Χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματός σας για οδήγηση στο όριο

Σε γενικές γραμμές, το βάρος ενός πιλότου καρτ αντιστοιχεί περίπου στο 60%- 80% του βάρος των καρτ.
Με τη μετατόπιση του βάρους, μπορείτε να αλλάξετε την κατανομή βάρους του καρτ και κατα συνέπεια τη βελτίωση της πρόσφυσης.

Η βασική ιδέα είναι να μετατοπιστεί το βάρος σας μετακινώντας τον κορμό σας προς το εξωτερικό της καμπύλης, που σημαίνει ότι με αυτό τον τρόπο μεταφέρεται περισσότερο βάρος  προς το έξω πίσω ελαστικό.
Η τεχνική αυτή απαιτεί σημαντική κατάρτιση, προκειμένου να γίνει την κατάλληλη χρονική στιγμή. Αλλά όταν μπορείτε να το κάνετε αυτό σωστά, μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τη συμπεριφορά του  καρτ στις στροφές.
Συχνά αυτή η τεχνική χρησιμοποιείται σε υγρή πίστα, αλλά μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί και σε στεγνό.
Σε ξηρές συνθήκες, οι κινήσεις πρέπει να είναι λίγο πιο λεπτές. Στη βροχή, οι κινήσεις πρέπει να είναι πιο υπερβολικές, δεδομένου ότι μπορεί να είναι και ο μόνος τρόπος για να στρίψει το καρτ.
Βασικά, αυτή η τεχνική μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις.
Η πρώτη είναι στις αρκετά γρήγορες στροφές. Στην περίπτωση αυτή, η κίνηση του σώματος σας έξω από την καμπύλη πρέπει να γίνεται αργά και ομαλά. Εάν δεν είστε πολύ προσεκτικοί με την κίνηση, μπορεί να επιβαρυνθεί κατά τρόπο υπερβολικό το εξωτερικό πίσω ελαστικό και να χάσετε τον έλεγχο του καρτ. Το ιδανικό είναι να κινηθεί το σώμα σας αργά και προσεκτικά, ρίχνοντας το βάρος σας προς τα έξω, το οποίο θα προσθέσει περισσότερο βάρος στα εξωτερικά ελαστικά, και ειδικά στο πίσω ελαστικό. Εάν το καρτ αρχίσει να γλιστρά, αυτό σημαίνει ότι έχετε υπερβεί τα όρια.
Η δεύτερη περίπτωση είναι όταν έχετε μια κλειστή στροφή ή σε κάθε περίπτωση που απαιτείται το καρτ να αλλάξει γρήγορα κατεύθυνση. Η κίνηση θα πρέπει να είναι απότομη, ρίχνοντας το βάρος του σώματός του προς τα εμπρός και έξω.
Η σωστή χρήση του βαρους του σώματος ενώ μπορεί να είναι μια χρήσιμη τεχνική είναι συχνά καλύτερο να επικεντρωνόμαστε αποκλειστικά και μόνο στην ομαλή οδήγηση.
Θυμηθείτε ότι αν ρίξετε το βάρος σας, από τη μία πλευρά στην άλλη μπορεί να αλλάξει εύκολα την ισορροπία του καρτ. Έτσι, αν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε αυτήν την τεχνική,  θα απαιτήσει αρκετή προπόνηση.

Related

Τo εγχειρίδιο από το MyChron4 της Aim

Τo εγχειρίδιο από το MyChron4 της Aim.Το όργανο χρονομέτρησης της Aim είναι από τα πιο διαδεδομένα στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Στο παρακάτω εγχειρίδιο θα βρείτε αναλυτικά όλες τις λειτουργίες που...

Ο πίνακας των γραναζιών για τα εξατάχυτα καρτ - Shifter Gear Ratio Chart

Ο παρακάτω πίνακας είναι ένας χρήσιμος οδηγός για όλους τους οδηγούς των εξατάχυτων καρτ. Ο κατάλληλος συνδυασμός εμπρός και πίσω γραναζιού δίνει την δυνατότητα να "μακρύνουν" ή να "κοντύνουν" οι...

Σύντομος οδηγός για το "στήσιμο" του καρτ

Από την πίστα SAN Nicolas KART Circuit, στην Καλαμάτα λάβαμε και σας παρουσιάζουμε ένα πολύ χρήσιμο σύντομο οδηγό για το στήσιμο ενός αγωνιστικού καρτ.Δείτε παρακάτω αναλυτικά τις οδηγίες για την υπερ...

Παλαιότερη Ανάρτηση Μοντάρισμα ελαστικών Καρτ

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon
:noprob:
:smile:
:shy:
:trope:
:sneered:
:happy:
:escort:
:rapt:
:love:
:heart:
:angry:
:hate:
:sad:
:sigh:
:disappointed:
:cry:
:fear:
:surprise:
:unbelieve:
:shit:
:like:
:dislike:
:clap:
:cuff:
:fist:
:ok:
:file:
:link:
:place:
:contact:

Hot in weekRecentComments

Recent

Λήγουν σήμερα οι συμμετοχές στο P.I.C.K. με πολλές εκπλήξεις!

Η επίσημη ημερομηνία λήξης των συμμετοχών στο P.I.C.K. είναι σήμερα στις 10 το βράδυ και ήδη στις συμμετοχές υπάρχουν αρκετές εκπλήξεις. Μία από αυτές είναι η συμμετοχή του Γιώργου Λαζαράκου διαχειρισ...

Ο Δημήτρης Γαλάτσης της ROTAX Hellas στο Kartnews.gr

Ακούστε την μαγνητοφωνημένη συνέντευξη του  κου. Δημήτρη Γαλάτση από την ROTAX Hellas, στον ρεπόρτερ του Kartnews, Γιάννη Γκρίλλα.Στα πλαίσια της μεγάλης προπόνησης που έλαβε χώρα χθες 7/9, στην ...

Προπονήσεων συνέχεια για τους Έλληνες πιλότους

Χθες Σάββατο 7/9, στην πίστα KARTODROMO των Αφιδνών, έλαβε χώρα μία από τις πιο δυνατές προπονήσεις της χρονιάς για τους Έλληνες πιλότους εν όψη των πολύ σημαντικών αγώνων που έπονται. Το Kartnews βρέ...

Στο Μάνι-Κουρ ο τρίτος γύρος του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος των Superkarts

Άλλος ένας πολύ σημαντικός αγώνας λαμβάνει χώρα αυτό το Σαββατοκύριακο, 7-8 Σεπτεμβρίου, για την κατηγορία των Superkarts στην περίφημη γαλλική πίστα προδιαγραφών Formula 1 του Μάνι-Κουρ. &...

Δύσκολο, αλλά δεν τα παρατά o Kimi

Το κυνήγι του τίτλου συνεχίζει ο Κίμι Ραϊκόνεν παρά το γεγονός ότι το χαρακτήρισε αρκετά δύσκολο.Μπορεί ο Κίμι Ραϊκόνεν να χαρακτήρισε δύσκολο το κυνήγι του πρωταθλήματος της φετινής σεζόν, δεδομένης ...

Comments

Γιάννης:

Στον πρωτο της κάθε κατηγορίας θα ειναι το ρολοι ή και στους 3?

Γιάννης Παναγόπουλος:

ΟΛΟΙ NOVA SPORT-FM ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ!

Dim:

Απίστευτο! Ειδικα ο φωτισμός τα σπαει

Αγγελος:

Αντε μετα να μην κολήσει το "μικροβιο" το παιδι

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item