Be a PICK girl

Άλλος ένας πολύ σημαντικός αγώνας λαμβάνει χώρα αυτό το Σαββατοκύριακο, 7-8 Σεπτεμβρίου, για την κατηγορία των Superkarts στην περίφημη γαλλική πίστα προδιαγραφών Formula 1 του Μάνι-Κουρ. Του Γιά...
Η οργανωτική επιτροπή του 4ου P.I.C.K ανακοίνωσε σήμερα τα ελαστικά για το 4ο P.I.C.K. Λουξ-Cola. Σύμφωνα με την ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε ο τύπος των ελαστικών για την κατηγορία MINI θα είναι ...
Με δελτίο πληροφοριών που είχε ανακοινωθεί στις 20/7/2012 η οργανωτική επιτροπή του 4ου P.I.C.K Λουξ Cola είχε αφαιρέσει την δυνατότητα συμμετοχής των μοτέρ KF και από την κατηγορία SUPER. Ζητάμε...
Σύμφωνα με το Δελτίο Πληροφοριών που ανακοίνωσε η οργανωτική επιτροπή του 4ου P.I.C.K. Πάτρας τα μοτέρ τύπου KF2 δεν θα έχουν την δυνατότητα συμμετοχής στην κατηγορία Master, κάτι που σημαίνει σύμφωνα...
Η επίσημη ημερομηνία λήξης των συμμετοχών στο P.I.C.K. είναι σήμερα στις 10 το βράδυ και ήδη στις συμμετοχές υπάρχουν αρκετές εκπλήξεις. Μία από αυτές είναι η συμμετοχή του Γιώργου Λαζαράκου διαχειρισ...
Ακούστε την μαγνητοφωνημένη συνέντευξη του κου. Δημήτρη Γαλάτση από την ROTAX Hellas, στον ρεπόρτερ του Kartnews, Γιάννη Γκρίλλα.Στα πλαίσια της μεγάλης προπόνησης που έλαβε χώρα χθες 7/9, στην ...
Χθες Σάββατο 7/9, στην πίστα KARTODROMO των Αφιδνών, έλαβε χώρα μία από τις πιο δυνατές προπονήσεις της χρονιάς για τους Έλληνες πιλότους εν όψη των πολύ σημαντικών αγώνων που έπονται. Το Kartnews βρέ...
Άλλος ένας πολύ σημαντικός αγώνας λαμβάνει χώρα αυτό το Σαββατοκύριακο, 7-8 Σεπτεμβρίου, για την κατηγορία των Superkarts στην περίφημη γαλλική πίστα προδιαγραφών Formula 1 του Μάνι-Κουρ. &...
ΠΙΣΤΑ ΚΑΡΤ “SPEED ‘N PASSION”Η πίστα βρίσκεται μέσα σε ένα πανέμορφο καταπράσινο τοπίο, 4km έξω από την Σπάρτη. Είναι από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα, με μήκος 1260μ, ενώ το πλάτος της είναι 9-1...
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.