Κατάταξη Οδηγών Αγώνων Καρτ - 26/3/2012

Η κατάταξη μέχρι σήμερα μετά τους 8 τελικούς που έχουν πραγματοποιηθεί έχει ήδη 63 οδηγούς. Στις πρώτες θέσεις είναι ο ΒΑΣΙΛΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ,  "ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ", ΚΡΑΣΩΝΗΣ ΘΩΜΑΣ, και ΕΔΙΠΙΔΗΣ ΘΟΔΩΡΗΣ.
Δείτε εδώ πληροφορίες για τον τρόπο βαθμολόγησης
Δείτε παρακάτω αναλυτικά όλη την κατάταξη:



 
A/A ΟΝΟΜΑ ΟΔΗΓΟΥ Τ1 Τ2 Τ3 Τ4 Τ5 Τ6 Τ7 Τ8
ΣΥΝΟΛΟ
1 ΒΑΣΙΛΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - - - 12 - - 18 -
30
2 "ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ" 26 - - - - - - -
26
3 ΚΡΑΣΩΝΗΣ ΘΩΜΑΣ 24 - - - - - - -
24
4 ΕΔΙΠΙΔΗΣ ΘΟΔΩΡΗΣ - - - - - - - 24
24
5 DALKIRIAN MERT 22 - - - - - - -
22
6 ΧΑΤΖΗΣΤΕΦΑΝΗΣ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ - - - - - - - 22
22
7 ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ 20 - - - - - - -
20
8 ΚΑΛΕΣΗΣ ΦΙΛΛΙΠΟΣ - - - 20 - - - -
20
9 ΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - - - - 20 - - -
20
10 ΚΟΛΥΚΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ - - - - - - - 20
20
11 ΝΤΑΡΣΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 18 - - - - - - -
18
12 ΚΟΤΕΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ - - - 18 - - - -
18
13 ΤΣΙΜΠΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - - - - 18 - - -
18
14 ΒΑΚΙΡΤΖΟΓΛΟΥ ΧΑΡΗΣ - - - - - - - 18
18
15 ΠΑΓΩΝΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ 16 - - - - - - -
16
16 ΜΑΙΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - - - 16 - - - -
16
17 ΠΕΤΡΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ - - - - 16 - - -
16
18 ΙΩΑΝΝΟΥ ΝΙΚΟΣ - - - - - - 16 -
16
19 ΦΡΑΓΚΙΑΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ - - - - - - - 16
16
20 ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ 14 - - - - - - -
14
21 ΞΥΝΟΣ ΠΑΥΛΟΣ - - 14 - - - - -
14
22 ΓΙΑΝΝΑΚΑΡΩΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ - - - 14 - - - -
14
23 ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ - - - - 14 - - -
14
24 ΖΕΡΒΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - - 2 - - - 12 -
14
25 ΠΛΙΑΤΣΙΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - - - - - - 14 -
14
26 ΚΑΡΟΥΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - - - - - - - 14
14
27 ΛΥΡΙΤΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 12 - - - - - - -
12
28 ΑΡΜΠΙΛΙΑΣ ΜΑΞΙΜΟΣ 4 - - - 8 - - -
12
29 ΖΑΧΑΡΕΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ - 12 - - - - - -
12
30 ΣΑΓΑΝΑΣ ΣΤΕΛΙΟΣ - - 12 - - - - -
12
31 ΝΤΕΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - - - - 12 - - -
12
32 ΠΡΕΒΕΖΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - - - - - - - 12
12
33 ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ 10 - - - - - - -
10
34 ΣΑΓΑΝΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - 10 - - - - - -
10
35 ΚΑΡΑΚΟΥΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - - 10 - - - - -
10
36 SAIROGLOU EFE - - - 10 - - - -
10
37 ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗΣ ΤΖΩΡΤΖΗΣ - - - - 10 - - -
10
38 ΜΑΛΑΝΔΡΙΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ - - - - - - 10 -
10
39 ΠΟΛΥΜΙΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - - - - - - - 10
10
40 ΠΡΟΦΙΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ 8 - - - - - - -
8
41 ΣΒΟΥΡΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - 8 - - - - - -
8
42 ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ ΠΑΥΛΟΣ - - 8 - - - - -
8
43 ΤΖΕΛΕΠΗΣ ΠΑΡΗΣ - - - 8 - - - -
8
44 ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ - - - - - 8 - -
8
45 ΚΟΝΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ - - - - - - 8 -
8
46 ΠΑΖΑΚΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ - - - - - - - 8
8
47 ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ ΗΛΙΑΣ 6 - - - - - - -
6
48 ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ - 6 - - - - - -
6
49 ΖΕΡΒΑΚΟΣ ΝΙΚΟΣ - - 6 - - - - -
6
50 ΚΑΛΛΙΩΡΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ - - - 6 - - - -
6
51 ΦΡΑΓΚΙΑΔΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - - - - 6 - - -
6
52 ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΦΩΤΗΣ - - - - - 6 - -
6
53 ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - - - - - - 6 -
6
54 ΤΣΙΔΩΝΗΣ ΦΩΤΗΣ - - - - - - - 6
6
55 ΣΤΕΓΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - 4 - - - - - -
4
56 ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - - 4 - - - - -
4
57 ΧΑΡΤΟΚΟΦΤΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ - - - 4 - - - -
4
58 ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ - - - - - 4 - -
4
59 ΝΤΟΝΤΗΣ ΜΙΛΤΟΣ - - - - - - 4 -
4
60 ΚΟΥΚΟΥΛΕΤΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ - - - - - - - 4
4
61 ΓΟΥΛΙΩΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ - 2 - - - - - -
2
62 ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΗΝΑΣ - - - - - 2 - -
2
63 ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ - - - - - - 2 -
2

