Συνέντευξη από τον Κ. Μιχαλόπουλο της Athens Kart Shop

Σας παρουσιάζουμε σήμερα μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη από τον Κο Μιχαλόπουλο Κωνσταντίνο που παραχώρησε στο Kartnews.gr με αφορμή την έναρξη της νέας αγωνιστικής χρονιάς αλλά και της προσπάθειας του περιοδικού μας, να παρουσιάσει την άποψη όλων όσων εμπλέκονται ενεργά με τις εξελίξεις στον χώρο του καρτ στην Ελλάδα.
Ο Κος Μιχαλόπουλος αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην μακρόχρονη σχέση του με το καρτ, πήρε θέση για τους ελληνικούς αγώνες (Πανελλήνιο, PICK, Challenge, Time Attack) και έδωσε και χρήσιμες συμβουλές για όσους θέλουν να ασχοληθούν με το καρτ ενώ ανέφερε και τους στόχους του για την νέα χρονιά. Διαβάστε αναλυτικά:


Πότε ξεκινήσατε την ενασχόλησή σας με τον χώρο του καρτ? Tι σημαίνει για εσάς το καρτ και κατά επέκταση ο μηχανοκίνητος αθλητισμός? 

Η ενασχόληση μου με το Καρτ ξεκίνησε στα τέλη του 1979 σαν οδηγός. Η εμπλοκή μου με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό είχε ξεκινήσει 2 χρόνια νωρίτερα με αγώνες αυτοκινήτου. Υπεύθυνος για την εμπλοκή μου στα Καρτ ήταν ο φίλος μου Δ. Μιχελακακης και ο Π. Καστορινης. 

Η εμπλοκή μου εμπορικά στον χώρο ξεκίνησε συστηματικά το 1984 παράλληλα με τις υπόλοιπες επαγγελματικές δραστηριοτητες μου. Το 1986 ξεκίνησα την ATHENS KART SHOP η όποια μέχρι και σήμερα έχει αποκλειστικό αντικείμενο την εισαγωγή και εμπορία ειδων Καρτ. 
Το 1995 μαζί με τον Γ.Καμιτσακη ξεκινήσαμε την κατασκευή του KARTODROMO και από το 1996 που τελείωσε η κατασκευή του ασχολούμαι αποκλειστικά με το Καρτ σταματώντας όλες τις υπόλοιπες επαγγελματικές μου δραστηριότητες 

Για μένα το Καρτ είναι το σχολείο όλου του τετράτροχου μηχανοκίνητου αθλητισμού και η κορυφαία προσιτή μορφή αγώνων γιατί εκτός από οδηγικές ικανότητες χρειάζεται και πολύ υψηλή φυσική και διανοητική κατάσταση καθώς και μηχανολογικές γνώσεις. 
Εδώ θα πρέπει να δοθεί έμφαση ότι τα παιδιά τα οποία θα ξεκινήσουν από μικρή ηλικία το Καρτ θα γίνουν πολύ καλοί οδηγοί στον δρόμο όταν μεγαλώσουν και θα αναπτύξουν εξαιρετικά ρεφλέξ αντίδρασης και αυτόματη αίσθηση του περιβάλλοντος του οχήματος χώρου. 
Με την συνεχη ενασχόληση με το Καρτ μεγαλώνοντας θα καταναλώνουν πολύ μεγάλη ποσότητα ενέργειας που θα τους απομακρύνει από μηχανάκια , κόντρες , υπερβολικές ανεξέλεγκτες ταχύτητες και πολλά άλλα άσχημα πράγματα (ποτά, ναρκωτικά κλπ) 

Τι αντιπροσωπεύεται από πλευράς αγωνιστικού εξοπλισμού και τι υπηρεσίες προσφέρετε;

Από πλευράς αγωνιστικού εξοπλισμού η ATHENS KART SHOP είναι αποκλειστικός εισαγωγέας της ΙΑΜΕ μία από τις κορυφαίες εταιρίες κατασκευής κινητήρων Καρτ. Αποκλειστικός εισαγωγέας επίσης των σασί Καρτ TECNO (ίσως του μοναδικού 100% χειροποίητου σασί πλέον) των ελαστικών VEGA και MG καθώς και εισαγωγέας αρκετών εργοστασίων ακόμα όπως της Righeti Ridolfi, της WLADOIL της TRITON της DID κλπ. 
Από υπηρεσίες παρέχουμε πλήρη υποστήριξη σε κάθε μορφή νόμιμου αγώνα Καρτ που ξεκινά από την μεταφορά του εξοπλισμού, το hospitality, την τεχνική υποστήριξη καθώς επίσης και την οδηγικη εξέλιξη των οδηγών μας.

