Αφιέρωμα στον Παυλίδη Βαγγέλη - ένας νέος πιλότος των καρτ από τον Πειραιά

Ο 16χρονος Παυλίδης Βαγγέλης Παυλίδης από τον Πειραιά ανήκει στην πιο φρέσκια γενιά πιλότων του καρτ όπου τον τελευταίο χρόνο προπονείται εντατικά μετά την πρώτη του επαφή με το καρτ. Τον γνωρίσαμε από κοντά στο 5ο Kartnews Time Attack 2012 όπου διακρίθηκε τόσο για την οδηγική του εξέλιξη όσο και για το ήθος του ως αθλητής, αλλά πάνω από όλα διακρίναμε και το τεράστιο πάθος που διαθέτει για το μηχανοκίνητο αθλητισμό και ειδικότερα για το καρτ. Διαβάστε παρακάτω την πρώτη του συνέντευξη στο kartnews.gr:




Πότε είχες την πρώτη σου επαφή με το καρτ;
 
Η πρώτη μου επαφη με το καρτ ήταν στις 7 Οκτωμβίου του 2011 όπου ξεκινούσε η ακαδημία της Speed Park στον Ασπρόπυργο με ένα τετράχρονο καρτ 9 ίππων.
Απο τον πρώτο κιόλας γύρο ένιωσα κάτι μέσα μου μοναδικό για το καρτ. Από τότε αποφάσισα να παρακολουθήσω όλα τα μαθήματα της Ακαδημίας καρτ τα οποία είχαν διάρκεια 5 μήνες. 
Στο διάστημα αυτό έμαθα πολλά βασικά πράγματα τα οποία τα συνδύαζα με θεωρία και πράξη. 
Στην συνέχεια περίπου αρχές Μαίου του 2012 έκανα το πρώτο μου βήμα με ενα αγωνιστικό καρτ.
Όταν το οδήγησα ένιωσα οτι πέταγα. Μίλησα με τον πατέρα μου, του εξηγησα πόσο υπέροχο ειναι να οδηγείς ενα αγωνιστικό καρτ κάτι που το διαπίστωσε και ο ίδιος όσο με παρακολουθούσε στην προσπάθεια μου και τον ίδιο μήνα αγοράσαμε το πρώτο μας καρτ! 
Ενα Haase του 2003 με ενα μοτέρ Rotax Max 29hp. 


Ποια ήταν η πρώτη σου αγωνιστική δραστηριότητα;

Στις 27 Μαίου  πήρα μέρος στο πρώτο μου Time Attack στον Ασπρόπυργο κερδίζοντας στην κατηγορία μου την πρώτη θέση κάτι που με ενθάρρυνε πολύ για την συνέχεια. Αυτό ήταν η έναρξη της ανοδικής μου πορείας και της μεγάλης προσπάθειας που καταβάλω μέχρι σήμερα και βέβαια της αγάπης μου για το καρτ. 




Η συνέχεια;

Στις 7 Ιουλίου έλαβα μέρος στο SUMMER TIME ATTACK στο καρτόδρομο Αφιδνών όπου κατέκτησα την δεύτερη θέση. Η πίστα είχε ανάποδη φορά αριστερόστροφη και ήταν υπερβολικά δύσκολη και γρήγορη για εμένα αλλά ήταν και η πρώτη μου μεγάλη εμπειρία σε αυτή την όμορφη πίστα. 
Ενδιάμεσα το καλοκαίρι δεν έκανα καθόλου προπόνηση και ξεκίνησα πάλι τέλη Σεπτεμβρίου
καθώς με ταλαιπώρησε και ένα θέμα υγείας. Τον Οκτώβριο απέκτησα το δεύτερο καρτ μου ενα Tony του 2010 και μοτέρ πάλι Rotax Max 29hp. Το δοκίμασα για πρώτη φορά στη πίστα των Μεγάρων με την υποστήριξη της Ray Motorsport. Ακολούθησαν άλλες 3 προπονήσεις στον Ασπρόπυργο και στις 4 Νοεμβρίου έλαβα μέρος στο Pole Position Trophy στον Ασπροπυργο όπου πάλι κέρδισα την κατηγορία μου με χρόνο 42.512, έχοντας σαν προπονητή μου για πρώτη φορά τον κύριο Δημήτρη Δέγλερη. Η βοήθεια του προπονητή μου τεχνικά και αγωνιστικά ηταν πάρα πολύ σημαντική.

