Σασί της σειράς Birel για το 2011
https://kartnewsgr1.blogspot.com/2010/12/birel-2011.html
Όλα τα νέα των σασί της σειράς Birel για το 2011.
Η πρόοδος της τεχνολογίας και των νέων εξαρτημάτων που αναπτύχθηκε από την Birel Motorspor.
Ως συνήθως, εν αναμονή της νέας σεζόν, στη σειρά της Birel αποφασίστηκαν για τους εθνικούς και διεθνείς αγώνες, διάφορες εξελίξεις στα νέα σασί, αποτέλεσμα της εμπειρίας που αποκτήθηκε από το αγωνιστικό τμήμα της Birel Motorsport.
Από τεχνική άποψη, η πιο ενδιαφέρουσα εξέλιξη για το 2011 είναι η δυνατότητα των σασί της Birel και τις κατηγορίες KZ και KF (το σασί κατασκευάστηκε με τη χρήση σωλήνα 30 χιλιοστών, που ονομάζεται RY / CRY 30 - S3) να χρησιμοποιήσει δύο διαφορετικές εκδόσεις: standard και "Β" (Soft Type).
Από τεχνική άποψη, η πιο ενδιαφέρουσα εξέλιξη για το 2011 είναι η δυνατότητα των σασί της Birel και τις κατηγορίες KZ και KF (το σασί κατασκευάστηκε με τη χρήση σωλήνα 30 χιλιοστών, που ονομάζεται RY / CRY 30 - S3) να χρησιμοποιήσει δύο διαφορετικές εκδόσεις: standard και "Β" (Soft Type).
Η επιλογή αυτή επιτρέπει στον οδηγό να έχει την καλύτερη δυνατή απόδοση ανάλογα με τις συνθήκες της πίστας και το σημαντικότερο από τα ελαστικά που χρησιμοποιεί. Στην πραγματικότητα, η βασική έκδοση είναι καλύτερα προσαρμοσμένη στις μεσαίες - μαλακές γόμμες και σε πίστες με καλή πρόσφυση, ενώ η "B" έκδοση είναι πιο αποτελεσματική σε χαμηλές συνθήκες πρόσφυσης μέσης - σκληρής γόμμας. Σε σύγκριση με τα μοντέλα της προηγούμενης σεζόν, υπάρχει επίσης ένα νέο τεχνικό χαρακτηριστικό για τα RX -32 S3 και CRX -32 S3 μοντέλα - είναι η δυνατότητα μεταβολής του μεταξονίου τους από 1040 σε 1045 χιλιοστά.
Η αλλαγή αυτή έχει σαν αποτέλεσμα μια σημαντική βελτίωση στην ισορροπία του καρτ, χωρίς να είναι εις βάρος του κρατήματος, καθώς αυτό παραμένει η βασική απαίτηση για το σασί RX και CRX 32. Αλλά πάνω απ 'όλα, αυτή η λειτουργία έχει βελτιώσει την ευελιξία του καρτ με χρήση σκληρότερων ελαστικών.
Υπάρχουν επιπλέον εξελίξεις σε αξεσουάρ, συμπεριλαμβανομένων των νέων βάσεων του ρουλεμάν άξονα, καθιστώντας δυνατή τη διαφοροποίηση του μεταξονίου κατά 5mm, καθώς και τα νέα τσοκ εμπρός τροχού από μαγνήσιο μεγαλύτερου μήκους, για καλύτερη απόδοση σε συνθήκες βροχής.
Όσον αφορά την εμφάνιση, τα καρτ 2011 της Birel σασί θα έχουν νέα αυτοκόλλητα με μία χρυσή γραμμή συνδυασμένη με το κλασικό κόκκινο και άσπρο χρώμα της BIrel. Τα νέα αυτοκόλλητα θα συμπεριλαμβάνονται στα καρτ ενώ το κιτ θα συμπληρώνεται με αυτοκόλλητο για το πάτωμα του καρτ. Τα νέα προϊόντα για το 2011 συνοψίζονται παρακάτω.
RY30-S3/CRY30-S3 Η RY/CRY30-S3: το μοντέλο αυτό είναι ο διάδοχος του S2, το οποίο επιβεβαιώνει την πολύ καλή απόδοση, την ευελιξία και την ευκολία στις ρυθμίσεις, και επομένως είναι ιδανικό για υψηλές αποδόσεις. Για το 2011 έχουν γίνει κάποια αλλαγές με σημαντικά αποτελέσματα για την περαιτέρω βελτίωση της προσαρμογής σε διαφορετικές πίστες, κινητήρες, ελαστικά και θερμοκρασίες. Μεγάλη καινοτομία αποτελεί η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δύο διαφορετικές εκδόσεις του πλαισίου: "Standard" ή "Β", για την KF και KZ κατηγορία. Η "standard" έκδοση έχει καλύτερη προσαρμοστικότητα σε συνθήκες μέσης / υψηλής πρόσφυσης, ενώ, η "Β" έκδοση (SOFT) σε πίστες χαμηλής πρόσφυσης και ελαστικά με μεσαίες / σκληρές γόμμες.