Σε ποιες πίστες δραστηριοποιήστε;

Η βασική πίστα που δραστηριοποιούμεθα είναι το KARTODROMO αλλά και κατά περίπτωση όλες οι άλλες πίστες. 

Ποιοι είναι οι επίσημοι οδηγοί της αγωνιστικής σας ομάδας;

Οδηγοί της ομάδος μας είναι ο ΝΤΑΡΣΥ Α., ο ΠΡΟΦΙΛΗΣ Α., που τρέχουν στην κατηγορία ΜΙΝΙ , 
Ο ΣΑΓΑΝΑΣ Χ.,o ΣΒΟΥΡΑΚΗΣ Κ.και ο ΚΟΥΡΗΣ Ζ. που τρέχουν στην κατηγορία JUNIOR, ο ΞΥΝΟΣ Π. ο ΖΕΡΒΑΚΟΣ Ν. και ο ΓΕΝΗΜΑΤΑΣ Π. που τρέχουν στην κατηγορία SENIOR και ΚΖ.

Ποιες είναι οι μεγαλύτερες επιτυχίες της αγωνιστικής σας ομάδας τον τελευταίο χρόνο ή (τα τελευταία χρόνια);

Μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες τα τελευταία χρόνια είναι τα 2 πρωταθλήματα ΜΙΝΙ του Χ.ΣΑΓΑΝΑ τα πολλαπλά πρωταθλήματα του Π. ΞΥΝΟΥ στις κατηγορίες ΚF ,ΙΑΜΕ και SUPERLIGUE

 Διαχρονικά θα πρέπει να αναφέρω όλους τους πρωταθλητές που πέρασαν από την ATHENS KART SHOP όπως τον Δ.Μιχελακακη ,τον Ι. Ματη , τους αδελφούς Ν. και Β Ζάχο τον Ι. Αντωνιάδη, τον Δ. Κύρκο, τον Λ. Σωτηρχο, τον Τ.Καιτατζη ,τον Μ.. Κασαπη ,τον Ν Ιωάννου ,τον Σ. Καμιτσακη ,τον Δ. Σιμοπουλο και πάρα πολλούς άλλους . 

Ποια είναι η άποψη σας για το επίπεδο των αγώνων στην Ελλάδα;

Το επίπεδο των Αγώνων στην Ελλάδα είναι από πλευράς εξοπλισμού από τα κορυφαία αλλά δυστυχώς από πλευράς οργανωτικής και κυρίως από πλευράς νοοτροπίας υπολείπεται κατά πολύ. 

Τι θα προτείνατε σε κάποιον που θα ήθελε να ξεκινήσει σήμερα το καρτ;

Κάποιος που θα ήθελε να ξεκινήσει σήμερα το Καρτ θα τον συμβούλευα να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο ΚΑΡΤ . 
Να προτιμήσει ένα σασί το πολύ 3 ετών με ένα κινητήρα ΗΟΒΥ 125 CC καλοδιατηρημένο το όποιο θα αγοράσει από έναν αντιπρόσωπο που ασχολείται σοβαρά με το άθλημα και που θα είναι παρόν . 
Η αγορά από αγγελίες ιδιωτών σε εφημερίδες η σαιτ κρύβουν πολλές παγίδες και εάν το προϊόν δεν είναι καλό στην πορεία θα έχει προβλήματα και κανένα υπεύθυνο να τον αποζημιώσει με αποτέλεσμα να φύγει από τον χώρο δυσαρεστημένος. 