Related

news 7035923031754712633

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. An kai den eimai akoma stin katataksi!! Poly kali skepsi!!! Kalo kinitro na trexoume oso perissotero mporoume...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας υποδεχτούμε όλοι μαζί αυτή την μοναδική καινοτομία του kartnews που θα αναδείξει τον πρώτο των πρώτων!!!! Καλή επιτυχία σε όλους!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο... Μία πολύ καλή κίνηση από την οποία θα υπάρχει μία πλήρη εικόνα για όλους τους οδηγούς, αλλά θα δούμε τελικά και πόσοι είναι συνολικά οι Έλληνες οδηγοί! Καλή τύχη σε όλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάθε προσπάθεια που συμβάλλει στον υγιή ανταγωνισμό μεταξύ των αγωνιζομένων είναι καλοδεχούμενη και η βαθμολογία των οδηγών KART από το περιοδικό σας είναι μια πολύ ωραία πρωτοβουλία που κινείται στη σωστή κατεύθυνση.
    Νομίζω όμως ότι θα πρέπει να δοθούν περισσότερες επεξηγήσεις και λεπτομέρειες για να μπορέσουν όλοι να καταλάβουν ακριβώς τη διαδικασία της βαθμολογίας και, επί πλέον, να λαμβάνεται υπ’ όψιν στη βαθμολογία και ο ημιτελικός.
    Πιό συγκεκριμένα:
    1) Ποιές είναι οι κατηγορίες αγώνων Τ1, Τ2, …, Τ8 του πίνακα της βαθμολογίας; Νομίζω ότι Θα ήταν καλύτερα αν αναφερόταν η ονομασία του αγώνα και η ημερομηνία διεξαγωγής του.
    2) Ποιά είναι ακριβώς η βαθμολογία βάσει της σειράς κατατάξεως; Έχει γίνει αναφορά μόνο στους 3 πρώτους οδηγούς και στους βαθμούς τους (20-18-16). Οι υπόλοιποι πώς βαθμολογούνται; Η διαφορά ανά θέση είναι σταθερά 2 βαθμοί γιά όλους;
    3) Πώς έχουν προκύψει οι βαθμοί που είναι μεγαλύτεροι από το 20;
    Προφανώς έχουν πολλαπλασιαστεί με ένα συντελεστή. Ποιος είναι αυτός; Προκύπτει πάλι από τον αριθμό συμμετοχών και πώς;
    4) Η στρογγυλοποίηση των βαθμών σε ακέραιους (μετά τον πολλαπλασιασμό του βαθμού της σειράς τερματισμού με τον σχετικό συντελεστή) γίνεται στον πλησιέστερο ακέραιο;
    5) Γιατί δεν λαμβάνεται υπ’ όψιν ο ημιτελικός;
    Στη Formula 1 που γίνεται μόνο ένας αγώνας μετά τα χρονομετρημένα, υπάρχει βαθμολογία του μοναδικού αγώνα – τελικού . Στα KART όμως μετά τα χρονομετρημένα ακολουθεί ημιτελικός και βάσει αυτού γίνεται ο τελικός.
    Στα πρωταθλήματα ο ημιτελικός λαμβάνεται υπ’ όψιν στη βαθμολογία. Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα μάλιστα ο ημιτελικός βαθμολογείται εξ ίσου με τον τελικό και ονομάζεται Α’ τελικός.
    Αν παραλείπεται τελείως ο ημιτελικός, δεν θα είναι άδικο για την προηγούμενη προσπάθεια των οδηγών, ιδίως για ορισμένους αγώνες στους οποίους η σειρά εκκινήσεως του τελικού είναι αντίστροφη από την σειρά τερματισμού του ημιτελικού και οι τελευταίοι ξεκινούν πρώτοι ;
    Τέλος, νομίζω ότι ο Πίνακας βαθμολογίας θα πρέπει να είναι λεπτομερέστερος και να αναγράφεται (πέραν της βαθμολογίας ανά αγώνα) τόσο η σειρά τερματισμού κάθε οδηγού, όσο και ο αριθμός των συμμετοχών του αγώνα, ώστε ο καθένας να μπορεί εύκολα να επιβεβαιώσει με τις σχετικές πράξεις τη βαθμολογία και να μη δημιουργούνται παρανοήσεις.