RX32-S2/CRX32-S3: Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο (S2), το νέο RX/CRX32-S3 μοντέλο έχει αλλάξει το μεταξόνιο από 1040 σε 1045 χιλιοστά. Η αλλαγή αυτή, που έχει ήδη δοκιμαστεί στο RY30 κατά τη διάρκεια της περασμένης σεζόν. Βελτιώνει σίγουρα την ισορροπία του καρτ και επειδή σαν καρτ έχει πάντα πολύ κράτημα, τώρα βελτιώνει την άνεση σε διαδρομές με πολύ περισσότερη πρόσφυση.
CRY 30 RX - DD2: Η βάση αυτού του πλαισίου ακολουθεί τα χαρακτηριστικά του RY30-S2, αλλά με σημαντικές αλλαγές που βελτιστοποιούν τις επιδόσεις και τις ιδιαιτερότητες του κινητήρα DD2 της Rotax.
C28-Z MINI: To καρτ Mini δεν δέχτηκε ουσιαστικές αλλαγές στη δομή του λόγο της πολυμορφίας του και της εξαιρετικής απόδοσης που παρουσίασε σε διάφορες κατηγορίες με διαφορετικά ελαστικά και κινητήρες σε όλο τον κόσμο. Αυτό το καρτ διαθέτει δελτία αναγνώρισης για τις εθνικές κατηγορίες στις παρακάτω χώρες:
ΙΤΑΛΙΑ: 02/CH/14
ΓΕΡΜΑΝΙΑ: DMSB / MSA 8/C/16
ΑΓΓΛΙΑ: DMSB / MSA 8/C/16
ΙΣΠΑΝΙΑ: Ε: 6-C-12
ΙΤΑΛΙΑ: 02/CH/14
ΓΕΡΜΑΝΙΑ: DMSB / MSA 8/C/16
ΑΓΓΛΙΑ: DMSB / MSA 8/C/16
ΙΣΠΑΝΙΑ: Ε: 6-C-12
ZY32A / C: Το καρτ της σειράς Monza όπως και το Birel 32, έχει εξελιχθεί κυρίως όσον αφορά το μήκος του μεταξονίου από 1040 σε 1045, προκειμένου να βελτιωθεί η ισορροπία χωρίς να χάσει την πρόσφυση, κύριο χαρακτηριστικό των πλαισίων με σωλήνα πάχους 32.
Νέα αξεσουάρ καρτ 2011
ΣΥΣΤΗΜΑ ΦΡΕΝΩΝ: Το σύστημα φρένων με το οποίο θα παραδίδονται τα καρτ Birel "S3" θα είναι η σημερινή «CX» με κάποια βελτίωση στους μοχλούς και τους δίσκους (ιδιαίτερα για την κατηγορία KZ), καθώς και μια διαφορετική πάστα για τα τακάκια. Οι αλλαγές αυτές θα βελτιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητά σε συνδυασμό με την ευκολότερη χρήση με αποτέλεσμα τη βελτίωση των επιδόσεων.
ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΒΑΣΗ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΑΞΟΝΑ: Κατά τη διάρκεια της σεζόν 2010, έχουμε αναπτύξει μια νέα βάση στήριξης των ρουλεμάν του άξονα που επιτρέπει την προσαρμογή του μεταξονίου κατά 5 mm. Έχουν κατασκευαστεί έτσι ώστε να έχουν μεγαλύτερο μεταξόνιο ή αναστρέφοντας το να έχουν μικρότερο. Η λύση αυτή θα ικανοποιήσει κάθε είδους ανάγκη κατά τη διάρκεια των αγώνων.
ΜΑΓΝΗΣΙΟ: Η σημερινή βάση ρουλεμάν άξονα από μαγνήσιο είναι ακόμα στην παραγωγή, ενώ τα εμπρός και πίσω τσοκ τροχού έχουν επανασχεδιαστεί, ώστε να έχουν περισσότερη δύναμη σε συνδυασμό με καλύτερες επιδόσεις.
ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ KIT: Τα αυτοκόλλητα των καρτ Birel έχουν επανασχεδιαστεί. Επίσης ένα αυτοκόλλητο για τον πάτο του καρτ έχει προστεθεί. Αυτό το πακέτο θα παρέχεται ως στάνταρ.
ΤΣΟΚ ΤΡΟΧΩΝ: Θα είναι διαθέσιμο μεγαλύτερο εμπρός τσοκ, με πύρους (L = 100) με κωδικό 5800.00.49. Δίνει τη δυνατότητα για μεγαλύτερο μετατρόχιο που είναι πολύ αποτελεσματικό σε συνθήκες βροχής.
ΠΙΣΩ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑΣ: Ένας νέος πίσω προφυλακτήρας για τα καρτ μίνι (C28) έχει παραχθεί με την ίδια τεχνική και σχέδιο από τα μεγαλύτερα FL09/14. Εκτός από τη μείωση του βάρους, θα έχουν αυξημένη σκληρότητα με καλύτερες επιδόσεις στην πίστα.
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.