Ποια είναι η φιλοσοφία σας για την σωστή οδηγική κατάρτιση και εξέλιξη ενός οδηγού;

 Η φιλοσοφία μου για την σωστή κατάρτιση και εξέλιξη ενός οδηγού είναι ότι: 
α) θα πρέπει να του αρέσει αυτό το άθλημα στον ίδιο και όχι στον πατέρα του. 
β) να φροντίζει για την φυσική του κατάσταση 
γ) να συμμετέχει στη προετοιμασία του ΚΑΡΤ και να φροντίζει να μαθαίνει το τρόπο λειτουργίας αυτού ώστε να μπορεί να δώσει σωστές πληροφορίες στον μηχανικό του και αυτός με την σειρά του να κάνει τις σωστές ρυθμίσεις. 
Αλλά το κυριότερο θα πρέπει να είναι δεμένος με τον άνθρωπο που ασχολείται μαζί του ώστε να υπάρχει το μέγιστο αποτέλεσμα . 

Υπάρχουν οι προοπτικές για να κάνει ένας έλληνας οδηγός αγώνων καριέρα στο εξωτερικό;

Δυστυχως εδώ θα πρέπει να πω την αλήθεια που είναι ότι οι προοπτικές ενός Έλληνα να κάνει καριέρα στο εξωτερικό είναι ελάχιστες. Οι λόγοι είναι πολλοί. 
Είμαστε κοντά αλά και ταυτόχρονα πολύ μακριά από την Ευρώπη. Οι μετακινήσεις του θα πρέπει να γίνονται υποχρεωτικά με αεροπλάνο που σε συνδυασμό με την ενοικίαση αυτοκίνητου για τον τελικό προορισμό κοστίζουν πολύ και σε χρήμα και σε ώρες. (η λύση του πλοίου είναι πολύ ακριβή και χρονοβόρα). 
Το κόστος των αγώνων στο εξωτερικό είναι εξαιρετικά υψηλό και με δεδομένο ότι η αγορά Καρτ και γενικά του αυτοκινήτου στην χώρα μας είναι αμελητέα η εξεύρεση σπόνσορα για την οικονομική βοήθεια είναι αδύνατη. 
Ταλέντο υπάρχει άφθονο στην χώρα μας (και σε αρκετές περιπτώσεις όπως του Σ. Καμιτσακη, 
Ι. Αντωνιαδη και πρόσφατα του Φ.Καλεση το ταλέντο φάνηκε με εξαιρετικά αποτελέσματα). 
Αλλά ακόμα και εάν κάποιος (κηδεμόνας) επενδύσει πολλά χρήματα και πάει σε πολλούς αγώνες στο εξωτερικό και το ταλέντο φανεί ο Έλληνας οδηγός δύσκολα θα προτιμηθεί γιατί δεν έχει να προσφέρει ανταποδοτικά οικονομικά ωφέλει λόγο της πλήρους ανυπαρξίας της Ελληνικής αγοράς του αυτοκινήτου. 

Πόσο άμεση είναι η σχέση του καρτ με την Formula;

100% άμεση .Ειδικά η κατηγορίες αυτομάτων Καρτ, παρά του ότι ίσως θα ήταν ποιο φυσικό οι κατηγορίες με κιβώτιο ταχυτήτων να είναι ποιο κοντά σε αυτή. Η πράξη έχει δείξει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών που υπάρχουν στην formula προέρχονται από τις αυτόματες κατηγορίες. 

Τι πιστεύετε ότι έχει οδηγήσει στην συρρίκνωση του αριθμού των οδηγών που συμμετέχουν στους αγώνες γενικότερα? 

Η βασική αιτία της συρρίκνωσης των οδηγών γενικά είναι η τεράστια οικονομική κρίση που υπάρχει αυτή την στιγμή στη χώρα μας. Επιμέρους αιτίες υπάρχουν και άλλες πολλές . Όπως οι πολύ χαμηλού επιπέδου διοργανώσεις αγώνων η πολλή κακή νοοτροπία σε πολλούς που ασχολούνται επαγγελματικά στον χώρο και που στο τέλος οδηγούν τους οδηγούς να αποχωρήσουν από το χώρο. 
Οι πολύ υψηλές χρεώσεις που κάποιοι επιβάλουν στους πελάτες τους διώχνουν τους οδηγούς. 
Ούτε και οι πολύ χαμηλές η ανύπαρκτες χρεώσεις είναι σωστές, γιατί είναι αδύνατον να παρέχονται για πάντα (η χρεωκοπία όσων την προσφέρουν είναι σίγουρη) και κάποιος που έχει μάθει έτσι όταν θα έρθει η ώρα να πληρώσει για αυτό που κάνει δεν θα το κάνει γιατί έχει μάθει αλλιώς και θα φύγει. 
Οι σωστές χρεώσεις είναι οι μόνες που και τον επαγγελματία θα κρατήσουν στον χώρο και το οδηγό. 

