Σπουδαίες αποφάσεις για το Καρτ στην Παγκόσμια Συνδιάσκεψη της FIA
https://kartnewsgr1.blogspot.com/2013/06/fia.html
Τελείωσε σήμερα η εβδομάδα της ετήσιας Παγκόσμιας Συνδιάσκεψης της FIA για το 2013, που πραγματοποιήθηκε στο Goodwood της Αγγλίας και οι αποφάσεις που πάρθηκαν σχετικά με το Καρτ έφεραν πολλά χαμόγελα και ενθουσιασμό.
Του Γιάννη Γκρίλλα,
Ανοίγοντας, την ολομέλεια του Growing Grassroots Motor Sport, ο Εκτελεστικός Γραμματέας της CIK-FIA, Kay Oberheide, άρχισε επισημαίνοντας την μεγάλη σημασία του Καρτ ως ένα αστείρευτο φυτώριο που τροφοδοτεί εδώ και χρόνια τη Μέκκα του μηχανοκίνητου, τη Formula1, με ταλαντούχους οδηγούς.
Επίσης αναφέρθηκε στην ανάγκη να γίνει το Καρτ η βάση της πυραμίδας του αθλήματος, προκειμένου να ενθαρρύνεται η συμμετοχή όλο και περισσότερων νέων παιδιών.
Για το σκοπό αυτό, αποκάλυψε ότι η CIK επεξεργάζεται τη δημιουργία μιας νέας πιο αποδοτικής κατηγορίας καρτ, που θα ενθαρρύνει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή των εμπλεκομένων μερών.
Ο Εκτελεστικός Γραμματέας τόνισε, ότι προς την κατεύθυνση αυτή, κλειδί αποτελεί η οικονομική προσιτότητα της συμμετοχής στα πρώιμα επίπεδα του καρτ, έτσι ώστε να υπάρχει υποστήριξη και επιτυχία στις διοργανώσεις της CIK.
Την άποψή του για το θέμα, εξέφρασε και ο Πρόεδρος της Ισπανικής Ομοσπονδίας Carlos Abella, ο οποίος ανέφερε:
‘’ Η οικονομική προσιτότητα είναι το βασικό ζήτημα που μας απασχολεί όλους. Είμαστε ήδη σε μια κατάσταση κρίσης και οι υψηλές τιμές σε συνδυασμό με το χαμηλό επίπεδο, κάνουν το καρτ να ασφυκτιά και να βυθίζεται. Η θέσπιση κοινών κανονισμών για όλους θα βοηθήσει στο να κρατηθούν χαμηλά τα κόστη.’’
Η φυσική εξέλιξη για έναν οδηγό που ξεκινάει από τα καρτ, είναι να κάνει το βήμα παραπάνω προς τις μεγαλύτερες κατηγορίες μονοθέσιων και ο Frederic Bertrand, επικεφαλής του Ενιαίου Τμήματος Μονοθέσιων της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας, αποκάλυψε με τη σειρά του, λεπτομέρειες σχετικά με το νέο αυτό project που θα ονομάζεται F4.
Πρόκειται για το νέο κατώτερο επίπεδο της τάξης των μονοθέσιων που θα σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να βοηθάει στην ευκολότερη μετάβαση από τα καρτ στο επόμενο επίπεδο αγώνων.
‘’Η F4 είναι ένα πολύ ιδιαίτερο και φιλόδοξο έργο. Είναι η πρώτη φορά που προτείνουμε ένα προϊόν για την υποστήριξη των ASN με ένα πρώτο επίπεδο αγώνων μονοθεσίων.
Η νέα σειρά θα βασίζεται σε τέσσερις πυλώνες: Πρώτος πυλώνας είναι οι πλήρεις και ενιαίοι τεχνικοί κανονισμοί, ώστε να καταστεί χαμηλό το κόστος.
Δεύτερος είναι οι ενιαίοι αθλητικοί κανονισμοί θα παρέχουν ίσους όρους ανταγωνισμού σε όλες τις χώρες, έτσι ώστε οι συμμετέχοντες να μετακινούνται εύκολα μεταξύ των πρωταθλημάτων.
Τρίτος πυλώνας είναι αυτός της υποστήριξης των τοπικών αρχών στην οργάνωση των γεγονότων και των πρωταθλημάτων από την CIK-FIA και τελευταίος πυλώνας είναι αυτός του μάρκετινγκ και τις προώθησης μέσω των Μ.Μ.Ε.’’
Ο Bertrand πρόσθεσε κλείνοντας ότι μέσα στους στόχους είναι και η δημιουργία μιας μεγάλης κοινότητας οδηγών από 15 έως 17 ετών, που θα λάβουν μέρος στους πιλοτικούς αγώνες του επόμενου έτους, με απώτερο στόχο την διοργάνωση 6 ε 10 διαφορετικών πρωταθλημάτων το 2016, όπου ο συνολικός προϋπολογισμός συμμετοχής δεν θα ξεπερνά τα 100.000 ευρώ για μια σαιζόν με περίπου 7-8 αγώνες.
Για το τέλος να αναφερθούμε και στον ελληνικής καταγωγής Πρόεδρο της Αυστραλιανής Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου τον Ανδρέα Παπαδόπουλο ο οποίος δήλωσε:
‘’Πολλοί άνθρωποι απέχουν πολύ μακριά από το όνειρο της F1, σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου, και το ερώτημα είναι πως θα πείσουμε τους καρτίστες να κάνουν το μεγάλο βήμα και να πάνε στην Ευρώπη να κυνηγήσουν το όνειρο τους παρά τη μεγάλη δαπάνη. Η δημιουργία της F4 είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Το πρόβλημα είναι ότι οι άνθρωποι πάντα ξεμένουν πρώτα από χρήμα και μετά από ταλέντο!’’
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.