O Μαρκ Γουέμπερ στο 1ο σκαλί του βάθρου στο Σίλβερστοουν
https://kartnewsgr1.blogspot.com/2012/07/o-1.html
O Φερνάντο Αλόνσο είχε στα χέρια του τη νίκη, όμως η λάθος στρατηγική της Ferrari τη χάρισε στον Μαρκ Γουέμπερ, που ευχαρίστησε τον Ισπανό! Τρίτος ο Σεμπάστιαν Φέτελ.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
Γουέμπερ Red Bull Νικητής
Αλόνσο Ferrari +3.0
Φέτελ Red Bull +4.8
Μάσα Ferrari +9.5
Ραϊκόνεν Lotus Renault +10.3
Γκροζάν Lotus Renault +17.1
Σουμάχερ Mercedes +29.1
Χάμιλτον McLaren +36.4
Σένα Williams +43.3
Μπάτον McLaren +44.4
Κομπαγιάσι Sauber +45.3
Χάλκενμπεργκ Force India +47.8
Ριτσιάρντο Toro Rosso +51.2
Βερν Toro Rosso +53.3
Ρόζμπεργκ Mercedes +57.3
Μαλντονάντο Williams +1 γύρο
Κοβαλάινεν Caterham +1 γύρο
Γκλοκ Marussia +1 γύρο
Πικ Marussia +1 γύρο
Ντε λα Ρόσα Hispania Racing +2 γύροι
Καρθικέγιαν Hispania Racing +2 γύροι
Εγκατέλειψαν
Πέρεζ Sauber 11ο γύρο
Ντι Ρέστα Force India 2ο γύρο
Δεν εκκίνησαν
Πετρόφ Caterham
Βαθμολογία οδηγών
Αλόνσο 129
Γουέμπερ 116
Φέτελ 100
Χάμιλτον 92
Ραϊκόνεν 83
Ρόζμπεργκ 75
Γκροζάν 61
Μπάτον 50
Πέρεζ 39
Μαλντονάντο 29
Ντι Ρέστα 27
Σουμάχερ 23
Μάσα 23
Κομπαγιάσι 21
Σένα 18
Χάλκενμπεργκ 17
Βερν 4
Ριτσιάρντο 2
Βαθμολογία κατασκευαστών
Red Bull 216
Ferrari 152
Lotus Renault 144
McLaren 142
Mercedes 98
Sauber 60
Williams 47
Force India 44
Toro Rosso 6
Caterham 0
Marussia 0
Hispania Racing 0
Έτσι, ο πιλότος της Red Bull έγινε ο δεύτερος πιλότος που κατακτά δυο νίκες φέτος, καθώς είχε προηγηθεί και αυτή στο Μονακό. Από εκεί και πέρα, ο Σεμπάστιαν Φέτελ τερμάτισε στην τρίτη θέση.
Ο Γερμανός βρέθηκε αρχικά πίσω από τον Φελίπε Μάσα, αλλά στη συνέχεια πλασαρίστηκε με τη στρατηγική της Red Bull στο βάθρο. Από τη μεριά του ο Βραζιλιάνος πιλότος της Ferrari πραγματοποίησε τον καλύτερο αγώνα του τα τελευταία τέσσερα χρόνια και είδε την καρό σημαία πέμπτος. Ακολούθησαν οι δυο Lotus Renault των Κίμι Ραϊκόνεν, Ρομάν Γκροζάν, που έκαναν διαγωνισμό στους ταχύτερους γύρους.
Έβδομος ήρθε ο Σουμάχερ, έπειτα από το πρόβλημα που αντιμετώπισε με το DRS, όπως αναφέραμε και πιο πάνω, με τον Λιούις Χάμιλτον να είναι πίσω του.
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Μπρούνο Σένα και Τζένσον Μπάτον, με τον τελευταίο να μπαίνει στους βαθμούς την τελευταία στιγμή. Τέλος, ο Βίταλι Πετρόφ δεν εκκίνησε καν τον αγώνα, καθώς είδε το μονοθέσιό του να βγάζει καπνούς κατά την πορεία του προς το γκριντ από τα πιτς, ενώ οι Σέρχιο Πέρεζ και Πολ ντι Ρέστα εγκατέλειψαν στους πρώτους γύρους.
Με την ολοκλήρωση, λοιπόν, και του ένατου γύρου της φετινής σεζόν, ο Αλόνσο παρέμεινε στην κορυφή με 129 βαθμούς, με τον Γουέμπερ να είναι στους 116 και τον Φέτελ να ακολουθεί με 100.
Στους κατασκευαστές η Red Bull δείχνει πως δε θα έχει πρόβλημα να κατακτήσει άλλον έναν τίτλο, αφού πήγε στους 216, τη στιγμή που η δεύτερη Ferrari βρίσκεται στους 152 και οι Lotus Renault, McLaren είναι στους 144 και 142, αντίστοιχα.
Γουέμπερ Red Bull Νικητής
Αλόνσο Ferrari +3.0
Φέτελ Red Bull +4.8
Μάσα Ferrari +9.5
Ραϊκόνεν Lotus Renault +10.3
Γκροζάν Lotus Renault +17.1
Σουμάχερ Mercedes +29.1
Χάμιλτον McLaren +36.4
Σένα Williams +43.3
Μπάτον McLaren +44.4
Κομπαγιάσι Sauber +45.3
Χάλκενμπεργκ Force India +47.8
Ριτσιάρντο Toro Rosso +51.2
Βερν Toro Rosso +53.3
Ρόζμπεργκ Mercedes +57.3
Μαλντονάντο Williams +1 γύρο
Κοβαλάινεν Caterham +1 γύρο
Γκλοκ Marussia +1 γύρο
Πικ Marussia +1 γύρο
Ντε λα Ρόσα Hispania Racing +2 γύροι
Καρθικέγιαν Hispania Racing +2 γύροι
Εγκατέλειψαν
Πέρεζ Sauber 11ο γύρο
Ντι Ρέστα Force India 2ο γύρο
Δεν εκκίνησαν
Πετρόφ Caterham
Βαθμολογία οδηγών
Αλόνσο 129
Γουέμπερ 116
Φέτελ 100
Χάμιλτον 92
Ραϊκόνεν 83
Ρόζμπεργκ 75
Γκροζάν 61
Μπάτον 50
Πέρεζ 39
Μαλντονάντο 29
Ντι Ρέστα 27
Σουμάχερ 23
Μάσα 23
Κομπαγιάσι 21
Σένα 18
Χάλκενμπεργκ 17
Βερν 4
Ριτσιάρντο 2
Βαθμολογία κατασκευαστών
Red Bull 216
Ferrari 152
Lotus Renault 144
McLaren 142
Mercedes 98
Sauber 60
Williams 47
Force India 44
Toro Rosso 6
Caterham 0
Marussia 0
Hispania Racing 0
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.