Θεωρείται ότι υπάρχουν προοπτικές εξέλιξης του καρτ στην Ελλάδα και αν ναι τι θα προτείνατε στην διοικούσα αρχή προς αυτή την κατεύθυνση? 

Προοπτικές εξέλιξης πάντα υπάρχουν. Θα πρότεινα στην διοικούσα αρχή να επιβάλει στους οργανωτές και στα στελέχη της καθώς επίσης και στις πίστες που συμπληρώνουν το πάζλ ενός αγώνα την πλήρη και ισότιμη τήρηση των κανόνων που υπάρχουν (μεγάλη μερίδα των οδηγών που συμμετέχουν έχουν την άποψη ότι υπάρχουν δυο μέτρα και δυο σταθμά στις αποφάσεις οι οποίες δεν τεκμηριώνονται). 
Την μείωση του κόστους απόκτησης αγωνιστικής άδειας ,την μείωση του παραβόλου ασφάλισης. 
Την πίεση στους χρονομέτρες στους κριτές στους βοηθούς για μείωση και από αυτούς του κόστους ώστε και οι οργανωτές με την σειρά τους να μειώσουν το παράβολο συμμετοχής (μια μείωση 20% από όλους είναι μέσα στην πραγματικότητα των ημερών μας και μάλιστα μικρή).

Είσαστε υπέρ της δημιουργίας μια δεύτερης κατηγορίας αγώνων για τους χομπίστες που δεν μπορούν να αντέξουν το οικονομικό βάρος και τον αναταγωνισμό των επίσημων αγώνων που διεξάγονται σήμερα και αν ναι με ποιους τρόπους θα μπορούσε να γίνει η μείωση του κόστους? 

Μια δεύτερη κατηγορία αγώνων για τους χομπιστες αυτή την στιγμή δεν είναι για μένα εφικτή. 
Μέσα στους προκηρυγμένους αγώνες (φέτος με την ενσωμάτωση στο πρωτάθλημα όλων των χομπιστικων κινητήρων και τον αποκλεισμό των KF) μια δεύτερη κατάταξη οδηγών που δεν έχουν μεγάλη εμπειρία (π.χ. κλάση Α και κλάση Β) με δική τους με ανεξάρτητη απονομή θα ήταν μια ποιο λογική λύση. 
Θα είχαν να συναγωνιστούν ισάξιους οδηγούς και το οικονομικό βάρος σε καμία περίπτωση δεν είναι υψηλότερο από οποιοδήποτε άλλο αγώνα. Τα ελαστικά του πρωταθλήματος είναι τα φτηνότερα και ποιοτικότερα από κάθε άλλο αγώνα και φέτος ειδικά με την ελεύθερη χρήση και μεταχειρισμένων ελαστικών το κόστος είναι σαφώς το μικρότερο δυνατόν. 
Το κόστος συμμετοχής είναι σχεδόν ίδιο με τους υπόλοιπους αγώνες (και εάν καταφέρουν να το μειώσουν) θα είναι και μικρότερο. 
Η τέλεση αγώνα σε μια μέρα μειώνει και το κόστος και τον χρόνο που χρειάζεται ένας οδηγός για να πάρει μέρος. 
Η ύπαρξη σοβαρού (για την ακρίβεια σοβαρότερου έναντι σχεδόν ανεπαρκούς στους υπόλοιπους αγώνες) τεχνικού έλεγχου στους επισήμους αγώνες βοηθά στην μείωση του κόστους γιατί πλέον εκμηδενίζεται η δυνατότητα σε λίγους να προσφύγουν σε ακριβές λύσεις βελτιωτών. (τα σοβαρά χομπιστικα μοτέρ δεν επιτρέπουν καμία παρέμβαση) 

Ποια η γνώμη σας για την νέα μορφή αγωνιστικής δραστηριότητας που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία 2 χρόνια μέσα από τον θεσμό των Time Attack? Πιστεύετε ότι βοηθούν έναν νέο οδηγό να αποκτήσει εμπειρίες ώστε να τρέξει κάποια στιγμή και σε αγώνες? 

