H προετοιμασία των οδηγών στην Καλαμάτα για το Λουξ Cup 2013
https://kartnewsgr1.blogspot.com/2013/07/h-cup-2013.html
Σε μία από τις καλύτερες πίστες της Ελλάδας στο San Nicolas, στην Καλαμάτα προπονήθηκαν αυτό το Σαββατοκύριακο περισσότεροι από 30 οδηγοί καθώς οι περισσότεροι ετοιμάζονται για τον μεγάλο αγώνα του 1ου Λουξ Cup 2013 το επόμενο Σαββατοκύριακο.
Τα εξατάχυτα έκλεψαν την παράσταση καθώς δεν συναντάς κάθε μέρα 14 πιλότους εξατάχυτων στην ίδια πίστα, με 7 οδηγούς να προέρχονται από την Αθήνα και άλλους 7 από την Καλαμάτα.
Ο πιλότος της Maranello Hellas Μοβσεσιάν Σέρκος έδειξε πιο έτοιμος από όλους με τον ολοκαίνουργιο εξοπλισμό του και ερχόμενος μόλις μια εβδομάδα μετά τον την παρουσία του στο Πανευρωπαικό πρωτάθλημα των εξατάχυτων καρτ, πέτυχε τον ταχύτερο γύρο του διημέρου με χρόνο 44,7.
Τον ακολούθησαν ο Γριπιώτης και ο Λέντζος που κινήθηκαν ταχύτατα με τον Λέντζο όμως να εγκαταλείπει νωρίς τις προσπάθειες την Κυριακή μετά από χτύπημα στα πλευρά.
Στην προπόνηση των εξατάχυτων πήρε μέρος και ο Μίχας που εγκατέλειψε όμως από σπασμένο ψυγείο.
Οι υπόλοιποι οδηγοί από την Αθήνα που έκαναν και την παρθενική τους εμφάνιση στην Καλαμάτα στην κατηγορία των εξατάχυτων ήταν ο Κουκουλέτας, ο Κατίκας και ο Ασημακόπουλος με τον Ασημακόπουλο να φεύγει και αυτός από την πίστα με χτυπημένα πλευρά.
Η πιο όμορφη εικόνα του διημέρου δόθηκε από τους Καλαματιανούς οδηγούς που έδωσαν δυναμικό παρών με 7 εξατάχυτα, 3 DD2 και 4 αυτόματα καρτ.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε η συντονισμένη ομαδική τους προπόνηση και οι μάχες του σώμα με σώμα όπου δεν έλειψαν και κάποιες δυνατές επαφές.
Οι εξατάχυτοι πιλότοι της Καλαμάτας που πήραν μέρος στην προπόνηση και που δείχνουν ταχύτατοι μέσα στην έδρα τους, ήταν οι: Γεωργακόπουλος, Μέντζας, Καρτερουλιώτης Σταύρος και Σούλης, Ζώταλης Γιάννης και Τόλης, και ο Κουβάτσος Γρηγόρης.
Μεγάλος απών των οδηγών από την Καλαμάτα ήταν ο Δούσης Θοδωρής που λόγο ενός τραυματισμού στο πόδι δεν κατάφερε να πάρει μέρος στην προπόνηση ενώ δεν θα προλάβει να πάρει μέρος και στον αγώνα της επόμενης Κυριακής. Παρόλα αυτά ήταν παρών στην πίστα όλο το διήμερο ενθαρρύνοντας τις προσπάθειες όλων των οδηγών.
Από τους οδηγούς των αυτόματων καρτ ξεχώρισαν από νωρίς οι προσπάθειες του Μίχα που μετέφερε στην Καλαμάτα τον αέρα και την ταχύτητα που έχει αποκτήσει από την πετυχημένη παρουσία του φέτος στο WSK στην κατηγορία KF, του ταχύτατου Καλαματιανού πιλότου Οικονόμου που θα τρέξει στην κατηγορία Λουξ, του πολυπρωταθλητή της κατηγορίας Λουξ Καψή που φέτος θα δοκιμάσει τις δυνάμεις στην κατηγορία Master, του συντοπίτη του από τον Πύργο Βασιλόπουλο που προετοιμάζεται εδώ και πολλές εβδομάδες στην Καλαμάτα με σκοπό να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία Master αλλά και του Μαλανδρίνου όπου κουβαλώντας και αυτός ευραπαϊκό αέρα σκοπεύει να πάρει μέρος φέτος στην κατηγορία Λουξ.
Νέα συμμετοχή φέτος στην κατηγορία Master θα είναι και η παρουσία του Σωτηρόπουλου που πήρε μια πρώτη γεύση το Σάββατο από την πίστα της Καλαμάτας.
Οι Καλαματιανοί οδηγοί των αυτόματων καρτ που πήραν μέρος στην προπόνηση των αυτόματων καρτ ήταν ο Ζεμπίλας, Σαρέλας, και Καραχάλιος, ενώ έντονες μάχες έδωσαν και 3 DD2 με οδηγούς τους Νικητέα, Αγγελόπουλο και Πουλέτη.
