Αποφάσεις συμβουλίου CIK/FIA (εισηγήσεις προς την FIA)

Σύμφωνα με ενημέρωση που λάβαμε από τον Κύριο Αθανασέκο Δημήτριο (πρόεδρο της επιτροπής καρτ στην Ελλάδα) σε πρόσφατο συμβούλιο της CIK/FIA για το καρτ  συζητήθηκαν, το φλέγον ζήτημα των κινητήρων KF, το άρθρο 18, οι θεσμοί Academy Trophy - U 18 και πάρθηκαν οι παρακάτω αποφάσεις:




     


Το Academy Trophy συνεχίζεται όπως ισχύει σήμερα. 
Το U 18 συνεχίζεται σαν Nations Cup. Oι οδηγοί που θα συμμετέχουν σε αυτούς τους θεσμούς δεν θα έχουν το δικαίωμα να λαμβάνουν μέρος σε Παγκόσμια ή Πανευρωπαικά Πρωταθλήματα. 
Οι παραπάνω ενιαίοι θεσμοί θα λειτουργούν σαν ακαδημίες για τους οδηγούς και θα προκρίνεται η συμμετοχή παιδιών με μικρότερη εμπειρία με σκοπό την αγωνιστική εκπαίδευση τους.


Με μια θεαματική διαφορά στην ψηφοφορία (18 - 7) το συμβούλιο της CIK είπε όχι στην πρόταση της Ιταλικής ομάδας εργασίας -ΙWG- για την διατήρηση των κινητήρων ΚF2-KF3. 
Υπερισχύει η πρόταση του CIK Working Group που θέλει ριζική αναδιάταξη των κινητήρων αλλα απο το 2016 και μετά.


Στη συνεδρίαση του συμβουλίου της CIK /FIA επανήλθε το θέμα του άρθρου 18. 
Στην ψηφοφορία που ακολούθησε με θέμα την αντιμετώπιση του θέματος υπήρξαν οι παρακάτω προτάσεις:
1.Να επιτραπεί η συμμετοχή αγωνιζόμενων ΜΙΝΙ σε διεθνείς αγώνες απο τα 11 χρονια και πάνω, 
2. Να καταργηθεί το άρθρο 18 και να ελευθερωθεί η ΜΙΝΙ, 
3. Να εξακολουθήσει να ισχύει το άρθρο 18 και με ευθύνη του ASN να δίνονται άδειες συμμετοχής σε αγωνιζόμενους ΜΙΝΙ ώστε να συμμετέχουν σε αγώνες που οργανώνονται απο γειτονικές χώρες. 
Η πρόταση αυτή (3) υπερίσχυσε με ψήφους 11 έναντι 9 και 5 των άλλων. 
Η CIK θα μεταφέρει το αίτημα στην FIA για να βγάλει αυτή την τελική απόφαση.

Related

WSK 6014924230641500207

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item