Ο θεσμός των Time Attack είναι μια μορφή αγωνιστικής δραστηριότητας που αυτή την στιγμή είναι χρήσιμη. Με την προϋπόθεση ότι και σε αυτή την μορφή πρέπει να υπάρχουν κανόνες ισονομίας, τεχνικός έλεγχος, πολύ περιορισμένη χρήση ελαστικων (1 σετ max.) και σίγουρα πιστοποιητικό ιατρικό για κάθε συμμετέχοντα. 
Η λύση για μια ειδική λισανς για αυτούς τους αγώνες (30 ευρώ /έτος η 10 ευρώ /ημέρα) πιθανόν να είναι σωστή για όλους. Ακόμα καλύτερα θα ήταν εάν είναι δυνατόν να υπάρχουν κοινές τεχνικές προδιαγραφές (εκτός από τα λάστιχα γιατί να μην κοροϊδευόμαστε για αυτό γίνονται τα time attack) σε όλες τις πίστες που διεξάγονται αυτές οι δραστηριότητες. 
Ακομα καλλιτερα θα ηταν εάν υπαρχει και ενιαια χαμηλη τιμη συμμετοχης. 

Τι πιστεύετε ότι θα βοηθούσε την προβολή του αθλήματος και κατʼ επέκταση τους οδηγούς που συμμετέχουν? 

Δημοσιότητα των αγώνων και κατ’επεκταξη των συμμετεχόντων οδηγών. 
Πολύ δύσκολο αυτή την χρονική περίοδο αλλά εάν όλοι μας βοηθήσουμε με την παρουσίαση αυτών στις σχετικές ιστοσελίδες στο f/b στο twitter και η διοργανώτρια αρχή στον ηλεκτρονικό τύπο 2-3 ημέρες πριν την τέλεση αυτού πιθανό να φέρουμε περισσότερο κόσμο την ημέρα του αγώνα και αυτό με την σειρά του μπορεί να φέρει μικρούς αλλά χρήσιμους σπόνσορες . 

Ποια η γνώμη σας για τον θεσμό του P.I.C.K. στην Πάτρα που έχει ήδη συμπληρώσει 4 χρόνια?

Ο Θεσμός του P.I.C.K. είναι ότι καλύτερο έχει να παρουσιάσει το Καρτ στην Ελλάδα. 
Υπάρχουν αρκετά λάθη που πρέπει οι διοργανωτές να λάβουν υπόψη τους ώστε ο θεσμός να εξελιχτεί και να μην βαλτώσει και στο τέλος χαθεί. 
Ο αγώνας του καρτ είναι ο ποιο σημαντικός σε αυτό το event και θα πρέπει να δοθεί περισσότερος χρόνος στους συμμετέχοντες. 
Το κόστος συμμετοχής θα πρέπει να μειωθεί για τους οδηγούς οι κατηγορίες θα πρέπει να είναι προσαρμοσμένες στου πρωταθλήματος και τα ελαστικά που χρησιμοποιούνται να είναι καταλληλότερα φτηνότερα και να μην είναι υποχρεωτική η χρήση καινούργιων (το γκριπ της ασφάλτου είναι τέτοιο που δεν χρειάζονται καινούρια λάστιχα παρά μόνο μονομαρκα) 
Και φυσικά συνεχή βελτίωση των μέτρων ασφαλείας και της εκπαίδευσης των κριτών. Απαραίτητη θα ήταν η εγκατάσταση καμερών στις 4 γωνίες και στην αντίθετη πλευρά του αλυτάρχη στην πλατεία ο όποιος με τα σχετικά μόνιτορ θα έχει τον πλήρη έλεγχο του αγώνα θα λαμβάνει γρήγορα τις σωστές αποφάσεις και θα καθοδηγεί σωστά τους κριτές. 

