότους

Χθες Σάββατο 7/9, στην πίστα KARTODROMO των Αφιδνών, έλαβε χώρα μία από τις πιο δυνατές προπονήσεις της χρονιάς για τους Έλληνες πιλότους εν όψη των πολύ σημαντικών αγώνων που έπονται. Το Kartnews βρέ...

Στο Μάνι-Κουρ ο τρίτος γύρος του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος των Superkarts

Άλλος ένας πολύ σημαντικός αγώνας λαμβάνει χώρα αυτό το Σαββατοκύριακο, 7-8 Σεπτεμβρίου, για την κατηγορία των Superkarts στην περίφημη γαλλική πίστα προδιαγραφών Formula 1 του Μάνι-Κουρ. &...

Δύσκολο, αλλά δεν τα παρατά o Kimi

Το κυνήγι του τίτλου συνεχίζει ο Κίμι Ραϊκόνεν παρά το γεγονός ότι το χαρακτήρισε αρκετά δύσκολο.Μπορεί ο Κίμι Ραϊκόνεν να χαρακτήρισε δύσκολο το κυνήγι του πρωταθλήματος της φετινής σεζόν, δεδομένης ...

Comments

Γιάννης:

Στον πρωτο της κάθε κατηγορίας θα ειναι το ρολοι ή και στους 3?

Γιάννης Παναγόπουλος:

ΟΛΟΙ NOVA SPORT-FM ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ!

Dim:

Απίστευτο! Ειδικα ο φωτισμός τα σπαει

Αγγελος:

Αντε μετα να μην κολήσει το "μικροβιο" το παιδι

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item