Την Κυριακή έκαναν την παρουσία τους και δύο αξιόμαχοι οδηγοί από την Πάτρα οι Τσιανίκας και Κούγιας που θα πάρουν μέρος στην κατηγορία Λουξ την επόμενη Κυριακή.
Την έντονη αγωνιστική δραστηριότητα του διημέρου εκμεταλλεύτηκε για προπόνηση η αγωνιστική ομάδα της Nitro Racing Team από την Αθήνα με δύο οδηγούς χωρίς όμως να σκποπεύει να πάρει μέρος στον αγώνα του Λουξ.
Πολύ ωραίο να έχεις την ευκαιρία να κάνεις προπονήσεις και αγώνες σε διάφορες πίστες. Δυστυχώς δεν είναι εφικτό για όλους, αλλά καλή επιτυχία σε όσους το κάνουν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα θέσω όμως ένα ζήτημα (λόγω και... επαγγέλματος - πολιτικού μηχανικού/συγκοινωνιολόγου); Μήπως οι τραυματισμοί πλευρών παραείναι συχνοί στις ελληνικές πίστες; Προσωπικά είμαι πολύ απογοητευμένος από την ποιότητα των οδοστρωμάτων... Νομίζω πρέπει να γίνει μια προσπάθεια για διορθώσεις όπου υπάρχει σοβαρό πρόβλημα.
Γιατί δεν ρωτάς πρώτα τους ίδιους να σου πούνε πώς σπάσανε τα πλευρά τους και μετά να βγάλεις συμπέρασμα ?
Διαγραφή1. Δεν χρειάζεται να σπάσει κάποιος πλευρό (θλάσεις συμβαίνουν περισσότερο) για να καταλάβω αν ένα οδόστρωμα έχει πρόβλημα. Είναι αντικείμενο στη δουλειά μου. Ειδικά σε περίπτωση πίστας, οι απαιτήσεις είναι υψηλότερες. Άλλωστε, τις οδηγάμε και το καταλαβαίνουμε και σαν οδηγοί.
ΑπάντησηΔιαγραφή2. Είμαι πρόσφατα τραυματίας σε πλευρό και ξέρω άλλον έναν πριν λίγο καιρό.
3. Δεν έβγαλα συγκεκριμένα συμπέρασμα για την Καλαμάτα (έχω να πάω χρόνια. την τελευταία φορά που την είδα ήθελε σίγουρα κάποιες επιδιορθώσεις, αλλά δεν ξέρω τί ισχύει σήμερα). Αφορμή πήρα για το θέμα, πού είναι το περίεργο? Είναι κακό να ζητάμε ακόμα καλύτερες πίστες?
Αν φταίγανε οι πίστες, θα είχαν όλοι οι οδηγοί θλάσεις πλευρών κύριε συγκοινωνιολόγε. Προτού κατηγορήσεις όλες τις πίστες δοκίμασε να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση.
ΔιαγραφήΟ Λέντζος που τσακιστηκε φίλε έπεσε στα κερμπ που εχουν κατι απο Ιμαλάια και μιλάμε για τον πιο γυμνασμένο Ελληνα καρτίστα καθώς είναι επαγγελματίας πολίστας. Ετσι για την ιστορία και για να μην λεμε οτι θελουμε...
ΔιαγραφήΔεν αντιλαμβάνομαι αυτό το κλίμα, δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν, δεν ανήκω σε καμία κλίκα, δεν με ενδιαφέρει να πλήξω συγκεκριμένο επιχειρηματία (άλλωστε εγώ στις Αφίδνες έχω τραυματιστεί, άσχετο με Καλαμάτα).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς πούμε ότι το συμπέρασμα για το αν υπάρχει αναπήδηση στην πίστα (το θέμα είναι γεωμετρικό, δεν επιδέχεται αμφισβήτηση) είναι αρκετά πιό αντικειμενικό από το αν κάποιος έχει καλή φυσική κατάσταση. Δηλαδή, ακόμα και να ΜΗΝ οδηγούσα, θα έλεγα ότι το σημείο αυτό π.χ. έχει θέμα.
Έκανα μια επισήμανση. Αν θέλουν οι υπεύθυνοι στις πίστες ας τη λάβουν υπόψη τους. Θυμάμαι χαρακτηριστικά χρόνια τώρα (που δεν οδηγούσα) να λένε στους φίλους μου οδηγούς να κάνουν σχόλια για να βελτιωθούν οι πίστες (έξοδοι, προστατευτικά ελαστικά κτλ κτλ). Αν είναι τέτοιο το κλίμα, πώς να πεις μια κουβέντα... Και στο κάτω κάτω πελάτες των πιστών είμαστε, απαγορεύεται να κάνουμε μια κριτική?