    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
    Καλή επιτυχία σε όλους τους οδηγούς!
    Πέτρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο,
      σε ευχαριστούμε για το χρόνο που διεθεσες να γράψεις τις παρατηρήσεις σου για την νεα μας προσπάθεια και να ξερεις ότι πάντα θα ειναι ευπρόσδεκτα τα σχόλια σου. θα προσπαθήσουμε να σου απαντήσουμε αναλυτικά σε όλα.
      1) Τα Τ1, Τ2,.. ειναι τελικός 1 τελικος 2 κτλπ και είναι αδύνατο στον πίνακα που παρουσιάζουμε να γράφουμε αναλυτικά ονομασία και ημερομηνία αγώνα. (δεν χωράει) Με 2 αγώνες έχουμε ηδη 8 τελικούς και η συνεχεια είναι μεγάλη! Διατηρουμε πλήρες τυπωμενο και ηλεκτρονικό αρχείο που είναι στην διαθεση όλων για αποφυγη παρεξηγήσεων.
      2) Η διαφορά ανα θεση είναι 2 βαθμοί μεχρι και τον τελευταιο. Στην ουσία καθε θεση που κερδίζεις σε εναν τελικό είναι 2 βαθμοί. Αν ένας τελικός έχει 12 συμμετοχές η βαθμολογία για τον 1ο είναι 24βαθμοί, 22 για τον 2ο κ.ο.κ μεχρι τον τελευταίο που παιρνει 2 βαθμούς.
      3) Ο συντελεστής για όλους τους επίσημους αγώνες είναι πάντα επί 2 οι συμμετοχές.
      4) Δεν χρειαζεται στρογγυλοποίηση είναι πάντα ακέραιοι και μάλιστα άρτιοι αριθμοί.
      5) Ο ημιτελικός καθορίζει την σειρά εκκίνησης στον τελικό οπότε "παίζει" το ρόλο του ήδη. Με αυτό τον τρόπο δίνουμε περισσότερη αξία στην έννοια του τελικού που στους περισσότερους αγώνες δίνει και τα κυπελα στους νικητές. Ακόμα και στους αγώνες με τα 3 σκέλη (Λουξ) τα 2 πρώτα σκέλη καθορίζουν την σειρά εκκίνησης του τελικού.
      Επιπλέον δεν ακολουθούμε την διαδικασία βαθμολόγησης των εκάστοτε πρωταθληματων γιατί διαφέρουν μεταξύ τους. Βεβαια η άποψή σου είναι θεμιτή και ίσως στο μέλλον την ακολουθήσουμε αν προκύψουν φέτος δυσεπίλυτες ισοβαθμίες.
      Τέλος θα προσπαθήσουμε να προσθέσουμε τον αριθμό συμμετοχών ώστε να καταλαβαίνει κάποιος την βαθμολογία αν και φαίνεται από την βαθμολογία του 1ου αν την διαιρέσεις με το 2.

      Σε ευχαριστούμε και περιμένουμε την γνώμη σου και τις απόψεις σου.

      Διαγραφή
  5. Poly kali idea! Teleio! Me kathe prosperasma stin ousia pairneis 2 bathmous! Exei poly endiaferon!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item