Σημαντική είναι και η βοήθεια του συναθλητή μου και φίλου πλέον που είμαστε στην ίδια ομάδα Μίλτου Ντόντη.
Τον τελευταίο μήνα της χρονιάς που ξεκίνησα ουσιαστικά το αγωνιστικό καρτ έτρεξα τόσο στο τελευταίο Pole Position Trophy του Ασπροπύργου όσο και στο τελευταίο Kartnews Time Attack στον Αγιο Κοσμά
Στον Ασπρόπυργο στις 16 Δεκεμβρίου κερδισα πάλι την κατηγορία μου με χρόνο 42.660 ενώ στον Άγιο Κοσμα αλλάζοντας και κατηγορία, αγωνιζόμενος στην Expert  κατέκτησα την τρίτη θέση, σε μια πίστα όπου έτρεξα για πρώτη φορά, με χρόνο 28.544. Το Kartnews Time Attack στον Άγιο Κοσμά ήταν και ο καλύτερος αγώνας μου μέχρι σήμερα καθώς είχε άψογη οργάνωση και το κλίμα ήταν πάρα πολύ φιλικό και παράλληλα όμορφα ανταγωνιστικό. 

Τι στόχους έχεις για την νέα χρονιά;

Κλείνοντας αυτήν την πρώτη μου χρονιά στο καρτ θέλω να ευχαριστήσω αυτούς που με στήριξαν και πιο συγκεκριμένα τον Μπαμπά μου Δημήτρη Παυλίδη, τον κύριο Σπύρο Ντόντη και τέλος τον προπονητή μου Δημήτρη Δέγλερη όπως και τον αδερφό του Νεκτάριο. Το 2013 ανάλογα με τους αγώνες που θα γίνουν στην Ελλάδα θα προσπαθήσω να συμμετέχω σε όλους με την υποστήριξη της ομαδας μου Degleris Racing Team.  



Τι άλλες δραστηριότητες έχεις εκτός από το καρτ;

Σαν χόμπυ έχω την κιθάρα, το γαλλικο μπιλλιαρδο, και φυσικά την γυμναστική. 

Σε ποια τάξη πηγαίνεις και τι θα ήθελες να σπουδάσεις;

Είμαι τώρα στην Α'  Λυκείου και στόχος μου ειναι να σπουδάσω μηχανολόγος μηχανικός.

Ποιος είναι ο αγαπημένος σου οδηγός καρτ στην Ελλάδα και ποιος στην Formula 1;

Αγαπημένος μου οδηγός στα καρτ ειναι ο φίλος μου Μίλτος Ντόντης και ο Μίχας Θεοφάνης. 
Στην F1 είναι ο Sebastian Vettel!

Ποια είναι η αγαπημένη σου πίστα από αυτές που γνώρισες φέτος;

Αγαπημένη μου πίστα είναι πλέον ο Αγιος Κοσμάς καθώς πέρα από την φυσική ομορφιά της προσφέρει ασφάλεια και υψηλή ταχύτητα. 


Πως θα περιέγραφες το καρτ πλέον στην ζωή σου;

 Αυτήν την στιγμή το καρτ για εμένα είναι τρόπος ζωής, είναι μάθηση, είναι χόμπυ, είναι όνειρο, είναι οτι καλύτερο θα μπορούσα να έχω... 

Τι εύχεσαι για το 2013;

Εύχομαι οτι καλύτερο, για τους συναθλητές μου αλλά και για το ίδιο το καρτ ως άθλημα. Εύχομαι όλοι να έχουν τις επιτυχίες που προσδοκούν αλλά πάντα μέσα στο πνεύμα του υγιούς ανταγωνισμού. 

Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Kartnews.gr για τις προσπάθειες που καταβάλει για την ανάδειξη του καρτ αλλά και για την αγάπη που δείχνει προς όλους τους οδηγούς, μικρούς και μεγάλους.

Βαγγέλη και εμείς σε ευχαριστούμε και σου ευχόμαστε να συνεχίσεις με τον ίδιο ζήλο την ανοδική σου πορεία τόσο στο καρτ όσο και στις σπουδές σου. 
Καλή αγωνιστική χρονιά!

Related

news 6532648209886747345

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item