Ποια η γνώμη σας για τα Challenge που διεξάγονται αυτή την στιγμή. Επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά την εξέλιξη του καρτ? Αποτελούν εμπόδιο στην διεξαγωγή του Πανελληνίου πρωταθλήματος των μεγάλων κατηγοριών? 

Αυτή την στιγμή με τις υπάρχουσες οικονομικές συνθήκες η διεξαγωγή challenge έξω από τους αγώνες πρωταθλήματος είναι λάθος. 
Όλοι οι διοργανωτές challenge και μιλώ για τον εαυτό μου τον Κύριο Πολυχρονιδη και τον Κύριο Γαλατση πρέπει να ενσωματωθούμε στους προκηρυγμένους αγώνες του πρωταθλήματος της Αθήνας και μέσα από ειλικρινή συνεργασία να προσαρμόσουμε τα κιλά του κάθε κινητήρα που αντιπροσωπεύουμε και μέσα από κοινούς αγώνες των 20 συμμετοχών ανά κατηγορία να προσφέρουμε ωραίο θέαμα υψηλό συναγωνισμό και ταυτόχρονα να έχουμε και την δική μας ανεξάρτητη κατάταξη οδηγών και την δική μας απονομή (με δικά μας έξοδα) και ταυτόχρονα να επιλέξουμε και τους οδηγούς που θα μας εκπροσωπήσουν στους μεγάλους τελικούς που διοργανώνουν οι εταιρίες μας. 
Με αυτό τον τρόπο πιστεύω ότι θα μπορέσουμε να κρατήσουμε ένα αξιοπρεπές επίπεδο αγώνων και όταν οι οικονομικές συνθήκες αλλάξουν μπορούμε να τρέχουμε σε ανεξάρτητες κατηγορίες. 
Αυτό όμως προϋποθέτει ειλικρινή συνεργασία μεταξύ μας. 
Από την πλευρά μου υπάρχει, ελπίζω και από τους άλλους. 

Τι έφταιξε και στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα πέρυσι εμφανίστηκε μόνο η κατηγορία ΜΙΝΙ? 

Η οικονομική κρίση ήταν η αιτία για την εμφάνιση της κατηγορίας ΜΙΝΙ μόνο στους αγώνες πρωταθλήματος και η λάθος επιλογή να ξεκινήσουν οι αγώνες από τη επαρχία και να είναι μοιρασμένοι μεταξύ Αθηνάς και λοιπής Ελλάδος (το κόστος μετακίνησης και ξενοδοχείων είναι πλέον δυσβάστακτο) 

Πως κρίνετε την επιλογή της ΕΘΕΑ να μην δώσει άδεια στους Έλληνες πρωταθλητές του Rotax Max Challenge για το παγκόσμιο πρωτάθλημα στην Πορτογαλία? 

Στενοχωρήθηκα παρά πολύ που οι Έλληνες πρωταθλητές Rotax δεν πήραν την άδεια να συμμετέχουν στο μεγάλο τελικό τους αλλά νομίζω ότι το λάθος όπως φάνηκε και από τις επιστολές, δικαστήρια, γνωμοδοτήσεις ΓΓΑ κλπ είναι αποκλειστικά του Κυρίου Γαλατση. 
Θα μπορούσε εξαρχης να έχει επιλέξει την λύση που υιοθέτησε φέτος και να μην υπάρχει πρόβλημα στο τέλος. 

Τι στόχους έχετε για την νέα αγωνιστική περίοδο? 

Στοχος μου για φέτος είναι να μπορέσω να κρατήσω στο Καρτ όσον το δυνατόν περισσότερους οδηγούς μπορέσω και εάν είναι και δυνατόν να φέρω και άλλους και να πραγματοποιήσω το challenge της ΙΑΜΕ μέσα από τους αγώνες πρωταθλήματος ώστε να βοηθήσω και αυτό και την εταιρεία μου. 

Κύριε Μιχαλόπουλε σας ευχόμαστε κάθε επιτυχία για την νέα αγωνιστική χρονιά.


Την συνέντευξη επιμελήθηκε ο αρθρογράφος του Kartnews, Κος Ασημακόπουλος Χρήστος.

Related

news 2584560506277451083

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item